Dat was meer de jaren 50 en 60 hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
Dat zei hij net toch, hij had beter in de jaren 30 kunnen leven. Dan had hij Jiddische woorden kunnen uitwisselen met Max Tailleur, die deed dat ook alleen maar omdat het geld in het laadje bracht![]()
Ja, en de aanloop dan?quote:
Precies opknopen die Maxquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Ja, moet dat nou?quote:
Joris drukt ook niet door. Stelt een prikkelende vraag de advocaat gaat een zin beginnen die na 10 minuten eindigt en ze laten het erbijquote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef MissX het volgende:
Ik vind het wel erg tegenvallen, wat een saai gesprek tot nu toe.
Ja, stel je voor een wereld met menselijkheid , gelukkig dat het verboden kan wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef KeKouKeLe het volgende:
[..]
In de rechtspraak staat onpartijdigheid nu eenmaal ver boven menselijkheid. Terecht.
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/5.gif]afbeelding][/url]
2 xquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Femke Halsema is bij Claudia's showboot nu op 3.
ik vind het juist een geweldig mooi gesprekquote:Op zondag 29 juli 2007 21:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Inderdaad; de fragmenten zijn echt een stuk langer dan normaal volgens mij. Echt boeiend is het inderdaad nog niet; Mosko is gewoon niet zo'n boeiend iemand waarschijnlijk. Behalve de rechtzaal weinig passie. Maar ik ga het wel uitzitten. Hopend op een stijgende lijn....
Heeft een hersenbloeding gehad toch? (mistte 't in het gesprek ook ffquote:Op zondag 29 juli 2007 21:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het juist een geweldig mooi gesprek
ik heb alleen ff gemist wat Mosko sr. nou precies heeft(was ff wat te drinken halen...)
dat mag op zich wel, maar kom dan niet met zo een fragment.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
Zodra het te persoonlijk en te privé wordt kapt ie het af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |