Te schattigquote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Chanty het volgende:
Kom hier ook maar eens ons poesje showen
Pientje, nu bijna 11 weekjes oud
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kloptquote:Op zondag 29 juli 2007 18:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Te schattig
Kan het zijn dat ik die eerste foto in zwart wit heb gezien?
Tessa, wat word je groot, net als je zusquote:Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef ook_gek het volgende:
terug van weg geweest. Heb het erg druk gehad
[afbeelding]
zo effe uitrekken en aanvalluh!!!!!!
TESSA NEE!!!!!!!
[afbeelding]
huh wat ik doe niks
Heb thuis nog wel ergens een foto waar mevrouw van een vrij hoge schoorsteen springt. dan zie je pas hoe groot is zequote:Op maandag 30 juli 2007 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tessa, wat word je groot, net als je zus
Noortje heeft zulke lange poten dat ze al bijna net zo hoog is als Zoequote:Op maandag 30 juli 2007 10:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb thuis nog wel ergens een foto waar mevrouw van een vrij hoge schoorsteen springt. dan zie je pas hoe groot is ze
Tom is een stevige kater, en zeker voor zijn leeftijd: hij is anderhalf en ze blijven tot het 4e jaar groeien...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:49 schreef tonja het volgende:Tom ziet er zeer solide uit. Ik hoop dat je tv dat met hem gemeen heeft..
Dat moet je inderdaad niet te snel zeggen... hier lopen ze met regelmaat over mijn lcd televisiequote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tom is een stevige kater, en zeker voor zijn leeftijd: hij is anderhalf en ze blijven tot het 4e jaar groeien...
Toch maar eens een plasma-scherm tegen de muur plakken dan, daar kan hij niet op.
Hoewel... dat zeg ik nu wel... maar gisteren wilde hij op de smalle rand van mijn tft-monitor springen!
op de laptopquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef lovelyrita het volgende:
Wat is Poes haar favoriete slaapplekje?
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img11/1185823635-73.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb nog wel een leuk verhaaltje over Tessa.
Omdat ik de laatste week erg druk geweest ben en weinig thuis geweest ben vond ik dat zo zielig voor tessa dat ik besloten had dat ze lekker bij me mocht slapen. Nou hop Tessa mee naar boven even tv kijken lekker tegen elkaar aan liggen en hoppa lekker spelen.
Oke om 2uur was het tijd om te slapen, lichtje uit lekker liggen tessa klimt in mijn nek en we vallen samen al snel in slaap.
Op een gegeven moment denk ik van WTF is datIs ze schijn aanvallen aan het uitvoeren op mijn voeten
Toen was mijn oor het volgende doel en ook daar werd ik wakker. Toen werd ik weer wakker van al haar speelgoed dat ze van beneden naar boven gehaald heeft om het vervolgens in mijn bed te dumpen....
En als klap op de vuurpijl om 5 uur zat ze met haar pootje in mijn gezit te tikken van kom we gaan spelen![]()
Uit eindelijk heb ik haar maar weer uit mijn slaapkamer gezet en de deur dicht gedaan.
En ik werd ook elke keer wakker als ze als een debiel in mijn nek lag te spinnen. Dan maakt ze een geluid ook PFFFFF
Was uit eindelijk toch niet zo een heel groot succes
En als ze iets uitvreet in haar nekvel grijpen en hard nee zeggen? Dat werkt heel erg goed bij Pientjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:39 schreef ook_gek het volgende:
Tessa is hard leers. Met alles wat niet mag en de plantenspuit er aan te pas moet komen werkt niet. Ze blijft het proberen. MEt als gevolg dat een druipende kat door het huis rent en op de schone was springt of op je bed met als gevolg dat alles nat is![]()
MAar ik ga het weekend weer proberen![]()
Hahaha dan ken jij Tessa nog niet. Als ik dat doe is het helemaal oorlog. Eerst kijkt ze me boos aan van WTF doe je maar loopt wel heel laag bij de grond weg. Dan gaat ze ALTIJD haar kattenbak in en dan komt ze terug lopen heel zachtjes. En dan opeens die oren plat en hapt kei hard naar mijn hand, bijt dan niet maar je voelt alle tanden heel goed en schiet dan onder de bank.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:48 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
En als ze iets uitvreet in haar nekvel grijpen en hard nee zeggen? Dat werkt heel erg goed bij PientjeZie je haar echt even inkrimpen en heel zielig kijken, en als je haar dan loslaat loopt ze voorzichtig weg
Even later weer aaien als ze zich goed gedraagt
Nog niet he....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:35 schreef DirtyHarry het volgende:ik geloof dat ik dan mazzel heb met Pientje, die bijt iig niet
Hey!!! Dat klinkt wel heeeeel bekend!! Hier exact zo.......quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog niet he....![]()
Wel allemaal bekend klinkende verhalen. Geeft ook een beetje aan hoe veelzijdig die poezebeesten zijn. Doen allemaal een beetje het zelfde, maar 1 ieder op zn eigen maniertje![]()
Ik heb altijd de slaapkamerdeur open staan. Als ik 'm dichtmaak, kan ik slapen wel vergeten, da's krassen en mauwen tot ik 'm open maak.
En dan zijn het altijd Miep en Mazzel die op bed komen liggen. Miep meestal naast mn hoofd op een kussen, Mazzeltje wil eerst altijd onder de deken om na een kwartiertje zich toch ergens bovenop te nestellen. Heul soms beginnen ze te spelen, maar dan zoeken ze elkaar ff op, hoor ik 2x een maaauuuuwww en een ffffsssjsjjj en dan zijn ze weg.
Als ze het 'sochtends eten willen........om de beurt komen ze alledrie langs slijmen. Over me heen lopen, op mn gezicht gaan liggen, aan mn haar plukken et ce tera en zo voorts. Tot ik ze wat happie geef. Als ik dan weer ga liggen, komen ze daarna heeeeeel lief aan mn voete-eind liggen prrrrrrrren![]()
I love me tigers!!!![]()
(Mickey komt overigens nooit op bed, ook al roep ik 'r erbij)
Hoort een plaatje bij, dus Mickey en Mazzel aan de ouwe krabpaal..
[afbeelding]
Ik doe 't em niet na !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Insania het volgende:
...
[afbeelding]
Xeneau in een duidelijk comfortabele positie![]()
...
Haha wat cutequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef DirtyHarry het volgende:
Kijk nou, ik heb een stokstaartje gefotografeerd
[afbeelding]
Meteen inschrijven voor "Meerkat manor" !!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef DirtyHarry het volgende:
Kijk nou, ik heb een stokstaartje gefotografeerd
[afbeelding]
Whehe iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meteen inschrijven voor "Meerkat manor" !!!
Leuk aspect overigens; is net of haar schaduw op het gebouw achter het raam valtZiet gaaf uit!!
Kwee nie maarre, Moshi ligt er wel wat sletterig bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:18 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Moshimet haar sponsje
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Ellatjuh het volgende:
toch nog ff bella posten.
dit is echt zo n lieve foto.
donna is nog iets minder aan mensen gewent maar het gaat steeds beter.![]()
[afbeelding]
Nog zo een lellebel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Ellatjuh het volgende:
toch nog ff bella posten.
dit is echt zo n lieve foto.
donna is nog iets minder aan mensen gewent maar het gaat steeds beter.![]()
[afbeelding]
Onze Izzy heeft dezelfde kleurtjes als jullie poes. Izzy is bijna 15 weken oud.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef lovelyrita het volgende:
Wat is Poes haar favoriete slaapplekje?
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img11/1185823635-73.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind dit ronduit dierenmishandeling!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[[url=http://www.stuffonmycat.com/media/2/20070802-Bailey.jpg]afbeelding][/url]
Onze eigen Bailey op internet!![]()
Hij is fantastisch!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
Laumet een puntjequote:
Zulke katten hebben wij ook ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
...
Hebben jullie ook katten die dingen op TV opmerken? sommige katten merken de TV niet op, maar sommige zien wel wat bewegen. Zo ook Cartman, die zelfs de pointer van de muis probeert te vangen. Ook wild-bewegende avatars, zoals bijv die van ook_gek, zijn hun leven niet zeker.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
Charlie houdt van stokstaartjes,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:08 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Zulke katten hebben wij ook ja!Puma vindt vooral voetbal interessant en de anderen volgen regelmatig de pointer van de muis en slaan ernaar met hun pootje. Hier een voetbalkijkende Puma toen ie nog klein was:
[afbeelding]
Deze heb ik eerder gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
mijn kater sjef is werkelijk dol op galiameloenals hij het al ruikt miauwt ie als een gek!
hij doet dat ook bij beschuit![]()
[afbeelding]
Fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:44 schreef MauBro het volgende:
Ik heb maandag nog nooit zo'n rustige rit naar de DA gehad. De rusjes klagen altijd steen aan been als ze in de auto zitten, en vooral bij de DA zelf (een luchtalarm is er niets bij). Yindee en Tobias vonden het veel interessanter door hun mandje naar buiten te gluren.
Yindee is onderhuids gehecht met oplosbare hechten, dus ze hoeft niet meer terug naar de DA.
Yindee
[afbeelding]
Tobias
[afbeelding]
Caesar
[afbeelding]
Julius
[afbeelding]
Awwwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:34 schreef Frappelsien het volgende:
Het verliefde stel...toen wij nog leefde met het idee dat dit een poesje was was het erg grappig om ze zo 'verliefd' te zien doen.
Nu we weten dat dit óók een katertje is, is het wel heel erggg schattig om ze zo veel samen te zien![]()
[afbeelding]
Nog niet voorgekomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef TheYoung1 het volgende:
@Juup@, een heuleboel van die kleine gaatjes in je zwembad......
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:27 schreef Charisma het volgende:
aan het wandelen in het bos ? laat je je katten uit of zo ?![]()
i see a whole lot of loveeeeeeeeeeequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Ze lijken welk iedere dag schattiger te worden![]()
Huh..alwéér op de foto?![]()
[afbeelding]
Nou vooruit dan maar: say cheeeeeeese!![]()
[afbeelding]
Hier passen wij best nog met z'n tweeen in hoor
[afbeelding]
Wat is hiér nu weer de bedoeling van???![]()
[afbeelding]
Hi Bloessssquote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Ze lijken welk iedere dag schattiger te worden![]()
Huh..alwéér op de foto?![]()
[afbeelding]
Nou vooruit dan maar: say cheeeeeeese!![]()
[afbeelding]
Hier passen wij best nog met z'n tweeen in hoor
[afbeelding]
Wat is hiér nu weer de bedoeling van???![]()
[afbeelding]
Een kat die tv kijkt (en dan ook echt!)quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:17 schreef Mirre het volgende:
[afbeelding]
Onze Mirre zat toen ze klein was elke dag klokslag half drie voor de TV te miauwen.
TV moest aan want TopCat was erop. Klein fotootje geklipt uit de video die ik daarvan heb.
Echt he, als ik er niet al 3 had en het zou ook nog Vlokje zijn die nog zonder baasje zou zijn, kwam ik je per direct van je laatste kitten verlossen!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:46 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Die grap is inderdaad al eerder gemaakt ja.
Haha, zit ook echt zo onschuldig te kijken van "Ik, dat gedaan? Welnee!quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Zooitje hiero?
Nou sorry ik heb hier niets mee te maken![]()
[afbeelding]
Heftig! Je zou er bijna bang van wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimosa klimt ook graag in bomen (die blik !)
Ik ken die blik, Moby heeft 'm altijd als ie zich aan de leuning van de bank vastklampt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:29 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk die poepies aan een lijntje
Xena heeft ook een soort verwilderde blik als ze in een gekke bui in de boom klimt, zouden ze dan terug in hun oertijd gaan of zo?
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige bent die de kat wel eens uitlaat aan een lijntje
ja Brammetje komt er ook zelf weer uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef francis997 het volgende:
wat leuk en lief die fotos van hobbes en brametje.
En kan brametje ook uit de boom komen? Hier bij ons loopt een kat rond die wel in de boom komt, maar er niet meer uit weet te komen?
dat is knap..niet alle katten kunnen dat..jiji...ze weten er wel in te komen, maar dan beginnen ze te mauwen omdat ze er niet uit kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja Brammetje komt er ook zelf weer uitboomstam is ongeveer 2 meter hoog, maar gaat prima... knap he???
![]()
Mimosa en Ernesto zijn broer en zus, en ik heb nu eindelijk een foto van hun mama (die er drie jaar later alweer niet meer isquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is mimosa een heilige birmaan? mijn fire klimt heel gemakkelijk in de grote hoge krabpaal. Maar eraf moet altijd via het lampje. En als de rest eten krijgt en hij ligt boven in gaat het toch wel lastig er snel uit te komen. Meestal valt hij er dan half uit.
dEUS is juist echt een snoesje voor de andere katten, Ernesto en Mimosa hebben vaak ruzie en dan springt hij ertussen, hij weet toch dat Ernesto hem niet zal slaan. Ernesto liet zich nooit graag kammen en hielden we hem daarvoor in de houdgreep dan schreeuwde hij echt moord en brand, daarvan raakte dEUS van streek en probeerde via mijn kleding omhoog te klimmen om Ernesto te ontzetten, als wij Ernesto loslieten ging hij hem uitgebreid wassen, etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn Zus heeft ook een heilige birmaan en die zijn idd erg lief voor mensen. Helaas niet zo voor andere katten. Daarom heb ik toen ik van mijn ouders een kat mocht uitkiezen voor een maine coon gekozen. Lief/groot en stoer. Mijn vader heeft zelf een burmees en aangezien dat op een siamees lijkt qua karakter zijn die heel erg aanhankelijk en claimend. nadeel ze janken zo. Wanneer ik weer in mijn eigen huis ben. (ben nu nl samen met mijn terroristen bij mijn ouders omdat die op vakantie zijn.) zal ik wat foto's posten van mijn Zorro die dol op water is. Jammer genoeg sterven raskatten vaker eerder dan htk katten. Zowel mijn zus als ik hebben onze 1e kat te vroeg (3&4jr in moeten laten slapen) Hoop dat Zorro en Fire heel wat ouder mogen worden.
Een stamboom kost ongeveer een tientje, dus waarom zit die er niet bij als de ouders raszuiver zijn ? En de kleuren kloppen ook al niet, ze zijn allemaal sealpoint met wit (ze noemen er twee cream wit, maar cream is de naam voor vaalrood (doe maar eens een google-afbeelding search op cream cat), de anderen noemen ze sealpoint met choc, en die kleur bestaat niet). Weet je zeker dat deze mensen verstand hebben van Snowshoes ? Ik zou hier erg voorzichtig mee zijn, vooral omdat ze zoveel geld vragen voor kittens met alleen een enting.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:40 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mijn moeder heeft sinds kort ook een kitten (zusje van mijn kitten), maar kan niet op een naam komen dat mooi bij Fleur past (haar lapjespoes heet zo).
http://dieren.marktplaats(...)nowshoe-kittens.html
Hier staat ze, achteraan met het bruine gezichtje. HELP want we zijn al een week aan het brainstormen lol
Er waren inderdaad niet zoveel Snowshoe fokkers in Nederland, ik kende er twee en eentje is er dan ook nog naar de Verenigde Staten verhuisd. Op het moment komen er net weer wat meer catteries met Snowshoes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik snap je wel, maar het enige waar deze vrouw totaal geen verstand van heeft is kleuren.
Verder heb ik de ouders gezien, en deze waren duidelijk qua uiterlijk snowshoe (heb me wel eerst in het ras verdiept voordat ik ging zoeken).
Misschien niet raszuiver (misschien wel), maar ik ben tevreden zo :-)
Aangezien ik in Nederland geen Snowshoe kon vinden voor een lange tijd, ben ik nu blij dat ik er een heb (ook al is het er een zonder stamboom).
Ik weet dus wel waar ik aan begonnen ben, en wat voor risico ik heb genomen. En ik vind dat ze een Snowshoe is![]()
gewoon laten doen, het zal nog wel vaker voorkomen dat er een van je katten een wondje heeft/krijgtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:58 schreef koei het volgende:
Ik heb sinds een week of zes een tweede kat erbij. Mn eerste kat is net een jaar, en deze nieuwe is nu een maand of 4/5. Ze kunnen het in principe heel goed met elkaar vinden, slapen vaak tegen elkaar aan en spelen veel, maar de oudste kat is nogal fel in zijn spel.
Nu ben ik vorige week op vakantie geweest en in mijn afwezigheid (waarbij er wel mensen de katten eten en wat aandacht gaven) heeft de kleine opeens wonden in zijn nek gekregen. Aan de ene kant heeft hij allemaal korstjes in zijn nek, en aan de andere kant zijn die korstjes al een beetje weg en is het een half kale plek met bloedresten. Ik verdenk mijn oudere kat er dus van om dit veroorzaakt te hebben maar zeker ben ik daar niet van. Heeft iemand tips hoe ik dit een volgende keer kan voorkomen en kan zorgen dat het snel heelt? De kat zelf lijkt er weinig last van te hebben.
Mooie foto'squote:
Inderdaad !quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
Je had Vos "Bowie" moeten noemenMooie ogen.
Dit is ook niet zijn eerste nekwondje, hij heeft ze eigenlijk continu gehad sinds hij hier woont, maar het is wel voor het eerst dat het twee relatief grote zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef prupke het volgende:
[..]
gewoon laten doen, het zal nog wel vaker voorkomen dat er een van je katten een wondje heeft/krijgt
en die kleine leert vanzelf terug bijten/krabben
hier lopen ze ook met regelmaat met een wond onder de kin (van het bijten) en een kras op de neus of waar dan ook .
Het lijkt me dat je het beste de natuurlijke beloop van rangen en standen zijn beloop kan laten gaan, maar ondertussen kan je wel zorgen dat er niets met de wond verkeerd gaat natuurlijk. even ontsmetten zou ik zeggen. Bij de dierenwinkel verkopen ze (niet allemaal) Berkenteerolie dat trekt vuil uit de wond, en is niet kwalijk als ze het op zouden likken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is ook niet zijn eerste nekwondje, hij heeft ze eigenlijk continu gehad sinds hij hier woont, maar het is wel voor het eerst dat het twee relatief grote zijn.
En mauwt deze ook zo als een siamees? Mijn ouders hebben nl een siamees gehad en het enige wat ik me van haar herinner is dat ze heel erg kon janken en erg aanhankelijk was. Nu hebben mijn ouders al weer 12jr een burmees (zal wel een x een foto posten) en die jankt ook zo en is ook heel erg aanhanekelijk. Dan hoor ik toch liever het geklets van mijn maine coonsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef MdMa98 het volgende:
haha Poekie luisterd niet altijd. Ze heeft echt een eigen willetje, maar dat is siamees eigen. Er zullen vast nog eens meer foto`s van haar verschijnen.
Dat deed ze toen ze nog iets jonger was wel. Nu is ze een stuk stiller. Poekie en Vos hebben wel echt een persoonlijkheid, siamees eigen is dat. Bij andere rassen kun je dat ook creëren, zei het dat je er wel veel tijd in moet stoppen wanneer ze nog kitten zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En mauwt deze ook zo als een siamees? Mijn ouders hebben nl een siamees gehad en het enige wat ik me van haar herinner is dat ze heel erg kon janken en erg aanhankelijk was. Nu hebben mijn ouders al weer 12jr een burmees (zal wel een x een foto posten) en die jankt ook zo en is ook heel erg aanhanekelijk. Dan hoor ik toch liever het geklets van mijn maine coons
HOe heet ie, zorro?quote:
Oeh die is mooi!quote:
Wat een mooie foto's en wat een lieffies!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Raiko het volgende:
M'n Maine Coon Cody, nu 7 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag gedaan hoor, zo lopen wij hier al een paar weken rond: helemaal verliefd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:27 schreef purplerose het volgende:
En bedankt he, nou smelt ik nog meerwat een lieffies zijn dat zeg
Heb jij jouw maine coon al met 7 weken gekregen? of komt die uit je eigen nest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Raiko het volgende:
M'n Maine Coon Cody, nu 7 weken oud
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik krijg 'm pas met 14 wekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb jij jouw maine coon al met 7 weken gekregen? of komt die uit je eigen nest?
Maar het is wel een schatje echt al een ontdeugend koppie
Ik dacht al. Leuk dat je elk weekend op bezoek mag komen. Anders is hij al meteen zo groot met 14 wk. Vooral maine coons.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:59 schreef Raiko het volgende:
[..]
Nee ik krijg 'm pas met 14 wekenIk mag wel elk weekend op bezoek komen bij de cattery samen met m'n fototoestel
Hahaha, dat oortje!quote:
Eeeeeep die oogjes, en dat neusjeeeequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons kleintje, maandag alweer 15 weken oud.
Omgedoopt naar Stevie (Wonder)..
Omdat hij altijd met zijn hoofd heen en weer wiegt als je hem een kusje gaat geven of erna toe loopt en tegen hem praat.
Super lief!![]()
Uhm .. was dat niet Ivy ? Of heb ik wat gemist ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:30 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons kleintje, maandag alweer 15 weken oud.
Omgedoopt naar Stevie (Wonder)..
Omdat hij altijd met zijn hoofd heen en weer wiegt als je hem een kusje gaat geven of erna toe loopt en tegen hem praat.
Super lief!![]()
Ivy bleek een meneer te zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:16 schreef Lau. het volgende:
[..]
Uhm .. was dat niet Ivy ? Of heb ik wat gemist ?![]()
Voor de rest weer hele mooie foto's!
Ik zal binnenkort weer eens wat foto's schieten van Frummel, Charlie en Dusty
Oooooh, wat een mooie foto!quote:
Ow, wat een heerlijk stel, en wat gaaf dat ze zulke dikke vriendjes zijn geworden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
heel veel lieve foto's
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kitten met zijn "grote broer"...
Mijn hondje had een maatje nodig en ik twijfelde tussen ander hondje of een katje, omdat hij daar ook heel goed mee kan opschieten.
En kwam ik Chico tegen op internet
[afbeelding]
Het was maar een paar minuten wennen...
[afbeelding]
Nog diezelfde avond lagen ze al bij elkaar bij mij op schoot...
[afbeelding]
Nog binnen 12 uur waren ze aan elkaar gewend en waren dikke maatjes van elkaar.
[afbeelding]
Het bleek al snel dat Chico heel sportief was aangelegd...
[afbeelding]
Maar het liefst is hij bij zijn "grote broer"...
[afbeelding]
Tjesto kijkt echt van: "Wat nou, een hond kan niet met een kat omgaan???"
[afbeelding]
Maar af en toe wil Chico ook graag even lekker bij baasje liggen...
[afbeelding]
Samen op de uitkijk in de tuin...
[afbeelding]
"Zeg?!?!?! Kunnen we niet ff lekker een siësta houden?!!??!!?!" ...
[afbeelding]
Na het spelen met zijn "grote broer" en de tennisbal, maar ff weer een tukkie doen...
[afbeelding]
"Hé?!?!?!?! Donder toch eens op met die camara!!!!!"
[afbeelding]
"Wij zijn twee vriendjes, hij en ik" ...
[afbeelding]
Mijn "grote broer" mag niet zien dat baasje wéér eens een foto moet maken...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kitten met zijn "grote broer"...
Mijn hondje had een maatje nodig en ik twijfelde tussen ander hondje of een katje, omdat hij daar ook heel goed mee kan opschieten.
En kwam ik Chico tegen op internet
Nee hoor ze maakt zich graag grootquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Tessa, wat ben je groot geworden
die van jou zal ook wel groot geworden zijn of nietquote:
Ja, en ze is echt extreem slank, net zo'n slangenmeisjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van jou zal ook wel groot geworden zijn of niet
hoe herkenbaar. Tessa mag niet meer in de huiskamer komen als ik er niet ben. Kom je thuis ligt je B&O speaker op de grondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en ze is echt extreem slank, net zo'n slangenmeisjeNu is ze natuurlijk zwart, dan lijken ze al snel magerder. Maar ze is vooral erg stoer en net als je denkt dat ze niet stouter kunnen worden doet ze er nog een schepje bovenop
De poezen zijn hier ook tijdelijk uit de slaapkamer verbannen, hoewel Zoe het daar niet echt mee eens is. Maar ik kan er ff niet meer tegen om elke ochtend om half vijf wakker gelikt te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe herkenbaar. Tessa mag niet meer in de huiskamer komen als ik er niet ben. Kom je thuis ligt je B&O speaker op de grondvoor de niet kenners. Die zijn nog al duur.
En ze had ze ook al gebruikt als krappaal dus nee ze komt de huiskamer zonder mij niet meer in. Ze heeft nu een eigen kamer en ze kan lekker op de gang spelen, wat haar volgens mij veel meer bevalt dan de huiskamer![]()
slapen bij mij gaat totaal niet lukken. Ze legt al haar speeltjes in mijn bed, valt mijn voeten aan en geeft me klappen in m'n gezicht![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
Awww wat een stel!Hopelijk liggen ze gauw in elkaars pootjes te knorren
Wel flinke penning aan zo een klein beestje vanuit deze hoek![]()
Die muur had mijn kitten met 12 weken al overmeesterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:41 schreef verita het volgende:
[..]
Ja die penning, die heeft ie om zodat als ie per ongeluk de straat op rent, dat men kan zien dat hij gechipped is. Komt ie misschien wat eerder thuis
![]()
Overigens kan ie nu nog niet ontsnappen omdat we een ommuurde tuin hebben.
De penning draagt de kat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
Awww wat een stel!Hopelijk liggen ze gauw in elkaars pootjes te knorren
Wel flinke penning aan zo een klein beestje vanuit deze hoek![]()
Lijken haast op onze Carmen en Piglet toen ze mini warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:15 schreef Maruna het volgende:
Heb 2 poesjes gekregen, helaas geen lapjeskat:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meest witte Minou genoemd, en de grijs met donkergrijs heel orgineel Tijger
op de 2e foto trouwens leuk te zien dat die beestjes een goede neus hebben voor lekkere plekjes om te liggenze zijn achter de bank gelopen om te gaan liggen waar ze daar liggen
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Eny, maar soms voel ik me een beetje Gayny
[afbeelding]
En Noortje probeert de vliegjes dood te staren:
[afbeelding]
Ik heb 'm in bruikleen, hij is eigenlijk van mijn vriendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Maruna het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!
Britse kortharen inderdaad. Je hebt ze in donkergrijs ( = blauw) en lichtgrijs ( = lilac). Die hierboven is een blauwe en dit is een lilac:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
Da's geen schande hoor, ze zijn ook gewoon geweldig mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Even onthoudenNiet dat ik ooit een kat per se op ras zou uitzoeken, denk ik, maar je weet nooit
Ladaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |