Ik doe 't em niet na !quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:36 schreef Insania het volgende:
...
[afbeelding]
Xeneau in een duidelijk comfortabele positie![]()
...
Haha wat cutequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef DirtyHarry het volgende:
Kijk nou, ik heb een stokstaartje gefotografeerd
[afbeelding]
Meteen inschrijven voor "Meerkat manor" !!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef DirtyHarry het volgende:
Kijk nou, ik heb een stokstaartje gefotografeerd
[afbeelding]
Whehe iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meteen inschrijven voor "Meerkat manor" !!!
Leuk aspect overigens; is net of haar schaduw op het gebouw achter het raam valtZiet gaaf uit!!
Kwee nie maarre, Moshi ligt er wel wat sletterig bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:18 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Moshimet haar sponsje
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Ellatjuh het volgende:
toch nog ff bella posten.
dit is echt zo n lieve foto.
donna is nog iets minder aan mensen gewent maar het gaat steeds beter.![]()
[afbeelding]
Nog zo een lellebel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:57 schreef Ellatjuh het volgende:
toch nog ff bella posten.
dit is echt zo n lieve foto.
donna is nog iets minder aan mensen gewent maar het gaat steeds beter.![]()
[afbeelding]
Onze Izzy heeft dezelfde kleurtjes als jullie poes. Izzy is bijna 15 weken oud.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef lovelyrita het volgende:
Wat is Poes haar favoriete slaapplekje?
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img11/1185823635-73.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind dit ronduit dierenmishandeling!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
[[url=http://www.stuffonmycat.com/media/2/20070802-Bailey.jpg]afbeelding][/url]
Onze eigen Bailey op internet!![]()
Hij is fantastisch!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
Laumet een puntjequote:
Zulke katten hebben wij ook ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
...
Hebben jullie ook katten die dingen op TV opmerken? sommige katten merken de TV niet op, maar sommige zien wel wat bewegen. Zo ook Cartman, die zelfs de pointer van de muis probeert te vangen. Ook wild-bewegende avatars, zoals bijv die van ook_gek, zijn hun leven niet zeker.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef DuchessX het volgende:
Charlie houdt van stokstaartjes,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:08 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Zulke katten hebben wij ook ja!Puma vindt vooral voetbal interessant en de anderen volgen regelmatig de pointer van de muis en slaan ernaar met hun pootje. Hier een voetbalkijkende Puma toen ie nog klein was:
[afbeelding]
Deze heb ik eerder gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
mijn kater sjef is werkelijk dol op galiameloenals hij het al ruikt miauwt ie als een gek!
hij doet dat ook bij beschuit![]()
[afbeelding]
Fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:44 schreef MauBro het volgende:
Ik heb maandag nog nooit zo'n rustige rit naar de DA gehad. De rusjes klagen altijd steen aan been als ze in de auto zitten, en vooral bij de DA zelf (een luchtalarm is er niets bij). Yindee en Tobias vonden het veel interessanter door hun mandje naar buiten te gluren.
Yindee is onderhuids gehecht met oplosbare hechten, dus ze hoeft niet meer terug naar de DA.
Yindee
[afbeelding]
Tobias
[afbeelding]
Caesar
[afbeelding]
Julius
[afbeelding]
Awwwquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:34 schreef Frappelsien het volgende:
Het verliefde stel...toen wij nog leefde met het idee dat dit een poesje was was het erg grappig om ze zo 'verliefd' te zien doen.
Nu we weten dat dit óók een katertje is, is het wel heel erggg schattig om ze zo veel samen te zien![]()
[afbeelding]
Nog niet voorgekomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef TheYoung1 het volgende:
@Juup@, een heuleboel van die kleine gaatjes in je zwembad......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |