quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn kitten met zijn "grote broer"...
Mijn hondje had een maatje nodig en ik twijfelde tussen ander hondje of een katje, omdat hij daar ook heel goed mee kan opschieten.
En kwam ik Chico tegen op internet
Nee hoor ze maakt zich graag grootquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Tessa, wat ben je groot geworden
die van jou zal ook wel groot geworden zijn of nietquote:
Ja, en ze is echt extreem slank, net zo'n slangenmeisjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van jou zal ook wel groot geworden zijn of niet
hoe herkenbaar. Tessa mag niet meer in de huiskamer komen als ik er niet ben. Kom je thuis ligt je B&O speaker op de grondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en ze is echt extreem slank, net zo'n slangenmeisjeNu is ze natuurlijk zwart, dan lijken ze al snel magerder. Maar ze is vooral erg stoer en net als je denkt dat ze niet stouter kunnen worden doet ze er nog een schepje bovenop
De poezen zijn hier ook tijdelijk uit de slaapkamer verbannen, hoewel Zoe het daar niet echt mee eens is. Maar ik kan er ff niet meer tegen om elke ochtend om half vijf wakker gelikt te wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe herkenbaar. Tessa mag niet meer in de huiskamer komen als ik er niet ben. Kom je thuis ligt je B&O speaker op de grondvoor de niet kenners. Die zijn nog al duur.
En ze had ze ook al gebruikt als krappaal dus nee ze komt de huiskamer zonder mij niet meer in. Ze heeft nu een eigen kamer en ze kan lekker op de gang spelen, wat haar volgens mij veel meer bevalt dan de huiskamer![]()
slapen bij mij gaat totaal niet lukken. Ze legt al haar speeltjes in mijn bed, valt mijn voeten aan en geeft me klappen in m'n gezicht![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
Awww wat een stel!Hopelijk liggen ze gauw in elkaars pootjes te knorren
Wel flinke penning aan zo een klein beestje vanuit deze hoek![]()
Die muur had mijn kitten met 12 weken al overmeesterdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:41 schreef verita het volgende:
[..]
Ja die penning, die heeft ie om zodat als ie per ongeluk de straat op rent, dat men kan zien dat hij gechipped is. Komt ie misschien wat eerder thuis
![]()
Overigens kan ie nu nog niet ontsnappen omdat we een ommuurde tuin hebben.
De penning draagt de kat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
Awww wat een stel!Hopelijk liggen ze gauw in elkaars pootjes te knorren
Wel flinke penning aan zo een klein beestje vanuit deze hoek![]()
Lijken haast op onze Carmen en Piglet toen ze mini warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:15 schreef Maruna het volgende:
Heb 2 poesjes gekregen, helaas geen lapjeskat:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meest witte Minou genoemd, en de grijs met donkergrijs heel orgineel Tijger
op de 2e foto trouwens leuk te zien dat die beestjes een goede neus hebben voor lekkere plekjes om te liggenze zijn achter de bank gelopen om te gaan liggen waar ze daar liggen
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Eny, maar soms voel ik me een beetje Gayny
[afbeelding]
En Noortje probeert de vliegjes dood te staren:
[afbeelding]
Ik heb 'm in bruikleen, hij is eigenlijk van mijn vriendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Maruna het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!
Britse kortharen inderdaad. Je hebt ze in donkergrijs ( = blauw) en lichtgrijs ( = lilac). Die hierboven is een blauwe en dit is een lilac:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
Da's geen schande hoor, ze zijn ook gewoon geweldig mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Even onthoudenNiet dat ik ooit een kat per se op ras zou uitzoeken, denk ik, maar je weet nooit
Ladaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |