De penning draagt de kat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef purplerose het volgende:
Awww wat een stel!Hopelijk liggen ze gauw in elkaars pootjes te knorren
Wel flinke penning aan zo een klein beestje vanuit deze hoek![]()
Lijken haast op onze Carmen en Piglet toen ze mini warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:15 schreef Maruna het volgende:
Heb 2 poesjes gekregen, helaas geen lapjeskat:
[afbeelding]
[afbeelding]
De meest witte Minou genoemd, en de grijs met donkergrijs heel orgineel Tijger
op de 2e foto trouwens leuk te zien dat die beestjes een goede neus hebben voor lekkere plekjes om te liggenze zijn achter de bank gelopen om te gaan liggen waar ze daar liggen
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, ik ben Eny, maar soms voel ik me een beetje Gayny
[afbeelding]
En Noortje probeert de vliegjes dood te staren:
[afbeelding]
Ik heb 'm in bruikleen, hij is eigenlijk van mijn vriendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Maruna het volgende:
[..]
Jeetje, wat een enorm beest, en met een enorm knuffel gehalte!
Britse kortharen inderdaad. Je hebt ze in donkergrijs ( = blauw) en lichtgrijs ( = lilac). Die hierboven is een blauwe en dit is een lilac:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
Da's geen schande hoor, ze zijn ook gewoon geweldig mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Even onthoudenNiet dat ik ooit een kat per se op ras zou uitzoeken, denk ik, maar je weet nooit
Ladaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die grijze wollige katten echt mooi. Wat voor merk is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |