abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:07:15 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52309767
Brammetje update:
*brammetje kan boomklimmen *

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:11:04 #152
136830 Nenootje
severely detached
pi_52309848
Hobbesje heeft weer buiten gespeeld

Hé, een gaatje!

Een blaadje gevangen

Kiekeboe.

Dat tongetje

Close upje

En nog een probeerseltje in sepia.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_52310056
wat leuk en lief die fotos van hobbes en brametje.
En kan brametje ook uit de boom komen? Hier bij ons loopt een kat rond die wel in de boom komt, maar er niet meer uit weet te komen?
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:24:09 #154
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_52310155
Fred in één van zijn fovo houdingen.
In ieder geval op de bank

pi_52312928
zalmstokjes in de hangmat gooien is humor
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_52320119
M'n moeder heeft een scanner gekocht en die moest ik installeren, om te testen heb ik maar wat kittenfoto's van Ernesto en Mimosa gescand. Wat waren ze klein !

We hebben ze destijds gelijk aan een tuigje gewend, zo konden we ze veilig meenemen naar het park aan de overkant van de straat.

Ernesto checkt de park:

Mimosa klimt ook graag in bomen (die blik !)

Mimosa keek wel naar het vogeltje toen ik riep, maar Ernesto zag net een hondje en die moest hij natuurlijk in de gaten houden:

maandag 13 augustus 2007 @ 02:53:23 #157
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_52320263
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mimosa klimt ook graag in bomen (die blik !)
Heftig! Je zou er bijna bang van worden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_52321186
Heerlijk die poepies aan een lijntje
Xena heeft ook een soort verwilderde blik als ze in een gekke bui in de boom klimt, zouden ze dan terug in hun oertijd gaan of zo?
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:16:11 #159
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_52324555

Yumi (de zwart witte Laperm) samen met ons nieuwe Snowshoe kitten Myra
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_52325230
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 07:29 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk die poepies aan een lijntje
Xena heeft ook een soort verwilderde blik als ze in een gekke bui in de boom klimt, zouden ze dan terug in hun oertijd gaan of zo?
Ik ken die blik, Moby heeft 'm altijd als ie zich aan de leuning van de bank vastklampt.
Het zou zomaar een lolcat kunnen zijn

Excuses voor de slechte beeldkwaliteit, is gemaakt met een phone cam
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:52:58 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_52325520
Komt hier ook erg bekend voor......... eentje van onze poezen heeft dit vaak 's nachts, zo'n bui. Als je eventjes gaat kijken (want gaat gepaard met een diepe mauw!) loopt ze met zo'n verwilderde blik rond en pakt inderdaad soms ook de leuning van de bank beet, of neemt een "steile wand".....
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:32:28 #162
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_52328013
Ik zie dat ik niet de enige bent die de kat wel eens uitlaat aan een lijntje
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_52328149
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef purplerose het volgende:
Ik zie dat ik niet de enige bent die de kat wel eens uitlaat aan een lijntje
Idd

maandag 13 augustus 2007 @ 14:48:45 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52330312
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef francis997 het volgende:
wat leuk en lief die fotos van hobbes en brametje.
En kan brametje ook uit de boom komen? Hier bij ons loopt een kat rond die wel in de boom komt, maar er niet meer uit weet te komen?
ja Brammetje komt er ook zelf weer uit boomstam is ongeveer 2 meter hoog, maar gaat prima... knap he???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52331696
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja Brammetje komt er ook zelf weer uit boomstam is ongeveer 2 meter hoog, maar gaat prima... knap he???
dat is knap..niet alle katten kunnen dat..jiji...ze weten er wel in te komen, maar dan beginnen ze te mauwen omdat ze er niet uit kunnen En dan kunnen wij of de buren weer te hulp schieten...
pi_52336090
Is mimosa een heilige birmaan? mijn fire klimt heel gemakkelijk in de grote hoge krabpaal. Maar eraf moet altijd via het lampje. En als de rest eten krijgt en hij ligt boven in gaat het toch wel lastig er snel uit te komen. Meestal valt hij er dan half uit.
pi_52337728
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Is mimosa een heilige birmaan? mijn fire klimt heel gemakkelijk in de grote hoge krabpaal. Maar eraf moet altijd via het lampje. En als de rest eten krijgt en hij ligt boven in gaat het toch wel lastig er snel uit te komen. Meestal valt hij er dan half uit.
Mimosa en Ernesto zijn broer en zus, en ik heb nu eindelijk een foto van hun mama (die er drie jaar later alweer niet meer is ):

Ze zijn Vlaamse boerderijkatjes.

Mimosa lijkt inderdaad wel op een heilige Birmaan en zo hebben we het ras leren kennen en uiteindelijk onze Birmaan dEUS erbij gekregen:

De plaatselijk dierenbescherming zocht katten voor een project in een woonzorgcentrum, zodat die bewoners ook weer eens een kat konden aaien. Er zijn alleen niet zoveel katten die graag reizen en veel aandacht van vreemden gewend zijn. dEUS heeft wat shows gelopen en heeft daarbij nooit moeite gehad met het reizen, de nieuwe indrukken, de aandacht, etc hij kroop regelmatig bij de (soms wildvreemde) buren op schoot en pakte de keurmeesters in door voortdurend kopjes uit te delen. Ik heb hem dus opgegeven en mijn beste vriendin heeft haar kater (ook shows gewend) ook ingeschreven.
We zijn vanmiddag op gesprek geweest en 28 augustus gaan we het voor het eerst proberen, ik ben heel erg benieuwd hoe die mensen en dEUS op elkaar gaan reageren. De dierenbescherming gebruikte eerst kittens uit het asiel maar die zijn niet altijd voorhanden, dus als het met onze katten goed werkt zou dat wel een uitkomst zijn.
pi_52337873
Mijn Zus heeft ook een heilige birmaan en die zijn idd erg lief voor mensen. Helaas niet zo voor andere katten. Daarom heb ik toen ik van mijn ouders een kat mocht uitkiezen voor een maine coon gekozen. Lief/groot en stoer. Mijn vader heeft zelf een burmees en aangezien dat op een siamees lijkt qua karakter zijn die heel erg aanhankelijk en claimend. nadeel ze janken zo. Wanneer ik weer in mijn eigen huis ben. (ben nu nl samen met mijn terroristen bij mijn ouders omdat die op vakantie zijn.) zal ik wat foto's posten van mijn Zorro die dol op water is. Jammer genoeg sterven raskatten vaker eerder dan htk katten. Zowel mijn zus als ik hebben onze 1e kat te vroeg (3&4jr in moeten laten slapen) Hoop dat Zorro en Fire heel wat ouder mogen worden.
pi_52338811
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn Zus heeft ook een heilige birmaan en die zijn idd erg lief voor mensen. Helaas niet zo voor andere katten. Daarom heb ik toen ik van mijn ouders een kat mocht uitkiezen voor een maine coon gekozen. Lief/groot en stoer. Mijn vader heeft zelf een burmees en aangezien dat op een siamees lijkt qua karakter zijn die heel erg aanhankelijk en claimend. nadeel ze janken zo. Wanneer ik weer in mijn eigen huis ben. (ben nu nl samen met mijn terroristen bij mijn ouders omdat die op vakantie zijn.) zal ik wat foto's posten van mijn Zorro die dol op water is. Jammer genoeg sterven raskatten vaker eerder dan htk katten. Zowel mijn zus als ik hebben onze 1e kat te vroeg (3&4jr in moeten laten slapen) Hoop dat Zorro en Fire heel wat ouder mogen worden.
dEUS is juist echt een snoesje voor de andere katten, Ernesto en Mimosa hebben vaak ruzie en dan springt hij ertussen, hij weet toch dat Ernesto hem niet zal slaan. Ernesto liet zich nooit graag kammen en hielden we hem daarvoor in de houdgreep dan schreeuwde hij echt moord en brand, daarvan raakte dEUS van streek en probeerde via mijn kleding omhoog te klimmen om Ernesto te ontzetten, als wij Ernesto loslieten ging hij hem uitgebreid wassen, etc.
En Flynn (pleegkitten van dEUS' moeder) is dEUS z'n vriend voor het leven, hier is dEUS vier weken oud en wast de kleine Somali waar z'n eigen moeder (rechts) de eerste week niet naar wilde omkijken.

Hier zijn de heren inmiddels twee jaar oud:

Hij is ook de enige kat die tegen Mimosa aan mag liggen, als hij haar benadert krijgt hij altijd eerst een pets voor z'n kop maar daarna mag hij blijven;

Ik heb wel vaker gehoord dat raskatten minder oud zouden worden dan huiskatten maar toen ik die claim ging onderzoeken kwam ik uit bij het rapport feiten en cijfers van het platform verantwoord huisdierbezit, die hebben het uitgezocht en het blijkt dat raskatten en huiskatten gemiddeld net zo oud worden. Heel erg zonde dat het jullie katten niet gegund geweest is, ik hoop dat je nog heel lang van Zorro en Fire kunt genieten.
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:47:32 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52338946
Sociale katten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52338994
Aan de lijn, in boom-kat :

pi_52339789
Die in de boom blijft mooi, net of ze tegen de stam geplakt zit
pi_52351255
Ja ik heb ook eindelijk weer een paar foto's om te laten zien! Lodewijk en Fleur zijn erg gegroeid, maar dat zie je op deze foto's niet zo heel goed. Lodewijk is al 2,5 kilo!! (nog geen vier maanden oud)

Fleur close-up

Lodewijk close-up

Fleur lui as ever

En relaxed

Hey, wat zie ik daar?!

Nou ik word er niet warm of koud van

Hoewel......

Wil je mn staart zien?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:40:11 #174
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_52354394
Mijn moeder heeft sinds kort ook een kitten (zusje van mijn kitten), maar kan niet op een naam komen dat mooi bij Fleur past (haar lapjespoes heet zo).

http://dieren.marktplaats(...)nowshoe-kittens.html

Hier staat ze, achteraan met het bruine gezichtje. HELP want we zijn al een week aan het brainstormen lol
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_52354546
Een naam die mooi bij Fleur past? Lodewijk natuurlijk (kan jou het schelen dat het een jongensnaam is )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')