En waren dit de laatste foto's:quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hier een hele lieve Noorse boskat zitten, ongeveer 5 jaar oud en echt een droppie. Ik wil zelf niet meer dan 2 katten, dus kan hem niet houden. Dus mocht er hier iemand zijn die oprechte belangstelling heeft voor hem, liefst in brabant, laat het me even weten!
[afbeelding]
Dat kunnen we ook best zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef wijsneus het volgende:
Mischien leuk: http://icanhascheezburger.com/
Noujaaah...heeft ie de foto's wel goed bekeken dan? Zulke lieve rode cuties!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Vriendje werkt helemaal niet mee.![]()
Stom vriendje![]()
Dit topic is eigenlijk bedoeld voor foto's.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik heb een probleempje. Sinds twee dagen loopt er hier in de buurt een poesje rond. Ik heb het vermoeden dat ze nog niet zo heel erg oud is en krols is! Ze is niet uit mijn tuin weg te slaan en blijft maar om aandacht vragen. Ook probeerd ze bij ons naar binnen te komen. Dit kan ik niet doen omdat er al een kat rondloopt (en nog 9 andere dieren). Omdat ze de hele dag hier rond hangt krijg ik een beetje het vermoeden dat ze of de weg kwijt is of dat ze eruit gegooid is thuis.
Met pijn in mijn hart deed ik net de achterdeur dicht om het beestje er te moeten achter laten.
Nu heb ik al op amivedi gekeken maar daar staat ze niet als vermist opgegeven.
Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet? Ze mauwt de hele tijd zo zielig.
Alvast bedankt
toen was er zon, nu regent het en rent ze hard naar binnenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat koppie van Frummel op de bank
Harry en Loes
Bellefleur ligt echt te genieten zo te zien, zacht kussen, zonnetje (?), heerlijk.
Allevier(met het nogal kortgeknipte hondje en de tenen van de buurvrouw)
[afbeelding]
Goed te zien dat Ernesto, Mimosa en Flynn (zeker voor een Somali) best groot zijn, ik vind dEUS altijd zo'n klein krieltje maar hij is van gemiddeld kattenformaat.
Die staarten:
[afbeelding]
Nee met geen mogelijkheid, zijn van die binnentuintjes, van achter dus ook bebouwd (enorm hoge muur). Op zich ook wel fijn, want ze kon geen kant op.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef freecell het volgende:
Wel tof
Kon je niet via een achterkant de tuin bereiken oid?
Dat ze de konijnen negeerdeHoef je met Jaina nu al niet te proberen
![]()
Dat is minder inderdaad. Moet je haar maar genoeg te eten gevenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, totdat ze dus midden in de nacht keihard in je tepel bijt
Wat een mooie lichte oogies !!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Frappelsien het volgende:
Een paar nieuwe foto's van Ivy![]()
[afbeelding]
Ze trekt echt de meest gekke bekken als je haar aandacht geeft![]()
[afbeelding]
Er is iets mis met onze camera, hij maakt opeens ontzettend slechte foto's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |