praatpoezen, heeeerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Dat klinkt me bekend in de oren. Stuntel kan nog geen 5 minuten zn bek houden als er mensen om hem heen hangen. Je word er wel eens gek van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Friesland?? hahahquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Sief89 het volgende:
Wat een beauty!
woon helaas niet in Brabant
![]()
Die heeft een extreem hoog knuffelgehalte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hier een hele lieve Noorse boskat zitten, ongeveer 5 jaar oud en echt een droppie. Ik wil zelf niet meer dan 2 katten, dus kan hem niet houden. Dus mocht er hier iemand zijn die oprechte belangstelling heeft voor hem, liefst in brabant, laat het me even weten!
[afbeelding]
Uhuhquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poezels die van QueenR af komen zijn buitengewoon leuk![]()
Een dikke aanvallende ijsbeerquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
whehe leuke foto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
Haha geen flauw idee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whehe leuke foto.
ik heb 1 vraag. WAAR komt in gods naam je user name vandaan![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef tonja het volgende:
Loes sprong net weg toen ik afdrukte.
[afbeelding]
Aaah..doe maar niet zo'n ontstoken arm. Je moet hem wel in happy houden he! Ook voor het geval hij nog wat kilometertjes moet rijden in zn nieuwe auto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef Queen_Minny het volgende:
Hij speelt stommertje. Als hij niet snel toegeeft ben ik toch echt gedwongen andere maatregelen te nemen...Zoals het porren van zn ontstoken arm.
(en hopen dat ik geen rotschop krijg of ram met zn goeie arm... het heeft zo zn nadelen een vriend met zwarte band te hebben...)
En Amsterdam... ach vriendje heeft net een nieuwe auto... daar moeten toch ook wat kilometertjes opkomen niet waar?![]()
Stuntel (lees Minny) eist een poeze vriendje of vriendinnetje.
En arm klein poezekindje![]()
Echt he!quote:
Ze zijn tabby blotched, dat is recessief en komt dus van allebei. Hoogstens dat papa wat meer rufuspolygenen heeft bijgedragen waardoor ze wat dieper rood zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn die rooie poesjes prachtig getekendDat hebben ze dus van papa
Sterkte morgen, papa
Ikeaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ikea
Volgens mij zie je bij katten het ouder worden voornamelijk aan hun ogen. Het gekleurde deel wordt langzamerhand "bobbelig" in plaats van vlak.
Ropi heeft wel een grijs baardje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef senesta het volgende:
Wat luxe Autica, en wat een prachtige kat.
Worden katten nooit grijs door ouderdom eigenlijk?
Mijn hond heeft een hele grijze bek ondertussen, bij donkere katten is me dat nooit opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |