quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
Harry en Loesje![]()
![]()
![]()
Skippy, poes óf verhaard niet óf je hebt een nieuw kussen
*Vriendje in zn nek grijpt en nog harder naar de kittenfoto's wijst*quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:51 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Eehm..niet allemaal houden denk ik, volgens mij vonden m'n ouders dat niet zo'n goed idee. M'n broertje en ik wel trouwens hahaMaar het is dus wel de bedoeling om nieuwe baasjes te zoeken voor de katjes. Voor 2 katjes hebben we die al en verder zijn er nog wat bekenden die "misschien" ook wel een katje willen, maar dat is dus allemaal nog niet erg zeker. Nou ja, we zien wel, waar we geen nieuwe baasjes voor vinden blijven gewoon zolang bij ons wonen.
Wat een mooiert.quote:
aah wat liefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Charlie is niet meer fotogeniek.
Of hij trekt een maffe kop,
of hij kijkt net op het laatste moment de andere kant op.
hij lijkt net blauw op de foto![]()
is dat een kat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:48 schreef tonja het volgende:
De allerlaatste foto (voor vandaag dan)
Erg slechte foto, maar Harry staat er zo raar op..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Net of er G-krachten op z'n gezicht staan
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.
Je zou denken dat hij inmiddels bang is van plastic zakken en er dus niet meer in vast komt te zitten, maar nee hoor![]()
Jaina is nu nog klein genoeg voor zo'n zak, Mimosa scheurt nog wel eens uit een papieren zak wanneer ze haar kontje erin wil keren. Gelukkig kwam m'n vriend aanzetten met XL papieren zakken van de Bristol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een leuke foto van Charlie !!
En het zwarte oppaskittentje, wat een kleintje nog !
Superschattig die laatste foto op het toetsenbordquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, dank je![]()
[afbeelding]
Dank je. Mimosa is een Vlaams boerderijpoesje, van een kortharige cyperse moeder. Haar broer Ernesto lijkt sprekend op zijn moeder alleen dan met lang haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef Sief89 het volgende:
[..]
WAT EEN BEAUTY! is dat een ragdoll ofzo? echt een prachtbeest! mijn complimenten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dank je. Mimosa is een Vlaams boerderijpoesje, van een kortharige cyperse moeder. Haar broer Ernesto lijkt sprekend op zijn moeder alleen dan met lang haar.
Broer en zus:
[afbeelding]
Niet zo'n goed idee; eerst een slok nemen en dan bovenstaande lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.
Je zou denken dat hij inmiddels bang is van plastic zakken en er dus niet meer in vast komt te zitten, maar nee hoor![]()
Marktplaats.nl?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Iemand trouwens een goedkoop adresje voor radiatorhangmatjes?
Praxisquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Iemand trouwens een goedkoop adresje voor radiatorhangmatjes?
Als je een tientje al te duur vindt dan ben ik bang dat je ze niet gaat vinden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ze wel gezien hier en daar maar ik vind een tientje nog best veel voor zo'n ding (ik wil er 3), dus ik vroeg me af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Liefst wel nieuw trouwens
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekekenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als je een tientje al te duur vindt dan ben ik bang dat je ze niet gaat vinden...
Haha, een soort kattenhangmatquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Er staat trouwens wel een hele gave op Marktplaats maar die is wel wat boven de begroting
tien euro is volgens mij wel normaal, meestal zijn ze nog wat duurder denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekeken
Maar je weet wel zeker dat ze zo'n mandje aan de verwarming gebruiken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Dat doe ik dus echt nietZe krijgen al een superdeluxe krabpaal
Ja hoor, doen zequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Maar je weet wel zeker dat ze zo'n mandje aan de verwarming gebruiken?
Ik heb er eentje voor 5 euro gekocht, vorig jaar in een dierenwinkel in Amsterdam..maar daar heb je nu niks aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of ze ergens goedkoper te krijgen zijn. Of is een tientje een gebruikelijke prijs voor die dingen? Ik heb gaskachels nu, dus ik heb er niet eerder naar gekeken
Haha, vriendje's nek is nu pijnlijk? Heeft ie de hint gesnapt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
*Vriendje in zn nek grijpt en nog harder naar de kittenfoto's wijst*
Stuntel wilt vast wel een lief rood vriendje of vriendinnetje.![]()
We wonen net samen... dus eigenlijk hoort vriendje me een katje te geven, vinden jullie ook niet?![]()
Hij speelt stommertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Haha, vriendje's nek is nu pijnlijk? Heeft ie de hint gesnapt?![]()
Maar mocht je denken aan een van onze kittens als vriendje of vriendinnetje voor Stuntel, dan moet je misschien wel even weten dat wij nou niet echt in de buurt van Amsterdam wonen.
Overigens hebben we sinds vanavond nog maar 5 kittens.Gisteravond viel ons al op dat 1 van de kittens erg klein en rustig bleef vergeleken bij haar felle en dikke broertjes en zusjes. We zijn toen gaan bijvoeren met speciale kittenmelk en dat leek eerst wel wat te helpen, maar vanmiddag ging het toch weer slechter met haar. Vanavond dan nog met haar bij de dierenarts geweest en daar een pep-shot glucosewater (dacht ik) gekregen. Maar het heeft niet meer geholpen, 2 uur later stopte ze in mijn hand met ademhalen. Nu ligt ze op een mooi plekje in onze tuin.
Moederpoes leek haar vanmiddag niet te missen met nog 5 kindjes om haar heen maar nu is ze toch wat onrustig..
praatpoezen, heeeerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Dat klinkt me bekend in de oren. Stuntel kan nog geen 5 minuten zn bek houden als er mensen om hem heen hangen. Je word er wel eens gek van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
Ze vinden elkaar echt tof hè?
Wij beginnen hier in huis steeds meer te merken dat Jaina stiekem toch een volledig oosters karakter heeft
Ze kletst ons de oren van de kop, is een echte kroelkat en héél eigenwijs
Wat wel handig is: Als ik haar naam noem en er een lokgeluidje bij maak, hoor ik altijd wel ergsn "mieuw" Dus ik weet altijd waar ze uithangt
Friesland?? hahahquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Sief89 het volgende:
Wat een beauty!
woon helaas niet in Brabant
![]()
Die heeft een extreem hoog knuffelgehalte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hier een hele lieve Noorse boskat zitten, ongeveer 5 jaar oud en echt een droppie. Ik wil zelf niet meer dan 2 katten, dus kan hem niet houden. Dus mocht er hier iemand zijn die oprechte belangstelling heeft voor hem, liefst in brabant, laat het me even weten!
[afbeelding]
Uhuhquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poezels die van QueenR af komen zijn buitengewoon leuk![]()
Een dikke aanvallende ijsbeerquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
whehe leuke foto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef Slut. het volgende:
Zoals Patrick (Intelligence) al zei heb ik een enorm grappige foto van Frummel gemaakt
Hier issie :
[afbeelding]
Ik heb echt liggen huilen van het lachen toen ik de foto net had gemaakt,
't is net een dikke ijsbeer
Haha geen flauw idee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whehe leuke foto.
ik heb 1 vraag. WAAR komt in gods naam je user name vandaan![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef tonja het volgende:
Loes sprong net weg toen ik afdrukte.
[afbeelding]
Aaah..doe maar niet zo'n ontstoken arm. Je moet hem wel in happy houden he! Ook voor het geval hij nog wat kilometertjes moet rijden in zn nieuwe auto.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef Queen_Minny het volgende:
Hij speelt stommertje. Als hij niet snel toegeeft ben ik toch echt gedwongen andere maatregelen te nemen...Zoals het porren van zn ontstoken arm.
(en hopen dat ik geen rotschop krijg of ram met zn goeie arm... het heeft zo zn nadelen een vriend met zwarte band te hebben...)
En Amsterdam... ach vriendje heeft net een nieuwe auto... daar moeten toch ook wat kilometertjes opkomen niet waar?![]()
Stuntel (lees Minny) eist een poeze vriendje of vriendinnetje.
En arm klein poezekindje![]()
Echt he!quote:
Ze zijn tabby blotched, dat is recessief en komt dus van allebei. Hoogstens dat papa wat meer rufuspolygenen heeft bijgedragen waardoor ze wat dieper rood zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn die rooie poesjes prachtig getekendDat hebben ze dus van papa
Sterkte morgen, papa
Ikeaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Ikea
Volgens mij zie je bij katten het ouder worden voornamelijk aan hun ogen. Het gekleurde deel wordt langzamerhand "bobbelig" in plaats van vlak.
Ropi heeft wel een grijs baardje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef senesta het volgende:
Wat luxe Autica, en wat een prachtige kat.
Worden katten nooit grijs door ouderdom eigenlijk?
Mijn hond heeft een hele grijze bek ondertussen, bij donkere katten is me dat nooit opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |