Wat een boeffie!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
Ik heb hier een jong katje te logeren![]()
alleen nog maar 8 dagen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grote pupillen op de laatste foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze konden niemand voor haar vinden en me huisgenoot zit nu in Soedan dus wou ik hem wel ff een tijdje, maar ze hebben iemand gevonde en nou moet ik haar terug gevenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Wat een boeffie!!!![]()
![]()
TE schattig!! ben helemaal verliefd
![]()
die laatste foto met die klauwtjes... *smelt* waarom heb je dit schatje te logeren?
Ik ga het proberen, dank jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:16 schreef Sief89 het volgende:
nee idd begrijp ik.. misschien dan toch op je knieën gaan om te smeken of ze mag blijvensucces!!
![]()
dEUS heeft daar een handje van, zo gauw we ergens een plastic tas met handvatten laten liggen kruipt hij erin en vaak steekt hij bij het naar buiten gaan zijn kopje door een handvat, wil dan weglopen, hoort de tas die om zijn nek hangt achter zich ritselen, vlucht voor tas, tas vlucht mee, rent trap af (andere katten die op het kabaal afgekomen zijn rennen inmiddels mee), rent in volkomen paniek de trap weer op omdat hij nog steeds achtervolgd wordt door de kwaad ritselende tas (andere katten vinden keihard geritsel ook eng en rennen erachteraan), schiet met tas en al onder de bank, tegen die tijd ben ik er meestal bij, vis ik hem vanonder de bank/bed/tafel/watdanook en ontdoe ik meneer van tas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Rewimo het volgende:
freecell, zorg wel dat je de handvatten van de tas even doorknipt. Voor de veiligheid. Kan ze er niet in verstrikt raken.
Lijkt een beetje op Charlie !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:01 schreef vanDekaart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zij is 8 weken, net bij haar moeder weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:27 schreef Slut. het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Charlie !
Alleen ietsje jonger denk ik.
Hoe jong is hij/zij ?
Wat een ontzettende poeperd
Charlie is nu 12 weken, dus scheelt idd wel watquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:31 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
zij is 8 weken, net bij haar moeder weg.
nog ff een action shot van obikoeloe
[afbeelding]
Hmm woon je toevallig in de buurt van Tsjernobyl?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:32 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Charlie is niet meer fotogeniek.
Of hij trekt een maffe kop,
of hij kijkt net op het laatste moment de andere kant op.
hij lijkt net blauw op de foto![]()
Ze zijn idd als twee druppels waterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef Slut. het volgende:
[..]
Charlie is nu 12 weken, dus scheelt idd wel wat
Maar wat een droppie
Haha neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hmm woon je toevallig in de buurt van Tsjernobyl?
Wel toevallig!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef vanDekaart het volgende:
[..]
Ze zijn idd als twee druppels water![]()
Wat een mooierds!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:23 schreef Sorbootje het volgende:
Helemaal eens met jullie standpunt over de platte koppies. Ik vind dat een kat wel op een kat moet lijken, niet op een uil! (daar moet ik altijd aan denken als ik een pers zie met neusgaten op zn voorhoofd...)
Hier nog even drie plaatjes van de afgepeigerde poezels na het buitenspelen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(net bij de dierenarts geweest voor de tweede enting. Fleur is een echte dramaqueen, wat een theater maakte ze ervan!Lodewijk was cool en beheersd)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |