dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Huub pakt weer even zijn momentje voor de deur. Ik krijg toch het idee dat hij het steeds moeilijker krijgt, zeker na een bezoekje als dit.
Huub heeft gisteravond Lieke gevraagd of ze bij het bezoek van zijn neefjes aanwezig wilde zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef Ashaa het volgende:
Leuk en aardig dat zgn gezinnetje maar Lieke had best Huub even alleen kunnen laten met die neefjes. In ieder geval wel zo leuk voor die knullen ff met ome alleen zijn..
Nee en misschien is een uur ook te lang voor die kids, (of voor Huubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Oow nu snap ik wat je bedoeltMaar je mag maar een uur bezoek op een dag volgens mij en Huub zou sowieso geen 300 punten geven denk ik.
ja en hij had verwacht dat dat zeker bij natasia zou gebeurenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.
Daar trek je geen kijkers meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...
Jeeeez, je schrikt je toch dood als je jezelf zo ziet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Gisteravond waren Nadia en Amanda foto's aan het bekijken op de pc. Deze vonden ze erg sexy.
[afbeelding]
Mijn god amanda lijkt wel bulletje op die foto!! Er komt nog net geen stoom uit haar neus...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Gisteravond waren Nadia en Amanda foto's aan het bekijken op de pc. Deze vonden ze erg sexy.
[afbeelding]
ja dat klopt.. Maar die zijn niet gaan kijken omdat DGK zo een liefdevol progamma isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach nog steeds 450.000 dus is genoeg![]()
Ik heb alleen een foto van Lieke die leek te genieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Heeft een capper van het bezoek van de neefjes trouwens zin om even een plaatje in de Updates te zetten? Ik heb niets gecapt, en (beschaamd) ik weet de namen ook niet alledrie.
Ik ga even mijn trainingspak aantrekken, een blik knakworstjes in de pan gooien,quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Carlo, Franco en Rico.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Heeft een capper van het bezoek van de neefjes trouwens zin om even een plaatje in de Updates te zetten? Ik heb niets gecapt, en (beschaamd) ik weet de namen ook niet alledrie.
Hoe lang is dat stel nu al weer bezig ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef riri het volgende:
het komt je zo de keel uit dat voortdurend voor de spiegel hangen van bepaalde personen...zou goed zijn dat ze daar een maximaal aantal minuiten voor zouden geven per dag...
alle cosmetica en haarspullen in de kapsalon...daar opmaken en haar doen op een vast tijdstip per dag....na 15- 20 minuten gaat die deur op slot en kunnen ze er die dag niet meer in
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef riri het volgende:
het komt je zo de keel uit dat voortdurend voor de spiegel hangen van bepaalde personen...zou goed zijn dat ze daar een maximaal aantal minuiten voor zouden geven per dag...
alle cosmetica en haarspullen in de kapsalon...daar opmaken en haar doen op een vast tijdstip per dag....na 15- 20 minuten gaat die deur op slot en kunnen ze er die dag niet meer in
Leuke cap. Volgens mij waren het er best veel, ik denk dat nalezers zulke kleine simpele updates best leuk vinden. Dus wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van Lieke die leek te genieten.
[afbeelding]
Waar ga je naar toe dan??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even mijn trainingspak aantrekken, een blik knakworstjes in de pan gooien,
potje kaarten met wat gabbers en een BVO'tje scoren....![]()
fuck..ik lijk op iemand nu
Done.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Nadia zei: ik ga even mijn haar doen, dan gaan we praten, okay?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang is dat stel nu al weer bezig ?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:27 schreef Edwinuss het volgende:
waar kan ik streams bekijken??
Serquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Nadia: Ser is lekker bezig joh!
Amanda: Is Ser zo geflipt aan het worden?
Nadia: Mmmm....
Heb het via sms gedaan, even kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Je moet elke server wel betalen.
een ex van nymfonada een voetballer Serginioquote:
heb ik iets gemist...................wie is Ser?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
Ser is lekker bezig volgens Nada
BQ ik denk nu dat je kunt mailen
De vorige keer waren ze er ook maar 20 minuten. En ik denk dat dat voor zulke kleine kinderen inderdaad net genoeg is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en misschien is een uur ook te lang voor die kids, (of voor Huub)
Waren ze er die anderen keren ook maar zo kort?
Ahquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een ex van nymfonada een voetballer Serginio
in cossen van eergisteren of gisteren heb ik foto s van die man gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
heb ik iets gemist...................wie is Ser?
Op de link van de streams klikken , dan moet het lukken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb het via sms gedaan, even kijken!
Alleen hoe krijg ik nu toegang..?
Waar heb je precies voor betaald? Voor een dag, week of maand?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn het trouwens eenmalige kosten?
Of moet je echt betalen per minuut ofzo..?
weet ik....daarom vraag ik waar je naar toe gaatquote:
Heb meteen voor 1 maand betaald, en ik kan nu kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar heb je precies voor betaald? Voor een dag, week of maand?
Het ligt er dus aan. Als het goed is, betaal je en dan kun je op de streams.
leuk kan je je ook op hoog niveau met ons vermakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb meteen voor 1 maand betaald, en ik kan nu kijken.
Haha, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
leuk kan je je ook op hoog niveau met ons vermaken![]()
Hij zat van de week in een discotheek. (Sinners)quote:
Je krijgt toch opties. Ik betaal altijd voor een maand.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn het trouwens eenmalige kosten?
Of moet je echt betalen per minuut ofzo..?
Well done, my boy!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb meteen voor 1 maand betaald, en ik kan nu kijken.
Yep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zat van de week in een discotheek. (Sinners)
Maar zijn godin kwam niet. Die was nl opgehaald door haar perfecte zusters.
Hebben ze het nu over Kim?
- die kan het ook op Jaap
- als je zo mediageil bent..
volgen jullie het nogquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:36 schreef ericahysterica het volgende:
nada wil geen intimiteiten van dennix.
dellie hij wil op de nieuwe butler en op wie zij kan doet zij het (ook op jaap). Kim heeft gezegd dat zij dellie en nada sloeries vindt (heeft dennis gezegd)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef ericahysterica het volgende:
dellie viindt dat dennix neerbuigende opmerkingen over vrouwen maakt dat vindt zij een rasistische opmerking![]()
Ja hoor, loud and clear.quote:
Ja dankzij jou, want ik viel in het gesprek en wist niet wie ze bedoelden. Dus nu heeft Kim het weer gedaan. Projectie, allemaal projectie.quote:
Nou, we waren gister aan het hangen bij een vriend van me, en toen zapte ik voorbij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Well done, my boy!
Je leven is vanaf nu voorgoed veranderd.![]()
Amanda is behoorlijk jaloers op Kim. Gek genoeg vind ik Kim opeens een stuk leuker!
ik ook niet ..................al had ik er 1quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef DrsH het volgende:
Nou ik zou van die Nadia echt geen dikke plasser kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
Momenteel is er geen reet aan. Je moet ook mazzel hebben en dit topic in de gaten houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou, we waren gister aan het hangen bij een vriend van me, en toen zapte ik voorbij.
Ik was best wel nieuwschierig omdat er zoveel topics geopend worden etc.
Dus ik dacht ga het een keer proberen! Ik hoor nu alleen piano..
ZIE je niks dan????????????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou, we waren gister aan het hangen bij een vriend van me, en toen zapte ik voorbij.
Ik was best wel nieuwschierig omdat er zoveel topics geopend worden etc.
Dus ik dacht ga het een keer proberen! Ik hoor nu alleen piano..
erg hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
dellie kan zo achter de ramen met dat zwarte niemendalletje waar die varkenspootjes zijdelings uitsteken............charming
bij gebrek aan leuke beelden en door de luiheid van de regisseur.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom waarom 2 van de 4 stream schermpjes later herhaald..?
dan moeten ze toch een keer afbreken .............ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef ericahysterica het volgende:
en ja hoor mascaralaag 9 (van gisteren zaten er nog 7 op ik heb ze geteld
Ik laat het verslaan van dit gesprek geheel aan U over, lieve erica.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef ericahysterica het volgende:
nada gaat zo met dennix een goed gesprek houden dus verheug je en huiverrrrrrrr![]()
ik weet niet of ik dat zolang trek dus BQ ik reken op jouw support en inbrengquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik laat het verslaan van dit gesprek geheel aan U over, lieve erica.![]()
Is al maanden zo.... waarom snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom waarom 2 van de 4 stream schermpjes later herhaald..?
het is eigenlijk ruw materiaal waar wij naar kijken dat later voor de tv gemonteerd wordt dat is de reden denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Is al maanden zo.... waarom snap ik ook niet.
1 beeld is altijd dichtbij en de andere van verder af
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat zolang trek dus BQ ik reken op jouw support en inbreng![]()
Ben zooo nieuwsgierig wat jullie heren beslist hebben..... vertel.. vertelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef DrsH het volgende:
Zo de vergadering met J d M en Deborah F is ten einde ik kan mij weer aan iets anders wijden, eerst nog ff naar mijn villa rijden, tot zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel een full report, tot zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef DrsH het volgende:
Zo de vergadering met J d M en Deborah F is ten einde ik kan mij weer aan iets anders wijden, eerst nog ff naar mijn villa rijden, tot zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is dat dan..?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een full report, tot zo.![]()
Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef Darklight het volgende:
waarom gaat ze met Dennix praten?
oh, dan ga ik maar ff boodschappen doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.
Geeft niks hoor, maar dit gaat over een topoverleg van Demins, FdW en DrsH met JdM en Deb Flens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie is dat dan..?
![]()
(sorry voor al mijn vragen!!)
Ow, dat zijn gewoon usersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, maar dit gaat over een topoverleg van Demins, FdW en DrsH met JdM en Deb Flens.
Je snapt hier natuurlijks niks van maar meer kan ik niet zeggen.![]()
Dat is met je neus in de boter vallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een leuke cap bij terugkomst .....
[afbeelding]
Lekker een rustig moment voor mezelf......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Ashaa het volgende:
Pfff zouden mannen denken dat ALLE vrouwen altijd zolang bezig zijn met opmaken???
Gewoon users? Weet wat je zegt. Het neusje van de zalm hoor.quote:
Vertel het danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon users? Weet wat je zegt. Het neusje van de zalm hoor.![]()
idd.... maar deze geweldig FOK-heren zetten zich in voor een leuker, gezelliger DGKquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een full report, tot zo.![]()
Ja, lange vlucht (11 uur met tussenstop) en heb even een uurtje bijgeslapen. Voel me nog wel een beetje brak, maar dat is morgen weer over.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is met je neus in de boter vallen.
wb, goeie vlucht gehad?![]()
Oooohquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker een rustig moment voor mezelf......![]()
Dat zijn productie mensen enzo , volgens mij bedoelen ze dat . JdM is John de mOl en Deb Flens is Deborah de productie leiderquote:
Haar kapsel past niet bij haar kledingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
OMG Nada gaat zich voor de 3e keer omkleden ......AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
OMG, ik dacht dat ze nog in der nachthemd liepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Leuk jurkje met een split tot in je taille![]()
Okequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat zijn productie mensen enzo , volgens mij bedoelen ze dat . JdM is John de mOl en Deb Flens is Deborah de productie leiderEn mag ik vragen waar jij de streams bekijkt?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ze nog in der nachthemd liepserieus hoor
De jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, ik ben al vanaf hal 6 wakker, hele dag gewerkt.
Ik ga even een dutje doen!
Oke! Want dat is ook de beste die ik kenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke
ja, @ http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ik moet ook nog de nacht door komenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben.![]()
Bij stream 3 zie je een luidsprekertje met een kruis er door heen , klik daar op en je hoort dat. Klik dan ook op die van stream 1 want anders heb je er twee door elkaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:06 schreef Edwinuss het volgende:
ik wil nu dat andere gesprek volgen, word een beetje krankjorum van die klote muziek, hoe doe ik dat..?
Ik denk dat ze gaan praten over het feit dat Nada bij Jaap heeft geslapen vannachtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.
geen tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef ericahysterica het volgende:
nada mag niet drinken want zij heeft nog niets gegeten, ze had er geen tijd voor..........
even later vraagt ze : heb ik echt niets gegeten........?
nada: ik heb geen honger........er is geen lekker eten..........er is geen gewoon brood dat lust ik niet......
Madam wilde de dag beginnen met alcohol..... ze was heeeeeeeelemaal vergeten te eten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, het plasma moet aangeven dat ze eerst moet eten ipv drinken.![]()
Zo, jij bent lenig, of..........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Als ik naast Nada moest slapen zou ik mijzelf pijpen i.p.v. haar een kans te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je beschikt over wel erg veel kwaliteiten, ben je nu al hyper flexibelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Als ik naast Nada moest slapen zou ik mijzelf pijpen i.p.v. haar een kans te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de FEBO dus ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
wat een gestoorde griet ongelooflijk.........ze wil optimelkwark nemen........dat is dus spul om af te vallen/ Dennix en dellie hebben haar goed in de gaten
Heeft ze haar ponnetje nog aan..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef mootie het volgende:
Dat ding wat Amanda aanheeft.........
U is ook erg lenig begrijp ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
whahaha, was ik toch niet de enige die dat dacht.quote:
zo n labiele meid zouden ze subiet uit DGK trekken als ze zich werkelijk zorgen maakten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......
Niet meer als de doorsnee mensquote:
Het is een shirtje, het is zeker geen jurkje, met een dergelijke split.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:17 schreef Desii het volgende:
[..]
whahaha, was ik toch niet de enige die dat dacht.![]()
Maar het blijkt een jurk te wezen.... kweet ut... klinkt wat bizar.... maar tis het echt![]()
Onbegrijpelijk dat ze iemand met een eetstoornis in dat hok hebben toegelaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......
Ze weet gewoon dat ze daar aandacht mee krijgt. Sneu wijf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze iemand met een eetstoornis in dat hok hebben toegelaten.
Vragen om problemen dus. Misschien denkt de FEBO dat dit leuke TV is maar ik erger me kapot.
Als je weet hoe serieus boulimia of anorexia is ga je dat toch niet uitbuiten?
Klopt, maar dit soort dingen kun je niet loskoppelen, het is een heel complex iets en komt niet uit de lucht vallen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziek
Ik dacht dat je bij dieren altijd afweegt of het het waard is om nog een investering erin te doen. Gezien de levensverwachting van haar, biedt dat niet op tegen de tijd dat jij daarin moet steken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef DrsH het volgende:
Ik ben al bezig met een behandelplan voor Nadia het beslaat op dit moment al 64 kantjes en ik ben voorlopig nog niet klaar met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de Klaagmuur zou ze niet opvallen (ik bedoel dit niet rasistisch)quote:
En haar moeder was nog wel zo enthousiast gisteren, of zou die blij zijn dat ze van de straat isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziek
Nee want er staan zooooveeeeel verschillende bevolkingsgroepen bij de Klaagmuur, het is hier duidelijk dat jij er niet 1 uitpiktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de Klaagmuur zou ze niet opvallen (ik bedoel dit niet rasistisch)
Het lijkt wel De Gouden Kliniekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees dat als je een opsomming zou moeten maken van haar psychische aandoeningen je beter op kunt opsommen wat ze niet heeft i.p.v wat ze wel heeft. Nadia is een lopende psychisch gestoorde tijdbom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wil ik het er verder niet over hebbenquote:
Vooral dat ze er 2 van hebben kunnen vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Soms vraag ik me eigen af.... zijn die 2 chickies nou echt zo dom.. of worden wij voor de gek gehouden?
Zoveel dom- en ijdelheid is toch ongelovelijk
Geloof mij, 100% dom en oppervlakkig, dit kun je niet verzinnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Soms vraag ik me eigen af.... zijn die 2 chickies nou echt zo dom.. of worden wij voor de gek gehouden?
Twijfel ik ook soms aan, maar dan zou je net als bij Japio zien dat ze zich af en toe terug zouden trekken om weer even zichzelf te zijn in hun hoofd. Zij zitten 24/7 in die rol.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Ze eet te weinig. Ik deed dat vroeger ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
De laatste keer met wegen was nada toch (bijna) niks afgevallen?
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef Ashaa het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een ijdel iemand als Nadia een eetstoornis heeft: lees: een negatief zelfbeeld.
Is dat 64 keer haar voorkant, achterkant, bovenkant, zijkant en niet te vergeten haar onderkant??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef DrsH het volgende:
Ik ben al bezig met een behandelplan voor Nadia het beslaat op dit moment al 64 kantjes en ik ben voorlopig nog niet klaar met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze eet te weinig. Ik deed dat vroeger ook.
Nee het gaat over haar Psychequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Is dat 64 keer haar voorkant, achterkant, bovenkant, zijkant en niet te vergeten haar onderkant??
Misschien je armquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.
Elk haartje wat je wegbrandt is toch al snel weer 0,01 gram.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.
????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Tissik het volgende:
Sambuca met ijs?![]()
Ik drink Sambuca altijd met een paar koffiebonen en dan de fikdrin!
Het gaat erom dat jij haar eetprobleem ontkent. Je hebt er duidelijk geen verstand van, sorry.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Ashaa het volgende:
[..]
????
Als ik al haar moeder was dan zat ze daar niet. Een labiel kind als Nadia hoor je bij de Super achter de kassa te zetten voor 40 uur per week. Werken moet ze en niet lanterfanten....![]()
Arme plantenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weet niet hoe hij werkt, Nada ook niet. Ook de wasmachine en stijkbout zijn onbekend terrein voor de snollies.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat een poging om de afwasmachine uit te ruimen, maar alles is helaas nog niet schoon![]()
De vierde Sambuca is echt het lekkerste wat je ooit zou hebben gedronken dronken dronken dronkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat kwam eruit?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je dan iets meer gaan kijken dan zie je nml. dat Nada bijna nooit iets eetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Ik hoef niks te lezen ben genoeg belezen. Nadia heeft geen eetstoornis maar gebruikt dit als aandachts- herkenningspunt voor wat betreft de kijker/streamer. Ze is meer een Borderliner.
Dat laatste is al lang als diagnose gesteld maar is slechts een klein aspect van het totale probleembeeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Ik hoef niks te lezen ben genoeg belezen. Nadia heeft geen eetstoornis maar gebruikt dit als aandachts- herkenningspunt voor wat betreft de kijker/streamer. Ze is meer een Borderliner.
Het een sluit het ander niet uit. Ik zie genoeg om tot de ze conclusie te komen en ik ben niet de enige op dit forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Misschien geeft ze hem nu haar pussyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Ik zie genoeg om tot de ze conclusie te komen en ik ben niet de enige op dit forum.
Erg OT, dus ik stop met deze discussie. Terug naar COS.
Dennix haalt een drankje voor Nada, zoals ze het graag ziet, een echte gentleman.![]()
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets meer gaan kijken dan zie je nml. dat Nada bijna nooit iets eet
Maak me gekquote:
Ik kan er echt niet naar luisteren wat een vreselijk wijf is dat.quote:
Ach zo. Bijzonder interessant....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat laatste is al lang als diagnose gesteld maar is slechts een klein aspect van het totale probleembeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we het toch al over gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
Dennis houdt het meest van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:49 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komt![]()
![]()
't is ook zo moeilijk met zo'n aantrekkelijke jongen als Dennis om er NIETS voor te voelen....quote:
Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennixquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Toch is Dennis te prijzen om het feit dat hij er niet snotziek van wordt en dat laat merken ook.
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etceteraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennix
en een wespquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etcetera![]()
Nadia zou in een crisis geraken als die midden in haar neus zou steken en een grote rode lelijke plek zou achterlatenquote:
Push me Pull mequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef DrsH het volgende:
Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, god hoe heet dat ook alweer????
Yes Thats Englishquote:
'Mag ik dan vanavond weer terug in bed?'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
Pfff wat een nietszeggend geforceerd gesprek...
Was het niet aanstoten en aftrekken ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef DrsH het volgende:
Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, god hoe heet dat ook alweer????
moeder zegt je doet het geweeeeeeeeeeeeeldig meid borstjes vooruit het is de gouden kooi he....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?
BL dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het woord dan, als er een woord voor is? Of is het gewoon 'zeiken'![]()
het ontbreekt er nog maar aan dat ze snijdt dat blijft ons gelukkig bespaardquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
als psychologen van de koude grond kunnen we spreken van een forse persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:49 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komt![]()
![]()
Blijkbaar; ik heb het niet gezien. Leuk he, zo'n volwassen wraakreactie uit jaloeziequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
Heeft nadel ijsklontjes in nix zijn nek gegooid vannacht?
Borderline Lieve Disanaquote:
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het ontbreekt er nog maar aan dat ze snijdt dat blijft ons gelukkig bespaard![]()
misschien vallen nu eindelijk de schellen van jaaps zijn ogen nl dat hij slachtoffer is van manipulatie van een andere psychiatrische patientquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
'Mag ik dan vanavond weer terug in bed?'
Arme Jaap.
hoesowww ben jij er maandag niet............dat kan echt niet hoor verzuimen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat ze zich op voor moet bereiden dat Palma a.s. maandag gaat zeggen dat ze de rol van Natasja over wil nemen.
Dit omdat Lieke de keuken schoonmaakt.
Jammer dat ik er maandag niet ben, maar ik maar me op voorhand al kwaad.![]()
Ik ben ouderwets, ik denk bij borderline nog steeds aan mensen die zich laten meeslepen door snel wisselende stemmingen; beetje wat je vroeger 'hysterisch' zou noemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
dennis maakt op mij de indruk van een heel geremde jongeman met onderliggend heel erg veel agressie wat soms de kop opduiktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
Dat zal misschien nog even duren. Jaaps verstand zou wel eens een beetje ondergesneeuwd kunnen zijn door zijn ongeloof dat zoiets half ontbloot bij hem in bed heeft gelegen. En misschien had hij zelfs wel hoop, da's ook vast niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien vallen nu eindelijk de schellen van jaaps zijn ogen nl dat hij slachtoffer is van manipulatie van een andere psychiatrische patient
google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructiefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.
Ik kwam al snel terecht op ditquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissen![]()
Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
Ja? Ik vond het zeer confronterend en leerzaam. Met een onberekend type tegenover je leer je jezelf verdomd goed kennen. Alle hoekjes en gaatjes van je eigen emoties worden geexploiteerd. Zaken waarvan je niet wist dat je ze had komen zomaar plotsklaps naar boven. Je moet alleen wel je grens kennen anders krijg je met jouw stelling gelijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructief
Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
Ja, ik heb wel vaker over borderline gelezen en ook wel eens een (ernstige) borderliner meegemaakt. Mij valt op dat er de laatste jaren steeds meer onder wordt geschaard, dwz van alles qua onzekerheid en labiel gedrag dat verder elders niet goed onder te brengen is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.
wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de polsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Oei, da's niet erg professioneel doctorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderlinequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Of het is gewoon een rotwijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderline
Eerlijk gezegd denk ik voorlopig nog dat jullie met borderline een beetje ver doorschietenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de pols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |