Elk haartje wat je wegbrandt is toch al snel weer 0,01 gram.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.
????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Tissik het volgende:
Sambuca met ijs?![]()
Ik drink Sambuca altijd met een paar koffiebonen en dan de fikdrin!
Het gaat erom dat jij haar eetprobleem ontkent. Je hebt er duidelijk geen verstand van, sorry.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Ashaa het volgende:
[..]
????
Als ik al haar moeder was dan zat ze daar niet. Een labiel kind als Nadia hoor je bij de Super achter de kassa te zetten voor 40 uur per week. Werken moet ze en niet lanterfanten....![]()
Arme plantenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze weet niet hoe hij werkt, Nada ook niet. Ook de wasmachine en stijkbout zijn onbekend terrein voor de snollies.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat een poging om de afwasmachine uit te ruimen, maar alles is helaas nog niet schoon![]()
De vierde Sambuca is echt het lekkerste wat je ooit zou hebben gedronken dronken dronken dronkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
Niet te zuipen, ik heb nog nooit drank weggegooid maar mijn Sambuca heb ik aan een plantenbak gevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat kwam eruit?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je dan iets meer gaan kijken dan zie je nml. dat Nada bijna nooit iets eetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Ik hoef niks te lezen ben genoeg belezen. Nadia heeft geen eetstoornis maar gebruikt dit als aandachts- herkenningspunt voor wat betreft de kijker/streamer. Ze is meer een Borderliner.
Dat laatste is al lang als diagnose gesteld maar is slechts een klein aspect van het totale probleembeeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Ik hoef niks te lezen ben genoeg belezen. Nadia heeft geen eetstoornis maar gebruikt dit als aandachts- herkenningspunt voor wat betreft de kijker/streamer. Ze is meer een Borderliner.
Het een sluit het ander niet uit. Ik zie genoeg om tot de ze conclusie te komen en ik ben niet de enige op dit forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Misschien geeft ze hem nu haar pussyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Ik zie genoeg om tot de ze conclusie te komen en ik ben niet de enige op dit forum.
Erg OT, dus ik stop met deze discussie. Terug naar COS.
Dennix haalt een drankje voor Nada, zoals ze het graag ziet, een echte gentleman.![]()
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien moet je dan iets meer gaan kijken dan zie je nml. dat Nada bijna nooit iets eet
Maak me gekquote:
Ik kan er echt niet naar luisteren wat een vreselijk wijf is dat.quote:
Ach zo. Bijzonder interessant....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat laatste is al lang als diagnose gesteld maar is slechts een klein aspect van het totale probleembeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we het toch al over gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
Dennis houdt het meest van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:49 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komt![]()
![]()
't is ook zo moeilijk met zo'n aantrekkelijke jongen als Dennis om er NIETS voor te voelen....quote:
Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennixquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Toch is Dennis te prijzen om het feit dat hij er niet snotziek van wordt en dat laat merken ook.
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etceteraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennix
en een wespquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etcetera![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |