Zo, jij bent lenig, of..........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Als ik naast Nada moest slapen zou ik mijzelf pijpen i.p.v. haar een kans te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je beschikt over wel erg veel kwaliteiten, ben je nu al hyper flexibelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
Als ik naast Nada moest slapen zou ik mijzelf pijpen i.p.v. haar een kans te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de FEBO dus ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
wat een gestoorde griet ongelooflijk.........ze wil optimelkwark nemen........dat is dus spul om af te vallen/ Dennix en dellie hebben haar goed in de gaten
Heeft ze haar ponnetje nog aan..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:13 schreef mootie het volgende:
Dat ding wat Amanda aanheeft.........
U is ook erg lenig begrijp ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, het plasma moet aangeven dat ze eerst moet eten ipv drinken.![]()
whahaha, was ik toch niet de enige die dat dacht.quote:
zo n labiele meid zouden ze subiet uit DGK trekken als ze zich werkelijk zorgen maakten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......
Niet meer als de doorsnee mensquote:
Het is een shirtje, het is zeker geen jurkje, met een dergelijke split.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:17 schreef Desii het volgende:
[..]
whahaha, was ik toch niet de enige die dat dacht.![]()
Maar het blijkt een jurk te wezen.... kweet ut... klinkt wat bizar.... maar tis het echt![]()
Onbegrijpelijk dat ze iemand met een eetstoornis in dat hok hebben toegelaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje triest dat de redactie zich hier zelfs zorgen over moet maken (wel complimenten !). Hoe is het mogelijk dat die meid niet eens in staat is voor zichzelf te zorgen .......
Ze weet gewoon dat ze daar aandacht mee krijgt. Sneu wijf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, het plasma moet aangeven dat ze eerst moet eten ipv drinken.![]()
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze iemand met een eetstoornis in dat hok hebben toegelaten.
Vragen om problemen dus. Misschien denkt de FEBO dat dit leuke TV is maar ik erger me kapot.
Als je weet hoe serieus boulimia of anorexia is ga je dat toch niet uitbuiten?
Klopt, maar dit soort dingen kun je niet loskoppelen, het is een heel complex iets en komt niet uit de lucht vallen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziek
Ik dacht dat je bij dieren altijd afweegt of het het waard is om nog een investering erin te doen. Gezien de levensverwachting van haar, biedt dat niet op tegen de tijd dat jij daarin moet steken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef DrsH het volgende:
Ik ben al bezig met een behandelplan voor Nadia het beslaat op dit moment al 64 kantjes en ik ben voorlopig nog niet klaar met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de Klaagmuur zou ze niet opvallen (ik bedoel dit niet rasistisch)quote:
En haar moeder was nog wel zo enthousiast gisteren, of zou die blij zijn dat ze van de straat isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en annorexia of boulimia is maar een deel van het probleem dit meisje is gewoon heel erg ziek
Nee want er staan zooooveeeeel verschillende bevolkingsgroepen bij de Klaagmuur, het is hier duidelijk dat jij er niet 1 uitpiktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij de Klaagmuur zou ze niet opvallen (ik bedoel dit niet rasistisch)
Het lijkt wel De Gouden Kliniekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
Ik vrees dat als je een opsomming zou moeten maken van haar psychische aandoeningen je beter op kunt opsommen wat ze niet heeft i.p.v wat ze wel heeft. Nadia is een lopende psychisch gestoorde tijdbom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wil ik het er verder niet over hebbenquote:
Vooral dat ze er 2 van hebben kunnen vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Soms vraag ik me eigen af.... zijn die 2 chickies nou echt zo dom.. of worden wij voor de gek gehouden?
Zoveel dom- en ijdelheid is toch ongelovelijk
Geloof mij, 100% dom en oppervlakkig, dit kun je niet verzinnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Soms vraag ik me eigen af.... zijn die 2 chickies nou echt zo dom.. of worden wij voor de gek gehouden?
Twijfel ik ook soms aan, maar dan zou je net als bij Japio zien dat ze zich af en toe terug zouden trekken om weer even zichzelf te zijn in hun hoofd. Zij zitten 24/7 in die rol.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Desii het volgende:
Ze eet te weinig. Ik deed dat vroeger ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:26 schreef Lobasca het volgende:
De laatste keer met wegen was nada toch (bijna) niks afgevallen?
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef Ashaa het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat een ijdel iemand als Nadia een eetstoornis heeft: lees: een negatief zelfbeeld.
Is dat 64 keer haar voorkant, achterkant, bovenkant, zijkant en niet te vergeten haar onderkant??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:20 schreef DrsH het volgende:
Ik ben al bezig met een behandelplan voor Nadia het beslaat op dit moment al 64 kantjes en ik ben voorlopig nog niet klaar met haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Ze eet te weinig. Ik deed dat vroeger ook.
Nee het gaat over haar Psychequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Is dat 64 keer haar voorkant, achterkant, bovenkant, zijkant en niet te vergeten haar onderkant??
Misschien je armquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, je kan gewoon, normaal eten, maar je moet meer gaan bewegen. Fietsen, flink lopen, earobic, tennis whatever. Maar van de stijltang naar je kop brengen val je geen grammetje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |