Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef Darklight het volgende:
waarom gaat ze met Dennix praten?
oh, dan ga ik maar ff boodschappen doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.
Geeft niks hoor, maar dit gaat over een topoverleg van Demins, FdW en DrsH met JdM en Deb Flens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie is dat dan..?
![]()
(sorry voor al mijn vragen!!)
Ow, dat zijn gewoon usersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, maar dit gaat over een topoverleg van Demins, FdW en DrsH met JdM en Deb Flens.
Je snapt hier natuurlijks niks van maar meer kan ik niet zeggen.![]()
Dat is met je neus in de boter vallen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een leuke cap bij terugkomst .....
[afbeelding]
Lekker een rustig moment voor mezelf......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Ashaa het volgende:
Pfff zouden mannen denken dat ALLE vrouwen altijd zolang bezig zijn met opmaken???
Gewoon users? Weet wat je zegt. Het neusje van de zalm hoor.quote:
Vertel het danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon users? Weet wat je zegt. Het neusje van de zalm hoor.![]()
idd.... maar deze geweldig FOK-heren zetten zich in voor een leuker, gezelliger DGKquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een full report, tot zo.![]()
Ja, lange vlucht (11 uur met tussenstop) en heb even een uurtje bijgeslapen. Voel me nog wel een beetje brak, maar dat is morgen weer over.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is met je neus in de boter vallen.
wb, goeie vlucht gehad?![]()
Oooohquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker een rustig moment voor mezelf......![]()
Dat zijn productie mensen enzo , volgens mij bedoelen ze dat . JdM is John de mOl en Deb Flens is Deborah de productie leiderquote:
Haar kapsel past niet bij haar kledingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
OMG Nada gaat zich voor de 3e keer omkleden ......AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
OMG, ik dacht dat ze nog in der nachthemd liepquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Leuk jurkje met een split tot in je taille![]()
Okequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat zijn productie mensen enzo , volgens mij bedoelen ze dat . JdM is John de mOl en Deb Flens is Deborah de productie leiderEn mag ik vragen waar jij de streams bekijkt?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Desii het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ze nog in der nachthemd liepserieus hoor
De jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, ik ben al vanaf hal 6 wakker, hele dag gewerkt.
Ik ga even een dutje doen!
Oke! Want dat is ook de beste die ik kenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke
ja, @ http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ik moet ook nog de nacht door komenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebben.![]()
Bij stream 3 zie je een luidsprekertje met een kruis er door heen , klik daar op en je hoort dat. Klik dan ook op die van stream 1 want anders heb je er twee door elkaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:06 schreef Edwinuss het volgende:
ik wil nu dat andere gesprek volgen, word een beetje krankjorum van die klote muziek, hoe doe ik dat..?
Ik denk dat ze gaan praten over het feit dat Nada bij Jaap heeft geslapen vannachtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet weten. Het is een herhaling van een herhaling van een herhaling, waarom Dennix overdag anders is dan 's nachts.
geen tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:12 schreef ericahysterica het volgende:
nada mag niet drinken want zij heeft nog niets gegeten, ze had er geen tijd voor..........
even later vraagt ze : heb ik echt niets gegeten........?
nada: ik heb geen honger........er is geen lekker eten..........er is geen gewoon brood dat lust ik niet......
Madam wilde de dag beginnen met alcohol..... ze was heeeeeeeelemaal vergeten te eten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeez, het plasma moet aangeven dat ze eerst moet eten ipv drinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |