Maak me gekquote:
Ik kan er echt niet naar luisteren wat een vreselijk wijf is dat.quote:
Ach zo. Bijzonder interessant....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat laatste is al lang als diagnose gesteld maar is slechts een klein aspect van het totale probleembeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we het toch al over gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
Dennis houdt het meest van zichzelf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:49 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komt![]()
![]()
't is ook zo moeilijk met zo'n aantrekkelijke jongen als Dennis om er NIETS voor te voelen....quote:
Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennixquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Toch is Dennis te prijzen om het feit dat hij er niet snotziek van wordt en dat laat merken ook.
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etceteraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Snotziek worden zou duiden op enige activiteit .... Dat mag je niet verwachten van Dennix
en een wespquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft het er anders maar druk mee, met het aanhoren, ontkennen, bevestigen, ontkrachten, geruststellen, etcetera etcetera![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |