abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51917818
Weet iemand wat er vanavond op het programma staat?
pi_51917826
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat ze zich op voor moet bereiden dat Palma a.s. maandag gaat zeggen dat ze de rol van Natasja over wil nemen.
Dit omdat Lieke de keuken schoonmaakt.
Jammer dat ik er maandag niet ben, maar ik maar me op voorhand al kwaad.
hoesowww ben jij er maandag niet............dat kan echt niet hoor verzuimen!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51917834
Als zij borderline heeft, pleegt ze strax nog suïcide, als ze merkt hoe negatief er over haar gedacht wordt. Dat is wel eng..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:16:23 #279
137949 Disana
pi_51917835
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
Ik ben ouderwets, ik denk bij borderline nog steeds aan mensen die zich laten meeslepen door snel wisselende stemmingen; beetje wat je vroeger 'hysterisch' zou noemen.
pi_51917856
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
dennis maakt op mij de indruk van een heel geremde jongeman met onderliggend heel erg veel agressie wat soms de kop opduikt
pi_51917859
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?
Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:17:49 #282
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51917869
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
Ik neem je dit keer zelfs verdomde serieus
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:18:12 #283
137949 Disana
pi_51917880
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

misschien vallen nu eindelijk de schellen van jaaps zijn ogen nl dat hij slachtoffer is van manipulatie van een andere psychiatrische patient
Dat zal misschien nog even duren. Jaaps verstand zou wel eens een beetje ondergesneeuwd kunnen zijn door zijn ongeloof dat zoiets half ontbloot bij hem in bed heeft gelegen. En misschien had hij zelfs wel hoop, da's ook vast niet zomaar weg.
pi_51917893
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissen
pi_51917914
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.
je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructief
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:20:45 #286
137949 Disana
pi_51917940
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
pi_51917944
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissen
Ik kwam al snel terecht op dit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borderline

waar ook DSM IV besproken wordt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51917980
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51917989
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructief
Ja? Ik vond het zeer confronterend en leerzaam. Met een onberekend type tegenover je leer je jezelf verdomd goed kennen. Alle hoekjes en gaatjes van je eigen emoties worden geexploiteerd. Zaken waarvan je niet wist dat je ze had komen zomaar plotsklaps naar boven. Je moet alleen wel je grens kennen anders krijg je met jouw stelling gelijk!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:23:18 #290
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51917992
quote:
Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatie
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:23:21 #291
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51917993
Tja, toch maar goed dat ze een slipje aan heeft getrokken.

Keep the Sunny Side Up
pi_51918002

Tja..Nagels haar en sigaretten..Meer heeft amanda niet nodig in haar leven..
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:24:09 #293
137949 Disana
pi_51918015
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.
Ja, ik heb wel vaker over borderline gelezen en ook wel eens een (ernstige) borderliner meegemaakt. Mij valt op dat er de laatste jaren steeds meer onder wordt geschaard, dwz van alles qua onzekerheid en labiel gedrag dat verder elders niet goed onder te brengen is.
pi_51918029
over wie roddelen ze nu? Nadia: ik ga zelf naar hun toe. tuurlijk weet ik dat Brian het beste met jou voor heeft en misschien ook niet met mij maar dat voel ik niet zo. want ik zoek hem zelf op.
Ik pas wel op wat ik tegen brian zeg natuurlijk.

Oke brian dus. Dennix waarschuwt Nadia voor brian zonde van je tijd lullo
pi_51918057
quote:
wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de pols
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:26:06 #296
137949 Disana
pi_51918062
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef DrsH het volgende:

[..]

Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatie
Oei, da's niet erg professioneel doctor Er komt heel wat meer bij kijken voor je zo'n/een diagnose kunt stellen en dat moet jij ook weten
pi_51918064
quote:
Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderline
pi_51918085
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderline
Of het is gewoon een rotwijf
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 18:27:39 #299
137949 Disana
pi_51918090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de pols
Eerlijk gezegd denk ik voorlopig nog dat jullie met borderline een beetje ver doorschieten Maar dat ze niet spoort is natuurlijk overduidelijk.
pi_51918094
Brian weet precies wat hij tegen je moet zeggen om je tegen mij op te stoken.
zal hij blijven proberen tot hij zijn zin heeft
N: maar het gekke is hij kwam niet naar mij toe, mannie, blabla.

We hebben het niet de hele tidj over jou (haar neus groeit)
d: nee weet ik.

N: brian trekt het niet als iemand aan zijn meisie komt
D: zag je die ogen en die kop van brian
N: ja ik begrijp het wel, is toch niet chill.
Hij vraagt nadia's advies verteld ze trots

(als nix nu niet begrijpt dat hij niets heeft aan die sloerie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')