Nadia zou in een crisis geraken als die midden in haar neus zou steken en een grote rode lelijke plek zou achterlatenquote:
Push me Pull mequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef DrsH het volgende:
Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, god hoe heet dat ook alweer????
Yes Thats Englishquote:
'Mag ik dan vanavond weer terug in bed?'quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:05 schreef Lobasca het volgende:
Pfff wat een nietszeggend geforceerd gesprek...
Was het niet aanstoten en aftrekken ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:03 schreef DrsH het volgende:
Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, Aantrekken, afstoten, god hoe heet dat ook alweer????
moeder zegt je doet het geweeeeeeeeeeeeeldig meid borstjes vooruit het is de gouden kooi he....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jij bent zeker haar moeder? Die al jaren de kop in het zand steekt voor dochter's probleem?
BL dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het woord dan, als er een woord voor is? Of is het gewoon 'zeiken'![]()
het ontbreekt er nog maar aan dat ze snijdt dat blijft ons gelukkig bespaardquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:37 schreef Ashaa het volgende:
Ik hoef niks te lezen ben genoeg belezen. Nadia heeft geen eetstoornis maar gebruikt dit als aandachts- herkenningspunt voor wat betreft de kijker/streamer. Ze is meer een Borderliner.
als psychologen van de koude grond kunnen we spreken van een forse persoonlijkheidsstoornisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch ga ik met Ashaa mee, al weten we het geen van allen zeker, maar borderline komt ook iedere keer bij mij op.
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:49 schreef Varen het volgende:
[..]
En wat heeft Dennis; bindingsangst is het eertse wat in mij op komt![]()
![]()
Blijkbaar; ik heb het niet gezien. Leuk he, zo'n volwassen wraakreactie uit jaloeziequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
Heeft nadel ijsklontjes in nix zijn nek gegooid vannacht?
Borderline Lieve Disanaquote:
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het ontbreekt er nog maar aan dat ze snijdt dat blijft ons gelukkig bespaard![]()
misschien vallen nu eindelijk de schellen van jaaps zijn ogen nl dat hij slachtoffer is van manipulatie van een andere psychiatrische patientquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
'Mag ik dan vanavond weer terug in bed?'
Arme Jaap.
hoesowww ben jij er maandag niet............dat kan echt niet hoor verzuimen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat ze zich op voor moet bereiden dat Palma a.s. maandag gaat zeggen dat ze de rol van Natasja over wil nemen.
Dit omdat Lieke de keuken schoonmaakt.
Jammer dat ik er maandag niet ben, maar ik maar me op voorhand al kwaad.![]()
Ik ben ouderwets, ik denk bij borderline nog steeds aan mensen die zich laten meeslepen door snel wisselende stemmingen; beetje wat je vroeger 'hysterisch' zou noemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
dennis maakt op mij de indruk van een heel geremde jongeman met onderliggend heel erg veel agressie wat soms de kop opduiktquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heb ik in het begin van haar komst al een keer geschreven. Val je nog steeds op dat type vrouw?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis heeft speelangst. Hij is teveel met het spel bezig en te weinig zichzelf denk ik.
Dat zal misschien nog even duren. Jaaps verstand zou wel eens een beetje ondergesneeuwd kunnen zijn door zijn ongeloof dat zoiets half ontbloot bij hem in bed heeft gelegen. En misschien had hij zelfs wel hoop, da's ook vast niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien vallen nu eindelijk de schellen van jaaps zijn ogen nl dat hij slachtoffer is van manipulatie van een andere psychiatrische patient
google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik was met dat hele BL gedoe niet bekend. Het is verbazingwekkend wat je op dit forum allemaal opsteekt. Het zet aan tot goegelen op dit onderwerp en best wel interressant.
thnx Erica en de Dr.
je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructiefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vallen op, vallen op......ik heb iets met het type, ze intrigeren me.Tegen beter weten in iets toch doen, alle alarmbellen negerend. Maar.....ik maak daar geen dagwerk van hoor, maak je niet ongerust. Rationaliteit zit er ook nog genoeg en dat komt altijd weer na een x periode weer bovendrijven.
Ik kwam al snel terecht op ditquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
google maar eens op DSM IV en dan op persoonlijkheidsstoornissen![]()
Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
Ja? Ik vond het zeer confronterend en leerzaam. Met een onberekend type tegenover je leer je jezelf verdomd goed kennen. Alle hoekjes en gaatjes van je eigen emoties worden geexploiteerd. Zaken waarvan je niet wist dat je ze had komen zomaar plotsklaps naar boven. Je moet alleen wel je grens kennen anders krijg je met jouw stelling gelijk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je inlaten met dit soort vrouwen is zeer zelfdestructief
Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Is het niet gewoon zo dat Nadia behoorlijk dom is en in een fantasiewereld leeft, en dat ze daarnaast/daardoor een eetstoornis heeft ontwikkeld. Ik zie de borderline trekken nog niet zo.
Ja, ik heb wel vaker over borderline gelezen en ook wel eens een (ernstige) borderliner meegemaakt. Mij valt op dat er de laatste jaren steeds meer onder wordt geschaard, dwz van alles qua onzekerheid en labiel gedrag dat verder elders niet goed onder te brengen is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar dat linkje van mij en vergelijk dat eens met wat je ziet van haar op de streams en wat de Dr. en Erica erover zeggen.
wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de polsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Oei, da's niet erg professioneel doctorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd je daar misschien eens in te verdiepen, of anders gewoon de diagnose van kenners te accepteren. Het zou te ver gaan te suggereren dat haar buik het gevolg is van automutilatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderlinequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
Of het is gewoon een rotwijfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sexuele frustratie, eetstoornis, gebrek aan inlevingsvermogen, negatief zelfbeeld, narcisme, sterk wisselende stemmingen om één woord dat verkeerd valt.....allemaal mogelijke uitingen van Borderline
Eerlijk gezegd denk ik voorlopig nog dat jullie met borderline een beetje ver doorschietenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat dacht je van de oeverloze manipulatie, het slechte zelfbeeld, het problemen hebben in afstand en nabijheid (of neuken of niets , je houdt van me of je bent tegen me etc), het gedrag zonder grenzen dit maak je dagelijks mee......of het nou om opmaken gaat om relaties noem maar op zij is het prototype van dit begrip...........ze kan zich beter opgeven bij Vinger aan de pols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |