dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Huub pakt weer even zijn momentje voor de deur. Ik krijg toch het idee dat hij het steeds moeilijker krijgt, zeker na een bezoekje als dit.
Huub heeft gisteravond Lieke gevraagd of ze bij het bezoek van zijn neefjes aanwezig wilde zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef Ashaa het volgende:
Leuk en aardig dat zgn gezinnetje maar Lieke had best Huub even alleen kunnen laten met die neefjes. In ieder geval wel zo leuk voor die knullen ff met ome alleen zijn..
Nee en misschien is een uur ook te lang voor die kids, (of voor Huubquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Oow nu snap ik wat je bedoeltMaar je mag maar een uur bezoek op een dag volgens mij en Huub zou sowieso geen 300 punten geven denk ik.
ja en hij had verwacht dat dat zeker bij natasia zou gebeurenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...maar dat snappen de meeste daar niet.
Daar trek je geen kijkers meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dit is nou exact wat John de mol in gedacht had. Dat is de Post van de dag. Jij snapt hem nu. Geen geweld geen pesten...Liefde moet je breken...
Jeeeez, je schrikt je toch dood als je jezelf zo ziet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Gisteravond waren Nadia en Amanda foto's aan het bekijken op de pc. Deze vonden ze erg sexy.
[afbeelding]
Mijn god amanda lijkt wel bulletje op die foto!! Er komt nog net geen stoom uit haar neus...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
Gisteravond waren Nadia en Amanda foto's aan het bekijken op de pc. Deze vonden ze erg sexy.
[afbeelding]
ja dat klopt.. Maar die zijn niet gaan kijken omdat DGK zo een liefdevol progamma isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach nog steeds 450.000 dus is genoeg![]()
Ik heb alleen een foto van Lieke die leek te genieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Heeft een capper van het bezoek van de neefjes trouwens zin om even een plaatje in de Updates te zetten? Ik heb niets gecapt, en (beschaamd) ik weet de namen ook niet alledrie.
Ik ga even mijn trainingspak aantrekken, een blik knakworstjes in de pan gooien,quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Carlo, Franco en Rico.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Heeft een capper van het bezoek van de neefjes trouwens zin om even een plaatje in de Updates te zetten? Ik heb niets gecapt, en (beschaamd) ik weet de namen ook niet alledrie.
Hoe lang is dat stel nu al weer bezig ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef riri het volgende:
het komt je zo de keel uit dat voortdurend voor de spiegel hangen van bepaalde personen...zou goed zijn dat ze daar een maximaal aantal minuiten voor zouden geven per dag...
alle cosmetica en haarspullen in de kapsalon...daar opmaken en haar doen op een vast tijdstip per dag....na 15- 20 minuten gaat die deur op slot en kunnen ze er die dag niet meer in
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:22 schreef riri het volgende:
het komt je zo de keel uit dat voortdurend voor de spiegel hangen van bepaalde personen...zou goed zijn dat ze daar een maximaal aantal minuiten voor zouden geven per dag...
alle cosmetica en haarspullen in de kapsalon...daar opmaken en haar doen op een vast tijdstip per dag....na 15- 20 minuten gaat die deur op slot en kunnen ze er die dag niet meer in
Leuke cap. Volgens mij waren het er best veel, ik denk dat nalezers zulke kleine simpele updates best leuk vinden. Dus wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van Lieke die leek te genieten.
[afbeelding]
Waar ga je naar toe dan??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even mijn trainingspak aantrekken, een blik knakworstjes in de pan gooien,
potje kaarten met wat gabbers en een BVO'tje scoren....![]()
fuck..ik lijk op iemand nu
Done.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
Nadia zei: ik ga even mijn haar doen, dan gaan we praten, okay?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe lang is dat stel nu al weer bezig ?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:27 schreef Edwinuss het volgende:
waar kan ik streams bekijken??
Serquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
Nadia: Ser is lekker bezig joh!
Amanda: Is Ser zo geflipt aan het worden?
Nadia: Mmmm....
Heb het via sms gedaan, even kijken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef noekje het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Je moet elke server wel betalen.
een ex van nymfonada een voetballer Serginioquote:
heb ik iets gemist...................wie is Ser?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
Ser is lekker bezig volgens Nada
BQ ik denk nu dat je kunt mailen
De vorige keer waren ze er ook maar 20 minuten. En ik denk dat dat voor zulke kleine kinderen inderdaad net genoeg is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en misschien is een uur ook te lang voor die kids, (of voor Huub)
Waren ze er die anderen keren ook maar zo kort?
Ahquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een ex van nymfonada een voetballer Serginio
in cossen van eergisteren of gisteren heb ik foto s van die man gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
heb ik iets gemist...................wie is Ser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |