Dankje, ik heb trouwens ook nog een HDMI kabel (12¤) en een 1gbit netwerkaartje gekocht op ebay (10¤) voor mijn oude pc.quote:
zozo wat ben je dan allemaal van plan, inzuipen vanavond ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef Zonnebril het volgende:
Wodka & Wijn
Zijde vestje
Wit blousje
foto is echt teveel gedoe.![]()
Ik denk toch echt dat babyvoeding geschikter isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef birdydontfly het volgende:
kattevoer voor mijn babies
Same here, 4 boeken voor 385 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een AMD Athlon X2 6000+ CPU?
En Schoolboeken, voor m'n opleiding... Juridisch
wat zijn die kutboeken trouwens f*cking duur?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef donroyco het volgende:
Voor de inwendige mens:
[afbeelding]
Voor de ogen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de voeten:
[afbeelding]
Allevier rond de 1500 pagina'squote:Op zondag 29 juli 2007 04:28 schreef slindenau het volgende:
Hoe belachelijk dik zijn die boeken wel niet als ze zo duur zijn ??
Deden ze dat maar voor elke PSV-erquote:Op zondag 29 juli 2007 16:47 schreef DuTank het volgende:
Voor mij wordt het betaald.
omg je shirt! nou ben ik extreem jaloersquote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Dit shirt![]()
+
Shirt met Space Invaders, nieuwe bh, tig onderbroekjes, zwarte nette broek, spijkerbroek, slaaphempje + broekje.
www.freshcotton.comquote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omg je shirt! nou ben ik extreem jaloers
Literair figuur dat rookt?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef superworm het volgende:
Ik heb wederom 2 pakjes sigaretten gekocht. En drie boeken; best poems of Yeats, Jane Eyre van Charlotte Brontë en Sense and Sensibility van Jane Austen.
Of rokend figuur dat literair doet. Ja, ik rook, en nee, het zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen ja, ik ben een literair figuur. Mag dat? Btw, de groten der literatuur rookten vrijwel allemaal: Wolkers, Mulisch, Sartre...quote:
Ik vind het een rare combinatie.. Niet dat ik iets tegen je roken of je interesses in de literatuur, alleen maar respect voor.. Dat laatste dan...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Of rokend figuur dat literair doet. Ja, ik rook, en nee, het zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen ja, ik ben een literair figuur. Mag dat? Btw, de groten der literatuur rookten vrijwel allemaal: Wolkers, Mulisch, Sartre...
Vakantie, verveling, niks te doen, noem het maar op.quote:
Tip, ga roken. Dan begrijp je het wat beter.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het een rare combinatie.. Niet dat ik iets tegen je roken of je interesses in de literatuur, alleen maar respect voor.. Dat laatste dan...
Hertog Jan hadden ze niet bij de plaatselijke superquote:Op zondag 29 juli 2007 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heineken.... Ik ga boycot starten tegen Heineken.....
Waarom denk ik aan joints?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Tip, ga roken. Dan begrijp je het wat beter.
Heel goed! Dat heeft tenminste nog een effect dat blijft hangen! Met gewoon roken ben je 5 minuten later alweer teruggevallen naar je originele staatquote:
Ik wel, ik welquote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
jij hebt je topic wel gevonden of niet
Heu dat is een goede!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef Noisemaker het volgende:
[afbeelding]
Een citroenplant!![]()
Ruikt heerlijk en houdt de muggen op afstand.
Wiet doet het ook goedquote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef Noisemaker het volgende:
[afbeelding]
Een citroenplant!![]()
Ruikt heerlijk en houdt de muggen op afstand.
Wanneer gaan wij eens datenquote:
Ik zie geen pic! Dus nietquote:
Je bent echt de zoveelste die me op iemand vindt lijken..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je doet me aan iemand denken...![]()
Leuke zonnebril trouwens.
Op Miljuschka Witzenhausen misschien?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik zie geen pic! Dus niet
[..]
Je bent echt de zoveelste die me op iemand vindt lijken..en ik zie nooit iemand die ik op mezelf vind lijken
En dank je!
3 foto's in hoe zie je eruit topicquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
[..]
Je bent echt de zoveelste die me op iemand vindt lijken..en ik zie nooit iemand die ik op mezelf vind lijken
En dank je!
Gewoon Intratuin, ik zag ze daar ook pas voor het eerst dat ze bestonden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:57 schreef sophie24 het volgende:
[..]
Heu dat is een goede!
Waar koop je die? Nog nooit van gehoord![]()
Nicccccequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:30 schreef shilizous_88 het volgende:
Een paar heerlijke nieuwe sneakers![]()
[afbeelding]
quote:
Moet ook gebeurenquote:
Nog een ab erbijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Daklem het volgende:
[afbeelding]
Gaaf systeem!
Binnenkort uitbreiden
Leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef Merel1808 het volgende:
Roze hemdje (Diesel)
[afbeelding]
Roze t-shirtje met pofmouwtjes (Vingino)
[afbeelding]
Lichtroze longsleeve (FreeSpace)
[afbeelding]
Bruin vestje/truitje met lichtblauwe stippen (RFG)
[afbeelding]
We stillsale!
Klinkt best goed opzich, waar heb je ze gehaald?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef Daklem het volgende:
[afbeelding]
Gaaf systeem!
Binnenkort uitbreiden
BCC. maar in principe zijn ze overal wel te koop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt best goed opzich, waar heb je ze gehaald?
Hij is nog leuk ookquote:
Dat kan toch niet voor dat geld!quote:
Wat kijken we weer vrolijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef Merel1808 het volgende:
Roze hemdje (Diesel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We stillsale!
Het is een erg lastig werkje om de foto zo te maken dat de flits niet in de weg zit, en je ook niet alle rotzooi opgestapeld door mijn kamer ziet staan, dus kijk ik geconcentreerdquote:
Je kan de flits ook uitzetten natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het is een erg lastig werkje om de foto zo te maken dat de flits niet in de weg zit, en je ook niet alle rotzooi opgestapeld door mijn kamer ziet staan, dus kijk ik geconcentreerd![]()
Geen nieuw lingerie setje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:23 schreef Merel1808 het volgende:
Roze hemdje (Diesel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We stillsale!
Heinekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef Ordinair het volgende:
2x [afbeelding]
4x [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben alleen thuis al 3 weken en werkelijk alles is op! Eten doe ik bij een oom en dit zijn de dingen die ik overdag nodig heb!
Dan wordt het te donker, en een langere sluitertijd is ook niet mogelijk, want ik heb écht geen vaste handquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Je kan de flits ook uitzetten natuurlijk
Not for your eyesquote:
Iemand met verstand van voetbal zo te zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef slindenau het volgende:
Wie heeft die "deze ruikt lekker!!" er nu weer in ge-paint?
moest ik ff duidelijk makenn..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef slindenau het volgende:
Wie heeft die "deze ruikt lekker!!" er nu weer in ge-paint?
Rosmalen? Eindhoven? Waar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:07 schreef Nashje het volgende:
30 euro aan muntjes bij de kroeg op de kermis. Vanavond weer bieren
.
Hallo, ik woon maar in een klein dorpjequote:
* Casparovvv heeft die bril in een donkerdere versie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef Supervenio het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
En
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Is wel van de afgelopen 2,5 maand ongeveer![]()
Ik ook, kon de donkere niet vindenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft die bril in een donkerdere versie.
Je hebt 'm, maar je bent 'm kwijt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef Supervenio het volgende:
[..]
Ik ook, kon de donkere niet vinden
Ben er achter gekomen,je lijkt op ene vriendinneke van me.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
[..]
En dank je!
Huiliequote:
Blingalingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef DuTank het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nu innen![]()
[afbeelding]
Shirtje Diesel.
Beide glimmend![]()
Prima printer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Canon Pixma IP4300 Printer
[afbeelding]
Vind et wel een grappig shirt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blingaling?
You're kidding right?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef DuTank het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nu binnen![]()
[afbeelding]
Shirtje Diesel.
Beide glimmend![]()
heb er al een tijdje plezier van heerlijk toestel.quote:
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blingaling?
You're kidding right?
Die had iemand in de trein aan vanochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijn
[afbeelding]
Mine
Die wilde ik eerst halen in Sapphire, op site stond dat ze er nog waren en toen had ik besteld en geld overgemaakt he. Hadden ze hem niet meer, dus belde iemand van hun mij op of ik een ander shirt wilde voor gewoon 20,- (dus ik mocht ook eentje uitzoeken voor 30,-) of gewoon terugstorten. Toen heb ik het laten terug storten en kreeg ik mailtje dat mijn andere shirts opgestuurd waren en ik bij de volgende bestelling 10,- korting kreeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijn
[afbeelding]
Mine
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst halen in Sapphire, op site stond dat ze er nog waren en toen had ik besteld en geld overgemaakt he. Hadden ze hem niet meer, dus belde iemand van hun mij op of ik een ander shirt wilde voor gewoon 20,- (dus ik mocht ook eentje uitzoeken voor 30,-) of gewoon terugstorten. Toen heb ik het laten terug storten en kreeg ik mailtje dat mijn andere shirts opgestuurd waren en ik bij de volgende bestelling 10,- korting kreeg.![]()
Ik heb nu 4 shirts ervan:
- Die rode, met groot PL erop. Pimpalicious in vorm van P en Living in de L.
- Pimpalicious Crew Navy
- If you don't like my shit, fuck you and your shit. grijs
- en deze dan, blingaling sapphire.
Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank doorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Van de afgelopen vakantie
[afbeelding]
Whehe, ik heb in 18 dagen voor alles inc overnachtingen zo'n 500 euro uitgegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank door
Ze hebben wel een winkel in Amsterdam, in de kalverstraat. Moet zeggen dat ik het ook echt vette kleding vindt over het algemeen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Stefanovich het volgende:
Kent iemand nog meer van die Online kleding winkels met mooie kleding... http://xml.riverisland.com/flash/content.php heeft echt mooie kleding maar die leveren alleen in the UK:(
Welke kauwgom? Bublicious?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef birdydontfly het volgende:
wat blusher, lippestift, nagellak en bubblegum
hij is totaal niet grappig.quote:
Het was niet mijn intentie om grappig te zijn.. Als je onbedoeld grappig bent zou dat niet echt positief zijn lijkt me.. Maar goed ik wilde serieus weten of he Bublicious is, omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
quote:
300 voor een mobiel is ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Adversaryzzr het volgende:
Gisteren mobiel kapotmaandag vakantie dus beetje betaalbare mobiel gekocht:
[afbeelding]
En nog willen die eikels van de phonohouse een mobiel verkopen boven mijn budged wat ik er op dit moment voor over hebGewoon tot 3 keer toe moeten vertellen dat ik niet 300 euro wil betalen voor een mobiel
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Die is voor vanavond![]()
In de afgelopen 4 maanden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef frame-saw het volgende:
Mannenshirt. Vrouwenshirt. New rave glowsticks hoefout. Newrave rietjes (nog fouter). Grijze skinny. Reebok Freestyle. Kaartjes voor London Calling. Fujitsu Siemens laptopje. En een muis. En een laptoptas. Gele regenponcho. OOR.
En eigenlijk nog veel meer wat ik ben vergeten.
Leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
2 nieuwe shirtsCrappy mobiel foto's, vandaar de leuke glowing edges. Geen photoshop kan daar tegenop
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Hoe duur waren die JJ sweaters ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Mindstate het volgende:
[afbeelding]
en
Jack-Jones Sweater:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een Jack-Jones Sweater
[afbeelding]
Und ein jeans
[afbeelding]
Ben nu wel door m´n kleedgeld heen![]()
39,95 Meen ik, de mijne iig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Mindstate het volgende:
Allebei 30 per stuk dacht ik, was in Heerenveen bij de Jack-Jones Winkel
Ik las Hitler-broekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Hilfiger-broek @ Bijenkorf.
welke heb jij nu dan? ik heb hetzelfde (grooote) probleem en geen geld voor een goede nieuwe haha.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb nu 2 telefoons gehad met camera, kleurenbeeldscherm en dat soort opties. Beide zijn nog voor de 2 jaar afgelopen was stuk gegaan. Nu voor 40 euro een prepaid nokia'tje op de kop getikt zonder nonsense. Deze houd het inmiddels 1½ jaar uit zonder enig probleem.
Die snaren spelen fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef afraidtech het volgende:
koole latop
heb vandaag dit maar gekocht
[afbeelding]
die groene pakjes zijn snaren
ik zweer bij erny ball, het is trouwens .10quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die snaren spelen fijn
Welke dikte is dat?
Ik heb trouwens ook nieuwe snaren:
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 T-shirts:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
2 nieuwe shirtsCrappy mobiel foto's, vandaar de leuke glowing edges. Geen photoshop kan daar tegenop
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dankuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Stefanovich het volgende:
En ook nog een:
[afbeelding]
Kan je super ver mee gooien... ooit in de zee gevonden tijdens een vakantie en vond hem geweldig.. ben hem toen weer kwijt geraakt doordat ik hem perongeluk heel ver diezelfde zee in gooide![]()
Ja, en dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die dingen zijn geniaal. Een geoefend werper gooit zo'n ding zo 100-200 meter ver.
Waar kun je die kopen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Stefanovich het volgende:
En ook nog een:
[afbeelding]
Kan je super ver mee gooien... ooit in de zee gevonden tijdens een vakantie en vond hem geweldig.. ben hem toen weer kwijt geraakt doordat ik hem perongeluk heel ver diezelfde zee in gooide![]()
pieter post!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vettttte shit
beste besteding van 20 cent ooit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef saaw het volgende:
[..]
pieter post!
sweet!!!
ik heb op vakantie heel veel leuke kleren gekocht
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Stefanovich het volgende:
Wat schoolspullen gehaald, namelijk; Kaftpapier, schriften en een etui.
Verder 2 t-shirts bij de V&D gehaald, nieuwe collectie van Soho ofzo, wel mooi en keer wat anders dan die dure shit, zag nog wel een heel vet T-Shirt van Diesel, 45 euro... was me iets te veel.
En ook nog een:
[afbeelding]
Op die plek een ander neerzetten die 'm weer terug gooit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, en dan?Er vervolgens een half uur naar op zoek gaan?
Pieter Postquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
beste besteding van 20 cent ooit.
Dat pakje wel ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:40 schreef Miam het volgende:
[afbeelding]
Die hand is niet van mij hoor.
Ik heb een pakje camel gekocht ja.. die foto heb ik uiteraard via google opgeduikelt.quote:
Haha, wat dacht je, ik koop maar gelijk alles in 1 keer ?quote:
Dit is van de afgelopen weekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je, ik koop maar gelijk alles in 1 keer ?
hahaha pauper kan je geen gewone imac betalen. hahaquote:
Werkt zo'n ding nou goed?? Hoeveel betaal je nou in totaal per maand dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Tesamen met KPN ¤25-abbo en onbeperkt internet.
Wat snap je niet aan 25e abboquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding nou goed?? Hoeveel betaal je nou in totaal per maand dan?
Ik denk dat ie bedoeld hoeveel het met het internet erbij kost, maar hoort denk ik bij die 25,00quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 25e abbo?
jazekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
oooo komt msi ook in de melkwegvet!
Deze heb ik ook, is een prima ding voor video's...alleen een beetje lomp ding als audiospeler.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
329 eurie op www.mp3shop.nl geen verzendkosten en was de goedkoopste op tweakers.net >.< ja ik weet het ff daar info weghalen om hier te posten wat ik gekocht heb![]()
heb hier (zie link beneden ) wel de discussie gehad creative Zen Vision W of Ipod 80gbvoordat ik hem kocht, was namelijk een redelijke investering vond ik.
welke kan ik het beste kopen; zen of ipod
IKquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, is een prima ding voor video's...alleen een beetje lomp ding als audiospeler.
Alleen die prijs he. Maar zolang er geen "i" voor de productnaam staat vind ik alles best
.
Nee, das mijn mooie flitsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik dacht dat je eenfelle lamp had gekocht![]()
Ach, voor wat ik ermee wil is het een prima machine. Zeker als je, zoals ik, OS X wil proberen. Daarbij ben ik ook nog eens studentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef Index het volgende:
[..]
hahaha pauper kan je geen gewone imac betalen. haha
"ik wil wel maar ik kan niet"
mac mini is voor losers en arme mensen
zegt iemand met een VVD-icoontje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:31 schreef Rutgerr het volgende:
Leuke aankopen merel, behalve die gereformeerde rok dan
Ah, gewoon. Ben zelf ook een beetje VVD, dus mag eigenlijk niet zaniken...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef Rutgerr het volgende:
[sarcasm]Ja, die gereformeerde rokken matchen niet met plamuurkoppen nou goed[/sarcasm].....waarom dat eeuwige irrelevante gezeik over m'n avatar?
Hahaha, ja, ze mag niet klagen over haar figuur inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef Rutgerr het volgende:
Ah ok, nofiMaar ik zie meiden met een slank figuur liever in een slank gesneden rok waardoor de ronde vormen goed tot hun recht komen i.p.v. een alles verhullende aardappelzak
linker of de rechter?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dat doe ik ook niet. Dus laten we weer lekker posten wat je hebt gekocht.
Mijn laatste aankoop, een nieuwe horloge voor mijn lief.
[afbeelding]
Bel je zoveel dat je 600 euro in 2 jaar weg kunt bellen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Tesamen met KPN ¤25-abbo en onbeperkt internet.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bel je zoveel dat je 600 euro in 2 jaar weg kunt bellen?![]()
Dit is een overzicht van wat ik allemaal heb gekocht de afgelopen 2 maanden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs labtop svpquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
CPU: Intel Core 2 Duo T7300 (2.00Ghz)quote:
met de resolutie ben ik het mee eens ik draai zelf op 1600 X 1200 maardas geen labtopquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige manco vind ik de relatieve lage resolutie van het scherm en het sterk irriterende glazende laag wat het onmogelijk maakt om deze laptop buiten in de zon te gebruiken.
Niet slecht voor 1100 euro inderdaad, al is het meer een multimedia laptop dan een studie-laptop. Waar ik het hoofdzakelijk voor ga gebruiken. Alhoewel de PowerPoint presentaties er natuurlijk strak uit komen te zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met de resolutie ben ik het mee eens ik draai zelf op 1600 X 1200 maardas geen labtop
maar wat wil je met een 15,4 inch schermpie?voor de rest goeie Videokaart voor een labtop
en 160gb is niet mis voor een labtop
mooie aankoop
![]()
De rechter is van mij, de linker van hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
linker of de rechter?![]()
of om beide armen 1?
Acer Aspire 5920G?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sexy hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Merel1808 het volgende:
Wit hemdje (Scapa Sports)
[afbeelding]
Zwarte bermuda (Closed Denim)
[afbeelding]
Zwart, a-symmetrisch rokje (Closed Denim)
[afbeelding]
Wit vest (La Martina)
[afbeelding]
Wit, dun jasje (Woolrich)
[afbeelding]
Wesale!
Succesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
- Een pannenset
- Twee koekenpannen
- Een wadjan
- Een vijzel
- Een vergiet
- 6 ontbijtborden en 6 dinerborden
- Een koksmes
- Een wijnrek
- Een knoflookpers
Ik ga op mezelf wonen vanaf dit schooljaar.
Haha, ik heb toen een studentenkookboek gekregen van vrienden, die hadden ze zelf gemaakt. Heb me nog nooit zo vermaaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Bedankt.
Nu alleen nog leren koken.
Jij bent toch die ene met die toffe site met tekeningen en eigengemaakte shit? Je doet 't leuk! Die shirts passen er wel bij, vind ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha ja dat ben ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene met die toffe site met tekeningen en eigengemaakte shit? Je doet 't leuk! Die shirts passen er wel bij, vind ik.
Geen dank. Wou dat ik zo creadea was met verf, enige wat ik goed kan is columns schrijven voor de Frontpage...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Haha ja dat ben iktof! Dankjewel zeg
Haha ook leuk toch! Dat kan ik dan weer helemaal niet. Al kan ik ook heus niet zo geweldig creabea-en maar ik vind het gewoon heel leuk om te doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:21 schreef superworm het volgende:
[..]
Geen dank. Wou dat ik zo creadea was met verf, enige wat ik goed kan is columns schrijven voor de Frontpage...
Ik vind je stijl uniek en grappig. Nuf said. Ben van nature namelijk altijd heel pessimistischquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:11 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Haha ook leuk toch! Dat kan ik dan weer helemaal niet. Al kan ik ook heus niet zo geweldig creabea-en maar ik vind het gewoon heel leuk om te doen
Ego boost ftwquote:Op zondag 26 augustus 2007 09:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik vind je stijl uniek en grappig. Nuf said. Ben van nature namelijk altijd heel pessimistisch![]()
Heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef Rutgerr het volgende:
[sarcasm]Ja, die gereformeerde rokken matchen niet met plamuurkoppen nou goed[/sarcasm].....waarom dat eeuwige irrelevante gezeik over m'n avatar?
oehh daar moet ik ook heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |