Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank doorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Van de afgelopen vakantie
[afbeelding]
Whehe, ik heb in 18 dagen voor alles inc overnachtingen zo'n 500 euro uitgegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank door
Ze hebben wel een winkel in Amsterdam, in de kalverstraat. Moet zeggen dat ik het ook echt vette kleding vindt over het algemeen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Stefanovich het volgende:
Kent iemand nog meer van die Online kleding winkels met mooie kleding... http://xml.riverisland.com/flash/content.php heeft echt mooie kleding maar die leveren alleen in the UK:(
Welke kauwgom? Bublicious?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef birdydontfly het volgende:
wat blusher, lippestift, nagellak en bubblegum
hij is totaal niet grappig.quote:
Het was niet mijn intentie om grappig te zijn.. Als je onbedoeld grappig bent zou dat niet echt positief zijn lijkt me.. Maar goed ik wilde serieus weten of he Bublicious is, omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |