39,95 Meen ik, de mijne iig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Mindstate het volgende:
Allebei 30 per stuk dacht ik, was in Heerenveen bij de Jack-Jones Winkel
Ik las Hitler-broekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Hilfiger-broek @ Bijenkorf.
welke heb jij nu dan? ik heb hetzelfde (grooote) probleem en geen geld voor een goede nieuwe haha.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb nu 2 telefoons gehad met camera, kleurenbeeldscherm en dat soort opties. Beide zijn nog voor de 2 jaar afgelopen was stuk gegaan. Nu voor 40 euro een prepaid nokia'tje op de kop getikt zonder nonsense. Deze houd het inmiddels 1½ jaar uit zonder enig probleem.
Die snaren spelen fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef afraidtech het volgende:
koole latop
heb vandaag dit maar gekocht
[afbeelding]
die groene pakjes zijn snaren
ik zweer bij erny ball, het is trouwens .10quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die snaren spelen fijn
Welke dikte is dat?
Ik heb trouwens ook nieuwe snaren:
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 T-shirts:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
2 nieuwe shirtsCrappy mobiel foto's, vandaar de leuke glowing edges. Geen photoshop kan daar tegenop
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dankuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |