Ben er achter gekomen,je lijkt op ene vriendinneke van me.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik zie geen pic! Dus niet
[..]
Je bent echt de zoveelste die me op iemand vindt lijken..en ik zie nooit iemand die ik op mezelf vind lijken
En dank je!
Huiliequote:
Blingalingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef DuTank het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nu innen![]()
[afbeelding]
Shirtje Diesel.
Beide glimmend![]()
Prima printer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Canon Pixma IP4300 Printer
[afbeelding]
Vind et wel een grappig shirt eigenlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blingaling?
You're kidding right?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef DuTank het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nu binnen![]()
[afbeelding]
Shirtje Diesel.
Beide glimmend![]()
heb er al een tijdje plezier van heerlijk toestel.quote:
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Blingaling?
You're kidding right?
Die had iemand in de trein aan vanochtendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijn
[afbeelding]
Mine
Die wilde ik eerst halen in Sapphire, op site stond dat ze er nog waren en toen had ik besteld en geld overgemaakt he. Hadden ze hem niet meer, dus belde iemand van hun mij op of ik een ander shirt wilde voor gewoon 20,- (dus ik mocht ook eentje uitzoeken voor 30,-) of gewoon terugstorten. Toen heb ik het laten terug storten en kreeg ik mailtje dat mijn andere shirts opgestuurd waren en ik bij de volgende bestelling 10,- korting kreeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Weet je hoe master die Pimpalicous shirts zijn
[afbeelding]
Mine
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst halen in Sapphire, op site stond dat ze er nog waren en toen had ik besteld en geld overgemaakt he. Hadden ze hem niet meer, dus belde iemand van hun mij op of ik een ander shirt wilde voor gewoon 20,- (dus ik mocht ook eentje uitzoeken voor 30,-) of gewoon terugstorten. Toen heb ik het laten terug storten en kreeg ik mailtje dat mijn andere shirts opgestuurd waren en ik bij de volgende bestelling 10,- korting kreeg.![]()
Ik heb nu 4 shirts ervan:
- Die rode, met groot PL erop. Pimpalicious in vorm van P en Living in de L.
- Pimpalicious Crew Navy
- If you don't like my shit, fuck you and your shit. grijs
- en deze dan, blingaling sapphire.
Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank doorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Van de afgelopen vakantie
[afbeelding]
Whehe, ik heb in 18 dagen voor alles inc overnachtingen zo'n 500 euro uitgegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel op vakantie ik jaagde er in 2 weken al 500 alleen voor drank door
Ze hebben wel een winkel in Amsterdam, in de kalverstraat. Moet zeggen dat ik het ook echt vette kleding vindt over het algemeen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:46 schreef Stefanovich het volgende:
Kent iemand nog meer van die Online kleding winkels met mooie kleding... http://xml.riverisland.com/flash/content.php heeft echt mooie kleding maar die leveren alleen in the UK:(
Welke kauwgom? Bublicious?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:27 schreef birdydontfly het volgende:
wat blusher, lippestift, nagellak en bubblegum
hij is totaal niet grappig.quote:
Het was niet mijn intentie om grappig te zijn.. Als je onbedoeld grappig bent zou dat niet echt positief zijn lijkt me.. Maar goed ik wilde serieus weten of he Bublicious is, omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij is totaal niet grappig.![]()
Ik heb zelf een treinkaartje gekocht.![]()
quote:
300 voor een mobiel is ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:45 schreef Adversaryzzr het volgende:
Gisteren mobiel kapotmaandag vakantie dus beetje betaalbare mobiel gekocht:
[afbeelding]
En nog willen die eikels van de phonohouse een mobiel verkopen boven mijn budged wat ik er op dit moment voor over hebGewoon tot 3 keer toe moeten vertellen dat ik niet 300 euro wil betalen voor een mobiel
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Die is voor vanavond![]()
In de afgelopen 4 maanden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef frame-saw het volgende:
Mannenshirt. Vrouwenshirt. New rave glowsticks hoefout. Newrave rietjes (nog fouter). Grijze skinny. Reebok Freestyle. Kaartjes voor London Calling. Fujitsu Siemens laptopje. En een muis. En een laptoptas. Gele regenponcho. OOR.
En eigenlijk nog veel meer wat ik ben vergeten.
Leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
2 nieuwe shirtsCrappy mobiel foto's, vandaar de leuke glowing edges. Geen photoshop kan daar tegenop
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Hoe duur waren die JJ sweaters ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Mindstate het volgende:
[afbeelding]
en
Jack-Jones Sweater:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een Jack-Jones Sweater
[afbeelding]
Und ein jeans
[afbeelding]
Ben nu wel door m´n kleedgeld heen![]()
39,95 Meen ik, de mijne iig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:42 schreef Mindstate het volgende:
Allebei 30 per stuk dacht ik, was in Heerenveen bij de Jack-Jones Winkel
Ik las Hitler-broekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Hilfiger-broek @ Bijenkorf.
welke heb jij nu dan? ik heb hetzelfde (grooote) probleem en geen geld voor een goede nieuwe haha.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb nu 2 telefoons gehad met camera, kleurenbeeldscherm en dat soort opties. Beide zijn nog voor de 2 jaar afgelopen was stuk gegaan. Nu voor 40 euro een prepaid nokia'tje op de kop getikt zonder nonsense. Deze houd het inmiddels 1½ jaar uit zonder enig probleem.
Die snaren spelen fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:06 schreef afraidtech het volgende:
koole latop
heb vandaag dit maar gekocht
[afbeelding]
die groene pakjes zijn snaren
ik zweer bij erny ball, het is trouwens .10quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die snaren spelen fijn
Welke dikte is dat?
Ik heb trouwens ook nieuwe snaren:
[afbeelding]
Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 T-shirts:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef Bravebart het volgende:
2 nieuwe shirtsCrappy mobiel foto's, vandaar de leuke glowing edges. Geen photoshop kan daar tegenop
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Dankuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die zijn echt KEWL, waar komen ze vandaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |