Dankje, ik heb trouwens ook nog een HDMI kabel (12¤) en een 1gbit netwerkaartje gekocht op ebay (10¤) voor mijn oude pc.quote:
zozo wat ben je dan allemaal van plan, inzuipen vanavond ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef Zonnebril het volgende:
Wodka & Wijn
Zijde vestje
Wit blousje
foto is echt teveel gedoe.![]()
Ik denk toch echt dat babyvoeding geschikter isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef birdydontfly het volgende:
kattevoer voor mijn babies
Same here, 4 boeken voor 385 euroquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een AMD Athlon X2 6000+ CPU?
En Schoolboeken, voor m'n opleiding... Juridisch
wat zijn die kutboeken trouwens f*cking duur?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef donroyco het volgende:
Voor de inwendige mens:
[afbeelding]
Voor de ogen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de voeten:
[afbeelding]
Allevier rond de 1500 pagina'squote:Op zondag 29 juli 2007 04:28 schreef slindenau het volgende:
Hoe belachelijk dik zijn die boeken wel niet als ze zo duur zijn ??
Deden ze dat maar voor elke PSV-erquote:Op zondag 29 juli 2007 16:47 schreef DuTank het volgende:
Voor mij wordt het betaald.
omg je shirt! nou ben ik extreem jaloersquote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
Dit shirt![]()
+
Shirt met Space Invaders, nieuwe bh, tig onderbroekjes, zwarte nette broek, spijkerbroek, slaaphempje + broekje.
www.freshcotton.comquote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omg je shirt! nou ben ik extreem jaloers
Literair figuur dat rookt?quote:Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef superworm het volgende:
Ik heb wederom 2 pakjes sigaretten gekocht. En drie boeken; best poems of Yeats, Jane Eyre van Charlotte Brontë en Sense and Sensibility van Jane Austen.
Of rokend figuur dat literair doet. Ja, ik rook, en nee, het zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen ja, ik ben een literair figuur. Mag dat? Btw, de groten der literatuur rookten vrijwel allemaal: Wolkers, Mulisch, Sartre...quote:
Ik vind het een rare combinatie.. Niet dat ik iets tegen je roken of je interesses in de literatuur, alleen maar respect voor.. Dat laatste dan...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Of rokend figuur dat literair doet. Ja, ik rook, en nee, het zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen ja, ik ben een literair figuur. Mag dat? Btw, de groten der literatuur rookten vrijwel allemaal: Wolkers, Mulisch, Sartre...
Vakantie, verveling, niks te doen, noem het maar op.quote:
Tip, ga roken. Dan begrijp je het wat beter.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het een rare combinatie.. Niet dat ik iets tegen je roken of je interesses in de literatuur, alleen maar respect voor.. Dat laatste dan...
Hertog Jan hadden ze niet bij de plaatselijke superquote:Op zondag 29 juli 2007 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heineken.... Ik ga boycot starten tegen Heineken.....
Waarom denk ik aan joints?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Tip, ga roken. Dan begrijp je het wat beter.
Heel goed! Dat heeft tenminste nog een effect dat blijft hangen! Met gewoon roken ben je 5 minuten later alweer teruggevallen naar je originele staatquote:
Ik wel, ik welquote:Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
jij hebt je topic wel gevonden of niet
Heu dat is een goede!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef Noisemaker het volgende:
[afbeelding]
Een citroenplant!![]()
Ruikt heerlijk en houdt de muggen op afstand.
Wiet doet het ook goedquote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef Noisemaker het volgende:
[afbeelding]
Een citroenplant!![]()
Ruikt heerlijk en houdt de muggen op afstand.
Wanneer gaan wij eens datenquote:
Ik zie geen pic! Dus nietquote:
Je bent echt de zoveelste die me op iemand vindt lijken..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Je doet me aan iemand denken...![]()
Leuke zonnebril trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |