abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:17:55 #1
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_51900186
Voor de Terminator-fans een veelbelovende serie!
Van http://www.imdb.com/title/tt0851851/
quote:
I had a chance to catch this pilot yesterday and being a die-hard T2 fan i was very impressed.

Firstly the pilot does dissolve the continuity of T3 almost instantly, yet does it in a way that shows exactly how that film could have been better (for the record, I did enjoy T3 tho). Headey does a first rate job as Sarah, capturing the "weight-of-the-world" angle of the character extremely well despite looking at least ten years too young for the part. Dekker does a decent job as John but is given very little to do in the pilot, that is somewhat counteracted however by hints of what's to come for the character - a look into exactly what sort of life he has in store as far as the real world goes. Summer Glau meanwhile steals the show as Cameron (terrible in-joke with that name by the way), playing the new Terminator as oddly lovable yet traditionally stone-faced simultaneously and even managed to deliver the classic line "Come with me if you want to live" in a matter befitting a good old fashioned cheer.

The storyline is very good if a tad more traditionally sci-fi than we're used to with this franchise - going to so far as to include actual time travel. Although it's a stretch to include this, it doesn't feel particularly forced and works rather well as the device for setting up a series (as well as clearing up the chronology finally, should T3 ever be worked into the continuity again). It is also worthy of note that the pilot i saw included the scenes now stated as being rewritten for the premiere in January (the school shootout). A great sequence in the pilot i saw, I don't think their alteration will really hurt the finished pilot too much.

A first rate pilot for what i hope will be an extremely good series.
censuur :O
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:54:10 #2
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_51901208
Ik heb m gezien, maar was niet heel erg onder de indruk eigenlijk. Summer Glau was wel een positieve factor, maar de rest was een beetje flets.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:39:01 #3
184465 Migue
Sensuele man
pi_51909731
Viel mij niets tegen, ik had het toch wel een stuk matiger verwacht. Ben benieuwd of de rest van het seizoen wat wordt.
Wel jammer van het gebrek aan tieten als er zoveel bloots rondloopt. Ook klopt er nu dus niets meer van de tijdlijn omdat er geen rekening is gehouden met T3, of vergis ik mij nou?
pi_51911724
Volgens mij zijn ze met een nieuwe tijdlijn begonnen en in deze tijdlijn zijn de gebeurtenissen van T3 niet gebeurt.
De eerste aflevering zit aardig vol actie, maar de charme van de Terminators miste ik nogwel.
Ik blijf de serie uit nieuwsgierigheid zeker volgen, maar de vraag blijft wat ze allemaal met deze tijdlijn gaan doen.

Over aflevering 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ben ik benieuwd of deze serie invloed gaat krijgen op de volgende Terminator film.
Nu tot 2008 wachten voor de volgende aflevering.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-07-2007 13:46:20 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:14:07 #5
184465 Migue
Sensuele man
pi_51916193
Zojuist even de wiki gelezen, en het is idd een andere tijdlijn waarin T3 niet voorkomt. En ook krijgt T4 enkele verwijzingen naar de series.
Wordt weer eens pijnlijk duidelijk dat Terminator zonder Cameron geen Terminator is Al was Kristanna Loken natuurlijk wel megageil in T3, maar dat even terzijde...
pi_52023380
heb hem vorige week ook gezien, en vond hem eigenlijk best vet!

ga hem dan ook zeker volgen
pi_52111934
zojuist de pilot gekeken en die beviel

Ik vind het zelf wel prima dat ze gegaan zijn na de T2 tijdlijn, nagenoeg alles is in de eerste 2 films al verteld dus een introductie-curses van 5 eps kan achterwege gelaten worden. Gezien er in de pilot weinig verteld wordt over het verleden en er nagenoeg geen character-introduction is (hooguit wat opfrissing materiaal over wie er voor gezorgt heeft dat Sky-net uberhaupt gebouwd is) kan de serie vlot doorbouwen met nieuwe dingen die spelen tussen T2 en T3 (althans dat verwacht ik). Ik heb mij bijzonder vermaakt met de pilot die voor mij bovenverwachting was. De actie is leuk (voor een serie), de acteer prestaties zijn zo-zo (ik moest vooral wennen aan de nieuwe Sarah) maar krijgen uiteindelijk wel een voldoende en de potentie van de hele serie is enorm.

Dit is gelijk ook mijn hekelpunt, deze serie kan twee kanten op. Het wordt of 'mainstream' 24, Prison break of CSI met nagenoeg elke week hetzelfde (al merken wij als kijkers dat de eerste 10 eps niet op) of het wordt ala Veronica Mars waarbij het publiek wekelijks moet nadenken en geen aflevering kan missen omdat het grote verhaal dan niet meer te volgen is. Ik hoop eerlijk gezegd dat het een serie in de tweede categorie is want met er is zoveel te ontdekken in de 'Terminator Universe'. De serie kan een verdieping in materiaal betekenen die de films nooit zullen halen, dit kan echter volgens mij alleen gebeuren als de serie de diepte ingaat ipv mainstream boy-meets-terminator-which-mets-female-terminator-who-kills-terminator-and-boy-lives-till-the-next-episode.

Helaas zegt iets mij dat het wel mainstream gaat worden
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:29:01 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_52113506
De nieuwe Sarah mist inderdaad iets wat Linda Hamilton wel had. Zoals d'r spierballen, in T2. Opeens is het weer meer zo'n meisje i.p.v. een door en door getrainde vrouw.
pi_52468190
een dezer dagen eens gaan checken
Het wordt dus een volledige serie? geen miniserie ofzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:43:42 #10
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52468288
2008, trouwens.
pi_52538078
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:48 schreef Zeurberus het volgende:
Helaas zegt iets mij dat het wel mainstream gaat worden
Ach, de Terminator is toch ook geen cultfilm die maar enkele mensen kunnen waarderen? Terminator moet gewoon bruut zijn, met een goede dosis spanning. Hoewel eigenlijk meer houd van series met een goed plot en dito dialogen ben ik wat de Terminator eigenlijk wel tevreden met flink wat adrenaline.

Ik heb me prima vermaakt met de pilot, al vond ik dat het qua actie eigenlijk meer een samenvatting was van wat werkte in Terminator 1 en 2. De manier waarop Summer en evil slechte acteur elkaar door muren gooiden en zo was bijna identiek als Robert Patrick en Swarzie het deden. Toch gewoon leuk kijkvoer, en ik hoop dat ze vanaf dit punt positief door ontwikkelen.

Over 24 gesproken... een Jack Bauer crossover aflevering lijkt me prima kunnen .
pi_54322693
Net S01E01 gekeken en ik moet zeggen dat het niet onaardig is...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:18:25 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54324314
Hey dit topic leeft nog
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:41:20 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54326315
Ik vind het echt suf en beledigend dat ze de titel veranderd hebben. Net of we te dom zijn om de link met de Terminator-films te snappen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 november 2007 @ 21:22:28 #15
159915 -Menn0-
MNO
pi_54346155
Even in de gaten houden
,,/
  Redactie Frontpage maandag 26 november 2007 @ 22:53:11 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54858316
Ben nu de pilot aan het uitpakken. Zijn er al meer delen gedraaid?
pi_54858707
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Ben nu de pilot aan het uitpakken. Zijn er al meer delen gedraaid?
Ik hoop van niet
  Redactie Frontpage maandag 26 november 2007 @ 23:10:58 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54858849
Volgens IMDB al acht
pi_54861870
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Volgens IMDB al acht
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:35:58 #20
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55896721
En bij deze blaas ik weer leven in het topic. Zojuist de eerste aflevering gekeken, vanaf maandag komen ze in de states op tv. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken, maar ga zeker de eerste paar afleveringen volgen.
  Admin woensdag 9 januari 2008 @ 16:04:38 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55900123
heb de pilot vorige week gezien en ik was niet bijzonder onder de indruk. Sterker nog; ik mis Linda Hamilton. Voor mij werkt het gewoon niet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:44:50 #22
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55901016
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Danny het volgende:
heb de pilot vorige week gezien en ik was niet bijzonder onder de indruk. Sterker nog; ik mis Linda Hamilton. Voor mij werkt het gewoon niet.
Ja dat vond ik wel het grootste gemis eigenlijk, die was erg goed in T2. Aan de andere kant had het waarschijnlijk ook tegen gevallen als ze al 51 jarige de rol van een dertiger had moeten spelen. Ik ga er maar aan proberen te wennen. De actrice die ze nu hebben lijkt wel een beetje op de gene die nina meyers speelt in '24'. Wat mij betreft hadden ze haar ook wel kunnen kiezen, die lijkt me wel geschikt voor die rol.
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:15 #23
184465 Migue
Sensuele man
pi_55903727
Sarah Clarke. Prima actrice, beter dan die (overigens rete geile) snol Lena Headey, maar lijkt niets op haar
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:54:32 #24
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55903947
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Migue het volgende:
Sarah Clarke. Prima actrice, beter dan die (overigens rete geile) snol Lena Headey, maar lijkt niets op haar
Och ik zie er wel enigzins gelijkenis in. headey en vervolgens clarke
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:52:10 #25
184465 Migue
Sensuele man
pi_55909068
Hmm, op die foto's lijken ze wel erg veel op elkaar, maar zoals ik ze op TV en in films gezien heb vind ik ze niets op elkaar lijken.
Ja, beiden vrouw, donker haar, tieten... Daar houdt het dan ook al snel op.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 januari 2008 @ 12:49:25 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56021423
comicsite Newsarama heeft een review:
quote:
REVIEW: TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES

--------------------------------------------------------------------------------

by Tom McLean

Full of action and attractive actors, the debut episodes of Fox’s new series Terminator: The Sarah Connor Chronicles do their best to evoke the intensity of the film franchise that inspired it, but ultimately fall short of both living up that legacy and staking out satisfyingly fresh territory.

Picking up after the events of 1991’s Terminator 2: Judgment Day, the series begins with Sarah Connor (played by Lena Headey of 300) and her son, John (Thomas Dekker of Heroes fame) living under fake identities in America’s heartland in 1999. When yet another cybernetic Terminator from the future shoots up John’s school in an attempt to stop him from leading a future, post-nuclear war rebellion against intelligent machines, the Connors are forced to run. Aiding them is Cameron (Summer Glau of Firefly) — another “good” Terminator sent to protect John — who shows up to take the Connors into the supposedly safe time period of 2007 so they can renew their efforts to prevent the coming apocalypse. (Just to clarify, this series is ignoring the events of the 2003 sequel Terminator 3: Rise of the Machines, in which Sarah Connor is said to have died, and the planned fourth Terminator film now in development.)

These episodes borrow heavily from the feature films’ iconic imagery and action, which should be a good thing and is, in a limited way. Watching a classic, metal-skulled Terminator in a full-blown action sequence is pretty cool and it’s been a long time since machine guns, explosions and car chases of this type were seen on TV. Both hours are packed with lots of this sort of thing, as well as real stunts that see characters fall from buildings and throw each other through walls in fistfights. Fun as it is, there’s a retro feeling to it that lacks the some of the polish and a lot of the intensity that fans have come to expect from the Terminator franchise.

There are areas where the series is trying to establish its own identity as a weekly TV series that have potential to pay off. Among them are plots involving the return of Sarah’s ex-boyfriend, who once proposed to her and was a father figure to John. There’s also John’s attraction to Cameron and the question of whether this Terminator’s rudimentary emotions are capable of returning his affection; an FBI agent, played by Richard T. Jones, on the Connors’ mysterious trail; and the re-awakening of a once-destroyed Terminator determined to accomplish its mission of killing John.

But cramming all this into two episodes makes for choppy viewing that also gets in the way of getting to know these characters, which do deviate from the film versions. Headey, for example, lacks the tough-as-nails physical presence of Linda Hamilton, making up for it by playing up Connor’s intelligence. Unfortunately, in these episodes, her character is shunted to the side a lot, reacting to events more than shaping them. Similarly, Glau’s portrayal of Cameron is excessively normal – the sense that she’s a dangerous weapon primed to kill to protect John fails to come through. Dekker has perhaps the easiest role to adapt to TV, though his John Connor also is a bit too mundane for having grown up in such extreme circumstances.

The result is two episodes of TV that are a big old mess: There is potential here for a cool series, but the diamonds in the rough need to found and polished quickly to avoid degenerating into a boring footnote to the history of the film franchise.
http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=142794
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 januari 2008 @ 12:50:41 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56021468
en de promoplaatjes had ik in dit topic nog niet gezien:

maandag 14 januari 2008 @ 13:59:13 #28
32402 s0k
..............................
pi_56023086
Ik vind die chick alleen niet echt terminator achtig over komen. Maar aan de andere kant, in de director's cut van T2 merkte je ook dat Arnie steeds meer charisma kreeg nadat zn cpu gereset werd.
..................................................................................................................................................
  maandag 14 januari 2008 @ 15:40:49 #29
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56025282
die female terminator chick is wel sexy
gingen ze vandaag nou beginnen met uitzenden in US?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  Redactie Games maandag 14 januari 2008 @ 16:08:37 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56025960
Eerste Pilot aflevering was toch wel verassend goed voor me...
Maar ik keek met zo'n gedachte erbij deze serie gaat echt floppen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 14 januari 2008 @ 16:25:57 #31
32402 s0k
pi_56026386
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef DarkChylde het volgende:
die female terminator chick is wel sexy
gingen ze vandaag nou beginnen met uitzenden in US?
Gister was de pilot, en vandaag word in de US de volgende episode uitgezonden. De daaropvolgende is dan precies volgede week weer.
..................................................................................................................................................
  maandag 14 januari 2008 @ 17:32:00 #32
28033 Pek
je moet wat
pi_56027867
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef Tokus het volgende:
en de promoplaatjes had ik in dit topic nog niet gezien:

[ afbeelding ]
Summer Glau
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:01:37 #33
32402 s0k
pi_56031503
  Redactie Games maandag 14 januari 2008 @ 20:04:23 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56031571
quote:
Wat nou promo, komende nacht kun je de hele aflevering al vinden..
pi_56033251
quote:
Talk about "I'll be back." Fox's Terminator: The Sarah Connor Chronicles on Sunday night premiered to 18.3 million total viewers and was broadcast television's highest-rated scripted series debut in three years among adults 18-49 and adults 18-34. (Among total viewers it was the highest in almost two years.) It was also Fox's highest-rated scripted series debut in over seven years among 18- to 49-year-olds (since Dark Angel, Oct. 2000) and in eight years in total viewers.
TVGuide.com
  maandag 14 januari 2008 @ 21:07:03 #36
32402 s0k
pi_56033359
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wat nou promo, komende nacht kun je de hele aflevering al vinden..
Een voorafje
  maandag 14 januari 2008 @ 22:14:50 #37
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56035282
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Summer Glau
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
Ze ziet er hier wel een stuk beter uit dan haar constante nat-haar-en-bleke-huid look in Firefly Niets ten nadele van Firefly en Serenity, want die waren fucking cool.

Net de pilot gezien. Ik vind het wel elke week vijftig minuten van mijn tijd waard.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:36:19 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56036049
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar deze serie! Topic bestaat al ruim een half jaar en de serie is net pas begonnen in de VS...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:14:17 #39
28033 Pek
je moet wat
pi_56041853
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Niets ten nadele van Firefly en Serenity, want die waren fucking cool.

Ik ben benieuwd naar ep 2!
En dan ook nog Prison Break, Jericho en morgen Torchwood, wat een overvloed ineens
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:28 #40
32402 s0k
pi_56046657
Ook zo maf eigenlijk dat de Terminator in de pilot, in de les-scene, slechts een glock uit zn dijbeen haalt. Als het binnen zn weefsel zit, kan hij toch ook een veel futuristischer handwapen meenemen vanuit de toekomst?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:12 #41
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56047049
Kvind het wel wat hebben deze serie. Het is nog even afwachten waar het precies naar toe gaat natuurlijk, maar na de 1e en 2e film (ik laat 3 even buiten beschouwing) is het bij voorbaat al gaaf om weer eens wat van terminator te zien. En Summer Glau natuurlijk!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_56047573
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:29 schreef BlackSheep het volgende:
Kvind het wel wat hebben deze serie. Het is nog even afwachten waar het precies naar toe gaat natuurlijk, maar na de 1e en 2e film (ik laat 3 even buiten beschouwing) is het bij voorbaat al gaaf om weer eens wat van terminator te zien. En Summer Glau natuurlijk!
Idd vind het ook wel oke! vooral summer glau als terminator vind ik wel wat hebben, vond haar heel goed in firefly en serenity..
Alleen is het jammer dat de show van FOX is, daar is het gewoon gedoemd te falen, kijk maar naar firefly of drive bv, hele leuke shows maar komt gewoon maar 1 seizoen van en dat is het...
helaas, maar ik zal wel kijken hoor, ben altijd al gefascineerd geweest van Terminator..
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 13:53:50 #43
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56047631
John is nu wel een beetje de "pussy" nu die door 2 vrouwen beschermd wordt..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:59:24 #44
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56047754
Vergeleken met Terminator 3 issie Chuck Norris
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_56048175
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef BlackSheep het volgende:
Vergeleken met Terminator 3 issie Chuck Norris
ja idd, hijs iig al veel cooler dan deel 3.
pi_56048406
Summer Glau

Vond haar een van de beste actrices van Firefly, ben nu wel erg benieuwd naar deze serie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:08:21 #47
32402 s0k
pi_56056361
pi_56059759
Vandaag aflevering 1 en 2 gezien. Een serie met potentie. Voelt erg goed En de dames mogen er idd zijn

'Cameron' (de terminator dus) doet het best goed. At first lijkt ze 'normaal', maar ze krijgt steeds meer Terminator trekjes.

Ik ga hem volgen iig
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56063927
Wel een geinige start en gelukkig wordt T3 genegeerd. Wat een fiasco was dat.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_56066300
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:03 schreef franske19 het volgende:
Wel een geinige start en gelukkig wordt T3 genegeerd. Wat een fiasco was dat.
nou niet helemaal genegeerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 09:27:59 #51
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56066497
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:12 schreef s0k het volgende:
Ook zo maf eigenlijk dat de Terminator in de pilot, in de les-scene, slechts een glock uit zn dijbeen haalt. Als het binnen zn weefsel zit, kan hij toch ook een veel futuristischer handwapen meenemen vanuit de toekomst?
hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:48:53 #52
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56070731
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkChylde op 16-01-2008 12:56:32 ]
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:04:38 #53
32402 s0k
pi_56080465
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
pi_56082156
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:

[..]

Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
Misschien heeft de school, zoals velen in Amerika, detectiepoortjes.
pi_56082690
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:

[..]

Volgens mij is een van de theorieën dat terminators nu wapens mee kunnen nemen uit de toekomst door ze in het lichaam te plaatsen. Nu zag het niet echt uit als een futuristisch wapen, maar mogelijk zat het wapen daar al toen hij terug in de tijd ging.

Maar goed, het was een leuke show-off om te laten zien hoe leuk ze die special effects kunnen maken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56082785
Toch eens de torrentclient aanslingeren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:12:19 #57
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56086804
Net eerste aflevering gezien. Niet slecht, zal de 2e ook maar es downloaden.
Stukje in de bank ook erg gaaf plus dat de FBI nu ook er achter aan zit.

Ik zou hier wel meer van willen zien!
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:17:46 #58
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56087090
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:

[..]

En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:38:28 #59
32402 s0k
pi_56088110
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:

[..]

-1 voor inzichtloos
pi_56092884
Ik ben ook positief verrast.Had toch een lagere verwachting van die serie maar de eerste twee afleveringen konden mij best boeien.Een goede vervanger voor heroes.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:36:08 #61
4259 JK
pi_56117419
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook positief verrast.Had toch een lagere verwachting van die serie maar de eerste twee afleveringen konden mij best boeien.Een goede vervanger voor heroes.
En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroes
pi_56117884
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:36 schreef JK het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroes
Hij kwam me al zo bekend voor.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:22:12 #63
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56118502
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef s0k het volgende:

[..]

-1 voor inzichtloos
Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.

-1 voor domme opmerking
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:37:07 #64
32402 s0k
pi_56118817
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:22 schreef franske19 het volgende:

[..]

[..]

Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.

-1 voor domme opmerking
Ding gaat, vervolgens gaat een security guard met zn draagbare scanner je hele lijf af en dat ding slaat op tilt... Rest mag je zelf invullen.

-1 voor domme opmerking.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:50:59 #65
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56119100
Als ze al zo'n hand scanner hebben (wat voor veel scholen niet het geval is) dan wordt je alsnog gefouilleerd als dat ding overal afgaat. Het is de meest aannemelijke verklaring voor het inplanteren van een pistool in je been. Ockhams scheermes.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:26:40 #66
28033 Pek
je moet wat
pi_56121081
Kijk 'm kijken dat menneke

Hij flikt het wel maar even, eerst Hayden en nu Summer. Lucky bastard
pi_56121269
ep 3
SPOILER
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:37:24 #68
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_56121529
quote:

[..]

zeker geen robocop gezien?
pi_56137785
kwam het net tegen, ben wel benieuwd
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:21:34 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56152915
Leuke serie tot nu toe, heeft iemand een idee hoeveel afleveringen ze op de plank hebben liggen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_56153144
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_56153169
-verkeerde topic-
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:44:41 #73
4259 JK
pi_56162414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Hij kwam me al zo bekend voor.
En Enrique... dat is Erick Avari, of wel Kasuf uit Stargate en dr. Suresh uit Heroes
pi_56189625
Ik moet zeggen, petje af voor Summer. Ik ben een fan van de Terminator films, en ik vind dat ze de rol van een cyborg erg goed uitvoert. Soms een tikketlje menselijk, maar dat hoort ook bij het feit dat ze een verbeterde versie is.

En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
pi_56190588
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
http://www.nu.nl/news/126(...)ft_de_toekomst'.html
  maandag 21 januari 2008 @ 10:39:12 #76
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56193987
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
pi_56194109
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
pi_56194167
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.
pi_56197824
haha ik zie nu al aankomen dat hij verliefd wordt op de terminatrix
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 januari 2008 @ 13:18:14 #80
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56197925
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef BlackSheep het volgende:
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
Kan 't 'm niet kwalijk nemen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 21 januari 2008 @ 14:40:18 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56199711
Ik heb de eerste aflevering gezien.
+ Verder waar T2 stopte
+ De sfeer komt redelijk overeen met T2
+ Het heeft niks met T3 te maken
+ Terminatorgrietje is lekker

- John Connor is zo'n watje. In T2 was hij tof, in T3 een enorme homo, nu zit hij er tussenin.
- Geen Arnie.
- Waar gaat dit heen? Tot nu toe precies hetzelfde verhaal als T2. Niks nieuws. En als Skynet pas in 2011 aan gaat, gaat dit dan 4 jaar duren? Elke keer weer een zooi terminators terug
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 21 januari 2008 @ 15:53:25 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56201219
2e aflevering gezien:
+ John is minder een watje

- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
- Nog geen verhaal

Die Jonh wordt wel een mooie case. Over 20 jaar nieuwe serie: John Connor's Psych Sessions.
"Vertel eens over je vader."
"Ja, die is nu 12 jaar oud."
"Je moeder?"
"Totaal geflipt, dood aan kanker."
"Heb je een vriendinnetje?"
"Ja, ze is een robot."
pi_56209765
Ik denk dat je deze serie het beste kunt bekijken zonder al te veel aan de oude films te denken. Ik lees hier best veel "zeik"-puntjes dat iets niet helemaal authentiek is, maar die mij als "domme" kijker, zonder al te veel voorkennis van T2, totaal niet opvielen.

Als ik alle connecties met T2 negeer, en het als los staande serie zie, vind ik SCC een enorm toffe actie-serie.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:06:57 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_56211587
Ja, dan wel, alleen zo fokking leluk dat het ook als onderdeel van de Terminator saga gepresenteerd wordt dus dan mag er toch echt wel rekening gehouden worden met die "zeikpuntjes".
  maandag 21 januari 2008 @ 23:12:27 #85
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56211736
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ErikT het volgende:
- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
  maandag 21 januari 2008 @ 23:21:38 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56211989
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
Bovendien: sinds wanneer kunnen we voorruit in de tijd?

Overigens: de T-1000 was helemaal liquid metal, dus dat de "nothing dead can go through" regel was in T2 al gebroken...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:00:00 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56213038
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Summer Glau
Leuk toch
When all else fails, you always have delusion.
pi_56219074
Ah, de nieuwe aflevering in glorieus HD x264
pi_56219336
Inderdaad, en de standaard HDTV is nergens te bekennen. Heerlijk die 720p rips.
pi_56230581
Lol.. bij die metaaldetector

"I fell... hard"
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:48:14 #91
4259 JK
pi_56261690
Ik hoop echt dat deze serie doorgaat hoor.. bovendien stopt Prison Break voorlopig ook volgens mij weer over 2 afleveringen en is het nog maanden wachten op Heroes S3.

Niet teveel denken aan de films, gewoon genieten van de show. De CGI met de cyborgs is soms wat matig, maar who gives a f*ck. Ik geniet er van en hoop dat hier toch nog wel wat seizoenen van komen. Ook gaaf hoe die terminator met skibril over komt.... Zo'n kerel zou maar tegen komen in een verlaten steegje...

En Summer Glau is gewoon een lekker wijf... ook een geil klein neusje
pi_56265790
Ik vond de derde aflevering ook best okay.Helaas minder actie maar het heeft een goede sfeer en de acteurs komen sympathiek over.En Summer Glau is al de moeite waard om te kijken.
pi_56279207
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).

Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.
pi_56288900
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:49:09 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56292628
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
Seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen waarvan er 9 klaar zijn.

Kijkcijfers tot nu toe:
Sunday 13 Jan - Pilot/E01 - 11.1/16*
Monday 14 Jan - E02 - 6.2/9
Monday 21 Jan - E03 - 5.3/8

*Ratings voor de Pilot zijn niet echt betrouwbaar omdat die is uitgezonden direct na een nogal goed bekeken Football-game en veel kijkers zijn toen blijven plakken. Prison Break had wel minder kijkers afgelopen maandag, maar ik denk dat dit ook weer een open einde wordt als de ratings blijven dalen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:01 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56295222
De 3e aflevering maakt het er niet beter op
- Sarah wordt irritant met haar voice-over.
- Mensen hebben voor niks ruzie (die agenten )
- John wordt weer een mietje
- Dat verhaal met die huid bij die terminator

Summer Glau draagt de serie.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:59:13 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56330015
T2 is op NED 3. Voor de mensen die nog eens willen zien hoe goed die is.
pi_56354575
Lijkt me gaaf. Ik ga zo dadelijk de eerste aflevering even bekijken. Ik hoop dat ze de special effects doos goed hebben opengetrokken.
  maandag 28 januari 2008 @ 02:31:24 #99
203688 Drijfzand
account closed
pi_56354603
bah, drie afleveringen en dan moeten wachten.
too much to do in the real world.
  maandag 28 januari 2008 @ 15:06:48 #100
140318 Thy...
Met puntjes
pi_56362906
Gisteravond de eerste 3 afleveringen gezien. Er zitten wel wat slechte gaten in het plot en de CGI van de 'naakte' cyborgs zijn niet super, maar al met al best een leuke serie, ben benieuwd waar het heen gaat.
De voice-over van Sarah vond ik trouwens wel leuk, lekker Terminator 2 achtig.

Oh en Summer Glau De derde serie waar ze op een geweldige manier een geestelijk labiel personage neerzet.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  maandag 28 januari 2008 @ 15:35:39 #101
184465 Migue
Sensuele man
pi_56363430
Welke voiceover? Dat van die eerste scene? Dat is gewoon briljant, lekker abstract zoals het hoort met filosofische series als Terminator (en dan doel ik vooral meer op de films dan serie, maargoed...).
pi_56376873
Gister de eerste aflevering gezien en ik vond hem echt vet. Jammer dat ze de muziek van de terminator films niet hebben gebruikt. Dat deuntje is echt supergaaf.

En die vrouwlijke terminator is bijna net zo lekker als Kristanna Loken in T3.
pi_56377087
Eerste 3 afleveringen gezien. Gave serie. Ga het zeker blijven volgen (mede dankzij de lekkere Summer Glau en Lena Headey -daar niet van). Vindt de serie zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld -de bij tijd en wijle- zwaar opgehemelde (soms zeer soapy) Battlestar Galactica, welke ik trouwens ook met plezier volg (wanneer begint ie weer?)
pi_56377146
quote:

[..]

Hij snijdt inderdaad zijn been open om dat pistool eruit te trekken, je ziet namelijk het geraamte van zijn robot lichaam.
De kinderen die later verhoord worden zeggen ook dat geraamte gezien te hebben
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Jawel, maar daar kunnen ze iets voor verzinnen
SPOILER
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.
Zo is ze ook geprogrammeerd.
SPOILER
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef Symer het volgende:
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).

Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.
Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 03:25 schreef Vandaar het volgende:
Eerste 3 afleveringen gezien. Gave serie. Ga het zeker blijven volgen (mede dankzij de lekkere Summer Glau en Lena Headey -daar niet van). Vindt de serie zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld -de bij tijd en wijle- zwaar opgehemelde (soms zeer soapy) Battlestar Galactica, welke ik trouwens ook met plezier volg (wanneer begint ie weer?)
Ik vind BG te soapachtig voor een SF en dat vindt ik niets, de eerste paar afleveringen vond ik nog goed gaan, maar daarna ging het bergafwaarts, ik hoop dat dat niet het geval is voor deze serie.

En wat betreft Summer Glau en Lena Heady
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:30:49 #105
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56378687
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef ErikT het volgende:
- Dat verhaal met die huid bij die terminator
Dat hadden ze inderdaad beter weg kunnen laten!

Ik vind Summer-T-miep trouwens totaal niet geloofwaardig; ze is veel te DOM! De Terminator is (en ik quote Reese): "an infiltration unit, part man, part machine". Maar voor een infiltration unit weet ze bar weinig van menselijke gedragingen, oftewel ze valt zo door de mand.
Daarbij snap ik niet dat Reese niet gewoon een ouderwetse metaaldetector gebruikte, dat doet het prima!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:32:21 #106
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56378714
quote:
Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
Meer omdat haar missie is John te beschermen. Die miep redden, of John die miep laten redden, zou de aandacht op John vestigen en zijn overlevingskansen verkleinen.
pi_56379193
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 04:05 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]

Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.

Verhaaltechnische logica had ik al niet meer verwacht bij deze serie.

Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:16:13 #108
4259 JK
pi_56394140
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.

Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.

Wat betreft die schoolscene, had te maken met Virginia Tech.

Trouwens... geen aflevering deze week?
pi_56394757
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef JK het volgende:

[..]

Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.

Wat betreft die schoolscene, had te maken met Virginia Tech.

Trouwens... geen aflevering deze week?
De volgende aflevering is 04-02 weer.
Hierstaan de data voor de afleveringen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:59:27 #110
4259 JK
pi_56396781
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

De volgende aflevering is 04-02 weer.
Hierstaan de data voor de afleveringen
Thanx, ik had daarna idd op imdb gekeken en zag 4 feb staan. Dus deze week geen Prison Break en geen Terminator
pi_56401677
Heb nu de eerste 3 delen gezien. Vind het echt een geslaagde serie tot dusver. Komt natuurlijk niet in de buurt van T2, maar dat kun je ook niet verwachten. Toen Terminator 2 uitkwam was dat het beste wat mogelijk was op gebied van actie en special effects.

Maar ik ga de rest van het seizoen zeker ook kijken.
pi_56408235
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.

Dat met die high school leed is wel het tegenover gestelde wat in Nederland gebeurt. Hier maken ze series die zoveel mogelijk op de werkelijkheid moeten lijken, met loverboys enzo. Dan krijgen ze hier subsidie en daar mag het gewoon allemaal niet omdat het contraversieel is.

Leuk die opmerkingen van die vrouwelijke terminator op school.
pi_56408410
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?

Anyway, toen het high school-drama begon kreeg ik meteen zo'n nare Heroes-bijsmaak, maar gelukkig lijken deze schrijvers er beter mee overweg te kunnen.
pi_56410362
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef Symer het volgende:
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?
Oh ja, dat zou nog kunnen, maar dan ben je ook altijd te laat. Daarnaast doe je dat ook niet op een school, er zijn genoeg leraren en als het goed is kunnen sommige hier toch beter mee omgaan.

Ik vond Heroes ook minder. De spanning ontbrak bij mij een beetje omdat zolang Hiro nog leeft hij altijd terug in de tijd kan om het proberen tgen te houden. En je weet gewoon dat hij niet doodgaat. Heb me overigens niet gestoord aan een high school drama in Heroes.

Dat vind ik het leuke aan bijvoorbeeld '24'. Daar gaat af en toe iets mis en proberen ze de schade te beperken.Dat vind ik het spannendste, want je weet gewoon dat Jack Bauer toch niet doodgaat. Wel weet je dus dat het ze niet altijd lukt om het terrorisme tegen te houden.

Maar ik heb T2 altijd één van de vetste films gevonden, vooral door de special effects.
Ik vind het tot dusver een vettere serie dan Prison break s2 en s3 tot nu toe. Maar ze zullen wel een spannend verhaal moeten komen hoe ze skynet tegen gaan houden. Anders wordt het te voorspelbaar.

Ik vond die opmerking van Cameron leuk toen Sarah zei dat er niemand dood mag zonder haar toestemming.
pi_56410845
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
...
Maar ze zullen wel een spannend verhaal moeten komen hoe ze skynet tegen gaan houden. Anders wordt het te voorspelbaar.
Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.

Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
pi_56423992
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.

Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
Aleen het typenummer volgens mij. T-X en T-1000, maar Cameron moest zich inschrijven voor die school, dus heeft waarschijnlijk een naam verzonnen.

Ik zat te denken, die reactie van iemand over die terminator zonder hoofd, en dus zonder CPU. Wat was er nou zo bijzonder aan die arm in Terminator 2? Die hebben ze toen vernietigd, maar zat daar niet ook iets in.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:16:44 #117
4259 JK
pi_56446626
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Wat was er nou zo bijzonder aan die arm in Terminator 2? Die hebben ze toen vernietigd, maar zat daar niet ook iets in.
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.

Als ze in de middeleeuwen niet zo liepen te kloten, reden we misschien al rond met auto's in 1700. En als iemand uit de toekomst terug zou gaan en in 1500 ofzo zou uitleggen hoe stroom werkt en hoe je het kan opwekken etc. dan zou de wereld er anders uit zien, zo met die arm dus.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:00:47 #118
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447859
quote:
Dat is inderdaad ook redelijk kut.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:02:32 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447898
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef JK het volgende:
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.
Die arm was alleen maar metaal. Zat niet veel bijzonders in. Hooguit was de arm van een nieuwe legering. --> Dit wordt volgens mij zelfs gezegd in de films, dat de skeletten van een bepaald soort staal zijn.
pi_56451510
quote:

[..]

Uncle Bob toch?
pi_56452090
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Uncle Bob toch?
Bob's your uncle.
pi_56546959
Zo, de nieuwe aflevering is er Zo maar eens kijken.
pi_56548379
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..
SPOILER
pi_56548423
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..
SPOILER
Zodat ze niet vergaat? Geef coltan = Geen Cameron. Misschien heeft ze een soort van zelfbewustzijn gekweekt?
pi_56548652
True.. dat lijkt me idd een logische verklaring
pi_56550273
Wel een gave aflevering, maar er komt helaas vooralsnog geen seizoensverhaallijn. Of er komt in ieder geval geen schot in. Cameron leek geen enkele moeite te hebben in deze aflevering tijdens de gevechten.

Het blijft ook jammer van de casting, het is Sarah gewoon niet. En Als je John zit in T2 of T3 dan is ht ook een heel ander persoon.
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:04:17 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56553489
Hij's tof. Kutkneuzen hier mogen dan gaan zitten nuilen over foutjes in de verhaallijn en zo, ik ben al lang blij dat er eens een serie is waarin verwezen wordt naar de Golem
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56554131
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:04 schreef gronk het volgende:
...ik ben al lang blij dat er eens een serie is waarin verwezen wordt naar de Golem
Hoezo?
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:24:31 #129
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56555821
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 02:25 schreef Symer het volgende:

Hoezo?
Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56557498
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.
Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:06:37 #131
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56557549
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Symer het volgende:

Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.
Ja joh, je hebt gelijk
pi_56558048
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja joh, je hebt gelijk
pi_56562046
Die verwijzing met Golem heb ik ook gemist, ook nog niet eerder gehoort van Golem. De overeenkomsten snap ik wel een beetje. Verder zeer oninteressant, omdat het mijns inzien fictie met fictie vergelijken is.

Liever inderdaad maken ze dus een spannende verhaallijn voor het seizoen. Net zoals gister:
SPOILER
Ik denk wel dat dit nog gaat komen. Ik dacht gister ook even dat die scene met John
SPOILER
het begin ervan was.
pi_56562495
ik vind het tot nu toe een leuke serie, moet nog ff de nieuwe aflevering kijken. dacht dat het 2 weken niet kwam
  donderdag 7 februari 2008 @ 03:11:02 #135
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_56575290
kicken serie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 7 februari 2008 @ 03:32:45 #136
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56575366
leuke serie tot nu toe idd
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:06:32 #137
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56576516
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!
pi_56576746
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!
True
pi_56577315
Nee, het is zo toch niet spannend. Sarah en John gaan toch niet dood, dus zonder verhaallijn om Skynet uit te schakelen slaat de verveling snel toe denk ik. Maakt ook niets uit dat die er nog niet is, want vooralsnog is het zeker een leuke serie en bij andere nieuwe series duurde het ook wel langer voordat het verhaal echt begon, zoals bij Heroes.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door northernlight81 op 08-02-2008 01:17:43 ]
pi_56587951
Ben de serie ook een tijdje aan het volgen. .Alleen al Summer Glau is het kijken waard.Maar er mag wel wat meer actie zijn.Vond dat er in de laatste aflevering weinig gebeurde.Maar voor de rest een toffe serie.Moeten we eigenlijk weer twee weken op de volgende aflevering wachten of komt die al volgende week?
pi_56596889
http://pogdesign.co.uk/cat/
Kan ik iedere serie kijkend persoon hier aanraden
pi_56599214
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef dapluiz het volgende:
Nice!
pi_56601138
tvp
pi_56601321
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef dapluiz het volgende:
Super!
Gebruik zelf nu myepisodes.com. Kijken welke beter is .
pi_56679136
We zetten aflevering 5 eens op! Ben benieuwd!

[ Bericht 12% gewijzigd door DaFrenk op 12-02-2008 09:54:27 ]
pi_56680125
Cameron bij grief counseling
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:25:25 #147
32402 s0k
pi_56682932
ze dragen ook geen bivakmutsen ofzo bij de gevangentransport-hijack
Dat is gewoon vragen om problemen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:55:29 #148
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56683437
Zeg lolbroeken, wel eens van /spoilers gehoord?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:58:22 #149
32402 s0k
pi_56683491
Episode is al uit, dus wat miep je?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:32:14 #150
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56684043
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:58 schreef s0k het volgende:
Episode is al uit, dus wat miep je?
Dat ik 'm nog moet kijken, knurft. D'r zijn mensen die niet om 11 uur 's ochtends meteen de nieuwste episodes van allerlei series kunnen of willen kijken.
pi_56684134
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat ik 'm nog moet kijken, knurft. D'r zijn mensen die niet om 11 uur 's ochtends meteen de nieuwste episodes van allerlei series kunnen of willen kijken.
Ik heb die van vorige week nog niet gezien, kunnen jullie daar ook even spoilers omheen zetten?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:44:25 #152
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56684264
Weten dat een uitzending uit is en toch het topic lezen is dom.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:49:51 #153
32402 s0k
pi_56684354
Knurft?
Het is een ongeschreven regel onderhand dat als de episode in de VS is uitgezonden, dat er niet meer in spoilertags gepraat hoeft te worden over de desbetreffende episode.
Dat ik uberhaupt de moeite neem om dit uit te leggen...
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:37 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb die van vorige week nog niet gezien, kunnen jullie daar ook even spoilers omheen zetten?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:44 schreef GI het volgende:
Weten dat een uitzending uit is en toch het topic lezen is dom.
Merci.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:02:16 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56684523
Ach, ik had 't kunnen weten. 1334 users die hun status moeten halen uit het feit dat ze om 11 uur 's morgens een gedownloade TV-serie kunnen kijken:
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:09:24 #155
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_56684616
Ik kijk hem denk ik overmorgen pas.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:10:20 #156
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56684629
Dom he, dan toch dit topic lezen.
pi_56685529
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:02 schreef gronk het volgende:
Ach, ik had 't kunnen weten. 1334 users die hun status moeten halen uit het feit dat ze om 11 uur 's morgens een gedownloade TV-serie kunnen kijken:
Ja stel je voor dat je eens geen tussenuur hebt!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:14:15 #158
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56685642
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat je eens geen tussenuur hebt!

Stel je eens voor dat je gewoon een *baan* hebt
pi_56685796
Zeg gronk, hoe lang stel je voor dat men hier dan wacht met de aflevering bespreken?

Kun je de aflevering vanavond kijken? Of als je komend weekend pas tijd hebt is dat vast ook geen probleem, dan wachten we gewoon even.

Is iedereen het ermee eens dat we vanaf nu wachten met posten totdat gronk zegt dat hij de afl gezien heeft?

Dan is dat afgesproken lijkt me
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:31:56 #160
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56685930
Ik zal volgende week of de week daarop om 10.00 uur 's morgens wel een complete samenvatting hier posten. Half dagje vrij heb ik er wel voor over. Kijken of jullie dan nog steeds zo consequent zijn.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:48:05 #161
28033 Pek
je moet wat
pi_56686182
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef gronk het volgende:
Kijken of jullie dan nog steeds zo consequent zijn.
Reken er maar op

Dat is nou eenmaal de afspraak. Juist om deze discussie te voorkomen, die al zo vaak gevoerd is. Ik kijk niet in een topic voor ik de uitzending gezien heb, klaar. Het is geen rocketscience
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:51:20 #162
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56686241
Wel, dan hoop ik dat dit topic zo snel mogelijk uit m'n AT is. Lekker doorposten, kunnen jullie hier verder doorkneuzen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:53:35 #163
28033 Pek
je moet wat
pi_56686278
Dit geldt voor ieder topic, over welke serie dan ook
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:55:27 #164
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56686309
Mijn punt is, maargoed, daar lezen jullie blijkbaar totaal overheen: is het nu echt zo moeilijk om [spoiler] tags te gebruiken, hrm? Het gaat me d'r niet om dat 't totaal niet gepost 'mag' worden, maar neem tenminste even de beleefdheid om d'r wat tagjes omheen te zetten. Of is dat ook al teveel gevraagd?

Nota bene uit de FAQ: 'Spoilers plaatsen is een doodszonde in FTR'
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:58:41 #165
28033 Pek
je moet wat
pi_56686366
VOOR de uitzending wel ja, daarna niet meer. Het is echt niet moeilijk
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:59:54 #166
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56686392
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:01:55 #167
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56686415
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:58 schreef Pek het volgende:
VOOR de uitzending wel ja, daarna niet meer. Het is echt niet moeilijk
Kut-ambtenaar.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:04:21 #168
28033 Pek
je moet wat
pi_56686461

Stel, we blijven spoilertags gebruiken. Dan komen er weer van die wiseguys van: "Heejj, het is al uitgezonden hoor!!"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:05:52 #169
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56686487
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef Pek het volgende:

Stel, we blijven spoilertags gebruiken. Dan komen er weer van die wiseguys van: "Heejj, het is al uitgezonden hoor!!"
Oeh, jah, da's waar ook. Wiseguys heerschen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:10:55 #170
28033 Pek
je moet wat
pi_56686556

De eerste googlehit slaan we maar even over
pi_56686782
Leuke aflevering, meer actie en ook meer verhaal.Ook de nieuwe personages bevallen me goed.Wordt helaas weer een week wachten.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:09:57 #172
32402 s0k
pi_56687356
Ik hoop wel dat de acteerprestaties van die 90210-knaap vooruit zijn gegaan met de jaren
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:38:55 #173
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56687830
Shit, zit ik de HDTV-versie te kijken, begint mplayer te sputteren dat m'n systeem niet snel genoeg is om dat af te kunnen spelen. (resultaat: audio loopt drie seconden achter op beeld. ). Gelukkig is d'r ook een divx-versie....
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:27:06 #174
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56689936
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef gronk het volgende:
Shit, zit ik de HDTV-versie te kijken, begint mplayer te sputteren dat m'n systeem niet snel genoeg is om dat af te kunnen spelen. (resultaat: audio loopt drie seconden achter op beeld. ). Gelukkig is d'r ook een divx-versie....
Dat is de reden dat ik nooit HDTV-versies download. Echt strontvervelend en jammer, maar ja. Het is niet anders.

Kijk de serie overigens ook (duh, anders was ik niet in dit topic). Kan bij lange na niet tippen aan series als Heroes en Prison Break, maar kan me tot zover dusdanig boeien, dat ik het blijf kijken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56695742
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik nooit HDTV-versies download. Echt strontvervelend en jammer, maar ja. Het is niet anders.

Kijk de serie overigens ook (duh, anders was ik niet in dit topic). Kan bij lange na niet tippen aan series als Heroes en Prison Break, maar kan me tot zover dusdanig boeien, dat ik het blijf kijken.
Niet als ptison break seizoen 1, maar vind hem wel vetter dan seizoen 2 of 3. En Heroes is ook wel leuk, maar niet echt spannend vind ik.

Leuke aflevering. Verhaal begint een beetje duidelijker te worden. Verder weinig gevechten, wat niet erg is.
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:04:47 #176
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56695884
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:27 schreef Happel het volgende:

De 700 en 400 Mb DivX-versies hadden er (nog erger) last van. Beroerde poster. Gelukkig wel een versie kunnen vinden waar audio en video wel synchroon waren.

Voor heroes ben ik trouwens te laat, heb ik gemerkt. Tenzij ik eeeuwen wil wachten op een torrent..
pi_56695969
Waar de fuck downloaden jullie wel niet man? !
pi_56708608
Inderdaad, probeer eens met usenet.
binaries4all.nl
Ik heb zelf een payaccount (¤7,50 p/m)waarmee ik een dvd binnen een uur binnen heb (zo'n serie van 350mb binnen 5 minuten). Ik kan dan dingen die tot ongeveer 120 dagen geleden gepost zijn downloaden, maar die series worden telkens opnieuw gepost.

Gratis kun je downloaden vanaf je eigen provider (@home, wanadoo etc.), waarbij de snelheid en retentie (hoe lang het erop blijft staan) afhankelijk zijn van de provider.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:11:11 #179
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56709401
Ook van een payserver kun je gammele avi's downloaden hoor. Dat heeft niets te maken met je newsserver, maar eerder met degene die dingen uploadt

(het wachten is nu op de eerste de beste joker die gaat lopen patsen met z'n 'first-day' of hoe-ze-ook-mogen-heten 1334 h4ck0r sites )
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:14:02 #180
87680 Mirel
pi_56709480
private trackers klaar
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:14:30 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56709494
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef gronk het volgende:
Ook van een payserver kun je gammele avi's downloaden hoor. Dat heeft niets te maken met je newsserver, maar eerder met degene die dingen uploadt

(het wachten is nu op de eerste de beste joker die gaat lopen patsen met z'n 'first-day' of hoe-ze-ook-mogen-heten 1334 h4ck0r sites )
Heb nog nooit een gammele avi van een payserver gehaalt. Gewoon weten welke je moet hebben...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56709504
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Waar de fuck downloaden jullie wel niet man? !
op een torrent website die speciaal voor TV series is. Geniaal .

Ik vond dit weer een coole episode! Ik vind het sowieso een coole serie

ow en ik vind ook dat gezeur om spoilers nonsens. Als een episode uitgezonden is in de US, moet dat gewoon kunnen zonder spioler. Wellicht in de titel zetten dat het hier om US uitzendingen gaat, zodat als de TROS dit over 5 jaar ook gaat uitzenden, er geen mensen zijn die dit helemaal gaan lezen (want dan is het natuurlijk wel enorm spoileren).
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:21:43 #183
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56709686
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb nog nooit een gammele avi van een payserver gehaalt. Gewoon weten welke je moet hebben...
Het kan je natuurlijk ook gewoon niet opvallen
pi_56710939
Dit is het terminator topic? Ik zie alleen maar praat over torrents en shit!

Laatste episode was leuk, ik vind het wel een leuke show! Hopelijk canned FOX het niet na 13 episodes ofsow.
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:46:53 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56718477
quote:
Waarom wil je hier persé lezen op de dag van de nieuwe aflevering dan? Niet zo zeiken. Het is al jaren op Fok de regel dat vanaf de dag dat de aflevering is uitgezonden er zonder spoilertags over gepraat mag worden.
2000 light years from home
pi_56726599
Aflevering 1 gezien..
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:20:41 #187
87680 Mirel
pi_56729652
Ik vind 11 uur een prima tijd om op te staan.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:30:24 #188
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56738824
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:07 schreef Jnk18 het volgende:
Dit is het terminator topic? Ik zie alleen maar praat over torrents en shit!

Laatste episode was leuk, ik vind het wel een leuke show! Hopelijk canned FOX het niet na 13 episodes ofsow.
Kijkcijfers vallen tot nu toe niet tegen , maar het blijft FOX, dus er is altijd een kans dat ze de boel cancellen

Leuke aflevering weer. Cameron bij die counsellor was

En dat gezeik over spoilers is onzin, als je niks wilt weten dan moet je hier niet kijken totdat je de aflevering hebt gezien. Ik negeer dit topic gewoon totdat ik de laatste aflevering heb gezien.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:51:09 #189
203688 Drijfzand
account closed
pi_56739215
Moet nog vier dagen wachten voor ik kan downloaden. Fuckin download limieten in België.
too much to do in the real world.
pi_56739347
verdorie, aflevering 2 net gekeken, ik wil 3 nu eigenlijk wel gaan zien, maar ik moet morgen ook werken. Kutzooi.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:02:09 #191
28033 Pek
je moet wat
pi_56739436
Ik kijk ze juist op het werk
pi_56833470
Nieuwe aflevering was weer interessant. Cameron begint een steeds boeiender karakter te worden, met al haar vreemde trekjes. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:48:01 #193
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56833567
Ik vraag me af hoelang 't nog duurt voordat cameron zichzelf in de nesten werkt met iemand van 't andere geslacht.
pi_56833899
Ik zet hem zo ook fijn aan Die vreemde trekjes zijn ook zo leuk, al die rare situaties die ontstaan bij een Terminator die zich moet integreren in een samenleving als een school
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:28:45 #195
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56835626
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nieuwe aflevering was weer interessant. Cameron begint een steeds boeiender karakter te worden, met al haar vreemde trekjes. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Aflevering 6 is . Ik ga hem later deze week nog een keer kijken in 720P .
pi_56836420
I call shotgun!

I call 9 MM!

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:05:11 #197
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56836482
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:02 schreef Tim86 het volgende:
I call shotgun!

I call 9 MM!

die was erg leuk inderdaad. Cameron die een poging doet om mee te doen.
pi_56836984
Hmm, Cameron heeft dus wel degelijk een dubbelagenda. Was wel een beetje chaotische aflevering deze week. Maar leuke backstory/flashforward
pi_56837319
quote:
Echte leet users hebben hem om 5u 's nachts al bekeken
pi_56838577
Goede aflevering.Gebeurde best veel, ook leuk de flashbacks in de toekomst.Ben toch benieuwd waarom Cameron de microchip heeft bewaard.Wordt nu helaas weer een week wachten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:09:30 #201
87680 Mirel
pi_56843734
Cam heeft misschien meerdere objectives die ze niet mag vertellen aan de rest.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:27:46 #202
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_56844218
Ik zit nu naar deel 1 te kijken.

TVP, ik lees later wel verder hier
Burnt to the core but not broken
  woensdag 20 februari 2008 @ 00:19:11 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56851429
Goede aflevering, die laatste .
pi_56851440
Indeed, goede aflevering!
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:18:47 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56856264
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Mirel het volgende:
Cam heeft misschien meerdere objectives die ze niet mag kan vertellen aan de rest.
..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...

't valt me op dat 'john connor' de status heeft van 'meesterhacker'. Wat er in die kelder met muziek gebeurt, is volgens mij een stuk 'herprogrammering' van mensen. Tenslotte zijn mensen ook een soort van robots, alleen dan op een andere basis. De hele gevangenneming van kyle reese zou dan een goed bedachte 'setup' zijn van john connor.

(dat, of de 'terminators' voeren op meerdere fronten oorlog tegen mensen: met undercover-hergeprogrammeerde mensen...)

Maar inderdaad: serie heeft zeker potentie, en gaat volgens mij een stuk verder dan de films.
pi_56856400
Het lijkt mij overigens wel een kutstreek, als je beste vriend terug in de tijd gaat, je moeder seks0rt en ze van jouw zwanger wordt. Yo momma!
pi_56856655
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:
Maar inderdaad: serie heeft zeker potentie, en gaat volgens mij een stuk verder dan de films.
Dat is het voordeel van een TV serie Heerlijk
pi_56857938
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:

[..]

..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...

't valt me op dat 'john connor' de status heeft van 'meesterhacker'. Wat er in die kelder met muziek gebeurt, is volgens mij een stuk 'herprogrammering' van mensen. Tenslotte zijn mensen ook een soort van robots, alleen dan op een andere basis. De hele gevangenneming van kyle reese zou dan een goed bedachte 'setup' zijn van john connor.
Heb de ep gister wel gezien, maar moet hem nog een keer kijken voor het verhaal beter te volgen. Prima dat er nu een aflevering is die het verhaal onderbouwd.

De rol van Cameron kan nog heel leuk worden, ze begint rare dingen te doen. Misschien dat ze ook nare eigenschappen van mensen over gaat nemen zoals liegen en heeft ze andere mensen ook stiekem dingen mee zien nemen.
Of het is een complot, dat ze een soort infiltrant is. Misschien heeft John Connor nog een functie in het bouwen van skynet.
pi_56858479
Misschien is Cameron wel verantwoordelijk voor het ontstaan van Skynet
pi_56858555
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef dapluiz het volgende:
Misschien is Cameron wel verantwoordelijk voor het ontstaan van Skynet
Dat brengt leuke hersenkronkels! Stel je voor dat ze met deze onderdelen andere cyborgs kan bouwen, en ze dus Skynet opgezet heeft. Wie heeft haar dan oorspronkelijk gebouwd? Heeft ze daar dan zelf voor gezorgd? We zitten hier een beetje met een tijdlus...
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:17:08 #211
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56859826
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:54 schreef northernlight81 het volgende:

Misschien heeft John Connor nog een functie in het bouwen van skynet.
crap zeg! Dat zou maarzo eens kunnen, het continue in het hele skynet verhaal is natuurlijk John Connor!
pi_56861599
Heh dankzij de serie net weer een beetje zitten wikipedia-en over terminator, wel leuk om al die paradoxen te lezen
http://en.wikipedia.org/wiki/Grandfather_paradox
http://en.wikipedia.org/wiki/Predestination_paradox
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:42:26 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56863352
Waarom is Reese eigenlijk zo bang voor Cameron?
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:49:41 #214
87680 Mirel
pi_56865011
Idd, in de flashforwards was hij al gewend geraakt aan haar.
pi_56866816
Misschien alsnog bang dat ze "bad" gaat, zoals al eerder gebeurt is volgens haar ?
pi_56875261
Ze heeft die chip bewaard, maar het hoeft niet persé negatief te zijn. Het kan ook in opdracht van John zijn.
pi_56879051
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Prosac het volgende:
Ze heeft die chip bewaard, maar het hoeft niet persé negatief te zijn. Het kan ook in opdracht van John zijn.
Toen ze zo bedenkelijk keek toen ze die chip uit z'n hoofd haalde had ik het gevoel dat ze er eigenlijk morele bezwaren tegen had. Alsof je iemand zijn ziel ontneemt ofzo.

Dat ze die chip niet vernietigde geeft dan blijk van steeds menselijker wordende gevoelens.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:38:30 #218
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_56879759
Ik denk dat Cameron al bad is. Ze heeft nu al twee componenten!
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_56883320
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef rakotto het volgende:
Ik denk dat Cameron al bad is. Ze heeft nu al twee componenten!
Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.

Wat ik me kan bedenken is dat die chip beter is dan die van Cameron, ofdat ze reserve componenten wil hebben.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:51:53 #220
137562 rakotto
pi_56883655
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:36 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.

Wat ik me kan bedenken is dat die chip beter is dan die van Cameron, ofdat ze reserve componenten wil hebben.
Maar de chip is niet hergeprogrammeerd hé. Dus ja..
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:45 #221
4259 JK
pi_56884386
Ik zie dat jullie nog 1 ding niet hebben vermeld;

Als ze die andere terminator verbrand en ze kijkt ernaar en daarna naar Charley, dat haar ogen heel even blauw zijn... en dat komt dus niet van het vuur, dan zou het een rode gloed moeten hebben....

Of zou het een foutje in de divx zijn? Denk het niet
Wie weet doet ze dat als ze wat in haar schild voert.... bij de rest is het altijd rood.. behalve bij de Terminatrix van T3 toch?

[ Bericht 8% gewijzigd door JK op 21-02-2008 14:44:29 ]
pi_56884541
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:34 schreef JK het volgende:
Ik zie dat jullie nog 1 ding niet hebben vermeld;

Als ze die andere terminator verbrand en ze kijkt ernaar en daarna naar Charley, dat haar ogen heel even blauw zijn... en dat komt dus niet van het vuur, dan zou het een rode gloed moeten hebben....

Of zou het een foutje in de divx zijn? Denk het niet
Kijk het maar eens na.. misschien betekend dat ook iets?

[ afbeelding ]
Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.

Sarah en Cameron zijn trouwens genomineerd voor de Saturn Awards (prijzen voor met name Sci-Fi series) voor beste actrice in hoofd- en bijrol:

Best Actress on Television:
Anna Friel - Pushing Daisies
Lena Headey - Terminator: The Sarah Connors Chronicles
Jennifer Love Hewitt - Ghost Whisperer
Holly Hunter - Saving Grace
Evangeline Lily - Lost
Kyra Sedgwick - The Closer

Best Supporting Actress on Television
Jaime Alexander - Kyle XY
Jennifer Carpenter - Dexter
Summer Glau - Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Elizabeth Mitchell - Lost
Jaime Murray - Dexter
Hayden Panettiere - Heroes

Best Network Television Series
Heroes
Lost
Pushing Daisies
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Journeyman
Supernatural

Ik denk niet dat ze iets gaan winnen. Dat ze überhaupt genomineerd zijn verbaast me eigenlijk al.
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:47:04 #223
4259 JK
pi_56884610
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Symer het volgende:

[..]

Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.
Nope, dit staat op Wikia :

Cameron's glowing blue eyes seem to indicate a similarity to the T-X series terminator in Terminator 3: Rise of the Machines. T-888 series terminators usually have red eyes, as do most T-8xx series terminators.

Ik weet zeker dat het niet voor filmische redenen is, omdat het er dan bijv. beter uit ziet Maargoed, misschien moet ik er ook beter op letten en is het al vaker getoond (in elk geval wel bij wat wallpapers/posters). Wie weet elke keer als ze iemand 'terminate' robot of mens.
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:03:15 #224
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_56884942
Volgens een tijdlijn op http://terminator.wikia.com/ lees ik trouwens dat cameron eerder terug in de tijd zou zijn gestuurd dan T-800 en zelfs Kyle Reese (2027 tegenover 2029).
Is Cameron dus niet eigenlijk een outdated modelletje?

..en hoe kan ze dan blauwe T-X ogen hebben?
  donderdag 21 februari 2008 @ 15:11:58 #225
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_56885097
Whehehehe....
Zit je daar naast je moeder met je 15-jarige hormonale puber lichaam.
pi_56885823
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:47 schreef JK het volgende:

[..]

Nope, dit staat op Wikia :

Cameron's glowing blue eyes seem to indicate a similarity to the T-X series terminator in Terminator 3: Rise of the Machines. T-888 series terminators usually have red eyes, as do most T-8xx series terminators.

Ik weet zeker dat het niet voor filmische redenen is, omdat het er dan bijv. beter uit ziet Maargoed, misschien moet ik er ook beter op letten en is het al vaker getoond (in elk geval wel bij wat wallpapers/posters). Wie weet elke keer als ze iemand 'terminate' robot of mens.
Interessant leesvoer die Wikia. Daar lees ik bijv. ook dat blauwe ogen niet per sé op een T-X duiden.

Zo heeft de T-800 Heavy (model dat om bombardementen kan vragen) ook blauwe sensoren.

Daarnaast is het maar de vraag natuurlijk of dat belangrijk is aangezien die informatie uit strips, games en T-3 komt. Voor zover wij weten negeert de serie al die dingen.
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef PPL het volgende:
Volgens een tijdlijn op http://terminator.wikia.com/ lees ik trouwens dat cameron eerder terug in de tijd zou zijn gestuurd dan T-800 en zelfs Kyle Reese (2027 tegenover 2029).

Cameron leek al die T8xx modellen makkelijk aan te kunnen tijdens gevechten. Bovendien is ze qua sociale vermogens veel geavanceerder dan de T8xx en misschien zelfs de T1000.

Als die 2027 datum klopt, zou ze dan vanuit 2040 teruggestuurd kunnen zijn naar 2027, om daar net te doen alsof ze geherprogrammeerd is en waarna ze door mensen linea recta naar de Conners wordt gestuurd? Misschien heeft ze John dan nog niet vermoord omdat zij zijn hulp nodig heeft bij de nieuwe Terminator die ze aan het bouwen is?
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:11:01 #227
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56886442
Hier kan je flink over speculeren, maar het kan nog alle kanten op gaan...
't Is in ieder geval een stoere miep, met de sociale vaardigheden van een neushoorn
pi_56888252
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk (en waar kan je die vinden). Moeten toch wel redelijk in orde zijn, ik vind deze serie vetter dan de laatst 2 prison break en lost seizoenen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:59:19 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56888636
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk (en waar kan je die vinden). Moeten toch wel redelijk in orde zijn, ik vind deze serie vetter dan de laatst 2 prison break en lost seizoenen.
Terminator zit net boven de 8 miljoen kijkers.

21 Januari 2008: 8,66 Miljoen kijkers
4 Februari 2008: 8,82 Miljoen kijkers
11 Februari 2008: 8,34 Miljoen kijkers
18 Februari 2008: 8.09 Miljoen kijkers

Ze zitten na Prison Break en dat is eerder een nadeel dan een voordeel, PB doet het niet echt best in de States dit seizoen en ik denk ook dat S03E13 gewoon de laatste aflevering is geweest.
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:02:02 #230
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56896087
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef PPL het volgende:

Dat kan niet eens want ze was er nog toen John met Reese ging praten over die tijdmachine die hij in de toekomst heeft gebouwd. Kyle Reese is waarschijnlijk al teruggestuurd toen ze de tijdmachine in de terminator onderzoeksfabriek vonden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_56897764
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef PirE het volgende:

[..]

Terminator zit net boven de 8 miljoen kijkers.

21 Januari 2008: 8,66 Miljoen kijkers
4 Februari 2008: 8,82 Miljoen kijkers
11 Februari 2008: 8,34 Miljoen kijkers
18 Februari 2008: 8.09 Miljoen kijkers

Ze zitten na Prison Break en dat is eerder een nadeel dan een voordeel, PB doet het niet echt best in de States dit seizoen en ik denk ook dat S03E13 gewoon de laatste aflevering is geweest.
Terminator zijn er overigens ook maar 9 van de 13 geschoten. Hopen dus dat ze ermee doorgaan en dat er geen irritante pauze komt tussen ep 9 en 10.

Maar als ik dit seizoen vergelijk met Prison Break seizoen 1 was die wel vetter.
  zondag 24 februari 2008 @ 15:58:14 #232
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56948839
Best een aardige serie, maar ik heb toch wat moeite met de links naar events uit de films. Summer Glau doet haar ding gelukkig net zo als in Serenity
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_56949920
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:58 schreef Cheiron het volgende:
Best een aardige serie, maar ik heb toch wat moeite met de links naar events uit de films. Summer Glau doet haar ding gelukkig net zo als in Serenity
Welke links dan? De serie is geschreven zonder rekening te houden met T3, dus met T2 zou het ongeveer wel moeten kloppen. Natuurlijk zitten er wel rare dingen in, maar dat is in iedere serie zo.

Summer Glau vind ik ook goed spelen. Vooral haar uitdrukkingen vind ik geloofwaardig.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:40:55 #234
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_56969202
Hier word aflevering 8 als Season's finale aangeduid.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:56:33 #235
137562 rakotto
pi_56970974
;-; Ik hoop van niet though, het is anders dan wel een hele korte seizoen.
  maandag 25 februari 2008 @ 20:36:23 #236
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_56971857
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Welke links dan? De serie is geschreven zonder rekening te houden met T3, dus met T2 zou het ongeveer wel moeten kloppen. Natuurlijk zitten er wel rare dingen in, maar dat is in iedere serie zo.

Summer Glau vind ik ook goed spelen. Vooral haar uitdrukkingen vind ik geloofwaardig.
Ik vond de Enrique twist totaal ongeloofwaardig. Het is niet onoverkomelijk, maar toch.
pi_56980201
Vond het een leuke aflevering.Er gebeurde wel minder dan bij de vorige aflevering.Had gehoopt dat het meer over Reese zou gaan.En die scene bij het ontbijt was weer prachtig.
pi_56983371
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef PPL het volgende:
Hier word aflevering 8 als Season's finale aangeduid.
Kut zeg. Op wikipedia staat:
Terminator: The Sarah Connor Chronicles: 9 out of 13 ordered episodes were completed.
Het is gebruikelijk dat ze eerst een half seizoen bestellen en dan bekijken of ze erme doorgaan.

1 "Pilot" January 13, 18.36M
2 "Gnothi Seauton" January 14 10.07M
3 "The Turk" January 21 8.65M
4 "Heavy Metal" February 4 8.84M
5 "Queen's Gambit" February 11 8.32M
6 "Dungeons & Dragons" February 18 8.1M
7 "The Demon Hand" February 25
8 "Vick's Chip" March 3
9 "What He Beheld Part II" March 3

Achter de datum staat het kijkcijfer. Maar het gaat er natuurlijk ook om hoe groot de animo is in andere landen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:18:44 #239
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56983575
Dus volgende week is de laatste aflevering?
pi_56983624
Daar lijkt het wel op ja, een 2 hour season finale
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:30:22 #241
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56985231
Deze aflevering zat wel vol met verwijzingen naar T2, terwijl aflevering 6 weer links naar Terminator had. Ik hou wel van dat soort dingen. Jammer dat het volgende alweer afgelopen is .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:41:15 #242
4259 JK
pi_56986963
Mja, volgende week dus de 2 uur durende season finale. Met een beetje geluk kan ik die dan al maandag zien als ik in Amerika zelf zit

Vond het wel weer een leuke aflevering. Ik hoop echt dat ze doorgaan met de serie en dat er nog wat seizoenen zullen volgen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:43:17 #243
137562 rakotto
pi_56987018
Klassieke muziek! Verwijzing naar de vorige aflevering toen de resistance fighter gevangen genomen was?
pi_56992409
En Cam in een balletpakje
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:37:18 #245
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56992634
Ze beloven een spectaculaire twist volgende week, en wat is 8 afleveringen een kort seizoen! Klinkt niet alsof ze er mee door gaan, wat jammer is, want de serie is gaaf! Maar ja, hoeveel echte T-fans zijn er nou nog?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:09:06 #246
137562 rakotto
pi_56993580
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze beloven een spectaculaire twist volgende week, en wat is 8 afleveringen een kort seizoen! Klinkt niet alsof ze er mee door gaan, wat jammer is, want de serie is gaaf! Maar ja, hoeveel echte T-fans zijn er nou nog?
Veel gok ik.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:13:12 #247
4259 JK
pi_56993693
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar ja, hoeveel echte T-fans zijn er nou nog?
Maakt niet uit, er zijn ook mensen die de films niet kennen, maar de serie wel aardig vinden (al moet je toch echt wel de films hebben gezien wil je alles snappen).
Ze moeten echt wel doorgaan.. eindelijk weer eens een goeie aktie/scifi serie ipv domme k*tsoaps.
pi_57002828
Ik vond het wel weer en leuke aflevering. Zal een vette seizonsfinale worden volgende week.

Hopen dat ze er nog een seizoen aan vast gaan knopen. In potentie een vette serie en de uitvoering is ook zeker niet slecht. Vooral de laatste 2 afleveringen is meer diepgang in plaats van gevechten tussen terminators.
  woensdag 27 februari 2008 @ 02:04:32 #249
28033 Pek
je moet wat
pi_57003000
O jee
quote:
Following the resolution of the WGA Strike, the Los Angeles Times printed a chart indicating the status of American network television series. The chart, reprinted by a number of other websites, categorizes the series as "on the bubble", a term used to describe series in danger of cancellation, although as of mid-February Fox has yet to announce the fate of the series
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:15:01 #250
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57005569
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 02:04 schreef Pek het volgende:
O jee
[..]
Dat zou wel een typische FOX-streek zijn .
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:34:38 #251
137562 rakotto
pi_57005961
Don't give up the hope.
  Redactie Games vrijdag 29 februari 2008 @ 00:16:08 #252
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57050668
Volgende week nog een 2-uur (1:25 effectief waarschijnlijk) durende finale en dan zijn we er weer doorheen
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:58:32 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57061853
Sterke aflevering 107!
pi_57144158
Zo, het zijn twee losse afleveringen geworden, S01E08 en S01E09. Zo maar lekker op m'n gemak kijken!
pi_57147625
Wel nogal een flauw einde. Alsof een terminator last zou hebben van zo'n ontploffing
pi_57147953
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef LSDsmurf het volgende:
Wel nogal een flauw einde. Alsof een terminator last zou hebben van zo'n ontploffing
Niet echt een spannende cliffhanger idd.

Die SWAT-scène was daarentegen wel stoer, kunstzinnig haast.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:58:41 #257
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_57150274
Dat was ook niet wat ze er mee wilden bereiken natuurlijk. Het is dat Cameron in haar eentje taart ging halen voor John, anders waren Sarah en John opgeblazen.

Maarre, heb ik iets gemist? Moeten we die persoon kennen die daar aan de overkant van de straat loopt? of is dat gewoon weer een random terminator?
pi_57150276
Ik snap alleen het verhaal mbt John's vader even niet meer. Zijn vader is dus terug in de tijd gegaan na Armageddon en heeft toen een relatie met Sarah gekregen en daar is John uit voortgekomen. Hoe wisten ze dan dat John de rebellenleider zou worden, hij bestond immers niet in de toekomst. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe dit in de originele films werd uitgelegd. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan scheppen?
pi_57150818
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef BlackSheep het volgende:

Maarre, heb ik iets gemist? Moeten we die persoon kennen die daar aan de overkant van de straat loopt? of is dat gewoon weer een random terminator?
Dat is die kerel uit het internet café die de Turk in zijn bezit heeft.
pi_57151484
Wel weer 2 goeie eps. Jammer dat het weer een tijd wachten is. En jammer dat alleen zij is opgeblazen. Is natuurlijk helemaal niets mee aan de hand. Niet echt spanning voor de herfst.

Maar goeie serie Blijf ik zeker volgen
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:24:08 #261
137562 rakotto
pi_57154148
2 eps? Ik moet dus ep 7 nog zien? Heb net 8 gezien vandaar.
pi_57155596
Einde viel inderdaad een beetje tegen. Nu helaas weer een tijd wachten. Dan gaan we maar weer eens wat andere series oppakken.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:45:48 #263
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_57156209
vond et wel leuke eps
btw hoe heet die plaat tijdens scene @ zwembad?
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 maart 2008 @ 22:02:29 #264
862 Arcee
Look closer
pi_57159978
tvp

Nu pas.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_57160161
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef MaddoxX het volgende:
vond et wel leuke eps
btw hoe heet die plaat tijdens scene @ zwembad?
Johnny Cash - When The Man Comes Around .

Johnny Cash bij een seizoenseinde is altijd geniaal. Bij Day Break was het al net zo geweldig
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:32:08 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57160958
Die scene waarin de politiemennekes één voor één in het zwembad vallen onder muzikale begeleiding van Johnny Cash . Leek wel Police Academy.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:36:38 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57161140
Mja, verder matig einde.
pi_57161811
Waar nam robochick eigenlijk een foto van die skyline mee? Was haar geheugenkaartje vol?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:58:58 #269
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57161939
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef neggix het volgende:
Wel weer 2 goeie eps. Jammer dat het weer een tijd wachten is. En jammer dat alleen zij is opgeblazen. Is natuurlijk helemaal niets mee aan de hand. Niet echt spanning voor de herfst.

Maar goeie serie Blijf ik zeker volgen
Het spannendste is dat we niet zeker weten of het ooit terugkomt .

this Fall
Plz
pi_57162081
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:58 schreef TheGame het volgende:
Ik snap alleen het verhaal mbt John's vader even niet meer. Zijn vader is dus terug in de tijd gegaan na Armageddon en heeft toen een relatie met Sarah gekregen en daar is John uit voortgekomen. Hoe wisten ze dan dat John de rebellenleider zou worden, hij bestond immers niet in de toekomst. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe dit in de originele films werd uitgelegd. Iemand die hier meer duidelijkheid over kan scheppen?
Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
pi_57162250
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:

[..]

Niemand weet hoe het zit? Uit de originele films meen ik me te herinneren dat de vader van John helemaal niet uit de toekomst kwam en dan is het allemaal een stuk logischer, omdat John dan in de toekomst tenminste al had bestaan.
Zijn vader (Kyle Reese) komt wel degelijk uit de toekomst. Je moet er ook niet te hard over nadenken, dat tijdreis gedoe
pi_57162294
Och. Als het echt realistisch was, dan had de toekomst wel een nuclaire bom op Los Angelos gegooid. Weg John, weg Sarah.
pi_57162418
En eindelijk weet ik waarom de naam "Kyle Reese" mij zo bekend voor komt. A dirty mind is a joy forever.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:14:03 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57162542
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef TheGame het volgende:

[..]

Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.
SPOILER
pi_57162861
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:14 schreef PirE het volgende:

[..]

Kyle Reese wordt in The Terminator door John Connor teruggestuurd om Sarah Connor te beschermen.
SPOILER
Maar dan moet Kyle ooit naar Sarah zijn gestuurd zonder John's tussenkomst aangezien hij pas na het tijdgereis van z'n pa geboren wordt.

Oplossing: Sarah moet belangrijk zijn voor de toekomst ook zonder John. Maar ze sterft vóór J-Day
pi_57162988
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar dan moet Kyle ooit naar Sarah zijn gestuurd zonder John's tussenkomst aangezien hij pas na het tijdgereis van z'n pa geboren wordt.

Oplossing: Sarah moet belangrijk zijn voor de toekomst ook zonder John. Maar ze sterft vóór J-Day
Idd, daarom snap ik er ook niks van. John kan nooit de rebellenleider zijn geweest, omdat hij in de toekomst opeens moet zijn verschenen. Kyle gaat terug naar het verleden, de overige rebellen blijven achter. Hij verandert de toekomst door Sarah zwanger te maken, dus moet John plotseling in de toekomst verschenen zijn (gezien vanuit het oogpunt van de rebellen die daar achtergebleven zijn). Is dit gewoon een enorme plothole die me nooit is opgevallen tijdens de films?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:31:07 #277
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57163137
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Hier wordt het uitgelegd . Is al eerder in het topic gepost.

http://terminator.wikia.com/wiki/Predestination_paradox

Qua tijdslijnen e.d. loopt de serie ook niet helemaal gelijk met de film, maar daar zal ik niet mee zitten. Het kijkt lekker weg en Terminator blijft voor mij altijd . Deel 1 en 2 (de films) heb ik volgens mij al 20x gezien .

Don't think, daar heb je Lost e.d. voor
pi_57163537
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef PirE het volgende:

[..]

Hier wordt het uitgelegd . Is al eerder in het topic gepost.

http://terminator.wikia.com/wiki/Predestination_paradox
Zoals het daar staat klopt het, maar dan moet je er vanuit gaan dat er geen toekomst, verleden of heden bestaat. Alles staat al vast en de toekomst kan niet verandert worden. Het betekent in principe dat John in de toekomst 'gewoon' bestaat en dat zijn vader daarom naar het verleden toe moet om dat te verzekeren. Dat vind ik een beetje ver gaan en dus blijf ik erbij dat het verhaal op zich niet klopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheGame op 05-03-2008 01:09:10 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:48:59 #279
87680 Mirel
pi_57163597
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:32 schreef Merkie het volgende:
Die scene waarin de politiemennekes één voor één in het zwembad vallen onder muzikale begeleiding van Johnny Cash . Leek wel Police Academy.
Dat vond ik wel gaaf gedaan.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:51:53 #280
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_57163642
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 02:04 schreef Pek het volgende:
O jee
[..]
Zou in dat geval wel lullig zijn voor Summer Glau... eerst Firefly... en dan ook The Sarah Connor Chronicles.

En ook lullig voor mij, aangezien ik, ondanks mijn aanvankelijke scepsis, de serie nu toch best cool vind.
Krekker is de bom!
pi_57163834
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef PirE het volgende:
...
Don't think, daar heb je Lost e.d. voor
Ik ga vrolijk verder als je het niet erg vindt. Als het namelijk 'simpelweg' een paradox is, dan moet daar ook wel een verklaring voor te verzinnen zijn.

Bijvoorbeeld: tijd is niet lineair zoals wij het zien, met andere woorden: het ene hoeft niet te gebeuren voordat het andere gebeurt. Als tijd bv cirkelvormig is zoals de Maya's dachten dan kan Reese prima John verwekken waarna John later zijn eigen geboorte veroorzaakt.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef TheGame het volgende:

[..]

Zoals het daar staat klopt het, maar dan moet je er vanuit gaan dat er geen toekomst, verleden of heden bestaat. Alles staat al vast en de toekomst kan niet verandert worden. Dat vind ik een beetje ver gaan en dus blijft ik erbij dat het verhaal op zich niet klopt.
Het verhaal klopt idd niet, tenzij de schrijvers in 1983 al wetenschappelijke hypothesen uit begin 21e eeuw over multi-lineaire tijd konden voorspellen en ervan uitgingen dat het publiek dat op eigen houtje wel zou verzinnen. Maar ook al gaat die theorie idd nogal ver, vind ik wel dat je het verhaal zo weer een beetje recht kunt lullen.

En dus kan ik vanavond weer lekker slapen
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:01:59 #282
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57166924
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zou in dat geval wel lullig zijn voor Summer Glau... eerst Firefly... en dan ook The Sarah Connor Chronicles.

En ook lullig voor mij, aangezien ik, ondanks mijn aanvankelijke scepsis, de serie nu toch best cool vind.
ze moeten in de USA ook rekening houden met de kijkcijfers in de dagen na het airen! Dat zou de boel een stuk hoger laten worden.
Best vervelend, nu 3 series die ik op deze wijze kijk, 2 worden wss geannuleerd (Terminator & Jericho) de ander gaat echt te lang door. (Prison Break)
  Redactie Games woensdag 5 maart 2008 @ 09:32:52 #283
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57167413
Pfff, laf einde..
pi_57174709
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

ze moeten in de USA ook rekening houden met de kijkcijfers in de dagen na het airen! Dat zou de boel een stuk hoger laten worden.
Best vervelend, nu 3 series die ik op deze wijze kijk, 2 worden wss geannuleerd (Terminator & Jericho) de ander gaat echt te lang door. (Prison Break)
Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen. Het gaat vooral om de kijkcijfers de eerste dag (en dan zullen de kijkcijfers van de herhalingen wel ongeveer te voorspellen zijn) en het aantal andere zenders in andere landen welke de serie hebben gekocht. Dat is voor Terminator vooralsnog Australië, Canada en Engeland.
Prison break wordt in 55 landen uitgezonden. Zo'n seizoen 3 van Prison Break, dan maakt het voor de winstgevendheid eigenlijk niet eens meer uit wat de kijkcijfers zijn. Het is een dure serie, maar als je hem aan zoveel zenders verkoopt heb je het er vooraf al uit.

Vond het wel 2 leuke afleveringen, maar een echt spannend einde was het niet. Rare cliffhanger, alsof de beste terminator die er is daardoor kapot gaat, terwijl die andere zich zonder hoofd heeft weten herstellen.
Het ging er natuurlijk om dat het een mislukte moordaanslag was.
pi_57175595
het is vrij simpel (dat bewijst T3 trouwens): de toekomst staat vast!
alleen "hoe er te komen" kan veranderd worden
dat moet ook zo zijn, want anders zou Skynet gewoon beslissen van geen tijdmachine te bouwen -> Kyle kan nooit naar het verleden -> John bestaat niet en er is geen enkele Terminator voor nodig...
sterker nog, zonder Skynet zou John niet bestaan...
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:42:57 #286
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57175642
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen.
Ik moest er dan eigenlijk ook een achter zetten.
Het is volkomen logisch dat ze de downloaders niet mee kunnen tellen, die leveren niks op immers.
pi_57175722
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Kijkcijfers in de dagen na het airen zijn er haast niet. Ze worden wel herhaald volgens mij, maar net zoals wij ze kijken, kunnen ze niet tellen. ...
Gemiddeld 1,8 miljoen mensen kijken de show later dan op de eerste dag.

Die cijfers zijn er wel, maar of er iets mee gedaan wordt weet ik niet. Die 1,8 miljoen zullen namelijk allemaal snel verder spoelen bij de reclames, denk niet dat adverteerders daar voor willen betalen.
pi_57175853
Vooral had ik toch verwacht dat John en Cameron sucky sucky licky licky bang bang maken.
Ik hoop dat er een tweede seizoen komt.Vond het wel een leuke serie.
pi_57175913
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Vooral had ik toch verwacht dat John en Cameron sucky sucky licky licky bang bang maken.
Ik hoop dat er een tweede seizoen komt.Vond het wel een leuke serie.
Dat voelde ik ook aankomen idd

Vooral toen Cameron opmerkte dat mensen plezier beleven aan intimiteiten, zoals die vinger op de lippen.

"Would you like me to do that to you?", hoorde ik haar in m'n hoofd al zeggen.
pi_57176049
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef catfish het volgende:
het is vrij simpel (dat bewijst T3 trouwens): de toekomst staat vast!
alleen "hoe er te komen" kan veranderd worden
dat moet ook zo zijn, want anders zou Skynet gewoon beslissen van geen tijdmachine te bouwen -> Kyle kan nooit naar het verleden -> John bestaat niet en er is geen enkele Terminator voor nodig...
sterker nog, zonder Skynet zou John niet bestaan...
nee als het goed is weet skynet niet wie john zijn vader is dat weet eigenlijk niemand behalve de kijker en john en zijn moeder en kyle reese zijn broer is er in de serie achtergekomen omdat hij zoveel op kyle lijkt.

en het idee wat eerder geoppeerd werd dat skynet LA wel vanaf de toekomst genuked zou hebben kan niet aangezien er volgens de theorie alleen menselijk weefsel verstuurd kan worden met de tijdmachine. Maar in de serie hebben ze hier al een aardige fout meegemaakt door het hoofd van de vijandelijke terminator zonder vel wel mee te laten tijdreizen. toen johnn en zijn moeder en de goeie terminator gingen tijdreizen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:07:13 #291
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57176131
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Terpentin07 het volgende:
hoe dan in vredesnaam?
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:35:10 #292
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57176644
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:02 schreef Gercos het volgende:

en het idee wat eerder geoppeerd werd dat skynet LA wel vanaf de toekomst genuked zou hebben kan niet aangezien er volgens de theorie alleen menselijk weefsel verstuurd kan worden met de tijdmachine.
Die theorie klopt al niet sinds terminator-II.
pi_57177707
waar precies dan ? bij het sturen van t1000 of bij iets anders?
pi_57178516
Ach een Terminator met een huid eromheen of een kernbom met een stuk levend huid eromheen... Die kernbom kan dan ook prima door de tijd heen gestuurd worden.
pi_57178648
Was Microsoft de sponser met die HALO beelden in de laatste eps?
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:39:58 #296
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57201231
Allison.. wat deed die precies om aan Kester te ontkomen? Zich gedragen als een Terminator die zijn missie had voltooid?

En Cameron is niet dood natuurlijk.
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:45:28 #297
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_57201337
TVP, gaaf ik was dit vergeten
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_57212455
tvp, vorige week werd hier (in de UK) de eerste aflevering uitgezonden, meteen de rest maar van internet afgehaald. Het is echt veel beter als dat ik had verwacht. Nu hopen dat het niet gecancelled wordt ..
pi_57230206
serie wordt steeds beter/vermakelijker imo

Cliffhanger is alleen matig zoals al wordt gezegd..ze leeft sowieso nog: ze is alleen wel haar huid enzo kwijt..alleen nog een endoskeleton over..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:14:36 #300
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57230454
lol, natuurlijk is Cameron niet dood! Misschien een beetje verminkt, maar ALS er een S2 komt zal ze vast weer opgeknapt zijn

Ik vind het ondertussen een hele aardige serie, maar waarom zou Sarkissian in hemelsnaam een ingescande versie van zn paspoort hebben?

Oh, en ik ben BIJNA voorbij het hele "he, het is die kerel uit Beverly Hills".
pi_57230706
Ik volg dit ook. Super leuk en Cameron is om te smullen hier. Jammer dat het niet op HBO is.

Oh shit gesloten
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')