abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:17:55 #1
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_51900186
Voor de Terminator-fans een veelbelovende serie!
Van http://www.imdb.com/title/tt0851851/
quote:
I had a chance to catch this pilot yesterday and being a die-hard T2 fan i was very impressed.

Firstly the pilot does dissolve the continuity of T3 almost instantly, yet does it in a way that shows exactly how that film could have been better (for the record, I did enjoy T3 tho). Headey does a first rate job as Sarah, capturing the "weight-of-the-world" angle of the character extremely well despite looking at least ten years too young for the part. Dekker does a decent job as John but is given very little to do in the pilot, that is somewhat counteracted however by hints of what's to come for the character - a look into exactly what sort of life he has in store as far as the real world goes. Summer Glau meanwhile steals the show as Cameron (terrible in-joke with that name by the way), playing the new Terminator as oddly lovable yet traditionally stone-faced simultaneously and even managed to deliver the classic line "Come with me if you want to live" in a matter befitting a good old fashioned cheer.

The storyline is very good if a tad more traditionally sci-fi than we're used to with this franchise - going to so far as to include actual time travel. Although it's a stretch to include this, it doesn't feel particularly forced and works rather well as the device for setting up a series (as well as clearing up the chronology finally, should T3 ever be worked into the continuity again). It is also worthy of note that the pilot i saw included the scenes now stated as being rewritten for the premiere in January (the school shootout). A great sequence in the pilot i saw, I don't think their alteration will really hurt the finished pilot too much.

A first rate pilot for what i hope will be an extremely good series.
censuur :O
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:54:10 #2
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_51901208
Ik heb m gezien, maar was niet heel erg onder de indruk eigenlijk. Summer Glau was wel een positieve factor, maar de rest was een beetje flets.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:39:01 #3
184465 Migue
Sensuele man
pi_51909731
Viel mij niets tegen, ik had het toch wel een stuk matiger verwacht. Ben benieuwd of de rest van het seizoen wat wordt.
Wel jammer van het gebrek aan tieten als er zoveel bloots rondloopt. Ook klopt er nu dus niets meer van de tijdlijn omdat er geen rekening is gehouden met T3, of vergis ik mij nou?
pi_51911724
Volgens mij zijn ze met een nieuwe tijdlijn begonnen en in deze tijdlijn zijn de gebeurtenissen van T3 niet gebeurt.
De eerste aflevering zit aardig vol actie, maar de charme van de Terminators miste ik nogwel.
Ik blijf de serie uit nieuwsgierigheid zeker volgen, maar de vraag blijft wat ze allemaal met deze tijdlijn gaan doen.

Over aflevering 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ben ik benieuwd of deze serie invloed gaat krijgen op de volgende Terminator film.
Nu tot 2008 wachten voor de volgende aflevering.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-07-2007 13:46:20 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:14:07 #5
184465 Migue
Sensuele man
pi_51916193
Zojuist even de wiki gelezen, en het is idd een andere tijdlijn waarin T3 niet voorkomt. En ook krijgt T4 enkele verwijzingen naar de series.
Wordt weer eens pijnlijk duidelijk dat Terminator zonder Cameron geen Terminator is Al was Kristanna Loken natuurlijk wel megageil in T3, maar dat even terzijde...
pi_52023380
heb hem vorige week ook gezien, en vond hem eigenlijk best vet!

ga hem dan ook zeker volgen
pi_52111934
zojuist de pilot gekeken en die beviel

Ik vind het zelf wel prima dat ze gegaan zijn na de T2 tijdlijn, nagenoeg alles is in de eerste 2 films al verteld dus een introductie-curses van 5 eps kan achterwege gelaten worden. Gezien er in de pilot weinig verteld wordt over het verleden en er nagenoeg geen character-introduction is (hooguit wat opfrissing materiaal over wie er voor gezorgt heeft dat Sky-net uberhaupt gebouwd is) kan de serie vlot doorbouwen met nieuwe dingen die spelen tussen T2 en T3 (althans dat verwacht ik). Ik heb mij bijzonder vermaakt met de pilot die voor mij bovenverwachting was. De actie is leuk (voor een serie), de acteer prestaties zijn zo-zo (ik moest vooral wennen aan de nieuwe Sarah) maar krijgen uiteindelijk wel een voldoende en de potentie van de hele serie is enorm.

Dit is gelijk ook mijn hekelpunt, deze serie kan twee kanten op. Het wordt of 'mainstream' 24, Prison break of CSI met nagenoeg elke week hetzelfde (al merken wij als kijkers dat de eerste 10 eps niet op) of het wordt ala Veronica Mars waarbij het publiek wekelijks moet nadenken en geen aflevering kan missen omdat het grote verhaal dan niet meer te volgen is. Ik hoop eerlijk gezegd dat het een serie in de tweede categorie is want met er is zoveel te ontdekken in de 'Terminator Universe'. De serie kan een verdieping in materiaal betekenen die de films nooit zullen halen, dit kan echter volgens mij alleen gebeuren als de serie de diepte ingaat ipv mainstream boy-meets-terminator-which-mets-female-terminator-who-kills-terminator-and-boy-lives-till-the-next-episode.

Helaas zegt iets mij dat het wel mainstream gaat worden
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:29:01 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_52113506
De nieuwe Sarah mist inderdaad iets wat Linda Hamilton wel had. Zoals d'r spierballen, in T2. Opeens is het weer meer zo'n meisje i.p.v. een door en door getrainde vrouw.
pi_52468190
een dezer dagen eens gaan checken
Het wordt dus een volledige serie? geen miniserie ofzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:43:42 #10
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52468288
2008, trouwens.
pi_52538078
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 02:48 schreef Zeurberus het volgende:
Helaas zegt iets mij dat het wel mainstream gaat worden
Ach, de Terminator is toch ook geen cultfilm die maar enkele mensen kunnen waarderen? Terminator moet gewoon bruut zijn, met een goede dosis spanning. Hoewel eigenlijk meer houd van series met een goed plot en dito dialogen ben ik wat de Terminator eigenlijk wel tevreden met flink wat adrenaline.

Ik heb me prima vermaakt met de pilot, al vond ik dat het qua actie eigenlijk meer een samenvatting was van wat werkte in Terminator 1 en 2. De manier waarop Summer en evil slechte acteur elkaar door muren gooiden en zo was bijna identiek als Robert Patrick en Swarzie het deden. Toch gewoon leuk kijkvoer, en ik hoop dat ze vanaf dit punt positief door ontwikkelen.

Over 24 gesproken... een Jack Bauer crossover aflevering lijkt me prima kunnen .
pi_54322693
Net S01E01 gekeken en ik moet zeggen dat het niet onaardig is...
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:18:25 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54324314
Hey dit topic leeft nog
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:41:20 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54326315
Ik vind het echt suf en beledigend dat ze de titel veranderd hebben. Net of we te dom zijn om de link met de Terminator-films te snappen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 november 2007 @ 21:22:28 #15
159915 -Menn0-
MNO
pi_54346155
Even in de gaten houden
,,/
  Redactie Frontpage maandag 26 november 2007 @ 22:53:11 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54858316
Ben nu de pilot aan het uitpakken. Zijn er al meer delen gedraaid?
pi_54858707
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:53 schreef SunChaser het volgende:
Ben nu de pilot aan het uitpakken. Zijn er al meer delen gedraaid?
Ik hoop van niet
  Redactie Frontpage maandag 26 november 2007 @ 23:10:58 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54858849
Volgens IMDB al acht
pi_54861870
quote:
Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Volgens IMDB al acht
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:35:58 #20
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55896721
En bij deze blaas ik weer leven in het topic. Zojuist de eerste aflevering gekeken, vanaf maandag komen ze in de states op tv. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken, maar ga zeker de eerste paar afleveringen volgen.
  Admin woensdag 9 januari 2008 @ 16:04:38 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_55900123
heb de pilot vorige week gezien en ik was niet bijzonder onder de indruk. Sterker nog; ik mis Linda Hamilton. Voor mij werkt het gewoon niet.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:44:50 #22
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55901016
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef Danny het volgende:
heb de pilot vorige week gezien en ik was niet bijzonder onder de indruk. Sterker nog; ik mis Linda Hamilton. Voor mij werkt het gewoon niet.
Ja dat vond ik wel het grootste gemis eigenlijk, die was erg goed in T2. Aan de andere kant had het waarschijnlijk ook tegen gevallen als ze al 51 jarige de rol van een dertiger had moeten spelen. Ik ga er maar aan proberen te wennen. De actrice die ze nu hebben lijkt wel een beetje op de gene die nina meyers speelt in '24'. Wat mij betreft hadden ze haar ook wel kunnen kiezen, die lijkt me wel geschikt voor die rol.
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:47:15 #23
184465 Migue
Sensuele man
pi_55903727
Sarah Clarke. Prima actrice, beter dan die (overigens rete geile) snol Lena Headey, maar lijkt niets op haar
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:54:32 #24
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55903947
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Migue het volgende:
Sarah Clarke. Prima actrice, beter dan die (overigens rete geile) snol Lena Headey, maar lijkt niets op haar
Och ik zie er wel enigzins gelijkenis in. headey en vervolgens clarke
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:52:10 #25
184465 Migue
Sensuele man
pi_55909068
Hmm, op die foto's lijken ze wel erg veel op elkaar, maar zoals ik ze op TV en in films gezien heb vind ik ze niets op elkaar lijken.
Ja, beiden vrouw, donker haar, tieten... Daar houdt het dan ook al snel op.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 januari 2008 @ 12:49:25 #26
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56021423
comicsite Newsarama heeft een review:
quote:
REVIEW: TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES

--------------------------------------------------------------------------------

by Tom McLean

Full of action and attractive actors, the debut episodes of Fox’s new series Terminator: The Sarah Connor Chronicles do their best to evoke the intensity of the film franchise that inspired it, but ultimately fall short of both living up that legacy and staking out satisfyingly fresh territory.

Picking up after the events of 1991’s Terminator 2: Judgment Day, the series begins with Sarah Connor (played by Lena Headey of 300) and her son, John (Thomas Dekker of Heroes fame) living under fake identities in America’s heartland in 1999. When yet another cybernetic Terminator from the future shoots up John’s school in an attempt to stop him from leading a future, post-nuclear war rebellion against intelligent machines, the Connors are forced to run. Aiding them is Cameron (Summer Glau of Firefly) — another “good” Terminator sent to protect John — who shows up to take the Connors into the supposedly safe time period of 2007 so they can renew their efforts to prevent the coming apocalypse. (Just to clarify, this series is ignoring the events of the 2003 sequel Terminator 3: Rise of the Machines, in which Sarah Connor is said to have died, and the planned fourth Terminator film now in development.)

These episodes borrow heavily from the feature films’ iconic imagery and action, which should be a good thing and is, in a limited way. Watching a classic, metal-skulled Terminator in a full-blown action sequence is pretty cool and it’s been a long time since machine guns, explosions and car chases of this type were seen on TV. Both hours are packed with lots of this sort of thing, as well as real stunts that see characters fall from buildings and throw each other through walls in fistfights. Fun as it is, there’s a retro feeling to it that lacks the some of the polish and a lot of the intensity that fans have come to expect from the Terminator franchise.

There are areas where the series is trying to establish its own identity as a weekly TV series that have potential to pay off. Among them are plots involving the return of Sarah’s ex-boyfriend, who once proposed to her and was a father figure to John. There’s also John’s attraction to Cameron and the question of whether this Terminator’s rudimentary emotions are capable of returning his affection; an FBI agent, played by Richard T. Jones, on the Connors’ mysterious trail; and the re-awakening of a once-destroyed Terminator determined to accomplish its mission of killing John.

But cramming all this into two episodes makes for choppy viewing that also gets in the way of getting to know these characters, which do deviate from the film versions. Headey, for example, lacks the tough-as-nails physical presence of Linda Hamilton, making up for it by playing up Connor’s intelligence. Unfortunately, in these episodes, her character is shunted to the side a lot, reacting to events more than shaping them. Similarly, Glau’s portrayal of Cameron is excessively normal – the sense that she’s a dangerous weapon primed to kill to protect John fails to come through. Dekker has perhaps the easiest role to adapt to TV, though his John Connor also is a bit too mundane for having grown up in such extreme circumstances.

The result is two episodes of TV that are a big old mess: There is potential here for a cool series, but the diamonds in the rough need to found and polished quickly to avoid degenerating into a boring footnote to the history of the film franchise.
http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=142794
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 januari 2008 @ 12:50:41 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56021468
en de promoplaatjes had ik in dit topic nog niet gezien:

maandag 14 januari 2008 @ 13:59:13 #28
32402 s0k
..............................
pi_56023086
Ik vind die chick alleen niet echt terminator achtig over komen. Maar aan de andere kant, in de director's cut van T2 merkte je ook dat Arnie steeds meer charisma kreeg nadat zn cpu gereset werd.
..................................................................................................................................................
  maandag 14 januari 2008 @ 15:40:49 #29
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56025282
die female terminator chick is wel sexy
gingen ze vandaag nou beginnen met uitzenden in US?
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  Redactie Games maandag 14 januari 2008 @ 16:08:37 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56025960
Eerste Pilot aflevering was toch wel verassend goed voor me...
Maar ik keek met zo'n gedachte erbij deze serie gaat echt floppen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 14 januari 2008 @ 16:25:57 #31
32402 s0k
pi_56026386
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef DarkChylde het volgende:
die female terminator chick is wel sexy
gingen ze vandaag nou beginnen met uitzenden in US?
Gister was de pilot, en vandaag word in de US de volgende episode uitgezonden. De daaropvolgende is dan precies volgede week weer.
..................................................................................................................................................
  maandag 14 januari 2008 @ 17:32:00 #32
28033 Pek
je moet wat
pi_56027867
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:50 schreef Tokus het volgende:
en de promoplaatjes had ik in dit topic nog niet gezien:

[ afbeelding ]
Summer Glau
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:01:37 #33
32402 s0k
pi_56031503
  Redactie Games maandag 14 januari 2008 @ 20:04:23 #34
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56031571
quote:
Wat nou promo, komende nacht kun je de hele aflevering al vinden..
pi_56033251
quote:
Talk about "I'll be back." Fox's Terminator: The Sarah Connor Chronicles on Sunday night premiered to 18.3 million total viewers and was broadcast television's highest-rated scripted series debut in three years among adults 18-49 and adults 18-34. (Among total viewers it was the highest in almost two years.) It was also Fox's highest-rated scripted series debut in over seven years among 18- to 49-year-olds (since Dark Angel, Oct. 2000) and in eight years in total viewers.
TVGuide.com
  maandag 14 januari 2008 @ 21:07:03 #36
32402 s0k
pi_56033359
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Wat nou promo, komende nacht kun je de hele aflevering al vinden..
Een voorafje
  maandag 14 januari 2008 @ 22:14:50 #37
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56035282
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Summer Glau
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
Ze ziet er hier wel een stuk beter uit dan haar constante nat-haar-en-bleke-huid look in Firefly Niets ten nadele van Firefly en Serenity, want die waren fucking cool.

Net de pilot gezien. Ik vind het wel elke week vijftig minuten van mijn tijd waard.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:36:19 #38
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56036049
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar deze serie! Topic bestaat al ruim een half jaar en de serie is net pas begonnen in de VS...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:14:17 #39
28033 Pek
je moet wat
pi_56041853
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Niets ten nadele van Firefly en Serenity, want die waren fucking cool.

Ik ben benieuwd naar ep 2!
En dan ook nog Prison Break, Jericho en morgen Torchwood, wat een overvloed ineens
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:28 #40
32402 s0k
pi_56046657
Ook zo maf eigenlijk dat de Terminator in de pilot, in de les-scene, slechts een glock uit zn dijbeen haalt. Als het binnen zn weefsel zit, kan hij toch ook een veel futuristischer handwapen meenemen vanuit de toekomst?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:29:12 #41
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56047049
Kvind het wel wat hebben deze serie. Het is nog even afwachten waar het precies naar toe gaat natuurlijk, maar na de 1e en 2e film (ik laat 3 even buiten beschouwing) is het bij voorbaat al gaaf om weer eens wat van terminator te zien. En Summer Glau natuurlijk!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_56047573
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:29 schreef BlackSheep het volgende:
Kvind het wel wat hebben deze serie. Het is nog even afwachten waar het precies naar toe gaat natuurlijk, maar na de 1e en 2e film (ik laat 3 even buiten beschouwing) is het bij voorbaat al gaaf om weer eens wat van terminator te zien. En Summer Glau natuurlijk!
Idd vind het ook wel oke! vooral summer glau als terminator vind ik wel wat hebben, vond haar heel goed in firefly en serenity..
Alleen is het jammer dat de show van FOX is, daar is het gewoon gedoemd te falen, kijk maar naar firefly of drive bv, hele leuke shows maar komt gewoon maar 1 seizoen van en dat is het...
helaas, maar ik zal wel kijken hoor, ben altijd al gefascineerd geweest van Terminator..
  Redactie Games dinsdag 15 januari 2008 @ 13:53:50 #43
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56047631
John is nu wel een beetje de "pussy" nu die door 2 vrouwen beschermd wordt..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:59:24 #44
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56047754
Vergeleken met Terminator 3 issie Chuck Norris
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_56048175
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:59 schreef BlackSheep het volgende:
Vergeleken met Terminator 3 issie Chuck Norris
ja idd, hijs iig al veel cooler dan deel 3.
pi_56048406
Summer Glau

Vond haar een van de beste actrices van Firefly, ben nu wel erg benieuwd naar deze serie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:08:21 #47
32402 s0k
pi_56056361
pi_56059759
Vandaag aflevering 1 en 2 gezien. Een serie met potentie. Voelt erg goed En de dames mogen er idd zijn

'Cameron' (de terminator dus) doet het best goed. At first lijkt ze 'normaal', maar ze krijgt steeds meer Terminator trekjes.

Ik ga hem volgen iig
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56063927
Wel een geinige start en gelukkig wordt T3 genegeerd. Wat een fiasco was dat.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_56066300
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:03 schreef franske19 het volgende:
Wel een geinige start en gelukkig wordt T3 genegeerd. Wat een fiasco was dat.
nou niet helemaal genegeerd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 januari 2008 @ 09:27:59 #51
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_56066497
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:12 schreef s0k het volgende:
Ook zo maf eigenlijk dat de Terminator in de pilot, in de les-scene, slechts een glock uit zn dijbeen haalt. Als het binnen zn weefsel zit, kan hij toch ook een veel futuristischer handwapen meenemen vanuit de toekomst?
hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:48:53 #52
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_56070731
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkChylde op 16-01-2008 12:56:32 ]
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:04:38 #53
32402 s0k
pi_56080465
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
pi_56082156
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:

[..]

Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
Misschien heeft de school, zoals velen in Amerika, detectiepoortjes.
pi_56082690
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:

[..]

Volgens mij is een van de theorieën dat terminators nu wapens mee kunnen nemen uit de toekomst door ze in het lichaam te plaatsen. Nu zag het niet echt uit als een futuristisch wapen, maar mogelijk zat het wapen daar al toen hij terug in de tijd ging.

Maar goed, het was een leuke show-off om te laten zien hoe leuk ze die special effects kunnen maken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_56082785
Toch eens de torrentclient aanslingeren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:12:19 #57
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56086804
Net eerste aflevering gezien. Niet slecht, zal de 2e ook maar es downloaden.
Stukje in de bank ook erg gaaf plus dat de FBI nu ook er achter aan zit.

Ik zou hier wel meer van willen zien!
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:17:46 #58
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56087090
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:

[..]

En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:38:28 #59
32402 s0k
pi_56088110
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:

[..]

-1 voor inzichtloos
pi_56092884
Ik ben ook positief verrast.Had toch een lagere verwachting van die serie maar de eerste twee afleveringen konden mij best boeien.Een goede vervanger voor heroes.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:36:08 #61
4259 JK
pi_56117419
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook positief verrast.Had toch een lagere verwachting van die serie maar de eerste twee afleveringen konden mij best boeien.Een goede vervanger voor heroes.
En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroes
pi_56117884
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:36 schreef JK het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroes
Hij kwam me al zo bekend voor.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:22:12 #63
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56118502
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef s0k het volgende:

[..]

-1 voor inzichtloos
Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.

-1 voor domme opmerking
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:37:07 #64
32402 s0k
pi_56118817
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:22 schreef franske19 het volgende:

[..]

[..]

Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.

-1 voor domme opmerking
Ding gaat, vervolgens gaat een security guard met zn draagbare scanner je hele lijf af en dat ding slaat op tilt... Rest mag je zelf invullen.

-1 voor domme opmerking.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:50:59 #65
21467 franske19
Hit the deck!
pi_56119100
Als ze al zo'n hand scanner hebben (wat voor veel scholen niet het geval is) dan wordt je alsnog gefouilleerd als dat ding overal afgaat. Het is de meest aannemelijke verklaring voor het inplanteren van een pistool in je been. Ockhams scheermes.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 07:26:40 #66
28033 Pek
je moet wat
pi_56121081
Kijk 'm kijken dat menneke

Hij flikt het wel maar even, eerst Hayden en nu Summer. Lucky bastard
pi_56121269
ep 3
SPOILER
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:37:24 #68
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_56121529
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

zeker geen robocop gezien?
pi_56137785
kwam het net tegen, ben wel benieuwd
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:21:34 #70
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56152915
Leuke serie tot nu toe, heeft iemand een idee hoeveel afleveringen ze op de plank hebben liggen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_56153144
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_56153169
-verkeerde topic-
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:44:41 #73
4259 JK
pi_56162414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Hij kwam me al zo bekend voor.
En Enrique... dat is Erick Avari, of wel Kasuf uit Stargate en dr. Suresh uit Heroes
pi_56189625
Ik moet zeggen, petje af voor Summer. Ik ben een fan van de Terminator films, en ik vind dat ze de rol van een cyborg erg goed uitvoert. Soms een tikketlje menselijk, maar dat hoort ook bij het feit dat ze een verbeterde versie is.

En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
pi_56190588
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
http://www.nu.nl/news/126(...)ft_de_toekomst'.html
  maandag 21 januari 2008 @ 10:39:12 #76
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56193987
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
pi_56194109
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
pi_56194167
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.
pi_56197824
haha ik zie nu al aankomen dat hij verliefd wordt op de terminatrix
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 januari 2008 @ 13:18:14 #80
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56197925
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef BlackSheep het volgende:
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
Kan 't 'm niet kwalijk nemen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 21 januari 2008 @ 14:40:18 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56199711
Ik heb de eerste aflevering gezien.
+ Verder waar T2 stopte
+ De sfeer komt redelijk overeen met T2
+ Het heeft niks met T3 te maken
+ Terminatorgrietje is lekker

- John Connor is zo'n watje. In T2 was hij tof, in T3 een enorme homo, nu zit hij er tussenin.
- Geen Arnie.
- Waar gaat dit heen? Tot nu toe precies hetzelfde verhaal als T2. Niks nieuws. En als Skynet pas in 2011 aan gaat, gaat dit dan 4 jaar duren? Elke keer weer een zooi terminators terug
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 21 januari 2008 @ 15:53:25 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56201219
2e aflevering gezien:
+ John is minder een watje

- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
- Nog geen verhaal

Die Jonh wordt wel een mooie case. Over 20 jaar nieuwe serie: John Connor's Psych Sessions.
"Vertel eens over je vader."
"Ja, die is nu 12 jaar oud."
"Je moeder?"
"Totaal geflipt, dood aan kanker."
"Heb je een vriendinnetje?"
"Ja, ze is een robot."
pi_56209765
Ik denk dat je deze serie het beste kunt bekijken zonder al te veel aan de oude films te denken. Ik lees hier best veel "zeik"-puntjes dat iets niet helemaal authentiek is, maar die mij als "domme" kijker, zonder al te veel voorkennis van T2, totaal niet opvielen.

Als ik alle connecties met T2 negeer, en het als los staande serie zie, vind ik SCC een enorm toffe actie-serie.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:06:57 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_56211587
Ja, dan wel, alleen zo fokking leluk dat het ook als onderdeel van de Terminator saga gepresenteerd wordt dus dan mag er toch echt wel rekening gehouden worden met die "zeikpuntjes".
  maandag 21 januari 2008 @ 23:12:27 #85
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56211736
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ErikT het volgende:
- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
  maandag 21 januari 2008 @ 23:21:38 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56211989
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
Bovendien: sinds wanneer kunnen we voorruit in de tijd?

Overigens: de T-1000 was helemaal liquid metal, dus dat de "nothing dead can go through" regel was in T2 al gebroken...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:00:00 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56213038
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Summer Glau
Leuk toch
When all else fails, you always have delusion.
pi_56219074
Ah, de nieuwe aflevering in glorieus HD x264
pi_56219336
Inderdaad, en de standaard HDTV is nergens te bekennen. Heerlijk die 720p rips.
pi_56230581
Lol.. bij die metaaldetector

"I fell... hard"
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:48:14 #91
4259 JK
pi_56261690
Ik hoop echt dat deze serie doorgaat hoor.. bovendien stopt Prison Break voorlopig ook volgens mij weer over 2 afleveringen en is het nog maanden wachten op Heroes S3.

Niet teveel denken aan de films, gewoon genieten van de show. De CGI met de cyborgs is soms wat matig, maar who gives a f*ck. Ik geniet er van en hoop dat hier toch nog wel wat seizoenen van komen. Ook gaaf hoe die terminator met skibril over komt.... Zo'n kerel zou maar tegen komen in een verlaten steegje...

En Summer Glau is gewoon een lekker wijf... ook een geil klein neusje
pi_56265790
Ik vond de derde aflevering ook best okay.Helaas minder actie maar het heeft een goede sfeer en de acteurs komen sympathiek over.En Summer Glau is al de moeite waard om te kijken.
pi_56279207
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).

Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.
pi_56288900
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:49:09 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56292628
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
Seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen waarvan er 9 klaar zijn.

Kijkcijfers tot nu toe:
Sunday 13 Jan - Pilot/E01 - 11.1/16*
Monday 14 Jan - E02 - 6.2/9
Monday 21 Jan - E03 - 5.3/8

*Ratings voor de Pilot zijn niet echt betrouwbaar omdat die is uitgezonden direct na een nogal goed bekeken Football-game en veel kijkers zijn toen blijven plakken. Prison Break had wel minder kijkers afgelopen maandag, maar ik denk dat dit ook weer een open einde wordt als de ratings blijven dalen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:01 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56295222
De 3e aflevering maakt het er niet beter op
- Sarah wordt irritant met haar voice-over.
- Mensen hebben voor niks ruzie (die agenten )
- John wordt weer een mietje
- Dat verhaal met die huid bij die terminator

Summer Glau draagt de serie.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:59:13 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56330015
T2 is op NED 3. Voor de mensen die nog eens willen zien hoe goed die is.
pi_56354575
Lijkt me gaaf. Ik ga zo dadelijk de eerste aflevering even bekijken. Ik hoop dat ze de special effects doos goed hebben opengetrokken.
  maandag 28 januari 2008 @ 02:31:24 #99
203688 Drijfzand
account closed
pi_56354603
bah, drie afleveringen en dan moeten wachten.
too much to do in the real world.
  maandag 28 januari 2008 @ 15:06:48 #100
140318 Thy...
Met puntjes
pi_56362906
Gisteravond de eerste 3 afleveringen gezien. Er zitten wel wat slechte gaten in het plot en de CGI van de 'naakte' cyborgs zijn niet super, maar al met al best een leuke serie, ben benieuwd waar het heen gaat.
De voice-over van Sarah vond ik trouwens wel leuk, lekker Terminator 2 achtig.

Oh en Summer Glau De derde serie waar ze op een geweldige manier een geestelijk labiel personage neerzet.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')