hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:12 schreef s0k het volgende:
Ook zo maf eigenlijk dat de Terminator in de pilot, in de les-scene, slechts een glock uit zn dijbeen haalt. Als het binnen zn weefsel zit, kan hij toch ook een veel futuristischer handwapen meenemen vanuit de toekomst?
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij haalt 'm toch uit z'n broek, niet z'n been?
Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen
Misschien heeft de school, zoals velen in Amerika, detectiepoortjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
Volgens mij is een van de theorieën dat terminators nu wapens mee kunnen nemen uit de toekomst door ze in het lichaam te plaatsen. Nu zag het niet echt uit als een futuristisch wapen, maar mogelijk zat het wapen daar al toen hij terug in de tijd ging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:04 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd, had net zo goed in zn koffer gepast. of vast getaped aan zn onderbeen. Maar om het nou onder een laag weefsel te proppen
En een metalen terminator gaat daar niet piepen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Misschien heeft de school, zoals velen in Amerika, detectiepoortjes.
-1 voor inzichtloosquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:58 schreef franske19 het volgende:
[..]
Misschien heeft de school, zoals velen in Amerika, detectiepoortjes.
En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroesquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook positief verrast.Had toch een lagere verwachting van die serie maar de eerste twee afleveringen konden mij best boeien.Een goede vervanger voor heroes.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:36 schreef JK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat John Connor de persoon 'Zach' speelde in Heroes
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.quote:
Ding gaat, vervolgens gaat een security guard met zn draagbare scanner je hele lijf af en dat ding slaat op tilt... Rest mag je zelf invullen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
[..]
Erhm als zo poortje afgaat dan wordt je gefouilleerd en als er dan niets gevonden wordt dan kun je gewoon doorlopen.
-1 voor domme opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker geen robocop gezien?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen
En Enrique... dat is Erick Avari, of wel Kasuf uit Stargate en dr. Suresh uit Heroesquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hij kwam me al zo bekend voor.
http://www.nu.nl/news/126(...)ft_de_toekomst'.htmlquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
Kan 't 'm niet kwalijk nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef BlackSheep het volgende:
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ErikT het volgende:
- Die terminator die kan functioneren zonder hoofdDie CPU zat toch in het hoofd.
Bovendien: sinds wanneer kunnen we voorruit in de tijd?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
Leuk tochquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Summer Glau![]()
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
Seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen waarvan er 9 klaar zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |