abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56153144
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_56153169
-verkeerde topic-
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:44:41 #73
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_56162414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:52 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Hij kwam me al zo bekend voor.
En Enrique... dat is Erick Avari, of wel Kasuf uit Stargate en dr. Suresh uit Heroes
pi_56189625
Ik moet zeggen, petje af voor Summer. Ik ben een fan van de Terminator films, en ik vind dat ze de rol van een cyborg erg goed uitvoert. Soms een tikketlje menselijk, maar dat hoort ook bij het feit dat ze een verbeterde versie is.

En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
pi_56190588
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
En stiekem zou ik het wel tof vinden als John wat intiemer word. Of ben ik gestoord?
http://www.nu.nl/news/126(...)ft_de_toekomst'.html
  maandag 21 januari 2008 @ 10:39:12 #76
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_56193987
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_56194109
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
pi_56194167
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij kan zo'n Terminator je heerlijk afzuigen.
Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.
pi_56197824
haha ik zie nu al aankomen dat hij verliefd wordt op de terminatrix
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 21 januari 2008 @ 13:18:14 #80
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_56197925
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef BlackSheep het volgende:
Je ziet John ook echt af en toe zo'n blik toewerpen naar die terminator. Echt zo "lekker wijf, robot, lekker wijf, robot, lekker wijf, robot"
Kan 't 'm niet kwalijk nemen
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 21 januari 2008 @ 14:40:18 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56199711
Ik heb de eerste aflevering gezien.
+ Verder waar T2 stopte
+ De sfeer komt redelijk overeen met T2
+ Het heeft niks met T3 te maken
+ Terminatorgrietje is lekker

- John Connor is zo'n watje. In T2 was hij tof, in T3 een enorme homo, nu zit hij er tussenin.
- Geen Arnie.
- Waar gaat dit heen? Tot nu toe precies hetzelfde verhaal als T2. Niks nieuws. En als Skynet pas in 2011 aan gaat, gaat dit dan 4 jaar duren? Elke keer weer een zooi terminators terug
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 21 januari 2008 @ 15:53:25 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56201219
2e aflevering gezien:
+ John is minder een watje

- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
- Nog geen verhaal

Die Jonh wordt wel een mooie case. Over 20 jaar nieuwe serie: John Connor's Psych Sessions.
"Vertel eens over je vader."
"Ja, die is nu 12 jaar oud."
"Je moeder?"
"Totaal geflipt, dood aan kanker."
"Heb je een vriendinnetje?"
"Ja, ze is een robot."
pi_56209765
Ik denk dat je deze serie het beste kunt bekijken zonder al te veel aan de oude films te denken. Ik lees hier best veel "zeik"-puntjes dat iets niet helemaal authentiek is, maar die mij als "domme" kijker, zonder al te veel voorkennis van T2, totaal niet opvielen.

Als ik alle connecties met T2 negeer, en het als los staande serie zie, vind ik SCC een enorm toffe actie-serie.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:06:57 #84
184465 Migue
Sensuele man
pi_56211587
Ja, dan wel, alleen zo fokking leluk dat het ook als onderdeel van de Terminator saga gepresenteerd wordt dus dan mag er toch echt wel rekening gehouden worden met die "zeikpuntjes".
  maandag 21 januari 2008 @ 23:12:27 #85
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56211736
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:53 schreef ErikT het volgende:
- Die terminator die kan functioneren zonder hoofd Die CPU zat toch in het hoofd.
Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
censuur :O
  maandag 21 januari 2008 @ 23:21:38 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56211989
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat niet alleen, "nothing dead can go through" the portal! Die T-kop was kaal metaal, en niet "surrounded by living tissue"! Terwijl het voor het verhaal helemaal niet nodig is die oude half gammele T weer mee te laten doen, zonde!
Bovendien: sinds wanneer kunnen we voorruit in de tijd?

Overigens: de T-1000 was helemaal liquid metal, dus dat de "nothing dead can go through" regel was in T2 al gebroken...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:00:00 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_56213038
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Summer Glau
Wat een bizarre rollen speelt dat kind toch: van labiele moordmachine in Firefly en labiele 4400, nu een redelijk stabiele moordmachine
Leuk toch
When all else fails, you always have delusion.
pi_56219074
Ah, de nieuwe aflevering in glorieus HD x264
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56219336
Inderdaad, en de standaard HDTV is nergens te bekennen. Heerlijk die 720p rips.
pi_56230581
Lol.. bij die metaaldetector

"I fell... hard"
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:48:14 #91
4259 JK
pi_56261690
Ik hoop echt dat deze serie doorgaat hoor.. bovendien stopt Prison Break voorlopig ook volgens mij weer over 2 afleveringen en is het nog maanden wachten op Heroes S3.

Niet teveel denken aan de films, gewoon genieten van de show. De CGI met de cyborgs is soms wat matig, maar who gives a f*ck. Ik geniet er van en hoop dat hier toch nog wel wat seizoenen van komen. Ook gaaf hoe die terminator met skibril over komt.... Zo'n kerel zou maar tegen komen in een verlaten steegje...

En Summer Glau is gewoon een lekker wijf... ook een geil klein neusje
pi_56265790
Ik vond de derde aflevering ook best okay.Helaas minder actie maar het heeft een goede sfeer en de acteurs komen sympathiek over.En Summer Glau is al de moeite waard om te kijken.
pi_56279207
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).

Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.
pi_56288900
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:32 schreef Deviant1nl het volgende:
op wiki staan er op dit moment nog maar 6..
En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:49:09 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56292628
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

En op imdb 12. Die lijkt me geloofwaardiger.
Seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen waarvan er 9 klaar zijn.

Kijkcijfers tot nu toe:
Sunday 13 Jan - Pilot/E01 - 11.1/16*
Monday 14 Jan - E02 - 6.2/9
Monday 21 Jan - E03 - 5.3/8

*Ratings voor de Pilot zijn niet echt betrouwbaar omdat die is uitgezonden direct na een nogal goed bekeken Football-game en veel kijkers zijn toen blijven plakken. Prison Break had wel minder kijkers afgelopen maandag, maar ik denk dat dit ook weer een open einde wordt als de ratings blijven dalen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:01 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56295222
De 3e aflevering maakt het er niet beter op
- Sarah wordt irritant met haar voice-over.
- Mensen hebben voor niks ruzie (die agenten )
- John wordt weer een mietje
- Dat verhaal met die huid bij die terminator

Summer Glau draagt de serie.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:59:13 #97
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56330015
T2 is op NED 3. Voor de mensen die nog eens willen zien hoe goed die is.
pi_56354575
Lijkt me gaaf. Ik ga zo dadelijk de eerste aflevering even bekijken. Ik hoop dat ze de special effects doos goed hebben opengetrokken.
  maandag 28 januari 2008 @ 02:31:24 #99
203688 Drijfzand
account closed
pi_56354603
bah, drie afleveringen en dan moeten wachten.
too much to do in the real world.
  maandag 28 januari 2008 @ 15:06:48 #100
140318 Thy...
Met puntjes
pi_56362906
Gisteravond de eerste 3 afleveringen gezien. Er zitten wel wat slechte gaten in het plot en de CGI van de 'naakte' cyborgs zijn niet super, maar al met al best een leuke serie, ben benieuwd waar het heen gaat.
De voice-over van Sarah vond ik trouwens wel leuk, lekker Terminator 2 achtig.

Oh en Summer Glau De derde serie waar ze op een geweldige manier een geestelijk labiel personage neerzet.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  maandag 28 januari 2008 @ 15:35:39 #101
184465 Migue
Sensuele man
pi_56363430
Welke voiceover? Dat van die eerste scene? Dat is gewoon briljant, lekker abstract zoals het hoort met filosofische series als Terminator (en dan doel ik vooral meer op de films dan serie, maargoed...).
pi_56376873
Gister de eerste aflevering gezien en ik vond hem echt vet. Jammer dat ze de muziek van de terminator films niet hebben gebruikt. Dat deuntje is echt supergaaf.

En die vrouwlijke terminator is bijna net zo lekker als Kristanna Loken in T3.
pi_56377087
Eerste 3 afleveringen gezien. Gave serie. Ga het zeker blijven volgen (mede dankzij de lekkere Summer Glau en Lena Headey -daar niet van). Vindt de serie zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld -de bij tijd en wijle- zwaar opgehemelde (soms zeer soapy) Battlestar Galactica, welke ik trouwens ook met plezier volg (wanneer begint ie weer?)
pi_56377146
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen
Hij snijdt inderdaad zijn been open om dat pistool eruit te trekken, je ziet namelijk het geraamte van zijn robot lichaam.
De kinderen die later verhoord worden zeggen ook dat geraamte gezien te hebben
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
Jawel, maar daar kunnen ze iets voor verzinnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.
Zo is ze ook geprogrammeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef Symer het volgende:
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).

Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.
Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 03:25 schreef Vandaar het volgende:
Eerste 3 afleveringen gezien. Gave serie. Ga het zeker blijven volgen (mede dankzij de lekkere Summer Glau en Lena Headey -daar niet van). Vindt de serie zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld -de bij tijd en wijle- zwaar opgehemelde (soms zeer soapy) Battlestar Galactica, welke ik trouwens ook met plezier volg (wanneer begint ie weer?)
Ik vind BG te soapachtig voor een SF en dat vindt ik niets, de eerste paar afleveringen vond ik nog goed gaan, maar daarna ging het bergafwaarts, ik hoop dat dat niet het geval is voor deze serie.

En wat betreft Summer Glau en Lena Heady
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:30:49 #105
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56378687
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef ErikT het volgende:
- Dat verhaal met die huid bij die terminator
Dat hadden ze inderdaad beter weg kunnen laten!

Ik vind Summer-T-miep trouwens totaal niet geloofwaardig; ze is veel te DOM! De Terminator is (en ik quote Reese): "an infiltration unit, part man, part machine". Maar voor een infiltration unit weet ze bar weinig van menselijke gedragingen, oftewel ze valt zo door de mand.
Daarbij snap ik niet dat Reese niet gewoon een ouderwetse metaaldetector gebruikte, dat doet het prima!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:32:21 #106
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56378714
quote:
Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
Meer omdat haar missie is John te beschermen. Die miep redden, of John die miep laten redden, zou de aandacht op John vestigen en zijn overlevingskansen verkleinen.
pi_56379193
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 04:05 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]

Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.

Verhaaltechnische logica had ik al niet meer verwacht bij deze serie.

Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:16:13 #108
4259 JK
pi_56394140
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.

Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.

Wat betreft die schoolscene, had te maken met Virginia Tech.

Trouwens... geen aflevering deze week?
pi_56394757
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef JK het volgende:

[..]

Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.

Wat betreft die schoolscene, had te maken met Virginia Tech.

Trouwens... geen aflevering deze week?
De volgende aflevering is 04-02 weer.
Hierstaan de data voor de afleveringen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:59:27 #110
4259 JK
pi_56396781
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

De volgende aflevering is 04-02 weer.
Hierstaan de data voor de afleveringen
Thanx, ik had daarna idd op imdb gekeken en zag 4 feb staan. Dus deze week geen Prison Break en geen Terminator
pi_56401677
Heb nu de eerste 3 delen gezien. Vind het echt een geslaagde serie tot dusver. Komt natuurlijk niet in de buurt van T2, maar dat kun je ook niet verwachten. Toen Terminator 2 uitkwam was dat het beste wat mogelijk was op gebied van actie en special effects.

Maar ik ga de rest van het seizoen zeker ook kijken.
pi_56408235
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.

Dat met die high school leed is wel het tegenover gestelde wat in Nederland gebeurt. Hier maken ze series die zoveel mogelijk op de werkelijkheid moeten lijken, met loverboys enzo. Dan krijgen ze hier subsidie en daar mag het gewoon allemaal niet omdat het contraversieel is.

Leuk die opmerkingen van die vrouwelijke terminator op school.
pi_56408410
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?

Anyway, toen het high school-drama begon kreeg ik meteen zo'n nare Heroes-bijsmaak, maar gelukkig lijken deze schrijvers er beter mee overweg te kunnen.
pi_56410362
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef Symer het volgende:
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?
Oh ja, dat zou nog kunnen, maar dan ben je ook altijd te laat. Daarnaast doe je dat ook niet op een school, er zijn genoeg leraren en als het goed is kunnen sommige hier toch beter mee omgaan.

Ik vond Heroes ook minder. De spanning ontbrak bij mij een beetje omdat zolang Hiro nog leeft hij altijd terug in de tijd kan om het proberen tgen te houden. En je weet gewoon dat hij niet doodgaat. Heb me overigens niet gestoord aan een high school drama in Heroes.

Dat vind ik het leuke aan bijvoorbeeld '24'. Daar gaat af en toe iets mis en proberen ze de schade te beperken.Dat vind ik het spannendste, want je weet gewoon dat Jack Bauer toch niet doodgaat. Wel weet je dus dat het ze niet altijd lukt om het terrorisme tegen te houden.

Maar ik heb T2 altijd één van de vetste films gevonden, vooral door de special effects.
Ik vind het tot dusver een vettere serie dan Prison break s2 en s3 tot nu toe. Maar ze zullen wel een spannend verhaal moeten komen hoe ze skynet tegen gaan houden. Anders wordt het te voorspelbaar.

Ik vond die opmerking van Cameron leuk toen Sarah zei dat er niemand dood mag zonder haar toestemming.
pi_56410845
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
...
Maar ze zullen wel een spannend verhaal moeten komen hoe ze skynet tegen gaan houden. Anders wordt het te voorspelbaar.
Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.

Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
pi_56423992
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.

Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
Aleen het typenummer volgens mij. T-X en T-1000, maar Cameron moest zich inschrijven voor die school, dus heeft waarschijnlijk een naam verzonnen.

Ik zat te denken, die reactie van iemand over die terminator zonder hoofd, en dus zonder CPU. Wat was er nou zo bijzonder aan die arm in Terminator 2? Die hebben ze toen vernietigd, maar zat daar niet ook iets in.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:16:44 #117
4259 JK
pi_56446626
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Wat was er nou zo bijzonder aan die arm in Terminator 2? Die hebben ze toen vernietigd, maar zat daar niet ook iets in.
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.

Als ze in de middeleeuwen niet zo liepen te kloten, reden we misschien al rond met auto's in 1700. En als iemand uit de toekomst terug zou gaan en in 1500 ofzo zou uitleggen hoe stroom werkt en hoe je het kan opwekken etc. dan zou de wereld er anders uit zien, zo met die arm dus.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:00:47 #118
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447859
quote:
Dat is inderdaad ook redelijk kut.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:02:32 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447898
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef JK het volgende:
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.
Die arm was alleen maar metaal. Zat niet veel bijzonders in. Hooguit was de arm van een nieuwe legering. --> Dit wordt volgens mij zelfs gezegd in de films, dat de skeletten van een bepaald soort staal zijn.
pi_56451510
quote:

[..]

Uncle Bob toch?
pi_56452090
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Uncle Bob toch?
Bob's your uncle.
pi_56546959
Zo, de nieuwe aflevering is er Zo maar eens kijken.
pi_56548379
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..
SPOILER
pi_56548423
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..
SPOILER
Zodat ze niet vergaat? Geef coltan = Geen Cameron. Misschien heeft ze een soort van zelfbewustzijn gekweekt?
pi_56548652
True.. dat lijkt me idd een logische verklaring
pi_56550273
Wel een gave aflevering, maar er komt helaas vooralsnog geen seizoensverhaallijn. Of er komt in ieder geval geen schot in. Cameron leek geen enkele moeite te hebben in deze aflevering tijdens de gevechten.

Het blijft ook jammer van de casting, het is Sarah gewoon niet. En Als je John zit in T2 of T3 dan is ht ook een heel ander persoon.
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:04:17 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56553489
Hij's tof. Kutkneuzen hier mogen dan gaan zitten nuilen over foutjes in de verhaallijn en zo, ik ben al lang blij dat er eens een serie is waarin verwezen wordt naar de Golem
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56554131
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:04 schreef gronk het volgende:
...ik ben al lang blij dat er eens een serie is waarin verwezen wordt naar de Golem
Hoezo?
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:24:31 #129
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56555821
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 02:25 schreef Symer het volgende:

Hoezo?
Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56557498
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.
Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:06:37 #131
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56557549
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Symer het volgende:

Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.
Ja joh, je hebt gelijk
pi_56558048
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja joh, je hebt gelijk
pi_56562046
Die verwijzing met Golem heb ik ook gemist, ook nog niet eerder gehoort van Golem. De overeenkomsten snap ik wel een beetje. Verder zeer oninteressant, omdat het mijns inzien fictie met fictie vergelijken is.

Liever inderdaad maken ze dus een spannende verhaallijn voor het seizoen. Net zoals gister:
SPOILER
Ik denk wel dat dit nog gaat komen. Ik dacht gister ook even dat die scene met John
SPOILER
het begin ervan was.
pi_56562495
ik vind het tot nu toe een leuke serie, moet nog ff de nieuwe aflevering kijken. dacht dat het 2 weken niet kwam
  donderdag 7 februari 2008 @ 03:11:02 #135
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_56575290
kicken serie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 7 februari 2008 @ 03:32:45 #136
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56575366
leuke serie tot nu toe idd
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:06:32 #137
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56576516
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!
pi_56576746
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!
True
pi_56577315
Nee, het is zo toch niet spannend. Sarah en John gaan toch niet dood, dus zonder verhaallijn om Skynet uit te schakelen slaat de verveling snel toe denk ik. Maakt ook niets uit dat die er nog niet is, want vooralsnog is het zeker een leuke serie en bij andere nieuwe series duurde het ook wel langer voordat het verhaal echt begon, zoals bij Heroes.
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door northernlight81 op 08-02-2008 01:17:43 ]
pi_56587951
Ben de serie ook een tijdje aan het volgen. .Alleen al Summer Glau is het kijken waard.Maar er mag wel wat meer actie zijn.Vond dat er in de laatste aflevering weinig gebeurde.Maar voor de rest een toffe serie.Moeten we eigenlijk weer twee weken op de volgende aflevering wachten of komt die al volgende week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')