Hij snijdt inderdaad zijn been open om dat pistool eruit te trekken, je ziet namelijk het geraamte van zijn robot lichaam.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:48 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
nope hij snijdt volgens mij in zijn been, en trekt daarna het pistool eruit..
vond het ook al een beetje vage plek om zijn gun te verstoppen
Jawel, maar daar kunnen ze iets voor verzinnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En een metalen terminator gaat daar niet piepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo is ze ook geprogrammeerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:46 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die alles doet wat je zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:28 schreef Symer het volgende:
Tot nu toe is het wel een redelijk toffe serie, hoewel het wel een serie is die je met verstand op nul moet kijken anders struikel je over de plotgaten (na 3 afleveringen al).
Ondanks dat ze in de laatste aflevering die meid gewoon zelfmoord lieten plegen (wat ik totaal niet verwachte) hoop ik wel dat ze de high school drama-subplots een beetje beperken. Daar zijn al genoeg series over.Ik vind BG te soapachtig voor een SF en dat vindt ik niets, de eerste paar afleveringen vond ik nog goed gaan, maar daarna ging het bergafwaarts, ik hoop dat dat niet het geval is voor deze serie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:25 schreef Vandaar het volgende:
Eerste 3 afleveringen gezien. Gave serie. Ga het zeker blijven volgen (mede dankzij de lekkere Summer Glau en Lena Headey -daar niet van). Vindt de serie zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld -de bij tijd en wijle- zwaar opgehemelde (soms zeer soapy) Battlestar Galactica, welke ik trouwens ook met plezier volg (wanneer begint ie weer?)
En wat betreft Summer Glau en Lena Heady![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hadden ze inderdaad beter weg kunnen laten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef ErikT het volgende:
- Dat verhaal met die huid bij die terminator
Meer omdat haar missie is John te beschermen. Die miep redden, of John die miep laten redden, zou de aandacht op John vestigen en zijn overlevingskansen verkleinen.quote:Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 04:05 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Dat ze die meid lieten sterven kan ik wel inkomen, puur om te laten zien dat de cyborg koel en hard is en John daar (nog) niet aan toe is.
Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.
Verhaaltechnische logica had ik al niet meer verwacht bij deze serie.
Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
De volgende aflevering is 04-02 weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef JK het volgende:
[..]
Je had verwacht dat hij de held zou zijn, maar dat zei hij zelf ook... hoe moet hij de leider worden in de toekomst.
Wat betreft die schoolscene, had te maken met Virginia Tech.
Trouwens... geen aflevering deze week?
Thanx, ik had daarna idd op imdb gekeken en zag 4 feb staan. Dus deze week geen Prison Break en geen Terminatorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
De volgende aflevering is 04-02 weer.
Hierstaan de data voor de afleveringen
Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat ze haar zelfmoord hebben laten plegen is idd wel logisch, maar ik had het niet verwacht omdat ik tijdens de aflevering dacht weer zo'n typisch Amerikaans verhaal te krijgen waar John haar op het laatste moment redt en laat zien dat hij het in zich heeft om een held te zijn. Bovendien schijnt high school-leed een gevoelig punt te zijn bij het Amerikaanse publiek. Zo was er eerst sprake van dat de makers de scène in de pilot waar Cromartie in een klas de boel overhoop schiet opnieuw moesten schrijven en filmen omdat een school-shooting not done is.
Verhaaltechnische logica had ik al niet meer verwacht bij deze serie.
Trouwens, ik denk dat het punt bij die zelfmoord was dat John er nooit aan toe zal zijn om mensen te laten sterven, en daarom gaat het verzet leiden.
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wat kon John doen dan? Je kan als mens echt helemaal niets doen vanuit beneden hoor. Of denk je dat je iemand die van een paar meter hoog naar beneden springt even op kan vangen? Dan zit je er helemaal naast, want als er al een pak suiker van die hoogte op je nek valt heb je hem al gebroken, laat staan een mens van 60kg.
Oh ja, dat zou nog kunnen, maar dan ben je ook altijd te laat. Daarnaast doe je dat ook niet op een school, er zijn genoeg leraren en als het goed is kunnen sommige hier toch beter mee omgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef Symer het volgende:
John wilde toch naar binnen rennen (om haar om te praten ofzo)?
Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
...
Maar ze zullen wel een spannend verhaal moeten komen hoe ze skynet tegen gaan houden. Anders wordt het te voorspelbaar.
Aleen het typenummer volgens mij. T-X en T-1000, maar Cameron moest zich inschrijven voor die school, dus heeft waarschijnlijk een naam verzonnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, ik hoop niet dat ze 4 seizoenen lang alleen maar uit de handen van Cromartie proberen te blijven terwijl ze Skynet proberen te stoppen. We weten namelijk al dat het eerste wel gaat lukken en dat laatste niet.
Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wat was er nou zo bijzonder aan die arm in Terminator 2? Die hebben ze toen vernietigd, maar zat daar niet ook iets in.
Dat is inderdaad ook redelijk kut.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Symer het volgende:
Het valt me trouwens ineens op dat Cromartie en Cameron een naam hebben. Dat was in de films toch niet zo?
Die arm was alleen maar metaal. Zat niet veel bijzonders in. Hooguit was de arm van een nieuwe legering. --> Dit wordt volgens mij zelfs gezegd in de films, dat de skeletten van een bepaald soort staal zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef JK het volgende:
Technologie, chips etc. die nog niet bestaan en waardoor je wetenschappers/uitvinders op een idee kan brengen zodat iets eerder wordt ontwikkeld, zie het als een duwtje in de rug.
Uncle Bob toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:25 schreef Symer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..Zodat ze niet vergaat? Geef coltan = Geen Cameron. Misschien heeft ze een soort van zelfbewustzijn gekweekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |