..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:09 schreef Mirel het volgende:
Cam heeft misschien meerdere objectives die ze niet mag kan vertellen aan de rest.
Dat is het voordeel van een TV seriequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:
Maar inderdaad: serie heeft zeker potentie, en gaat volgens mij een stuk verder dan de films.
Heb de ep gister wel gezien, maar moet hem nog een keer kijken voor het verhaal beter te volgen. Prima dat er nu een aflevering is die het verhaal onderbouwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef gronk het volgende:
[..]
..simpelweg omdat ze nog niet weet waar ze sommige dingen voor doet...
't valt me op dat 'john connor' de status heeft van 'meesterhacker'. Wat er in die kelder met muziek gebeurt, is volgens mij een stuk 'herprogrammering' van mensen. Tenslotte zijn mensen ook een soort van robots, alleen dan op een andere basis. De hele gevangenneming van kyle reese zou dan een goed bedachte 'setup' zijn van john connor.
Dat brengt leuke hersenkronkels! Stel je voor dat ze met deze onderdelen andere cyborgs kan bouwen, en ze dus Skynet opgezet heeft. Wie heeft haar dan oorspronkelijk gebouwd? Heeft ze daar dan zelf voor gezorgd? We zitten hier een beetje met een tijdlus...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:18 schreef dapluiz het volgende:
Misschien is Cameron wel verantwoordelijk voor het ontstaan van Skynet
crap zeg! Dat zou maarzo eens kunnen, het continue in het hele skynet verhaal is natuurlijk John Connor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:54 schreef northernlight81 het volgende:
Misschien heeft John Connor nog een functie in het bouwen van skynet.
Toen ze zo bedenkelijk keek toen ze die chip uit z'n hoofd haalde had ik het gevoel dat ze er eigenlijk morele bezwaren tegen had. Alsof je iemand zijn ziel ontneemt ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef Prosac het volgende:
Ze heeft die chip bewaard, maar het hoeft niet persé negatief te zijn. Het kan ook in opdracht van John zijn.
Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef rakotto het volgende:
Ik denk dat Cameron al bad is.Ze heeft nu al twee componenten!
Maar de chip is niet hergeprogrammeerd hé.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Die terminators hebben altijd een hele duidelijke missie gehad. Als Cameron een 2e terminator moet bouwen, had John Conner er toch gewoon 1 extra teruggestuurd.
Wat ik me kan bedenken is dat die chip beter is dan die van Cameron, ofdat ze reserve componenten wil hebben.
Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:34 schreef JK het volgende:
Ik zie dat jullie nog 1 ding niet hebben vermeld;
Als ze die andere terminator verbrand en ze kijkt ernaar en daarna naar Charley, dat haar ogen heel even blauw zijn... en dat komt dus niet van het vuur, dan zou het een rode gloed moeten hebben....
Of zou het een foutje in de divx zijn? Denk het niet
Kijk het maar eens na.. misschien betekend dat ook iets?
[ afbeelding ]
Nope, dit staat op Wikia :quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Die blauwe kleur lijkt idd alsof het tijdens de montage opzettelijk naar voren gebracht is. Zal wel gewoon voor filmische redenen zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |