Hoezo?quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:04 schreef gronk het volgende:
...ik ben al lang blij dat er eens een serie is waarin verwezen wordt naar de Golem
Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.quote:
Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Daarzo. Voor een 'standaard actiefilm' vind ik zoiets toch een hele aardige verwijzing. Geeft aan dat de makers op z'n minst toch wel een beetje hebben nagedacht over hun maaksel, en de problematiek die er achter zit. En dat 't niet alleen maar gaat over pief-paf-pauw.
Ja joh, je hebt gelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:03 schreef Symer het volgende:
Ik heb liever dat de makers over de verhaallijnen en plotgaten nadenken dan over aardige verwijzingen, maar goed, ieder z'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat dit nog gaat komen. Ik dacht gister ook even dat die scene met JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het begin ervan was.
Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:06 schreef DaFrenk het volgende:
Best toffe aflevering! Alleen jammer dat het een "afgerond" einde is, een leuke cliffhanger was misschien beter geweest? Al is het einde van nu ook wel interessant..
Truequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb een grafhekel aan soap-style-cliffhangers, dus dit is ideaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door northernlight81 op 08-02-2008 01:17:43 ]
Nice!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef dapluiz het volgende:
http://pogdesign.co.uk/cat/
Kan ik iedere serie kijkend persoon hier aanraden
Super!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef dapluiz het volgende:
http://pogdesign.co.uk/cat/
Kan ik iedere serie kijkend persoon hier aanraden
Dat ik 'm nog moet kijken, knurft. D'r zijn mensen die niet om 11 uur 's ochtends meteen de nieuwste episodes van allerlei series kunnen of willen kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:58 schreef s0k het volgende:
Episode is al uit, dus wat miep je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |