Dat is het: God Hates Us All kwam uit op 11 September 2001quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef knars het volgende:
nee, terroristen en 11 september gedoe
dat kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef Mark het volgende:
Eentje weet ik er (die zoetsappige), die heb je zelf gepost
Ssst, laat knars nou in de waanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:17 schreef Gambolputty het volgende:
Is Elvis dood??
Dat zou ook mijn gok zijn geweest, Are you lonesome tonight dan maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef Neleos het volgende:
Suspicious Minds?
Die heet anders, toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:57 schreef ranja het volgende:
Can't Help Falling in Love
Geen lush, wel Blonde Redheadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef Ascaroth het volgende:
Foto komt me erg bekend voor..
edit: Blonde Redhead dacht ik.
quote:The band is often described as sexually menacing, but the feeling here is more akin to a couple of best friends who toy with their sexual tension, fully realizing that doing anything about it would ruin everything.plots the wax and wane of relationships like this, as the duo drop the Velvet Underground curtain and spaz on each other in plain view.
quote:MAD JOHN
There was an old man who lived in the greenwood
nobody knew him or what he had done
but mothers words say to their children beware of Mad John.
John would sing with the birds in the morning
laugh with the wind in the cold end of night
but people from behind their curtains, said he's not quite right.
John had it sussed he was living the life of a tramp
yes his bed was the cold and the damp but the sun was his friend
he was free
So here was a wise one who loved all the haters
he loved them so much that their hate turned to fear
and shaking from behind their curtains the loved ones would hear.
Close qua voornaam, maar Nee(neh)...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef ranja het volgende:
ik moet gokken op Neneh Cherry
Naast de hits van Vanity 6, Apollonia 6, Samantha Fox, Sabrina, Centerfold, Amanda Lear en Marvin Gay was er nog een hit te zien...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef ranja het volgende:
Vanity?
Afgelopen zaterdag op TV als lid van Labelle...quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nona Hendryx
zou ik nooit herkend hebben. dacht dat die wat, eh, forser was.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nona Hendryx
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef brother52 het volgende:
Jimi Page & the black crowes - Live at the greek
The Sonics ?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:26 schreef methodmich het volgende:
Verrassend, niemand mijn tekstvraag beantwoord!
Wat begrijp je niet van de jaren 60 ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef knars het volgende:
The Cure!
Neleos +1quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef Neleos het volgende:
The Small Faces?
Nee, maar wel net zoiets ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben geneigd de Kooks te zeggen, met een fan erbij ofzo.
Dat is een harde upcomer in mijn Last.fm lijst.quote:
Welke band?quote:are an English indie rock band which formed in Wilmslow, Cheshire, England, but most of their early gigs were in the city of Manchester. The band is comprised of brothers Jez Williams (guitar), Andy Williams (drums) and Jimi Goodwin (bass, vocals, guitar).
Het optreden was redelijk, maar ook niet meer dan dat, maar ik moet zeggen dat het album echt gewoon een lekker popplaatje is.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:02 schreef bartrid het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er geen harde opkomer van krijg.
Ontopic: dat zijn Doves.
quote:DO YOU GET IT GRRRL?is a one-woman-formation, consisting of a girl, a 4track taperecorder and a screaming guitar. The music is kind of a mix between elektro, punk and heavy rock with nut-cracking solos. It’s all about the fun, but also contains some messages of social criticism
Was je daar ook al?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef bartrid het volgende:
Ik was zaterdag toevallig op een gratis festival in Den Haag. Wie verknalde daar mijn plezier?
[..]
Ik zat bij de zwarte ruiter (of 1 van de buren) voor de deur te zitten. Met uhm, Wolfsheim-shirt gok ik. Neon Judgement Electronics was wel vetquote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef bartrid het volgende:
hahaha, dan hadden we daar ook een biertje kunnen pakken
Yup, bij lalaland geweest en met een aantal mensen wat wezen drinken en dus ook Elle Bandita gezien (omdat ik Neon Judgement wou zien). Dit keer een Ministry t-shirt en ik stond redelijk vooraan
Mijn god wat was dat Elle Bandita slecht
Neon Electronics inderdaad ja. Ik zat eerst bij Zeta en toen bij de Zwarte Ruiter.... Tijdens het politiek correcte hoofdprogramma maar richting trein gegaan....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zat bij de zwarte ruiter (of 1 van de buren) voor de deur te zitten. Met uhm, Wolfsheim-shirt gok ik. Neon Judgement Electronics was wel vet
Elle Bandita was leuk van sneu-igheid.
Wie dit?
[afbeelding]
Bartrid+1quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef bartrid het volgende:
Peaches?
Was ook geen reet aan. Normaal zijn trommelnegers wel leuk, voor een kwartiertje, maar deze trommelden wel heel saaiquote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Neon Electronics inderdaad ja. Ik zat eerst bij Zeta en toen bij de Zwarte Ruiter.... Tijdens het politiek correcte hoofdprogramma maar richting trein gegaan....
quote:I poked my finger down inside makin a little room for a ant to hide
Natures candy in my hand or can or a pie
Nee, heeft niks met peaches of presidenten te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:56 schreef bartrid het volgende:
Geen vervolgvraag?
Ha. Ik wist dat er na anderhalf uur f5en wel iemand moest komen die het wist.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef bigshadow het volgende:
Les savy fav?
Ja, ik heb het album inches, die hint was echt wel cruciaalquote:Op maandag 30 juli 2007 22:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha. Ik wist dat er na anderhalf uur f5en wel iemand moest komen die het wist.
bigshadow + 1
Klopt, het staat op de foto zie ik nuquote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Neleos het volgende:
Ik heb geen idee, behalve als het The Format is.
Niet eens een rebus nodigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef knars het volgende:
Spock's Beard
juist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
De drummer van Spock's Beard dus?
Ken die band niet, laat staan de drummer...
nee, laatste paar weken ligt het 's avonds stil, of wegens gebrek aan belangstelling, of wegens te moeilijke openstaande vraag, of wegens geen openstaande vraag... in elk geval stil.quote:
Portugalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef knars het volgende:
Ik denk een combinatie van bovenstaande factoren. En daarbij, het is vakantie voor een groot deel van nederland.
Tja, wat daar fout is gegaan.... Hay wilde een rockband oprichten maar voor ze het zelf wisten hadden ze een eigen tv programma op Nickelodeon of Jetix ofzo en speelden ze voor K3 publiek (overigens was Ryan/Elle toen al lang weg).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dus Bad Candy?
Dat heb ik qua muziek nooit echt gevolgd...
Absoluut, zelfs zodanig dat er een relatie is met een commandeur in de Orde van het Britse Rijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef bigshadow het volgende:
...wel ergens uit GB denk ik zo aan het bier te zien.
Het zijn niet de maccabees iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, zelfs zodanig dat er een relatie is met een commandeur in de Orde van het Britse Rijk...
Vanaf 10.30 uur zit ik anderhalf uur in overleg, dus even geen reaktie van mij op eventuele reakties...
Guinnessquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het zijn niet de maccabees iig.
Ik voel me echt dom...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Wat jij wilt:
Welke 'bee' is commandeur in de Orde van het Britse Rijk?
Vervolgens de foto weer eens bekijken en weer even zelf nadenken...![]()
geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Welke 'bee' is commandeur in de Orde van het Britse Rijk?
quote:
Oh, dan nog steeds geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Neleos het volgende:
Ohja, da's de band van de zoon van Sting.
Niks sorry, alleen niet zeggen dat het makkelijk is in het vervolg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
OK, dan gaan we het maar onthullen, want veel meer spelers zijn er niet op de markt:
De band van Sting's zoon (Joe Sumner) heet Fiction Plane. Ze staan in het voorprgramma van pa en consorten en proberen nu met het nummer 'Two Sisters' de hitlijsten te bestormen...
Sorry voor het oponthoud...![]()
Kei, dat werkt beterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Snow Patrol
En soms sta ik versteld van wat anderen weten over met name de hedendaagse, wat onbekendere muziek/bands, dus dacht ik dat Fiction Plane ook wel bekend zou zijn...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:33 schreef Berkery het volgende:
Cock Robin?
Hoe tuttig wil je zijn als je al op bowling-schoenen looptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope. Normaal zien ze er iets tuttiger/ouderwets uit..
Ah. Nu niet dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope. Normaal zien ze er iets tuttiger/ouderwets uit..
Tssssk. Vorig jaar werd deze band telkens gegokt bij grote bands met dames erin..zo'n beetje tussenin de periodes dat er dan The Arcade Fire en Architecture In Helsinki werd gegoktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef ranja het volgende:
meer 'grote groepen' ken ik zo niet geloof ik
Juistemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef bigshadow het volgende:
Camera obscura
ohja. van ver weg komend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef bigshadow het volgende:
Camera obscura
niet door mij. bij dit soort namen moet je bij bigshadow en Z zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tssssk. Vorig jaar werd deze band telkens gegokt bij grote bands met dames erin..zo'n beetje tussenin de periodes dat er dan The Arcade Fire en Architecture In Helsinki werd gegokt
Stimmt, in dit segment scoor ik (wij) de meest puntjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:27 schreef ranja het volgende:
[..]
ohja. van ver weg komend.
[..]
niet door mij. bij dit soort namen moet je bij bigshadow en Z zijn
Verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan hou ik het op The Hidden Cameras
quote:The song is reputed to be about one of Lennon's numerous affairs, as his marriage to Cynthia was failing. Other sources state it is a reference to Brian Epstein, the group's manager, who was homosexual (homosexuality was a criminal offense in Britain at the time).
When Lennon made a mistake during the recording (he sang "two foot small" instead of "two foot tall"), he is reported to have said: "Leave it in, the pseuds'll love it!"
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef Neleos het volgende:
Dansen?
Hij doet t niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke albumhoes zien we hier in Lego?
[afbeelding]
Ze maken een poing geluid.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De Rotterdam Termination Source wist wel raad met dit instrument..
quote:Winters cityside
Crystal bits of snowflakes all around my head and in the wind
I had no illusions
That Id ever find a glimps of summers heatwaves in your eyes
Berkery +1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij 'Miss you'
OK. Ik wil ook zo mijn nest inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Het moet natuurlijk ook weer niet te snel gaan...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Tempo er in houden:
quote:“Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest”, reageert Junior van der Stel van Mojo Concerts. “Er is dit weekend iets misgegaan in het systeem. In eerste instantie was de verdeling van de tickets over de twee opties fiftyfifty. Toen de kaarten zonder cd op waren, gaf het systeem niet automatisch meer losse kaarten vrij vanuit de bundel met cd. Helaas was iemand vergeten die mogelijkheid in te voeren. Vanochtend is dat met de grootste urgentie rechtgezet. Er zijn nu nog een paar honderd losse kaarten te koop, zonder de cd dus.”
quote:
Toen de kaartverkoop voor de concerten begon (medio januari dit jaar geloof ik) was 'Yours Truly, Angry Mob' nog niet uit. Die verscheen pas in mei, vlak voor de Nederlandse concerten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef ranja het volgende:
die cd is toch al een hele tijd uit? vandaar dat niemand een kaart + cd kocht...
Toch maar even gecheckt:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
Mei? Dacht dat ik die in Maart toen ik in Londen was al uit was.
Ja, de programmering is echt belachelijk. Vrijdag en zondag zijn bomvol met goede bands terwijl de zaterdag echt verschrikkelijk matig is (mijn opinie natuurlijk). Maar goed, ik overleef het wel, ik baal gewoon nu al van het moeten maken van moeilijke keuzen en het missen van, waarschijnlijk, goede optredens.quote:
Lijkt me een prima lijstje!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Out Of Space - Prodigy
Space Oddity - David Bowie
Hello Spaceboy - David Bowie
Space Cowboy - Steve Miller
Spaceman - Babylon Zoo
Advertising Space - Robbie Williams
Spaceboy - Smashing Pumpkins
Mr. Spaceman - Byrds
Spacer - Sheila & The Black Devotion
Woodpeckers From Space - Video Kids
geldt voor mij ook. maar Zaterdag kan nog mee gaan vallen aangezien daar nog een aantal tba staatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef bigshadow het volgende:
Ja, de programmering is echt belachelijk. Vrijdag en zondag zijn bomvol met goede bands terwijl de zaterdag echt verschrikkelijk matig is (mijn opinie natuurlijk).
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef ranja het volgende:
is dat Aha? (nieuwe stijl) Als ze het niet zijn zijn het wel lookalikes met Morten en Pal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |