Close qua voornaam, maar Nee(neh)...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef ranja het volgende:
ik moet gokken op Neneh Cherry
Naast de hits van Vanity 6, Apollonia 6, Samantha Fox, Sabrina, Centerfold, Amanda Lear en Marvin Gay was er nog een hit te zien...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:07 schreef ranja het volgende:
Vanity?
Afgelopen zaterdag op TV als lid van Labelle...quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nona Hendryx
zou ik nooit herkend hebben. dacht dat die wat, eh, forser was.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nona Hendryx
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef brother52 het volgende:
Jimi Page & the black crowes - Live at the greek
The Sonics ?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:26 schreef methodmich het volgende:
Verrassend, niemand mijn tekstvraag beantwoord!
Wat begrijp je niet van de jaren 60 ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef knars het volgende:
The Cure!
Neleos +1quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef Neleos het volgende:
The Small Faces?
Nee, maar wel net zoiets ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:13 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben geneigd de Kooks te zeggen, met een fan erbij ofzo.
Dat is een harde upcomer in mijn Last.fm lijst.quote:
Welke band?quote:are an English indie rock band which formed in Wilmslow, Cheshire, England, but most of their early gigs were in the city of Manchester. The band is comprised of brothers Jez Williams (guitar), Andy Williams (drums) and Jimi Goodwin (bass, vocals, guitar).
Het optreden was redelijk, maar ook niet meer dan dat, maar ik moet zeggen dat het album echt gewoon een lekker popplaatje is.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:02 schreef bartrid het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er geen harde opkomer van krijg.
Ontopic: dat zijn Doves.
quote:DO YOU GET IT GRRRL?is a one-woman-formation, consisting of a girl, a 4track taperecorder and a screaming guitar. The music is kind of a mix between elektro, punk and heavy rock with nut-cracking solos. It’s all about the fun, but also contains some messages of social criticism
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |