Kei, dat werkt beterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Snow Patrol
En soms sta ik versteld van wat anderen weten over met name de hedendaagse, wat onbekendere muziek/bands, dus dacht ik dat Fiction Plane ook wel bekend zou zijn...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:33 schreef Berkery het volgende:
Cock Robin?
Hoe tuttig wil je zijn als je al op bowling-schoenen looptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope. Normaal zien ze er iets tuttiger/ouderwets uit..
Ah. Nu niet dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope. Normaal zien ze er iets tuttiger/ouderwets uit..
Tssssk. Vorig jaar werd deze band telkens gegokt bij grote bands met dames erin..zo'n beetje tussenin de periodes dat er dan The Arcade Fire en Architecture In Helsinki werd gegoktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef ranja het volgende:
meer 'grote groepen' ken ik zo niet geloof ik
Juistemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef bigshadow het volgende:
Camera obscura
ohja. van ver weg komend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef bigshadow het volgende:
Camera obscura
niet door mij. bij dit soort namen moet je bij bigshadow en Z zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tssssk. Vorig jaar werd deze band telkens gegokt bij grote bands met dames erin..zo'n beetje tussenin de periodes dat er dan The Arcade Fire en Architecture In Helsinki werd gegokt
Stimmt, in dit segment scoor ik (wij) de meest puntjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:27 schreef ranja het volgende:
[..]
ohja. van ver weg komend.
[..]
niet door mij. bij dit soort namen moet je bij bigshadow en Z zijn
Verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan hou ik het op The Hidden Cameras
quote:The song is reputed to be about one of Lennon's numerous affairs, as his marriage to Cynthia was failing. Other sources state it is a reference to Brian Epstein, the group's manager, who was homosexual (homosexuality was a criminal offense in Britain at the time).
When Lennon made a mistake during the recording (he sang "two foot small" instead of "two foot tall"), he is reported to have said: "Leave it in, the pseuds'll love it!"
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef Neleos het volgende:
Dansen?
Hij doet t niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke albumhoes zien we hier in Lego?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |