quote:“Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest”, reageert Junior van der Stel van Mojo Concerts. “Er is dit weekend iets misgegaan in het systeem. In eerste instantie was de verdeling van de tickets over de twee opties fiftyfifty. Toen de kaarten zonder cd op waren, gaf het systeem niet automatisch meer losse kaarten vrij vanuit de bundel met cd. Helaas was iemand vergeten die mogelijkheid in te voeren. Vanochtend is dat met de grootste urgentie rechtgezet. Er zijn nu nog een paar honderd losse kaarten te koop, zonder de cd dus.”
quote:
Toen de kaartverkoop voor de concerten begon (medio januari dit jaar geloof ik) was 'Yours Truly, Angry Mob' nog niet uit. Die verscheen pas in mei, vlak voor de Nederlandse concerten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef ranja het volgende:
die cd is toch al een hele tijd uit? vandaar dat niemand een kaart + cd kocht...
Toch maar even gecheckt:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:09 schreef ranja het volgende:
Mei? Dacht dat ik die in Maart toen ik in Londen was al uit was.
Ja, de programmering is echt belachelijk. Vrijdag en zondag zijn bomvol met goede bands terwijl de zaterdag echt verschrikkelijk matig is (mijn opinie natuurlijk). Maar goed, ik overleef het wel, ik baal gewoon nu al van het moeten maken van moeilijke keuzen en het missen van, waarschijnlijk, goede optredens.quote:
Lijkt me een prima lijstje!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Out Of Space - Prodigy
Space Oddity - David Bowie
Hello Spaceboy - David Bowie
Space Cowboy - Steve Miller
Spaceman - Babylon Zoo
Advertising Space - Robbie Williams
Spaceboy - Smashing Pumpkins
Mr. Spaceman - Byrds
Spacer - Sheila & The Black Devotion
Woodpeckers From Space - Video Kids
geldt voor mij ook. maar Zaterdag kan nog mee gaan vallen aangezien daar nog een aantal tba staatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:34 schreef bigshadow het volgende:
Ja, de programmering is echt belachelijk. Vrijdag en zondag zijn bomvol met goede bands terwijl de zaterdag echt verschrikkelijk matig is (mijn opinie natuurlijk).
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef ranja het volgende:
is dat Aha? (nieuwe stijl) Als ze het niet zijn zijn het wel lookalikes met Morten en Pal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |