juist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
De drummer van Spock's Beard dus?
Ken die band niet, laat staan de drummer...
nee, laatste paar weken ligt het 's avonds stil, of wegens gebrek aan belangstelling, of wegens te moeilijke openstaande vraag, of wegens geen openstaande vraag... in elk geval stil.quote:
Portugalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef knars het volgende:
Ik denk een combinatie van bovenstaande factoren. En daarbij, het is vakantie voor een groot deel van nederland.
Tja, wat daar fout is gegaan.... Hay wilde een rockband oprichten maar voor ze het zelf wisten hadden ze een eigen tv programma op Nickelodeon of Jetix ofzo en speelden ze voor K3 publiek (overigens was Ryan/Elle toen al lang weg).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dus Bad Candy?
Dat heb ik qua muziek nooit echt gevolgd...
Absoluut, zelfs zodanig dat er een relatie is met een commandeur in de Orde van het Britse Rijk...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef bigshadow het volgende:
...wel ergens uit GB denk ik zo aan het bier te zien.
Het zijn niet de maccabees iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, zelfs zodanig dat er een relatie is met een commandeur in de Orde van het Britse Rijk...
Vanaf 10.30 uur zit ik anderhalf uur in overleg, dus even geen reaktie van mij op eventuele reakties...
Guinnessquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het zijn niet de maccabees iig.
Ik voel me echt dom...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Wat jij wilt:
Welke 'bee' is commandeur in de Orde van het Britse Rijk?
Vervolgens de foto weer eens bekijken en weer even zelf nadenken...![]()
geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Welke 'bee' is commandeur in de Orde van het Britse Rijk?
quote:
Oh, dan nog steeds geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Neleos het volgende:
Ohja, da's de band van de zoon van Sting.
Niks sorry, alleen niet zeggen dat het makkelijk is in het vervolg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef MadMaster het volgende:
OK, dan gaan we het maar onthullen, want veel meer spelers zijn er niet op de markt:
De band van Sting's zoon (Joe Sumner) heet Fiction Plane. Ze staan in het voorprgramma van pa en consorten en proberen nu met het nummer 'Two Sisters' de hitlijsten te bestormen...
Sorry voor het oponthoud...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |