Vrij vertaald:quote:La Provence, uno dei più importanti quotidiani del sud della Francia, dà corpo alle voci che da qualche giorno si rincorrono nella carovana del Tour de France. «C'è un altro caso di positività al Tour - scrive il sito internet de La Provence -, si sarebbe registrato negli esami seguiti alla tappa di domenica 22 luglio e riguarderebbe una delle maglie del Tour. L'annuncio definitivo dovrebbe arrivare entro domenica». Per la cronaca quel giorno le maglie erano sulle spalle di Rasmussen (gialal), Contador (bianca), Boonen (verde) e Soler (a pois, indossata quale secondo della classifica alle spalle di Rasmussen).
Ik tvp even mee, ben wel benieuwd. Voor mij was de lol van de tour wel af toen Rasmussen eruit werd gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Wie weet. Boonen lijkt me in ieder geval hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat gaat Soler worden, ik weet het zeker.
bericht komt van een Franse krant (La Provence) staat in dat bericht van tuttobiciweb erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
Die is nog wel jarig vandaag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
In ieder geval Rasmussen (geel) en Contador (winnaar).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef DrMarten het volgende:
Zijn al die mannen trouwens getest na de etappe? En zo niet, wie zijn er dan wel getest?
Inderdaad, Rasmussen wordt m.i. onterecht eruit getrapt. Zegt Contador de volgende dag doodleuk dat hij vindt dat hij verdiend in het geel rijdt.quote:
Daar zit wat in. Als Leipo dan de tour wint zal de tour nog depressiever uit de bus komen dan die al is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef knnth het volgende:
ik hoop contador, en alleen omdat het toch al allemaal kut is. hoe groter het drama, hoe beter.
winnaar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
In ieder geval Rasmussen (geel) en Contador (winnaar).
Sinkewitz was voor de Tour.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zou trouwens het vierde geval zijn.
3e in de Tour.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zou trouwens het vierde geval zijn.
Contador won de rit op die dag. De ritwinnaar en drager van het geel worden elke dag gecontroleerd. Daarnaast nog een stuk of 5 zogenaamd random uitgekozen renners.quote:
Jawel joh, stijf van de anabolenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef petitlapin2 het volgende:
TOMMEKE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe:'(
Denk het ook. Ik kan het artikel niet terugvinden op de website.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef RM-rf het volgende:
dit is de site van la Provence: http://www.laprovence.com/Actualites-Sports.php
staat niks.., wat dat betreft vind ik het ongeloofwaardig als vage sites zich beroepen op een bekende krant, maar deze krant zelf kennelijk nog geen noodzaak ziet dusdanig nieuws te openbaren....
loze geruchtenkeuken-bezighouderij
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef RM-rf het volgende:
dit is de site van la Provence: http://www.laprovence.com/Actualites-Sports.php
staat niks.., wat dat betreft vind ik het ongeloofwaardig als vage sites zich beroepen op een bekende krant, maar deze krant zelf kennelijk nog geen noodzaak ziet dusdanig nieuws te openbaren....
loze geruchtenkeuken-bezighouderij
pfhieuwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Als het inderdaad een truidrager is dan dus Rasmussen of Contador. Boonen en Soler zijn niet getest.
Plakt Le Mevel niet meer ergens tegen het asfalt in een afdaling?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Als het inderdaad een truidrager is dan dus Rasmussen of Contador. Boonen en Soler zijn niet getest.
Is Contador al eerder getest voor deze rit? Rasmussen is al zovaak negatief getest, dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Ik dacht dat sowieso de eersten + de truidragers werden getest, maar dat klopt dus niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Landis was vorig jaar ook al zovaak negatief getest hé ...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Is Contador al eerder getest voor deze rit? Rasmussen is al zovaak negatief getest, dat kan bijna niet
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef knnth het volgende:
ik hoop contador, en alleen omdat het toch al allemaal kut is. hoe groter het drama, hoe beter.
Dat was een etappe later geloof ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Plakt Le Mevel niet meer ergens tegen het asfalt in een afdaling?
Nee, alleen de winnaar, de drager van het geel en 5 'random' renners.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat sowieso de eersten + de truidragers werden getest, maar dat klopt dus niet?
Alleen de gele trui van de truidragers zeker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat sowieso de eersten + de truidragers werden getest, maar dat klopt dus niet?
voor zondagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef Arcee het volgende:
Welkom in de Tour nieuwe vorm: gezellig gokken wie de volgende positivo is.
Hopelijk wel vandaag duidelijkheid, toch?
ondanks dat ik dit topic geopend heb, stem ik ook op een hoaxquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb (voorlopig) op hoax gestemd iig.
Ja, daarom zei ik ook hopelijk vandaag.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:57 schreef Bartoli het volgende:
voor zondag
ook niet, al zei wuyts gisteren wel dat er geruchten gingen in de wandelgangen over zoietsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Arcee het volgende:
Ze hebben het er bij de NOS op tv nog niet over gehad.
Bij de Belg dan?
dan sta je daar als contador of boonen met een trui die je van het lijf wordt gerukt, de bloemen uit je handen, een publieke afslachtingquote:
Heb je zo weinig vertrouwen in Boonenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
pfhieuw, petitlapin2 wrijft even het angstzweet van haar voorhoofd
quote:
you never know, bruce, you never knowquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat de verklaring wordt als het Rasmussen zou zijn.
Rasmussen: "Onmogelijk, ik was niet op die dopingcontrole, ik zat in Mexico."
Oh ja ik ben in de war met een andere rit, sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Contador won de rit op die dag. De ritwinnaar en drager van het geel worden elke dag gecontroleerd. Daarnaast nog een stuk of 5 zogenaamd random uitgekozen renners.
Dat was een eerste 'geruchtenlijst' op de lijst van het gerecht zelf bleken later verschillende namen zoals Davis en Contador niet meer te staan. Wat de reden daarvan is, is niet bekend. Spijtoptanten ? Te weinig bewijslast ? Of gewoon foute informatie van die krant ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
het lijstje van doker fuentes.
'Maglie' zijn truien?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
27/07/2007 La Provence: c'è un altro caso "importante" di positività
Vrij vertaald:
[...]
betreft een van de truien van de Tour.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd wat de verklaring wordt als het Rasmussen zou zijn.
Rasmussen: "Onmogelijk, ik was niet op die dopingcontrole, ik zat in Mexico, die controleur is gek."
Nee, geen geruchtenlijst. Duitse krant Süddeutsche Zeitung meldt dat Contador daadwerkelijk wel op de lijst van Fuentes heeft gestaan en daar niet vanaf is gehaald omdat hij niet schuldig was.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat was een eerste 'geruchtenlijst' op de lijst van het gerecht zelf bleken later verschillende namen zoals Davis en Contador niet meer te staan. Wat de reden daarvan is, is niet bekend. Spijtoptanten ? Te weinig bewijslast ? Of gewoon foute informatie van die krant ?
Veel mensen zien hem als getuige.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:07 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, geen geruchtenlijst. Duitse krant Süddeutsche Zeitung meldt dat Contador daadwerkelijk wel op de lijst van Fuentes heeft gestaan en daar niet vanaf is gehaald omdat hij niet schuldig was.
Derdequote:
hehe nurtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:00 schreef Arcee het volgende:
Als het Contador is hoop ik dat 't zaterdagavond pas bekend wordt gemaakt, zodat we nog wel een spannende TT kunnen kijken.
Ach, ik vind het allemaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Veel mensen zien hem als getuige.
Volgens mij is van dit doping geval tot op heden weinig waar.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef leroytje het volgende:
Als Soler nou ook nog gepakt wordt, dan pakt Contador 3 truien
Waarom!?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat gaat Soler worden, ik weet het zeker.
Soler is niet getest. Bullshit dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me bullshit, en anders is het Soler.
....dan moet het wel een fransman zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Als zelfs l'equipe er niks over meldt ...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef Grobbel het volgende:
Is er uberhaupt een officieel kanaal dat dit bevestigt?
http://www.laprovence.com(...)au-cas-de-dopage.phpquote:Un nouveau cas de dopage sur le Tour?
Publié le vendredi 27 juillet 2007 à 09H23
L'information a commencé à filtrer hier matin, à Pau. Elle faisait état d'un nouveau contrôle positif, le quatrième de cette édition 2007. Ce test aurait été effectué dimanche dernier et pourrait concerner un coureur porteur d'un maillot distinctif.
Ce jour-là, il s'agissait de Rasmussen (jaune), Soler (meilleur grimpeur par procuration), Boonen (vert) et Contador (blanc). Le résultat devrait être rendu public d'ici dimanche selon la procédure en vigueur qui implique une semaine de délais.
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef Bartoli het volgende:
ZDF meldt dat de politie bij het Barloworld hotel staat. Of gaan ze alle hotels afzoeken dat kan natuurlijk ook.
laat maar kan misschien ook dat ze alle hotels afgaan ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Al is de edit o zo snel, de quote achterhaalt hem wel, Bartoli.
ja I know had ge-edit want kon het ook verkeerd begrepen hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Al is de edit o zo snel, de quote achterhaalt hem wel, Bartoli.
Een ploeg zit bijna nooit alleen in een hotel..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef Bartoli het volgende:
alhoewel toch niet; c4fans zegt het ook:
http://forum.cycling4fans.de/thread.php?postid=994528#post994528
dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een ploeg zit bijna nooit alleen in een hotel..
Dat kan natuurlijk ook een fout zijn. Misschien zijn ze wel gecontroleerd en is dat foutief vermeld. Ik zou het maar even afwachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toen
Volgens de markt op Betfair lijkt het Soler te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:36 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Is Soler nou wel of niet gecontroleerd die Etappe?
Geloof er ook nog niet veel van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:37 schreef Fides het volgende:
Mwah, ik denk dat hier een paar overijverige journalisten aan het werk zijn geweest.
Amateur. Dat is gewoon de Liberty-Seguros ploeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
het lijstje van doker fuentes.
Dat laatste denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens de markt op Betfair lijkt het Soler te zijn.
Of een aantal mensen gaan veel geld verliezen n.a.v. geruchten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens de markt op Betfair lijkt het Soler te zijn.
Of een aantal mensen gaan veel geld verliezen n.a.v. geruchten.
Tijdens de etappe van 25 juli zou er een naam van een volgend doping geval bekend worden gemaakt rond 15.00 uur. IK luisterde die dag voornamelijk Sporza en daar werd gespeculeerd, door de commentatoren, over een renner van Barloworld. Als eerste werd Robert Hunter genoemd, later kwam daar de naam Mauricio Soler bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef Bartoli het volgende:
ZDF meldt dat de politie bij het Barloworld hotel staat . Of gaan ze alle hotels afzoeken dat kan natuurlijk ook.
Betekent deze zin dat dit gerucht waarschijnlijk dus pas zondag bevestigd zou worden? Zou wel een stunt zijn... op de laatste dag van de tour.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:59 schreef wimderon het volgende:
Dit is de bron waarnaar Tuttobici verwijst:
[..]
Le résultat devrait être rendu public d'ici dimanche selon la procédure en vigueur qui implique une semaine de délais.
http://www.laprovence.com(...)au-cas-de-dopage.php
Nee, het moet vóór zondag bekend zijn gemaaktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Betekent deze zin dat dit gerucht waarschijnlijk dus pas zondag bevestigd zou worden? Zou wel een stunt zijn... op de laatste dag van de tour.
Jans Koertsquote:
Aantonen dat iemand geen doping heeft gebruikt, is makkelijker dan het A-staal bewerken dat wèl positief eruit komt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:20 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Nee, het moet vóór zondag bekend zijn gemaakt
Volgens mij is het onzin....duurt veel te lang.
Soler schijnt niet eens getest te zijn. Lees de eerste pagina van dit topic nog maar eens na.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:35 schreef jmac het volgende:
Odds blijven in t nadeel van soler maar weinig nieuws...
afwachten
Gedaan:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Soler schijnt niet eens getest te zijn. Lees de eerste pagina van dit topic nog maar eens na.
quote:een van de truien heeft positief getest na afloop van de pyreneen rit naar plateau de beille (afgelopen zondag). de truien waren Rasmussen (geel), boonen (groen), contador (wit) en soler (bollen)
[..bronvermelding..]
-edit- deze zijn toen ook getest: Valverde (Caisse d'Epargne), Schleck (CSC), Verdugo (Euskaltel), Valjavec (Lampre), Le Mevel (Crédit Agricole) und Scheirlinckx (Cofidis)
[..]
Maar hij droeg wel de trui.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de goede orde: Soler had de bollen toen nog niet.
Ook meegenomen in het achterhoofd!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
quote:
Neuh, gisteren was saai zonder uitsluiting, Smeets wilde alweer gewoon overgaan tot de orde van de dag.quote:
Ja, maar dat zijn berichten uit twee bronnen.quote:
Bedankt voor deze blik, ik heb nl. geen tijd om ALLES (rond deze tour) bij te houden. Gek hè?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:19 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn berichten uit twee bronnen.
De eerste bron zegt: er is een truidrager positief. De truidragers zijn Contador, Rasmussen, Soler en Boonen. Er staat NIET dat de truidragers allemaal getest zijn.
De tweede bron zegt: Valverde, Schleck, Verdugo, Valjavec, Le Mevel en Scheirlinckx zijn 'random' geselecteerd en getest na de bewuste etappe.
De conclusie: Soler is niet getest! Want naast de 6 'random' renners worden alleen de ritwinnaar (Contador) en gele trui (Rasmussen) getest. Niet alle truidragers worden standaard getest.
Ook ik heb Rasmussen nog steeds niet uitgesloten. Ookal probeerde mijn vader me de harde uitspraak te ontlokken dinsdagavond of ik dacht dat "hij het echt helemaal schoon" had bereikt. Als wetenschapper, maar GEEN arts, zei ik dat ik dat niet kon zeggen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:20 schreef Spooky4u het volgende:
Het meest logische is natuurlijk Rasmussen.
De meest vage dingen rond die man. Wat allemaal begon met 'in het zwart' rijden en eindigt met de vraag waarom hij niet gewoon doorgaf : "hej, ik zit een week in de Dolomieten"??
Zijn bloed zal inmiddels wel 1000X getest zijn en dat er uiteindelijk toch iets gevonden is.
Maar na die etappe welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Mijn Deens is een beetje roestig, maar de spanning stijgt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef jmac het volgende:
MORGEN PERSCONFERENTIE 11.00
http://www1.vg.no/sport/s(...)kel.php?artid=154076
Vreemde tijd, de etappe is dan al bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef jmac het volgende:
MORGEN PERSCONFERENTIE 11.00
http://www1.vg.no/sport/s(...)kel.php?artid=154076
Noors.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn Deens is een beetje roestig, maar de spanning stijgt.![]()
Inderdaad... ik wacht op meer bronnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemde tijd, de etappe is dan al bezig.
Tenzij het om een Fransman gaatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Jakie het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegt helemaal niks van. Als er echt iets aan de hand zou zijn dan had l'equippe dat al lang gemeld, die zijn er altijd als de kippen bij als er weer iets gebeurt.
Nou nee, als je de etappe bekijkt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef -J-D- het volgende:
Casar moet dat zijn...
Dan nog... de 18e etappe naar Plateau-de-Beille??? Gewonnen door Casar??quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef -J-D- het volgende:
Casar moet dat zijn...
Ik heb het moeten vertalen, Canard is Frans voor eendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Cootz het volgende:
En een slecht nederlands artikel op een Poolse site is al helemaal bullshit. Het artikel is bij die zogenaamde bron al helemaal niet te vinden.
Nee dat staat er niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:43 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan nog... de 18e etappe naar Plateau-de-Beille??? Gewonnen door Casar??
Beter lezen:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet.
Er staat dat hij na de 14 etappe in Plateau gecontroleerd is, en dat de 18e etapper door Casar is gewonnen.
quote:De 18e etappe ging van Mazamet naar Plateau-de-Beille en werd gewonnen door de Fransman Casar.
Sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:45 schreef Cootz het volgende:
[..]
Beter lezen: De 18e etappe ging van Mazamet naar Plateau-de-Beille en werd gewonnen door de Fransman Casar.
Doe dan eens een directe link naar dat artikel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:44 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik heb het moeten vertalen, Canard is Frans voor eend
Misschien daarom persconferentie?quote:Tour breekt met UCI
Tourbaas Christian Prudhomme wil niet meer samenwerken met de Internationale Wielrenunie UCI. Dat zegt de Fransman zaterdag in een interview met de Süddeutschen Zeitung.
Volgens Prudhomme heeft de UCI verzaakt in de dopingstrijd.
"Zoals in elke sport heeft het wielrennen een internationale organisatie, maar die doet niets. Wij werken niet meer met de UCI samen", aldus de Fransman in de krant.
Leuk, die hoaxes, zeker als ze zo ongelofelijk slecht zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
bron: http://www.wiadomosci24.pl/sport/sezonowe/
Goeie editquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:39 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
bron: http://www.wiadomosci24.pl/sport/sezonowe/
Een aardig flauwe grap van KOC, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:42 schreef Cootz het volgende:
En een slecht nederlands artikel op een Poolse site is al helemaal bullshit. Het artikel is bij die zogenaamde bron al helemaal niet te vinden.
Zoals ik zojuist al melddequote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef Wilskracht het volgende:
de reden van de perscoferentie nu.nl
Nee hoor, niets aan de handquote:
Welke?quote:
Michael Jackson jaquote:
omdat hij hem toen droeg kan hij wel getest wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
HAHAHAHAHAHA, dikke lolquote:Iedereen is betrapt op doping
De Franse krant Le Croissant heeft uit betrouwbare bron vernomen dat iedereen betrapt is op doping. Meer info volgt.
volgens mij welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Is Het Laatste Nieuws betrouwbaar?
dit is de telegraaf van vlaanderen in het kwadraatquote:
ben ik in de war met een van de kranten die je in die andere post noemt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dit is de telegraaf van vlaanderen in het kwadraat![]()
ik wil wel nuanceren dat ik die gazet ook heb, ik heb het niet zo voor die kwaliteitskranten,
In dit topic staat:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef jmac het volgende:
woiuld love if someone had links to what riders were tested what days. i haven't been able to find a place that shows who was tested at what stage.
iemand?
Helaas zonder bron, maar gezien het 'und' komt het van de Duitsers (ARD? ZDF?). Bartoli, heb je een bron voor ons?quote:Valverde (Caisse d'Epargne), Schleck (CSC), Verdugo (Euskaltel), Valjavec (Lampre), Le Mevel (Crédit Agricole) und Scheirlinckx (Cofidis)
Het laatste nieuws heeft nog een zware rechtzaak boven hun hoofd hangen ivm de valse beschuldigingen aan het adres van Lefevere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef petitlapin2 het volgende:
de standaard, het nieuwsblad en de morgen staan hoger aangeschreven, daar staat nog niets in
Maar laten we vooral NIET op de zaken vooruit lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:08 schreef Sally het volgende:
Meeleestvp.
OT:
[..]
Tijdens de etappe van 25 juli zou er een naam van een volgend doping geval bekend worden gemaakt rond 15.00 uur. IK luisterde die dag voornamelijk Sporza en daar werd gespeculeerd, door de commentatoren, over een renner van Barloworld. Als eerste werd Robert Hunter genoemd, later kwam daar de naam Mauricio Soler bij.
Het zou dus heel goed Barloworld kunnen betreffen.
Maar dit waren speculaties, op woensdag 25 juli!!!
________________________________________________________________________________
Overigens was het toen Cristian Moreni, Cofidis.
Diezelfde avond ontsloeg Rabo-ploegleider Theo de Rooij zijn 'kopman-in-het-geel' Rasmussen omdat die gelogen had over zijn "whereabouts". Niet in Mexico, maar in Italië was hij gesignaleerd door oud-renner David Cassani.
Dinsdag was het Vinokourov die betrapt was bij zijn tijdrit op zaterdag 21 juli en na de overwinning van maandag 23 juli. Hij zou weer twee verschillende soorten rode bloedcellen in zijn lijf hebben stromen, wat door hemzelf werd afgedaan als dat hij bloed toegediend had gekregen voor/tijdens/na zijn behandeling in het ziekenhuis van de gevolgen van zijn val in de eerste week van de Tour. Medisch gezien is dit mogelijk: als hij maar dezelfde bloedgroep kreeg, is er geen gezondheidsrisico.
Sinkewitz is ook betrapt, maar NIET tijdens deze tour. Voor meer details daarover moet ik terug lezen in de berichtgeving. Uit m'n hoofd is hij bij een controle op 8 mei/juni betrapt, waarop weet ik niet.
Dat komt vooral door de "anonieme Quicksteprenner" die ze maar niet kunnen te pakken krijgen. Het gerucht gaat dat het terugvinden van die kerel enigszins bemoeilijkt wordt door het feit dat hij niet bestaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef thespotlessmind het volgende:
[..]
Het laatste nieuws heeft nog een zware rechtzaak boven hun hoofd hangen ivm de valse beschuldigingen aan het adres van Lefevere.
Fijn dat je die betrouwbare bronnen hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan bevestigen dat het Soler is, bron is zakjapannertje op IRC.
Ah, dan kunnen we eindelijk rustig slapen straks.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Is dit enigszins betrouwbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Laat zakjapannertje hier even posten danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Wie ligt Mart S. in?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
En al zou hij eerste staan in het bergklassement: niet alle truien worden elke dag gecontroleerd!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef Fides het volgende:
Soler stond toen (na de rit van P. de Beille) niet eens eerste in het Bergklassement, waarom zou hij uberhaupt gecontroleerd zijn?
Kan hij meteen zeggen wie de tour gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat zakjapannertje hier even posten dan
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat zakjapannertje hier even posten dan
Ik had dat van c4fans, waar het precies vandaan komt geen idee. Denk radsport-news.comquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
In dit topic staat:
[..]
Helaas zonder bron, maar gezien het 'und' komt het van de Duitsers (ARD? ZDF?). Bartoli, heb je een bron voor ons?
Volgens mij kan het Soler niet zijn. Hij staat niet in het bovenstaande lijstje, en verder worden alleen de winnaar van de rit en de leider van het algemeen klassement standaard getest. Dus NIET alle truien.
hij had als 2e de trui welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef Fides het volgende:
Soler stond toen (na de rit van P. de Beille) niet eens eerste in het Bergklassement, waarom zou hij uberhaupt gecontroleerd zijn?
http://radsportnews.net/cgi-bin/newsscript.pl?record=753quote:Gerüchte um weiteren Dopingfall bei der Tour
Angoulême (rsn) - Hartnäckig hielt sich am Freitag bei der Tour de France das Gerücht eines bevorstehenden vierten Doping-Falles nach Patrik Sinkewitz (Fulda), Alexander Vinokourov (Kasachstan) und Cristian Moreni (Italien). Ein Name wurde aber noch nicht genannt. Geraunt wurde von Soler, dem Träger des Bergtrikots.
En het zou best kunnen zijn dat hij via lottrekking een plasje hadden moeten afleveren, maar hij niet bij dat rijtje was gezet omdat hij al in het artikel was genoemd bij de truidragers.quote:
Dat er weer een dopinggeval dreigt, namen worden niet genoemd en het zijn geruchten. Niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:49 schreef jmac het volgende:
ehhh ff in babelfish gooien
Waar rook is is vuur, meteen uitsluiten, niet wachten op de testquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Grobbel het volgende:
Mart rept nu ook over een "gerucht", trouwens.
tis toch nog niet begonnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Grobbel het volgende:
Mart rept nu ook over een "gerucht", trouwens.
Hoppa, alle truidragers eruit!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar rook is is vuur, meteen uitsluiten, niet wachten op de test![]()
ik verbaas mij eigenlijk nergens meer overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef klausch het volgende:
haha Soler zal me niks verbazen..
gewoon te opvallend..
ik hoop contador eigenlijk ohaa gemeen he
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:01 schreef Gitanki het volgende:
Geen Tour de France maar Stoel de Dance
Ik hoop ook Contador, vind die Soler wel een sympatieke gast (alleen als hij geen doping heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef klausch het volgende:
haha Soler zal me niks verbazen..
gewoon te opvallend..
ik hoop contador eigenlijk ohaa gemeen he
Die gast komt uit het niets, heeft die uberhaupt wel eens wat gewonnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop ook Contador, vind die Soler wel een sympatieke gast (alleen als hij geen doping heeft gebruikt.)
Bloedzakje leggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke spellen gaan we nog krijgen? we hebben al
- Russisch roulette
- Stoel de Dance
nog meer
![]()
Ik dacht dat jij niet aan voorbarige conclusies deedquote:
er is nog niks bewezen. Ik verbaas me uberhaupt dat ze dit bericht verspreid hebben. Het is een gerucht en verder weten ze niksquote:
Ezeltje prik je (niet twee keer aan dezelfde spuit)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke spellen gaan we nog krijgen? we hebben al
- Russisch roulette
- Stoel de Dance
nog meer
![]()
Daarom vraag ik ook:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan voorbarige conclusies deed
hey, zie me PI.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is nog niks bewezen. Ik verbaas me uberhaupt dat ze dit bericht verspreid hebben. Het is een gerucht en verder weten ze niks![]()
Houd dan in vredesnaam de bekken dicht![]()
Veroordelingen doen op basis van geruchten of nauwelijks bewijzen zijn ze tegenwoordig goed in. Ze moesten eens Russisch roulette met die gasten spelen.
Ik had het ook niet tegen jou, maar het is meer in het algemeen tegen die gasten die Soler nu uitkotsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hey, zie me PI.
Ik ben juist een groot voorstander van alleen maar feiten naar buiten brengen.
Ik heb familie in colombia zitten nu, dus misschien ben ik de enige die hem wel grappig vind..![]()
Ja, Emile Ratelbandquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:10 schreef Eduard37 het volgende:
Is er iemand al positief verklaard?
Nog meer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:10 schreef Eduard37 het volgende:
Is er iemand al positief verklaard? Of was het dit in deze TDF?
..tijdrit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Als het Contador is, dan pakt Boogerd toch mooi alsnog die plek in de top 10.![]()
Laatste tijdrit deze tour was wel goed, maar na zijn inspanningen vandaag, zal er morgen weinig van komen.quote:
Alsof Bruyneel zich zo laat intimideren en zal opstappen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Als het Contador is, dan pakt Boogerd toch mooi alsnog die plek in de top 10.![]()
Nee maar in de rit die rasmussen won, werd hij ingehaald, en ging toch weer aanvallen voor de punten...vind het een leuke renner om te zien...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:04 schreef klausch het volgende:
[..]
Die gast komt uit het niets, heeft die uberhaupt wel eens wat gewonnen?
Als je uitblinkt in de Tour momenteel..
Met een positieve plas? Ik ben wel benieuwd wat er dan zou gebeuren, eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:15 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alsof Bruyneel zich zo laat intimideren en zal opstappen...
Ze zouden verstandig doen om zo'n forum te volgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij leest z'n redactie hier mee ...
Ik hoop dat hij het geel kwijt raakt morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het Soler is, dan pakt Contador 3 truien
inderdaad, waarvan hij voor alle 3 eigenlijk geen fuck hoefde te doen. Witte trui had hij al dik om zn schouders .. hij was met rasmussen by far de beste klimmer. Rasmussen viel weg in algemeen klassement.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het Soler is, dan pakt Contador 3 truien
anders ik welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het geel kwijt raakt morgen
Als Mart het zegt is het waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:39 schreef Fides het volgende:
Iemand nou een fatsoenlijke bron?
WAAR haal je die tekst vandaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
geruchtenstroom in de Tourkaravaan mogen geloven heeft Juan Mauricio Soler in navolging van Alexandre Vinokourov en Christian Moreni zich vergrepen aan doping.
Naar verluidt is recentelijk door een anonieme bron bevestigd dat de Colombiaanse drager van de bergtrui positief is bevonden bij een controle na de etappe naar Plateau de Beille. Momenteel kan men alleen nog maar wachten op de reactie van de UCI en de ASO over de dopingcontrole in de Franse Pyreneeën.
Update 22.25:
Er is zojuist een inval gedaan in het hotel van de wielerploeg Barloworld. Dit naar aanleiding van het vermoede doping gebruik van Juan Mauricio Soler. Morgenochtend rond de klok van 11.00 staat er een persconferentie geprogrammeerd, waarin nadere uitleg wordt gegeven over de inval en het mogelijke resultaat ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |