ik verbaas mij eigenlijk nergens meer overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef klausch het volgende:
haha Soler zal me niks verbazen..
gewoon te opvallend..
ik hoop contador eigenlijk ohaa gemeen he
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:01 schreef Gitanki het volgende:
Geen Tour de France maar Stoel de Dance
Ik hoop ook Contador, vind die Soler wel een sympatieke gast (alleen als hij geen doping heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:53 schreef klausch het volgende:
haha Soler zal me niks verbazen..
gewoon te opvallend..
ik hoop contador eigenlijk ohaa gemeen he
Die gast komt uit het niets, heeft die uberhaupt wel eens wat gewonnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik hoop ook Contador, vind die Soler wel een sympatieke gast (alleen als hij geen doping heeft gebruikt.)
Bloedzakje leggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke spellen gaan we nog krijgen? we hebben al
- Russisch roulette
- Stoel de Dance
nog meer
![]()
Ik dacht dat jij niet aan voorbarige conclusies deedquote:
er is nog niks bewezen. Ik verbaas me uberhaupt dat ze dit bericht verspreid hebben. Het is een gerucht en verder weten ze niksquote:
Ezeltje prik je (niet twee keer aan dezelfde spuit)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke spellen gaan we nog krijgen? we hebben al
- Russisch roulette
- Stoel de Dance
nog meer
![]()
Daarom vraag ik ook:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan voorbarige conclusies deed
hey, zie me PI.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
er is nog niks bewezen. Ik verbaas me uberhaupt dat ze dit bericht verspreid hebben. Het is een gerucht en verder weten ze niks![]()
Houd dan in vredesnaam de bekken dicht![]()
Veroordelingen doen op basis van geruchten of nauwelijks bewijzen zijn ze tegenwoordig goed in. Ze moesten eens Russisch roulette met die gasten spelen.
Ik had het ook niet tegen jou, maar het is meer in het algemeen tegen die gasten die Soler nu uitkotsenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hey, zie me PI.
Ik ben juist een groot voorstander van alleen maar feiten naar buiten brengen.
Ik heb familie in colombia zitten nu, dus misschien ben ik de enige die hem wel grappig vind..![]()
Ja, Emile Ratelbandquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:10 schreef Eduard37 het volgende:
Is er iemand al positief verklaard?
Nog meer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:10 schreef Eduard37 het volgende:
Is er iemand al positief verklaard? Of was het dit in deze TDF?
..tijdrit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Als het Contador is, dan pakt Boogerd toch mooi alsnog die plek in de top 10.![]()
Laatste tijdrit deze tour was wel goed, maar na zijn inspanningen vandaag, zal er morgen weinig van komen.quote:
Alsof Bruyneel zich zo laat intimideren en zal opstappen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef Grobbel het volgende:
Als het Contador is, dan pakt Boogerd toch mooi alsnog die plek in de top 10.![]()
Nee maar in de rit die rasmussen won, werd hij ingehaald, en ging toch weer aanvallen voor de punten...vind het een leuke renner om te zien...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:04 schreef klausch het volgende:
[..]
Die gast komt uit het niets, heeft die uberhaupt wel eens wat gewonnen?
Als je uitblinkt in de Tour momenteel..
Met een positieve plas? Ik ben wel benieuwd wat er dan zou gebeuren, eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:15 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alsof Bruyneel zich zo laat intimideren en zal opstappen...
Ze zouden verstandig doen om zo'n forum te volgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens mij leest z'n redactie hier mee ...
Ik hoop dat hij het geel kwijt raakt morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het Soler is, dan pakt Contador 3 truien
inderdaad, waarvan hij voor alle 3 eigenlijk geen fuck hoefde te doen. Witte trui had hij al dik om zn schouders .. hij was met rasmussen by far de beste klimmer. Rasmussen viel weg in algemeen klassement.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het Soler is, dan pakt Contador 3 truien
anders ik welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:27 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het geel kwijt raakt morgen
Als Mart het zegt is het waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:39 schreef Fides het volgende:
Iemand nou een fatsoenlijke bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |