volgens mij welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Is Het Laatste Nieuws betrouwbaar?
dit is de telegraaf van vlaanderen in het kwadraatquote:
ben ik in de war met een van de kranten die je in die andere post noemt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dit is de telegraaf van vlaanderen in het kwadraat![]()
ik wil wel nuanceren dat ik die gazet ook heb, ik heb het niet zo voor die kwaliteitskranten,
In dit topic staat:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:43 schreef jmac het volgende:
woiuld love if someone had links to what riders were tested what days. i haven't been able to find a place that shows who was tested at what stage.
iemand?
Helaas zonder bron, maar gezien het 'und' komt het van de Duitsers (ARD? ZDF?). Bartoli, heb je een bron voor ons?quote:Valverde (Caisse d'Epargne), Schleck (CSC), Verdugo (Euskaltel), Valjavec (Lampre), Le Mevel (Crédit Agricole) und Scheirlinckx (Cofidis)
Het laatste nieuws heeft nog een zware rechtzaak boven hun hoofd hangen ivm de valse beschuldigingen aan het adres van Lefevere.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:52 schreef petitlapin2 het volgende:
de standaard, het nieuwsblad en de morgen staan hoger aangeschreven, daar staat nog niets in
Maar laten we vooral NIET op de zaken vooruit lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:08 schreef Sally het volgende:
Meeleestvp.
OT:
[..]
Tijdens de etappe van 25 juli zou er een naam van een volgend doping geval bekend worden gemaakt rond 15.00 uur. IK luisterde die dag voornamelijk Sporza en daar werd gespeculeerd, door de commentatoren, over een renner van Barloworld. Als eerste werd Robert Hunter genoemd, later kwam daar de naam Mauricio Soler bij.
Het zou dus heel goed Barloworld kunnen betreffen.
Maar dit waren speculaties, op woensdag 25 juli!!!
________________________________________________________________________________
Overigens was het toen Cristian Moreni, Cofidis.
Diezelfde avond ontsloeg Rabo-ploegleider Theo de Rooij zijn 'kopman-in-het-geel' Rasmussen omdat die gelogen had over zijn "whereabouts". Niet in Mexico, maar in Italië was hij gesignaleerd door oud-renner David Cassani.
Dinsdag was het Vinokourov die betrapt was bij zijn tijdrit op zaterdag 21 juli en na de overwinning van maandag 23 juli. Hij zou weer twee verschillende soorten rode bloedcellen in zijn lijf hebben stromen, wat door hemzelf werd afgedaan als dat hij bloed toegediend had gekregen voor/tijdens/na zijn behandeling in het ziekenhuis van de gevolgen van zijn val in de eerste week van de Tour. Medisch gezien is dit mogelijk: als hij maar dezelfde bloedgroep kreeg, is er geen gezondheidsrisico.
Sinkewitz is ook betrapt, maar NIET tijdens deze tour. Voor meer details daarover moet ik terug lezen in de berichtgeving. Uit m'n hoofd is hij bij een controle op 8 mei/juni betrapt, waarop weet ik niet.
Dat komt vooral door de "anonieme Quicksteprenner" die ze maar niet kunnen te pakken krijgen. Het gerucht gaat dat het terugvinden van die kerel enigszins bemoeilijkt wordt door het feit dat hij niet bestaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef thespotlessmind het volgende:
[..]
Het laatste nieuws heeft nog een zware rechtzaak boven hun hoofd hangen ivm de valse beschuldigingen aan het adres van Lefevere.
Fijn dat je die betrouwbare bronnen hebtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan bevestigen dat het Soler is, bron is zakjapannertje op IRC.
Ah, dan kunnen we eindelijk rustig slapen straks.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Is dit enigszins betrouwbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Laat zakjapannertje hier even posten danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
Wie ligt Mart S. in?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:27 schreef Sidekick het volgende:
En al zou hij eerste staan in het bergklassement: niet alle truien worden elke dag gecontroleerd!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef Fides het volgende:
Soler stond toen (na de rit van P. de Beille) niet eens eerste in het Bergklassement, waarom zou hij uberhaupt gecontroleerd zijn?
Kan hij meteen zeggen wie de tour gaat winnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat zakjapannertje hier even posten dan
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Laat zakjapannertje hier even posten dan
Ik had dat van c4fans, waar het precies vandaan komt geen idee. Denk radsport-news.comquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef Cootz het volgende:
[..]
In dit topic staat:
[..]
Helaas zonder bron, maar gezien het 'und' komt het van de Duitsers (ARD? ZDF?). Bartoli, heb je een bron voor ons?
Volgens mij kan het Soler niet zijn. Hij staat niet in het bovenstaande lijstje, en verder worden alleen de winnaar van de rit en de leider van het algemeen klassement standaard getest. Dus NIET alle truien.
hij had als 2e de trui welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:32 schreef Fides het volgende:
Soler stond toen (na de rit van P. de Beille) niet eens eerste in het Bergklassement, waarom zou hij uberhaupt gecontroleerd zijn?
http://radsportnews.net/cgi-bin/newsscript.pl?record=753quote:Gerüchte um weiteren Dopingfall bei der Tour
Angoulême (rsn) - Hartnäckig hielt sich am Freitag bei der Tour de France das Gerücht eines bevorstehenden vierten Doping-Falles nach Patrik Sinkewitz (Fulda), Alexander Vinokourov (Kasachstan) und Cristian Moreni (Italien). Ein Name wurde aber noch nicht genannt. Geraunt wurde von Soler, dem Träger des Bergtrikots.
En het zou best kunnen zijn dat hij via lottrekking een plasje hadden moeten afleveren, maar hij niet bij dat rijtje was gezet omdat hij al in het artikel was genoemd bij de truidragers.quote:
Dat er weer een dopinggeval dreigt, namen worden niet genoemd en het zijn geruchten. Niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:49 schreef jmac het volgende:
ehhh ff in babelfish gooien
Waar rook is is vuur, meteen uitsluiten, niet wachten op de testquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Grobbel het volgende:
Mart rept nu ook over een "gerucht", trouwens.
tis toch nog niet begonnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Grobbel het volgende:
Mart rept nu ook over een "gerucht", trouwens.
Hoppa, alle truidragers eruit!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar rook is is vuur, meteen uitsluiten, niet wachten op de test![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |