Vrij vertaald:quote:La Provence, uno dei più importanti quotidiani del sud della Francia, dà corpo alle voci che da qualche giorno si rincorrono nella carovana del Tour de France. «C'è un altro caso di positività al Tour - scrive il sito internet de La Provence -, si sarebbe registrato negli esami seguiti alla tappa di domenica 22 luglio e riguarderebbe una delle maglie del Tour. L'annuncio definitivo dovrebbe arrivare entro domenica». Per la cronaca quel giorno le maglie erano sulle spalle di Rasmussen (gialal), Contador (bianca), Boonen (verde) e Soler (a pois, indossata quale secondo della classifica alle spalle di Rasmussen).
Ik tvp even mee, ben wel benieuwd. Voor mij was de lol van de tour wel af toen Rasmussen eruit werd gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Wie weet. Boonen lijkt me in ieder geval hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat gaat Soler worden, ik weet het zeker.
bericht komt van een Franse krant (La Provence) staat in dat bericht van tuttobiciweb erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
Die is nog wel jarig vandaag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Cootz het volgende:
En die lui bij tuttobici lachen joh als dit bericht door alles en iedereen vanavond overgenomen gaat worden...
Ik heb hier een beetje het gevoel bij dat het BS is.
In ieder geval Rasmussen (geel) en Contador (winnaar).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef DrMarten het volgende:
Zijn al die mannen trouwens getest na de etappe? En zo niet, wie zijn er dan wel getest?
Inderdaad, Rasmussen wordt m.i. onterecht eruit getrapt. Zegt Contador de volgende dag doodleuk dat hij vindt dat hij verdiend in het geel rijdt.quote:
Daar zit wat in. Als Leipo dan de tour wint zal de tour nog depressiever uit de bus komen dan die al is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef knnth het volgende:
ik hoop contador, en alleen omdat het toch al allemaal kut is. hoe groter het drama, hoe beter.
winnaar?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
In ieder geval Rasmussen (geel) en Contador (winnaar).
Sinkewitz was voor de Tour.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zou trouwens het vierde geval zijn.
3e in de Tour.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zou trouwens het vierde geval zijn.
Contador won de rit op die dag. De ritwinnaar en drager van het geel worden elke dag gecontroleerd. Daarnaast nog een stuk of 5 zogenaamd random uitgekozen renners.quote:
Jawel joh, stijf van de anabolenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef petitlapin2 het volgende:
TOMMEKE, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe:'(
Denk het ook. Ik kan het artikel niet terugvinden op de website.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef RM-rf het volgende:
dit is de site van la Provence: http://www.laprovence.com/Actualites-Sports.php
staat niks.., wat dat betreft vind ik het ongeloofwaardig als vage sites zich beroepen op een bekende krant, maar deze krant zelf kennelijk nog geen noodzaak ziet dusdanig nieuws te openbaren....
loze geruchtenkeuken-bezighouderij
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef RM-rf het volgende:
dit is de site van la Provence: http://www.laprovence.com/Actualites-Sports.php
staat niks.., wat dat betreft vind ik het ongeloofwaardig als vage sites zich beroepen op een bekende krant, maar deze krant zelf kennelijk nog geen noodzaak ziet dusdanig nieuws te openbaren....
loze geruchtenkeuken-bezighouderij
pfhieuwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Als het inderdaad een truidrager is dan dus Rasmussen of Contador. Boonen en Soler zijn niet getest.
Plakt Le Mevel niet meer ergens tegen het asfalt in een afdaling?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Als het inderdaad een truidrager is dan dus Rasmussen of Contador. Boonen en Soler zijn niet getest.
Is Contador al eerder getest voor deze rit? Rasmussen is al zovaak negatief getest, dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Oke, dus getest zijn:
- Rasmussen
- Contador
- Valverde
- Schleck
- Valjavec
- Le Mevel
- Scheirlinckx
Ik dacht dat sowieso de eersten + de truidragers werden getest, maar dat klopt dus niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef Cootz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |