Ach, ik vind het allemaal ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Veel mensen zien hem als getuige.
Volgens mij is van dit doping geval tot op heden weinig waar.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef leroytje het volgende:
Als Soler nou ook nog gepakt wordt, dan pakt Contador 3 truien
Waarom!?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat gaat Soler worden, ik weet het zeker.
Soler is niet getest. Bullshit dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me bullshit, en anders is het Soler.
....dan moet het wel een fransman zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Als zelfs l'equipe er niks over meldt ...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:34 schreef Grobbel het volgende:
Is er uberhaupt een officieel kanaal dat dit bevestigt?
http://www.laprovence.com(...)au-cas-de-dopage.phpquote:Un nouveau cas de dopage sur le Tour?
Publié le vendredi 27 juillet 2007 à 09H23
L'information a commencé à filtrer hier matin, à Pau. Elle faisait état d'un nouveau contrôle positif, le quatrième de cette édition 2007. Ce test aurait été effectué dimanche dernier et pourrait concerner un coureur porteur d'un maillot distinctif.
Ce jour-là, il s'agissait de Rasmussen (jaune), Soler (meilleur grimpeur par procuration), Boonen (vert) et Contador (blanc). Le résultat devrait être rendu public d'ici dimanche selon la procédure en vigueur qui implique une semaine de délais.
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef Bartoli het volgende:
ZDF meldt dat de politie bij het Barloworld hotel staat. Of gaan ze alle hotels afzoeken dat kan natuurlijk ook.
laat maar kan misschien ook dat ze alle hotels afgaan ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Al is de edit o zo snel, de quote achterhaalt hem wel, Bartoli.
ja I know had ge-edit want kon het ook verkeerd begrepen hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Al is de edit o zo snel, de quote achterhaalt hem wel, Bartoli.
Een ploeg zit bijna nooit alleen in een hotel..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef Bartoli het volgende:
alhoewel toch niet; c4fans zegt het ook:
http://forum.cycling4fans.de/thread.php?postid=994528#post994528
dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een ploeg zit bijna nooit alleen in een hotel..
Dat kan natuurlijk ook een fout zijn. Misschien zijn ze wel gecontroleerd en is dat foutief vermeld. Ik zou het maar even afwachten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
Maar er is niemand van die ploeg gecontroleerd toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |