quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Koesje!quote:
Idd, ik werd gedwongenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:53 schreef Ienepien het volgende:
En dit was allemaal in opdracht van de enige echte ikke!
Care die modjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dus dat de modjes je genadig mogen zijn![]()
Nee, warrel ging volgens mij maar 1 dagje nachtje Antwerpenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef Ienepien het volgende:
Dus wie zijn er nu allemaal op vakantie?
AR
Warrel
En SOL is aan de zuip?
Nou dat laatste deel duurde heel lang hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo kom je er even niet en zitten we al aan nr46.....
Damn....
Ja waar was jij 10 minuten gelden? We hadden je nodig!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Zo kom je er even niet en zitten we al aan nr46.....
Damn....
Iddquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja waar was jij 10 minuten gelden? We hadden je nodig!![]()
Ownd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:07 schreef Ienepien het volgende:
En dan ook gewoon niet meer reageren he![]()
Moet toch, het is toch privéquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Koesjes![]()
![]()
Wordt wel een beetje klef hier![]()
Ow maar dan kunnen we hier nog veeeeeeel meer doen!quote:
Truequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow maar dan kunnen we hier nog veeeeeeel meer doen!![]()
Ik was in Brabantquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef Ienepien het volgende:
Dus wie zijn er nu allemaal op vakantie?
AR
Warrel
En SOL is aan de zuip?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Voller dan vol wordt ie niet.
neej moest van mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Oja je verveelde je echt he Bart?!?1![]()
Oeiii, heeft hij er van genoten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:15 schreef Ienepien het volgende:
[..]
neej moest van mij![]()
Maar hij kreeg wel een koesje ervoor![]()
West wel, oost valt nog meequote:
Weet je heul niks vanquote:
Ik heb de baan!quote:
Wil jij soms beweren dat ik geen goede koesjes kan geven??quote:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wil jij soms beweren dat ik geen goede koesjes kan geven??![]()
Feliquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik heb de baan!![]()
Nu mijn oude nog opzeggen![]()
quote:
Koesjequote:
Mag je drinken onder het enqueteren ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie komt er gezellig een praatje maken volgende week![]()
Mits mooi weerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:23 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zei er nou iemand iets over een BBQ?
* meldtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:38 schreef dvunz het volgende:
zijn er nog mooie delfse vrouwe die meewille na siofok?
owh verrek..ondertussen zijn de verbouwingsplanne al gelukt natuurlijkquote:
Jeweetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef dvunz het volgende:
[..]
owh verrek..ondertussen zijn de verbouwingsplanne al gelukt natuurlijk
wel blond he ?![]()
gaat om hoogblond hequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:00 schreef Ienepien het volgende:
KOESJEEEEEEEEEEEEEEE
Met wat voor nuttige bezigheid ben jij bezig ?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met wat voor nuttige bezigheid ben jij bezig ?
its foktimequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Ienepien het volgende:
Neej maar ik kan nu wel onbeperkt FOKken!![]()
Aaahw, koesjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:09 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Werken
Maar ik zit alleen op kantoor en ben eenzaam![]()
Ben al geweest!quote:
tjechie ??vertelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:25 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ben al geweest!![]()
3 weken vrij gehad en daarvan 1 week in Tsjechië doorgebracht. Erg rielekst.
Et tu?
Wat is siofok?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:27 schreef dvunz het volgende:
[..]
tjechie ??vertel
wat valt er te doen,prijze etc etc?
hadde since gister aaf laat ut idee om weer na siofok te rijde
nu nog ff kijke wie we mee wille hebben enzo![]()
Met je exquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat is siofok?![]()
Ehm Tsjechie is heerlijk goedkoop, behalve Praag, maar zelfs voor een Europese hoofstad is het daar niet duur. De natuur us nog mooi daar en buiten Praag vinden ze toeristen nog liev (maar geen Duits praten...) Verder ben ik weinig actief geweest. Heb in het huis van vrienden gezeten in zo'n klein dorpje. Lekker niets gedaan!
nie eens?en sex met je x is zo makkelijkquote:
Geen idee, zoals gezegd: ik heb werkelijk niets gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:10 schreef dvunz het volgende:
[..]
nie eens?en sex met je x is zo makkelijk![]()
maar valt er nog wat te doen in tjechie
qau stappe,kanoen etc ??
hmz...je bent met je ex niet het huisje uitgeweest zo te horenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:27 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Geen idee, zoals gezegd: ik heb werkelijk niets gedaan![]()
hij wel met jou danquote:
quote:
Nopequote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah!!! Algehele onthouding is het beste zeg ik je![]()
klinkt als verkeerde sex gehad...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah!!! Algehele onthouding is het beste zeg ik je![]()
Ik kan nou zo'n puicke opmerking maken, maar dat gaat me niet in dank afgenomen wordenquote:
Ik zeg ook maar even nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan nou zo'n puicke opmerking maken, maar dat gaat me niet in dank afgenomen worden
neuh heb ik uitstaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef dvunz het volgende:
btw julie ook probs met msn ?
je bedoeld vrijgezelligquote:
Jep, hele dag al.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef dvunz het volgende:
btw julie ook probs met msn ?
Ja, is het weer teruggegroeid ?quote:
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatiefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef dvunz het volgende:
altijd als je ut erover hebt doet ie ut weer...pff
maar je hebt slechte ervaringe met sex ex?
haha knal je msn ff aan danquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatief![]()
Nou en, hij baggert hier toch alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
aangezien hij hier hoogstwaarschijnlijk meeleest, heb ik besloten geen uitspraken te doen over mijn ex, positief of negatief![]()
Nah laat hem maar in zijn sop gaar koken. Ben allang blij dat ik nu al bijna een week niks meer van hem heb gehoordquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, hij baggert hier toch alleen maar
Gewoon zo doen:
[afbeelding] "Hij was echt heel slecht ja!"
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nah laat hem maar in zijn sop gaar koken. Ben allang blij dat ik nu al bijna een week niks meer van hem heb gehoord![]()
AR wint wel van haarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Ienepien het volgende:
SOL is zo goed in het uitzoeken van mannen! Daar kan ik zelfs niet tegen op!![]()
![]()
Neej zonder man is het leven veeeeeeeeeeeeel leuker!![]()
Jah lekker vrijgezel de zomer inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef Ienepien het volgende:
SOL is zo goed in het uitzoeken van mannen! Daar kan ik zelfs niet tegen op!![]()
![]()
Neej zonder man is het leven veeeeeeeeeeeeel leuker!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Nachtdier het volgende:
Je hoeft ook niets te zeggen?
Wij kunnen ook de vragen stellen, hoef je alleen maar te antwoorden met een passend smileygevalletje.
=Ja
=Nee
= het antwoord weet je al
=Zeer slecht
=Uh..
=Wat denk je zelf?
Und so weiter..![]()
Jarno de afgelopen 4 dagen ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 4 maanden wel hetzelfde vriendje gehad hoor![]()
![]()
![]()
AR is gewoon een ordinaire slettebak die hem werkelijk overal op omhoog krijgtquote:
Ok, ik overleg wel ff met mn compagnonquote:
dan maar onkruid wiedequote:
dan wknd zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:37 schreef Ienepien het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeej time for countdown!
NOG 25 MINUTEN!![]()
Jij hebt ook geen geduld hequote:
Daar weet ik niks van (gelukkig)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
AR is gewoon een ordinaire slettebak die hem werkelijk overal op omhoog krijgt![]()
AR![]()
Oeiii is er een kans dat ik vanaaf niet hoef te koken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik overleg wel ff met mn compagnon
en wknd om te verklotequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:39 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jahaaaaaa weer een week naar de klote!![]()
Mwa, het waait wel kenkerhardquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii is er een kans dat ik vanaaf niet hoef te koken?![]()
Nogal ja...en dan gaat die BBQ helemaal hard.quote:
Ja maar dat komt omdat Marco bruine bonen heeft gegeten, nou goedquote:
Kankerrrrrrhambo'squote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nogal ja...en dan gaat die BBQ helemaal hard..
Vorige keer waren de hambo's echt binnen seconden pikzwart. Moet je je voorstellen hoe hard het nu dan gaat.. (Plus dat je vlees wegwaait
)
Dat is best triestquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
Vorige keer waren de hambo's echt binnen seconden pikzwart. Moet je je voorstellen hoe hard het nu dan gaat.. (Plus dat je vlees wegwaait
)
Oeiii leuk, maar ik heb Milou nu en de komende 2 weken ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:42 schreef Ienepien het volgende:
BBQ?
ik kan niet![]()
Heej SOL als Miloutje nou niet hebt: wij gooien met ons zomerdartteam vanavond in het Snooker (tegen Metaal) kom je een wijntje (ow nee is vies daar, doe maar bier) doen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
)
Jij koesjt ook iedereenquote:
Heeej jammer, we hebben geloof ik een heel volle bak vanavond (alleen geen Suus en Antquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oeiii leuk, maar ik heb Milou nu en de komende 2 weken ook![]()
m-kay is de baas, dus jammerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
mkay vindt het geen mooi weer helaas
Lach niet, nou hebben we allebei kenkerquote:
Nou nou.... toen ik op vakantie was he, heb jij een heel topic lang met Warrel lopen sjansen. Ja! Ik zag het wel!quote:
Jaja, dat zal wel weerquote:
Dat was puur zakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou nou.... toen ik op vakantie was he, heb jij een heel topic lang met Warrel lopen sjansen. Ja! Ik zag het wel!
Pot verwijt de ketel
![]()
Connecties en een paar geheime dingen, voor de rest niksquote:
Dat waren inderdaad kankerhambo's.quote:
Ja, dat zeg ik toch, fakkelbrigadierquote:
Dat zegt mn fobo wel ja.quote:
Dat zei je ja, ouwe fakkeldrager!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch, fakkelbrigadier
WAT GAAN WE NOU ETEEEEN ?quote:
Je fobo is een HOAX!quote:
Nou met die vraag zit ik dus ook. Wat ga ik eten vanavond? Ik moet zo weg en dan kan ik gelijk naar de Plus, maar dan moet ik wel een doel hebbenquote:
Eten is overrated! Maar beter is het makkelijk en snel klaar! En combineert het uitermate goed met bier!quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou met die vraag zit ik dus ook. Wat ga ik eten vanavond?
Beter ga je schaapievleesh kopen en swarma makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou met die vraag zit ik dus ook. Wat ga ik eten vanavond? Ik moet zo weg en dan kan ik gelijk naar de Plus, maar dan moet ik wel een doel hebben
Beter makenh we dat pakje Duivelsche crap eens opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:59 schreef m-kay het volgende:
[..]
Eten is overrated! Maar beter is het makkelijk en snel klaar! En combineert het uitermate goed met bier!
Je moet gewoon targets stellen en daar naartoe managen in deze key issue! Eerst lekker brainstormen en dan een eta vaststellen wanneer je wilt eten. Als je dan gewoon focust kom je er vanzelf uit en heb je een go. Het is jouw feestje! Vergeet niet de KPI's te meten trouwens, anders kan je later nooit auditten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou met die vraag zit ik dus ook. Wat ga ik eten vanavond? Ik moet zo weg en dan kan ik gelijk naar de Plus, maar dan moet ik wel een doel hebben
zijn die lekah dan?quote:
Ja, dat zei je al ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je moet gewoon targets stellen en daar naartoe managen in deze key issue! Eerst lekker brainstormen en dan een eta vaststellen wanneer je wilt eten. Als je dan gewoon focust kom je er vanzelf uit en heb je een go. Het is jouw feestje! Vergeet niet de KPI's te meten trouwens, anders kan je later nooit auditten.
Als dit niet helpt moet je gewoon BraveBart als mediator inschakelen. Outsourcen is the key! Maar neem die beslissing, want nu is het echt een showstopper!
Mvg,
m-kay
manager
Zo praat hij dus de hele dag hequote:
Juist meisje!quote:
Dat klinkt me bekend in de orenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Ienepien het volgende:
Ergo: ik ga nu gewoon op mijn fietsje klauteren, fietsen en ik kijk straks in de Plus wel bij de Wereldgerechten
Dat zijn de beste in delft!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:07 schreef dvunz het volgende:
[..]
zijn die lekah dan?
met veul knoflooksaus![]()
doe maar porties of 2quote:
Dat hoorde ik je vannacht ook een aantal keer schreeuwenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je vannacht ook een aantal keer schreeuwen
Koesjequote:
Ja, dat dacht ik ookquote:
In je oorquote:
Nee, dat waren die dronken mensen buiten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat hoorde ik je vannacht ook een aantal keer schreeuwen
Whahaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nee, dat waren die dronken mensen buiten?.
Heb je dat nog meegemaakt? Kwartier lang geblèr van dronken studenten die van de trein kwamen. Half 4 vannacht ofzo..
lekker natquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:12 schreef Ienepien het volgende:
AR![]()
Nou daaaaaaaaaaaaaag
En nee, dvunz, ik doe alleen Bravebart....
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:14 schreef Ienepien het volgende:
[..]
lekker nat![]()
nu ga ik echt weg, want dit loopt weer helemaal fout he
Whehehehequote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je moet gewoon targets stellen en daar naartoe managen in deze key issue! Eerst lekker brainstormen en dan een eta vaststellen wanneer je wilt eten. Als je dan gewoon focust kom je er vanzelf uit en heb je een go. Het is jouw feestje! Vergeet niet de KPI's te meten trouwens, anders kan je later nooit auditten.
Als dit niet helpt moet je gewoon BraveBart als mediator inschakelen. Outsourcen is the key! Maar neem die beslissing, want nu is het echt een showstopper!
Mvg,
m-kay
manager
Jepsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat hebben jullie btw teringveel gepost in dat half uurtje dat ik even weg was![]()
Naja zegquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Ga ik Milou halen bij de buren om te komen eten, zit ze daar al aan tafel![]()
Ghighi, slim gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb net de buurkinderen Milou's zooi van de afgelopen dagen laten opruimen, 8 puzzles en een memory die door het huis verspreid lagen, zijn weer gesorteerd en netjes in de doos![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah vond het ook wel goed geregeld zo![]()
je hebt ze wel un ijsje ggegeve hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah vond het ook wel goed geregeld zo![]()
Idd, dat dacht ik ook toen ik de Delftse vrouwen zagquote:
Vrouwen? Waar dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat dacht ik ook toen ik de Delftse vrouwen zag
Welke BBQ ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:17 schreef dvunz het volgende:
hoe wast de bbq ?
Nee, het waaide te hardquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:21 schreef dvunz het volgende:
ging die nie door dan??
heb je dan gekkooktt
Ok, ff danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef dvunz het volgende:
kanone wel gezond soort van zeg
btw kom je ook ff bagere in onz ?
rook nog ff un peukie dan me roes uitslape voor ik koppiin heb morhgequote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef dvunz het volgende:
[..]
rook nog ff un peukie dan me roes uitslape voor ik koppiin heb morhge
en dan?blijf ik zijkequote:
Jep, maar heb je geen kater.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het waaide te hard
We hebben gebakken aardappels met visstickers en sla gegeten
Mogguhquote:
Lambalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef dvunz het volgende:
middag..hips
Owquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:44 schreef Autoreply het volgende:
Nah, ook ik besta nogNa drie weken op een vliegveld rond te hebben gehangen maar 's richting het zuidoosten gereden, dit keer met de motor.
Na afscheid te hebben genomen van Maude,
[afbeelding]
maar doorgereden richting Bodensee. Erg tof daar, alleen zo toeristisch als de hel![]()
[afbeelding]
Toen m'n band toch echt zwaar versleten begon te raken maar 's op zoek gegaan naar een nieuwe achterband. Dat bleek nog niet mee te vallen zodat ik met een slick in Innsbruck aankwam...
[afbeelding]
Via de Timmelsjoch (2500 meter) richting de Dolomieten.
[afbeelding]
Ergens in de Dolomieten:
[afbeelding]
Guess who![]()
[afbeelding]
Ik dacht een lokaal bergweggetje te pakken. Een gravelpad met gaten ter grootte van m'n helm bleek eerder in de goede richting. 2.5 uur gedaan over nog geen 20 km... maar leuk was 't wel![]()
[afbeelding]
Triëste op de achtergrond, Slovenië dus. Mooie streek, het uitzicht op Triëste is waanzinnig mooi.
[afbeelding]
In de buurt van Split op een camping gaan staan en rechtstreeks de zee in gedoken. Heerlijk, bij zonsopgang nog ff zwemmen en weer onderweg voor het echt warm is![]()
Gisteren vanaf Split naar La Motte (Franse alpen) gereden. Iets over de 1100 km waarvan de helft over binnenwegen, dus ik ben enigszins gaar nu. Vandaag een rustdagje, nog een dagje vliegen en dan weer aan de studie![]()
Groeten uit een bloedheet La Motte du Caire,
AR![]()
http://www.lunion.presse.(...)8/Sensations_fortes#
Je kent me tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:49 schreef Bravebart het volgende:
Leuk verhaal AR
Nog een beetje chickies aan het playen ?
quote:
Vriendinnetje natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Toch wel beetje lekkere he ?
Ow wacht, ik ken je toch
quote:
Of je bent al 20 jaar niet meer in Delft geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:30 schreef OldJeller het volgende:
pr0n?
Er zijn toch alleen mannen in Delft..Of is IO en Bouwkunde inmiddels vertwintigvoudigd?
quote:
Relatief. Je kan het ook rooskleuriger maken dan het is. Een beetje technische studie heeft nog altijd de verhouding 300 : 20 qua man-vrouw. Hoeveel er daadwerkelijk als vrouw kenbaar zijn laat ik maar even in het midden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je bent al 20 jaar niet meer in Delft geweest
Nieuwe studies die meer vrouwen trekken he
Bij mij is het 50-50quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Relatief. Je kan het ook rooskleuriger maken dan het is. Een beetje technische studie heeft nog altijd de verhouding 300 : 20 qua man-vrouw. Hoeveel er daadwerkelijk als vrouw kenbaar zijn laat ik maar even in het midden.
Leiden was altijd het toevluchtsoord.![]()
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij is het 50-50. Als je kijkt naar lekker:niet lekker is het nog altijd 40:60 ofso, maar het is een begin
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?
Is het echt zulk baggerweer in NLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:17 schreef Ienepien het volgende:
Chili con Carne!
Ja, ook voor 50% jaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En jij doet een echte technische studie aan de TUD?
JA!quote:
Ja, die is dus op vakantie. Nog 10 nachtjes slapen en dan is ie terugquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JA!
Ienepien en ik doen niet meer aan seks,
Bart deed dat sowieso al niet en AR die wipt zich een slag in de rondte![]()
Hai Nienkequote:
Okquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:43 schreef warrel het volgende:
Ik heb de kozijnen van m'n inloopkast gedaan, ben nog bezig met de schouw. Daar zitten de échte kieren in
Morgen weer verder, strakjes koken en werken.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:41 schreef warrel het volgende:
Oh, ik denk het wel. alleen de stukjes waar ik de kit ook op de muur doe, worden wel wat minder mooi. Dus daar moet dan nog een likje latex overheen..
Het wordt vast heel mooi
Hoezo niet ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef warrel het volgende:
Oh fuck! Die heb ik er ook nog inzitten.. Kan 'm nu niet meer ophangen.
Goeie samenvattingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
JA!
Ienepien en ik doen niet meer aan seks,
Bart deed dat sowieso al niet en AR die wipt zich een slag in de rondte![]()
Ja dat had ik net weer: Gooi mijn beddegoed in de wasmachine, lekker lang programma. Wil ik mijn bedje opmaken: is de andere matrasovertrek ook nog niet gewassenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:25 schreef warrel het volgende:
Oh fuck! Die heb ik er ook nog inzitten.. Kan 'm nu niet meer ophangen.
Slaap je toch 1 nachtje op je 'kale' matras ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dat had ik net weer: Gooi mijn beddegoed in de wasmachine, lekker lang programma. Wil ik mijn bedje opmaken: is de andere matrasovertrek ook nog niet gewassenEn ik moet zo naar een verjaardag, dus geen tijd om programma af te wachten en hoes uit te hangen. Dus dat wordt slaapzak vanavond
![]()
AR is een konijnquote:
Mwoah, 40 plus graden is ook niet alles...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:22 schreef Nachtdier het volgende:
Ten opzichte van het weer dat jij hebt gehad is het zeker baggerweer.
We gaan nog steeds een keertje zweven met een paar duftenquote:Leuke foto's ook. Zweefvliegen lijkt me erg gaaf.
*toettoet*quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:39 schreef warrel het volgende:
Ja, ik moet nu dus naar m'n werk, maar het hangt toch, yeah!Moet nu wel hollen/fietsen/toeteren
das vies!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Slaap je toch 1 nachtje op je 'kale' matras ?
quote:
Oh, cool.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, 40 plus graden is ook niet alles...
[..]
We gaan nog steeds een keertje zweven met een paar duften![]()
Wat is de exacte definitie van Duft ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:16 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Oh, cool.
Volgens de GBA ben ik een Duft
Jahquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
We gaan nog steeds een keertje zweven met een paar duften![]()
Ik heb teveel gezopen, laat mij lekkerquote:
Wil je een bakkie thee mijn jongquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb teveel gezopen, laat mij lekker![]()
Mits bier, mama!quote:
quote:
Onder mn bureauquote:
lees mijn post erna danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet uitgenodigd dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |