Suck on these balls, bitch.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Moet je me wel trakteren op gehaktballetjes![]()
Jammer zeg, ben net vandaag IKEA Amsterdam geweest, en verder ga ik echniequote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet een week bij de Ikea in Delft gaan enqueteren bij de ingang
En omdat toch half Nederland naar de Ikea komt
Help hier mij door mijn saaie dagen heen!!
![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:42 schreef remlof het volgende:
Wat moet je die arme mensen vragen dan? Waarom ze geen voorbehoedmiddelen hebben gebruikt?
Ik denk het welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:44 schreef Neleos het volgende:
Mag je gewoon zelf weten wat je ze vraagt?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
ze zochten ook nog iemand voor bij de kinderverblijf dingesheb ik maar vriendelijk voorb edankt
oquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:46 schreef Ole het volgende:
dat kinderverblijf heet dus smalland
nee joh, tegenwoordig is het een heel heus kinderspeulparadijs..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
o![]()
ik dacht dat het "ballenbak" heette ofzo
"Hebbu een oiro voor mij?"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:44 schreef Neleos het volgende:
Mag je gewoon zelf weten wat je ze vraagt?
Met blonde wijven met dikke tieten ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:48 schreef Ole het volgende:
[..]
nee joh, tegenwoordig is het een heel heus kinderspeulparadijs..
en dan op zijn zweeds
ik heb er geen kids hoeven achterlatenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met blonde wijven met dikke tieten ?
en dat dan zeker welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Geeft weer een hele nieuwe dimensie aan het woord ballenbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |