quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Laat je alter ego zijn werk is doenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef Dangel het volgende:
Patje74 topic btw
TF is een veul betere mod.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Laat je alter ego zijn werk is doen
Is dat nu lastig? zo met zijn tweeën zijn?
ik ben gek op roze doosjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie lenzen met een heel puik roze doosje (de wit met groene waren op).
al dan niet in zaklamplook omhulselquote:
me tooquote:
ja. maar toen hij boven mn myat knopje zat was ie irritangterquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Die banner bovenin vind ik niet erg. Maar die banner onderin is irritant.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
Die banner bovenin vind ik niet erg. Maar die banner onderin is irritant.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
Precies hoe ik mij een Fries voorstel.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
Vage meneer.
Dobri denquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
ik Mula 1 ipv Formule 1
Oké. Zei je dat vroeger ook altijd?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
ik ben idd geil, neuken?
Wil de originle Dangel lookgever grasgothic niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef BoJo het volgende:
ik ben idd geil, neuken?
Oké? Morgen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké. Zei je dat vroeger ook altijd?
heh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wil de originle Dangel lookgever grasgothic niet?
Het is toch "See-lie-kaaa" ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef BoJo het volgende:
En ik heb een tijdje vroegah toyota celica uitgesproken als "celisija" totdat m'n pa vroeg waar ik die extra letters vandaan toverde![]()
Morgen ben ik vrijquote:
ik lasquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen ben ik vrij.
Maar ik heb beloofd om iedereen zijn beddegoed te wassen en heel het huis te stofzuigen. Neuken was beter geweest.
Dat mag nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Dangel het volgende:
dan heb je m te laat uit het team gekicked.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Dangel het volgende:
dan heb je m te laat uit het team gekicked.
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisterenquote:
Weet je dat op het blokkeren van banners een ban staatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisteren![]()
@ banner verhaal : ik heb alleen maar 1 banner boven staan met 2 zoenende chick![]()
Onderin me scherm heb ik niks staan. Mss moeten jullie maar eens een betere firewall nemen
Dat kan bijna niet. Je hebt één iemand nodig voor de camera. Één iemand voor het geluid. En één iemand als interviewer. Daarnaast waren er nog 3 'functies' die je moest verdelen. En die kan je ook niet verdelen over 2 man.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef Dangel het volgende:
dan onthef je hem uit al zn functies, verdeel je zn taken onder de andere teamleden en zeg je expliciet in het logboek dat dat is gebeurd?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je dat op het blokkeren van banners een ban staat?
integendeel. stress+te weinig eten+te weinig slaap denk ikquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
integendeel. stress+te weinig eten+te weinig slaap denk ik
prive stress. De dingen die ik vandaag moest doen hier op t werk zijn gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
alexxx, hoe combineer jij stress met posten op fok![]()
prive stressquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
prive stress. De dingen die ik vandaag moest doen hier op t werk zijn gedaan![]()
Je moet dan ook geen pubers in je leven halen. (ik typte eerst in leven latenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
ja, er zijn mensen wiens leven complexer is dan bier zuipen, voetballen, en opels batsen.
daar heb ik t niet eens overquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen pubers in je leven halen. (ik typte eerst in leven laten).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef Dangel het volgende:
das al weer 5 maanden en 29 dagen geleden
Jijquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
Wat kan er dan verder nog zo complex zijn?
huh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
ja, er zijn mensen wiens leven complexer is dan bier zuipen, voetballen, en opels batsen.
Jij luistert ook naar de radioquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
Wes.
Maar aan de ene kantquote:
wacht maar tot'ie weer een zip file postquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant. Ik ben ook nog nooit boos op je geweest
.
Ik zou ook niet weten waarom ik boos zou moeten worden eigenlijk.
ja dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
Zeker weten dat dan heel BoF opeens hier te vinden isquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wacht maar tot'ie weer een zip file post
K vind het niet erg om 2 lesbos in me auto te hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Damn ik rijd in een lesbo bak
http://jalopnik.com/cars/(...)s-love-it-282250.php
dat zegt wat over je vrouw joh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Damn ik rijd in een lesbo bak
http://jalopnik.com/cars/(...)s-love-it-282250.php
Dat doet Lex niet, want Lex is liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wacht maar tot'ie weer een zip file post
Mmark?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Tjabbo het volgende:
Kameraad van me wil een nieuw GTE blok opbouwen en zoekt een onderblok.
Mmarkk ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:01 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Mmark?
Nee sorry, ik heb er geen over
Klopt, jij bent liefquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant. Ik ben ook nog nooit boos op je geweest
.
Ik zou ook niet weten waarom ik boos zou moeten worden eigenlijk.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doet Lex niet, want Lex is lief.
Hebben ze in Friesland geen asperines?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Dangel het volgende:
Kooooooooooop
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn
Die zijn er toch nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
Kunnen we niet weer gewoon die blauwen gaan afzeiken?
kusjeknufkroel is tofquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
jawel, maar die werken niet bij mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen asperines?
rot op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:05 schreef Xtreem het volgende:
dat geknuffel hier
Hmmm ik dacht dat je dat wel gewend was aangezien je durfde te posten in de bof topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
jawel, maar die werken niet bij mij
alleen zetpillen. maar ik heb liever koppijn dan dat ik iets in mn reet moet duwen
Waarom zou je koppijn over gaan van iets dat je in je reet stopt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
jawel, maar die werken niet bij mij
alleen zetpillen. maar ik heb liever koppijn dan dat ik iets in mn reet moet duwen
nou ja die pil moet helemaal omhóóg natuurlijk naar je hoofd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Dangel het volgende:
geen idee, ik heb nog nooit aambeien gehad
je zou eigenlijk eens met hem mee moeten rijden.quote:
Ik kwam in de "verzonden berichten" map van mn chef, wiens computer ik bij zijnvervanging beman, ook al wat leuk chantage materiaal aan ja. Hij zei na 3 weken dat ik nog niet genoeg wist... Ik kwam een smeekmail van hem tegen naar ZIJN chef, van het moment dat hij er een half jaar wwerkte, met dat mijn voorganger toch echt niet op vakantie kon, omdat hijzelf nog niet genoeg wist. De lulhannes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de computer geruild met die van de baas.
En hij is vergeten om een hele hoop mail te verwijderen.
Anne is dan ook geen minderjarige gothic natuurlijkquote:
Mantaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rot op.
hier is een filmpje van een manta voor je
kilkje
Heb je een naam? Doetinchem is niet zo grootquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag niet.
Ik heb wel vaak over 'm geklaagd bij de leraar. Maar die vond dat we 't zelf moesten oplossen (daarnaast kreeg ie wel een paar waarschuwingen uiteraard). Maarja, ik ga echt niet naar Doetinchem rijden om 'm uit zijn nest te trekken ofzo.
wel over. we ontlopen elkaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Anne is dan ook geen minderjarige gothic natuurlijk
Maar het is nog niet over dus?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hou jij je kart nou eerst maar eens heel![]()
Het enige wat hun zullen doen is bevestigen dat de zuiger te lang is en dat die vent me een verkeerde zuiger heeft verkocht hoop ik.quote:
En dan duw je daarna die zuiger "daar waar de zon niet dagelijks schijnt" bij die kerel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het enige wat hun zullen doen is bevestigen dat de zuiger te lang is en dat die vent me een verkeerde zuiger heeft verkocht hoop ik.
Ja en als hij me niets matst met de revisie het hele blok er achteraanquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En dan duw je daarna die zuiger "daar waar de zon niet dagelijks schijnt" bij die kerel?
Werner Oostendorp.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je een naam? Doetinchem is niet zo groot
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeeequote:
En dat uit Doetinchem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeee. Alleen maar Alfa, Alfa en Alfa. Had je iets anders, dan was je stom.
En dan had ie het altijd over auto's, maar hij wist niet eens waar 't blok in een MR2 ligt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Godverse hoere satteliet schotel![]()
Met dit pokkeweer geen ontvangst![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet gek. Doetinchem zuigt kont. Wonen alleen maar vage mensen.
Taxi 3 heb ikop DVD, zondag ritje antwerpen met Tinekequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens zondag a.s. op RTL: Dutch Supercar Challenge, daarna DTM in Zandvoort en s'avonds Taxi 3![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeee. Alleen maar Alfa, Alfa en Alfa. Had je iets anders, dan was je stom.
quote:En dan had ie het altijd over auto's, maar hij wist niet eens waar 't blok in een MR2 ligt.
ervoor nog een uitgebreide repo over een of andere rally toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens zondag a.s. op RTL: Dutch Supercar Challenge, daarna DTM in Zandvoort en s'avonds Taxi 3![]()
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ligt het blok in een MR2 dan?middenin toch?
Bingoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
taxi 4 al gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Taxi 3 heb ikop DVD, zondag ritje antwerpen met Tineke
Op dezelfde plek als vrijwel alle Ferrrari's, Lambo's en de MG TFquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
In het dashboard kastjequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
oh is die al uit? nou ja koop ik ook op DVD, wil de reeks toch compleetquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
taxi 4 al gezien?
beetje cheezy maar toch best leuk nog!
Care to explain dat? Of je vergeet wat tekst of ik snap het écht nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Engine layout-type heet ook MR in Gran Turismo - ik gok dat de naam daar ook vandaan komt
Toyota MR2 - MR engine layout -> Mid engine, Rear-wheel drive.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Care to explain dat? Of je vergeet wat tekst of ik snap het écht niet
ik weet wat gran turisimo is. ik ben ict-jer for crying out loudquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toyota MR2 - MR engine layout -> Mid engine, Rear-wheel drive.
En Gran Turismo is een spel voor de playstation: http://www.gamespot.com/p(...)l?tag=result;title;3 (voor het geval je dat niet wist, kan me voorstellen dat het dan wat onlogisch overkomt)
zoek danmeteen een mooie vrouw voor een week vakantiequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef BoJo het volgende:
[GEZ] lekker wijf die langs wil komen.
Ahquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik weet wat gran turisimo is. ik ben ict-jer for crying out loud
ik had het over de mr2 benaming. dat is niet mid-engine rear-wheel drive.
mr2 staat voor Midship Runabout. de 2 staat voor 2-seater.
Bo mag zijn afdankertjes naar jou doorschuiven?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoek danmeteen een mooie vrouw voor een week vakantie
waar heb jij het overquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bo mag zijn afdankertjes naar jou doorschuiven?
Zaterdag en zondag naar DTMquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dingen, enzo.quote:
Hotel met paar collega'squote:Op donderdag 26 juli 2007 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dingen, enzo.
Ga je M5 lastigvallen Bara, of zit je in een hotel/camping?
ja af en toe wordt de mr zo aangeduid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
AhZoals gezegd was het een gokje dat de naam daarweg kwam, zat er ook niet eens zo ver vanaf
In het spel betekend de afkorting MR dat overigens wel.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:32 schreef Sjoewe het volgende:
[img=578xnull]http://xs217.xs.to/xs217/07304/Foto63.jpg[/img]
Yup, beide gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
je zou eigenlijk eens met hem mee moeten rijden.
Dat ding is nu al zo fucking snel. niet meer normaal.
Als er andere drijfstangen/zuigers in komen, en een flesje NOS is hij echt never nooit meer te stoppen.
Filmpje gezien van Duane (upgradedsupra) en nate (KWNate) hun runs? beide boven de 800rwhp.
ik ben altijd snelquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Tjabbo het volgende:
goed idee. ik denk dat mark wel behoorlijk sneller is ja.
geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, je rijdt toch bij de stoplichten bij zuiderburen de 'bebouwde kom' in (dwz. er staat een blauw bord met Leeuwarden, net na de stoplichten)?
Ja, heb wel lekker geslapen... Alleen wat kort...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
pff weer te lang aan het drankje gezeten.
slaap lekker
jij zuipt al je problemen gewoon weg ehquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
slaap lekker
een spontane dubbelpost zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
slaap lekker
Wanneer komt er een FFIM op, of staat die niet in de planning?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Tjabbo het volgende:
goed idee. ik denk dat mark wel behoorlijk sneller is ja.
nou ja, totdat ik eindelijk mijn nieuwe turbo binnen heb en het geporte uitlaatspruitstuk er op kan.
FFIM staat niet op het programma. Mijn vrouw is zwanger dus verdere upgrades zullen lang op zich laten wachten. Alleen aan het eind van het jaar nog spuiten en that's it.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een FFIM op, of staat die niet in de planning?
ja dat zal het inderdaad helemaal zijn, je hebt me doorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij zuipt al je problemen gewoon weg eh
ja jij bent maar een simpel te dorgronden zieltjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat zal het inderdaad helemaal zijn, je hebt me door![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:08 schreef Dangel het volgende:
bedankt voor je SMS btw Annet maakte me niet wakker
en goedemorgen
ah ik moet je toch echt teleur stellen want je zit er zo naastquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jij bent maar een simpel te dorgronden zieltje
excuusjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah ik moet je toch echt teleur stellen want je zit er zo naast![]()
te lang aan het drankje gezeten houd niet zoals kennelijk bij jou in dat je gezopen heb. Bij mij slaat het in dit geval op het feit dat ik het te laat gemaakt heb
En problemenzou niet weten waar jij het over hebt.
of jij moet 2 mixjes zuipen noemen![]()
tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
maar ja vanavond weer werken en veel heel veel zuipen. Ik schijn problemen te hebben![]()
http://www.youtube.com/watch?v=U4Jf4gxmJtMquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Radio? Heb ik op het moment niet aan.
Radio jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Radio? Heb ik op het moment niet aan.
Waar haalt ie het toch vandaan eh.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef Dangel het volgende:
Anne is een doordrammer eerste klas die pas stopt als ze d'r zin heeft.
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:46 schreef Alfisti het volgende:
Gaar
IE: Extra -> Internet-opties -> Geschiedenis wissen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:58 schreef Dangel het volgende:
hoe moet je je internetgeschiedenis wissen btw?![]()
Lijkt wel zo'n nieuwe GT-R- achtige.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef Paladijn het volgende:
Waar ken ik die quote toch van lexxx?
Wat voor auto is dit trouwens, opvolger Nissan 350z?
[afbeelding]
dank jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
IE: Extra -> Internet-opties -> Geschiedenis wissen.
(Cookies en tijdelijke internetbestanden wissen is misschien ook wel handig).
Staat net boven het "geschiedenis wissen"-gedeelte.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
dank je(en hoe wis ik die dingen?)
doe ik dat om kwart over 4 allemaal ff
Anne, je bent geweldig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Staat net boven het "geschiedenis wissen"-gedeelte.
Ja, klopt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader had toch een camera mee bij GoW?
Ja. Nog welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, klopt!
Dus alleen bij jou thuis op TV?
Staat er dus wel, met erachter eenquote:
Voor jou is dat de meest optimale route inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga niet meer over Zuiderburen als ik vanuit Groningen kom, ik vind het makkelijker om bij Wassenaar de stad in de gaan.. of helemaal de stad niet in, en bij Marssum langs.
Normaliter laat men de auto niet meteen op nederlands kenteken zetten ivm dat bedrag myaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
't gaat over 't BPM-bedrag?
Ja, dat is enorm om. Doe ik uit mn wekr ook altijd. De heenweg is 4 kilometer, de terugweg 20quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor jou is dat de meest optimale route inderdaad
Is bij Marssum langs niet erg om trouwens?
Ach ja. Nederland is een kutland wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Normaliter laat men de auto niet meteen op nederlands kenteken zetten ivm dat bedrag mya
Eigenlijk is het ook gewoon ziekmakend dat je bij het kopen van een auto 40+ % aan lucht koopt, die vervlogen is na het overschrijven van het kentekenbewijs.
Tintelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn voet slaapt. Kietelt. (Edit: alhoewel, het kietelt niet echt, maar je weet wel, dat rare gevoel wat je niet thuis kan brengen. Dus noem ik het maar kietelen)
Dan doe je 't raampje open en roep je naar een van die mensen die op de bus staan te wachten: "Ej, komt er iets aan?".quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik reed trouwens bijna de Honda kapot op een sjonnie in Groningen
Bij het uitrijden van de straat waar mijn kantoor zit staat een bushokje direct naast de splitsing, waardoor je voor je bij de t-splitsing bent altijd even naar rechts moet kijken... daar zag ik niets, dus rij door kijk links en nog eens rechts... niets. Dus ik rij vrolijk de t-splitsing op tot mijn car-poolende collega begint te piepen dat er een auto van rechts komt.. kijk nog eens, zie niets en rij door - en toen zag ik'm in mijn achteruitkijkspiegel best hard remmen
Vervolgens is ie een stukje achter me aan gereden met af en toe even koppeling en gas vol ingedrukt![]()
Aan de andere kant, welke randdebiele ov-reizende kutambtenaar zet dan ook op die plek een bushokje neer. Zodra er mensen staan te wachten op een bus zie je het verkeer van rechts amper.
Tintelen doet ie toch als ie echt slaapt-slaaptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tintelen
Maar redelijk irritant inderdaad
Hoeveel PK heeft de Seat anyway? Rond de 250 was meen ik de limiet voor voorwielaangedreven auto's om nog enigszins het vermogen kwijt te kunnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:56 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, trouwens. Ik zei toch dat er iets met de koppeling van Tim aan de hand was? Dat ie slipte?
Wij laatst naar de autoweg en dan vanuit zijn 2 heul hard optrekken.
Maar zijn wielen draaien gewoon door. Niet de koppeling.
We deden het later ook nog even met de TCS uit. Best raar gevoel.
Weten we eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoeveel PK heeft de Seat anyway? Rond de 250 was meen ik de limiet voor voorwielaangedreven auto's om nog enigszins het vermogen kwijt te kunnen
Scheelt trouwens wel weer een dure reparatie als het de koppeling niet was
masterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb meer stickers achter op mn auto dan BoJo
Prachtigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kwam laatst een Bob Marley tegen.
Zijn auto zat vol met stickers (en dan bedoel ik echt vol-vol! De stickers zaten zelfs over elkaar heen geplakt) van Jamaica, Wiet, Bob Marley-shizzle. Zijn auto onder kralen, hangertjes. Zijn stoelen waren bekleed met kleurrijke gehaakte dingen. Snoeihard de muziek aan.
Maar ik kon er geen foto van maken![]()
.
Late reactie: een lexusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef Paladijn het volgende:
Waar ken ik die quote toch van lexxx?
Wat voor auto is dit trouwens, opvolger Nissan 350z?
[afbeelding]
auto is van een collega van mij die even wat kwam ophalen met haast. Toen hij buiten kwam stond de boom er op ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan zet je een boom op het dak ven je golf?
je kan ook gewoon niet posten, dat je gaar bent weten we inmiddels welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef Alfisti het volgende:
gaar...
Ik niet alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan ook gewoon niet posten, dat je gaar bent weten we inmiddels wel
quote:Richard says:
gaar
Bo says:
uhu me 2
dat alfas gaar zijn betekend toch niet dat jij ook gaar bentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:34 schreef Alfisti het volgende:
ik rij Alfa............ lijkt me ook een prima excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |