Werner Oostendorp.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je een naam? Doetinchem is niet zo groot
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeeequote:
En dat uit Doetinchem?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeee. Alleen maar Alfa, Alfa en Alfa. Had je iets anders, dan was je stom.
En dan had ie het altijd over auto's, maar hij wist niet eens waar 't blok in een MR2 ligt.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Godverse hoere satteliet schotel![]()
Met dit pokkeweer geen ontvangst![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet gek. Doetinchem zuigt kont. Wonen alleen maar vage mensen.
Taxi 3 heb ikop DVD, zondag ritje antwerpen met Tinekequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens zondag a.s. op RTL: Dutch Supercar Challenge, daarna DTM in Zandvoort en s'avonds Taxi 3![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was écht een Alfa-knurftjeeeee. Alleen maar Alfa, Alfa en Alfa. Had je iets anders, dan was je stom.
quote:En dan had ie het altijd over auto's, maar hij wist niet eens waar 't blok in een MR2 ligt.
ervoor nog een uitgebreide repo over een of andere rally toch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens zondag a.s. op RTL: Dutch Supercar Challenge, daarna DTM in Zandvoort en s'avonds Taxi 3![]()
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ligt het blok in een MR2 dan?middenin toch?
Bingoquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
taxi 4 al gezien?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Taxi 3 heb ikop DVD, zondag ritje antwerpen met Tineke
Op dezelfde plek als vrijwel alle Ferrrari's, Lambo's en de MG TFquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
In het dashboard kastjequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
oh is die al uit? nou ja koop ik ook op DVD, wil de reeks toch compleetquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
taxi 4 al gezien?
beetje cheezy maar toch best leuk nog!
Care to explain dat? Of je vergeet wat tekst of ik snap het écht nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Engine layout-type heet ook MR in Gran Turismo - ik gok dat de naam daar ook vandaan komt
Toyota MR2 - MR engine layout -> Mid engine, Rear-wheel drive.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Care to explain dat? Of je vergeet wat tekst of ik snap het écht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |