Morgen ben ik vrijquote:
ik lasquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Morgen ben ik vrij.
Maar ik heb beloofd om iedereen zijn beddegoed te wassen en heel het huis te stofzuigen. Neuken was beter geweest.
Dat mag nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Dangel het volgende:
dan heb je m te laat uit het team gekicked.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Dangel het volgende:
dan heb je m te laat uit het team gekicked.
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisterenquote:
Weet je dat op het blokkeren van banners een ban staatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Neuken, nee dank je ben nog moe van gisteren![]()
@ banner verhaal : ik heb alleen maar 1 banner boven staan met 2 zoenende chick![]()
Onderin me scherm heb ik niks staan. Mss moeten jullie maar eens een betere firewall nemen
Dat kan bijna niet. Je hebt één iemand nodig voor de camera. Één iemand voor het geluid. En één iemand als interviewer. Daarnaast waren er nog 3 'functies' die je moest verdelen. En die kan je ook niet verdelen over 2 man.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef Dangel het volgende:
dan onthef je hem uit al zn functies, verdeel je zn taken onder de andere teamleden en zeg je expliciet in het logboek dat dat is gebeurd?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je dat op het blokkeren van banners een ban staat?
integendeel. stress+te weinig eten+te weinig slaap denk ikquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
integendeel. stress+te weinig eten+te weinig slaap denk ik
prive stress. De dingen die ik vandaag moest doen hier op t werk zijn gedaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
alexxx, hoe combineer jij stress met posten op fok![]()
prive stressquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
prive stress. De dingen die ik vandaag moest doen hier op t werk zijn gedaan![]()
Je moet dan ook geen pubers in je leven halen. (ik typte eerst in leven latenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
ja, er zijn mensen wiens leven complexer is dan bier zuipen, voetballen, en opels batsen.
daar heb ik t niet eens overquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen pubers in je leven halen. (ik typte eerst in leven laten).
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef Dangel het volgende:
das al weer 5 maanden en 29 dagen geleden
Jijquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
Wat kan er dan verder nog zo complex zijn?
huh?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
ja, er zijn mensen wiens leven complexer is dan bier zuipen, voetballen, en opels batsen.
Jij luistert ook naar de radioquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Dangel het volgende:
Wes.
Maar aan de ene kantquote:
wacht maar tot'ie weer een zip file postquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar aan de ene kant. Ik ben ook nog nooit boos op je geweest
.
Ik zou ook niet weten waarom ik boos zou moeten worden eigenlijk.
ja dat is je eigen schuld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef Dangel het volgende:
Zeker weten dat dan heel BoF opeens hier te vinden isquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wacht maar tot'ie weer een zip file post
K vind het niet erg om 2 lesbos in me auto te hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Damn ik rijd in een lesbo bak
http://jalopnik.com/cars/(...)s-love-it-282250.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |