aha logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop 't.
Misschien denk ik daar over een uur anders over.
Dus nu nog even vrolijk doen, voordat ik verander in een chagrijnig mens.
dat doe ik al maanden langquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:12 schreef Fugie het volgende:
Ik mag mezelf weer een dag vervelen op kosten van de baas
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
He wanneer gaat de jouwe weer rijden? Als je hulp nodig hebt moet je het maar zeggen he.
Anders ff aanmelden op shoarma, daar zitten (haast alleen) 7mmers
Het gaat toch wel over je hoofd hèquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ZACHTJES ZACHTJES!!!!!!!
Hij is extreem gevoelig![]()
ja tuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat toch wel over je hoofd hè![]()
?
my thoughts.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat toch wel over je hoofd hè![]()
?
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf.
Ik weet het wachtwoord niet meer van mijn hotmail-account (hij doet het niet) en dan klik op "wachtwoord vergeten" en kan ik niet anders dan op "instructies versturen per email" drukken.
En waar stuurt ie het heen denk je?
geheime vragenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.
kan je niet een geheime vraag doen dan
Daarnet kon ik alleen het hotmailadres aanklikkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naar een alternatief mail adres wat jij toen der tijd aangegeven hebt.
kan je niet een geheime vraag doen dan
graag gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarnet kon ik alleen het hotmailadres aanklikken.
Bij de tweede keer stond (gelukkig) wel een alternatief mailadres.
aanstellerquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
graag gedaan.
* ook_gek gaat weer even in relext houding zitten want ik ga echt kapot hier
sorryquote:
Ja zeer zeker is een huis/appartement belangrijker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Volgende week even bij een appartementje kijken.
Dat vind ik iets belangrijker.
Ik moet nog een projectje met de AW11 afronden zodat daar ook geen geld meer in gaat zitten.
Sinds ik de AW11 als daily heb ipv de Supra hou ik bakken met geld over elke maand![]()
Voorheen knalde ik er soms wel 300-400 liter Euro 98 doorheen in een maand!
Nu is dat ongeveer 150-200 liter Euro 95, dus dat scheelt nogal in de portemonee
Als dat appartementje doorgaat steek ik eerst m'n geld in de inboedel etc.
Is ff iets belangrijker dan m'n Supra, hoewel ik dat apparaat soms enorm mis!
Vooral als er een 330 of Impreza naast me komt staan bij de stoplichten![]()
Nope, heb ik ook nogquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker is een huis/appartement belangrijker.
En de supra is duur. en dude jij hebt er 2haha.
Toch? of is die sloper al weg?
uhmquote:
's avonds een vent, 's ochtends een vent hequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent he![]()
Had laatst een meerdaagse cursus. Cursusleider 'ietwat aangeschoten', 3 uur geslapen. Staat de volgende ochtend z'n cursus te geven (brak, maar dat was bijna niet te merken). 's middags was zijn rol wat kleiner, maar toen lag hij ziek in bedquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent he![]()
He hoelang zit je nu alweer bij je huidige werkgever dan? Ik wist niet dat je alweer opgestapt was bij de vorige baan
eerste bedrijf waar ik 6 jaar gewekt heb is failliet gegaan toch. En nu zit ik bij een soort door start maar dat is echt niks. Ik ga met de grootste tegen zin naar mijn werk. Ik zit de hele dag niks te doen ik trek dat niet. Het is zo zonde van mijn tijd. Ik zit letterlijk mijn tijd hier te verdoen en het salaris is ook kut. En het mee delen in de winst is natuurlijk leuk. Maar als die er niet meer is.......quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:17 schreef Tjabbo het volgende:
He hoelang zit je nu alweer bij je huidige werkgever dan? Ik wist niet dat je alweer opgestapt was bij de vorige baan
Aah ok dan heb ik niets gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eerste bedrijf waar ik 6 jaar gewekt heb is failliet gegaan toch. En nu zit ik bij een soort door start maar dat is echt niks. Ik ga met de grootste tegen zin naar mijn werk. Ik zit de hele dag niks te doen ik trek dat niet. Het is zo zonde van mijn tijd. Ik zit letterlijk mijn tijd hier te verdoen en het salaris is ook kut. En het mee delen in de winst is natuurlijk leuk. Maar als die er niet meer is.......
in het begin was het ook geweldig. Een volledig nieuw bedrijf uit de grond stampen is heerlijk om te doen en we hadden hele grote orders en het ging geweldig. Tot dat die grote orders niet meer kwamen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Aah ok dan heb ik niets gemist.
Ik dacht namelijk dat je het enorm naar je zin had in het doorstartbedrijfje waar je terecht gekomen was.
Niet dus
school is geen optie voor mijquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef Fugie het volgende:
je had ook gewoon je school moeten afmaken eh
ja of gewoon thuis gaan zitten, heb ik ook aan zitten denkenquote:
dat lijkt me nou wer geen goed planquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja of gewoon thuis gaan zitten, heb ik ook aan zitten denken
ik vermaak me wel. Ga hier en daar heenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat lijkt me nou wer geen goed plan
thuis heb je immers ook niets te doen en werkervaring is altijd beter op je cv
Ja maar toch... de hardware boeren hebben het maar zwaar de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vermaak me wel. Ga hier en daar heen
Ik ben vroeg begonnen met werken en die werk ervaring komt mij nu heel goed van pas.
Zit al ruim 10 jaar in deze branche en dat word zeer op prijs geteld
Daar (zat) ook een GTE in.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doeje daar mee dan?
Ook nog oplappen? zit daar nog een blok in? (ge blokje?)
Ok dus je hebt geen gte blok 'over' ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Daar (zat) ook een GTE in.
Ding heeft een rotte wielrand en een deuk in het rechter voorscherm.
Als ik geld en tijd zat heb gaat die ook weer de weg op
Ja klopt!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Jij maakte daarnet FOK! kapot, Dangel.
Blijf er voortaan met je tengels vanaf, stom achterlijk kutwijf.
Ejaaaaaaaaa mambaaahdie eeeeeeeeejoooooooooooooo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef Dangel het volgende:
oooooooooooooh
oooooooooooooh
ik vind jou zoooo
zooooooooooooo
EEEEE-OOOOOH!
eeeeeeejoooooow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |