Hey ouwe, dat ken ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:23 schreef Tjabbo het volgende:
ik zit tijdens het rijden constant naar de watertemp meter te kijken.
* Tjabbo heeft supra neigingen
overwerk je niet. niet zolang je het nog hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:57 schreef Dangel het volgende:
zo, dat was veel bijlezen!
Lol. Ik denk dat alle supra eigenaren een tik hebben van upgrades en metertjes kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Hey ouwe, dat ken ik!![]()
Bij de emmer hou ik de water temp en oliedruk ook scherp in de gaten
Heb ik mezelf aangeleerd in de Supra uit angst voor een BHG of knock-knock
Daar kom ik nooit meer van af![]()
Coole OP btw!
Doet me goed om zo'n strakke Supra in de OP te zien staan!
7M![]()
Met je hoofd te dicht op de turbo gestaan zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lol. Ik denk dat alle supra eigenaren een tik hebben van upgrades en metertjes kijken.
Ik welquote:Geen idee of dat nu een goed ding is eigenlijk![]()
Misschien wat teveel boost gesnovenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met je hoofd te dicht op de turbo gestaan zeker?
Ik hoop van niet.quote:De Slet wordt een tweede klustopic?
Verschillende orders op 1 pallet door elkaar zetten en leveren, Afmetingen die niet kloppen, manco zendingen, pallet zending te laat binnen laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:10 schreef Dangel het volgende:
weer eens extreme drukte
leveranciers die zich niet aan afspraken houden
pakketjes die niet in het busje van de koerier passen
Ja, dat is idd heel normaal. En dat zou het niet moeten zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verschillende orders op 1 pallet door elkaar zetten en leveren, Afmetingen die niet kloppen, manco zendingen, pallet zending te laat binnen laten komen.
Is heeeeel normaal![]()
Vraag het eens aan alexxxxx. die woont ook in fryslan en is helemaal leip van die oost-europeesche troe..ehhh auto's.quote:
slim zou het zijn dat wanneer er 2 of meer orders op 1 pallet staan de dozen te nummeren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel normaal. En dat zou het niet moeten zijn.
Zijn we lollig?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vraag het eens aan alexxxxx. die woont ook in fryslan en is helemaal leip van die oost-europeesche troe..ehhh auto's.
Dat gaat bij onze levernaciers dan wel weer goed, maar wij bestellen meestal dan ook achterlijk kleine hoeveelheden, pallets zijn hier een zeldzaamhied. elke ambu is uniek en weer anders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
slim zou het zijn dat wanneer er 2 of meer orders op 1 pallet staan de dozen te nummeren.
1/10 bv als order 1 uit 10 collo bestaat
2/4 als order 2 uit 4 collo bestaat
3/7 als order 3 uit 7 collo bestaat
dan heb je een pallet zo uitgezocht.
maar ja tijd en geld he
Ik ookquote:
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:14 schreef Fugie het volgende:
ik zat er even over te denken om een fabia hatch te leasen, maar omg mijn huidige opel zich al beter in elkaar zeg
mijnes heeft tenminste niet van dag gare plastic overal zeg, en paneeltjes die je gewoon met je pink van de middenconsole ruktquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat alweer een klein wondertje op zichzelf is.
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
Nu kan het natuurlijk niet op tegen de duitse degelijkheid, ook niet van 14 jaar geleden.
zijn toch al vw?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja voordat skoda zo ver is moet eerst een groot duits concern die handel overnemen denk ik
heb je wat te doen in week 33?quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Joahweoeahhhhhhhhhhhhh!
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven danquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan net mijn nieuwe baan heb.
Zo niet, dan heb ik niks te doen.
Ik heb daar geen geld voor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo niet, heb je dan zin om mee te gaan naar Tsjechië? Tim moet wel thuis blijven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |