Ja, heb wel lekker geslapen... Alleen wat kort...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
pff weer te lang aan het drankje gezeten.
slaap lekker
jij zuipt al je problemen gewoon weg ehquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
slaap lekker
een spontane dubbelpost zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben altijd snel![]()
slaap lekker
Wanneer komt er een FFIM op, of staat die niet in de planning?quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef Tjabbo het volgende:
goed idee. ik denk dat mark wel behoorlijk sneller is ja.
nou ja, totdat ik eindelijk mijn nieuwe turbo binnen heb en het geporte uitlaatspruitstuk er op kan.
FFIM staat niet op het programma. Mijn vrouw is zwanger dus verdere upgrades zullen lang op zich laten wachten. Alleen aan het eind van het jaar nog spuiten en that's it.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:16 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een FFIM op, of staat die niet in de planning?
ja dat zal het inderdaad helemaal zijn, je hebt me doorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij zuipt al je problemen gewoon weg eh
ja jij bent maar een simpel te dorgronden zieltjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat zal het inderdaad helemaal zijn, je hebt me door![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:08 schreef Dangel het volgende:
bedankt voor je SMS btw Annet maakte me niet wakker
en goedemorgen
ah ik moet je toch echt teleur stellen want je zit er zo naastquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jij bent maar een simpel te dorgronden zieltje
excuusjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah ik moet je toch echt teleur stellen want je zit er zo naast![]()
te lang aan het drankje gezeten houd niet zoals kennelijk bij jou in dat je gezopen heb. Bij mij slaat het in dit geval op het feit dat ik het te laat gemaakt heb
En problemenzou niet weten waar jij het over hebt.
of jij moet 2 mixjes zuipen noemen![]()
tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
maar ja vanavond weer werken en veel heel veel zuipen. Ik schijn problemen te hebben![]()
http://www.youtube.com/watch?v=U4Jf4gxmJtMquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Radio? Heb ik op het moment niet aan.
Radio jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Radio? Heb ik op het moment niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |