Nou ja, na zo'n seizoen als het vorige onder Koeman ben je al snel enthousiast zodra er weer eens enige lijn in het spel te herkennen isquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef snabbi het volgende:
Ik vraag me echt af of ik wel naar dezelfde wedstrijd heb zitten kijken wanneer mensen zeggen dat ze naar een goeie pot hebben zitten kijken. De eerste helft was echt saai. Alleen de tweede helft had leuke momenten maar was ook in het midden niet echt imposant.
Van Marwijk had al eerder gezegd dat Timmer en Ekramy beiden in ieder geval een hele wedstrijd zouden keepen.
1-1 tegen Chelsea is gewoon een zeer goed resultaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Rekkie het volgende:
Nette uitslag tegen Chelsea imo
idd.. als je ziet dat Ajax tegen rangers gelijk speelt en PSV tegen VVV allemaal 1-1 <quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1-1 tegen Chelsea is gewoon een zeer goed resultaat.
Beetje een lullige goal tegen en die pingel had erin gemoeten.
Had dus ook gewonnen kunnen worden.
Dat lijkt me nou eigenlijk logischer dan na 10 wedstrijden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
kramp krijgen in de eerste (min of meer) serieuze wedstrijd van het seizoen.....![]()
Inderdaad. Ik vind het niet zo gek dat de conditie nog niet top is in deze fase van de voorbereiding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef SlamD het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eigenlijk logischer dan na 10 wedstrijden...
Goh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:45 schreef ruud_fr het volgende:
maar de samenwerking tussen Makaay en Slory liep niet echt, moet misschien nog groeien
Die huftertjes uti Londen liepen ook aardig te kutten bij die penaltyquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vind het maar een kutuitslag, als Lucius niet zo dom was geweest en Makaay ze gewoon neemt zoals hij ze altijd neemt win je gewoon met 2-0 van Chelsea.
Tuurlijk,maar Makaay is een killer normaal.Die is zo stoicijns dat hem dat niets uitmaakt.Uiteindelijk schoot hij de bal te zwak en te laag in,dus een makkie voor de keeper.Jammer dat degene die doorliep net te laat was.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die huftertjes uti Londen liepen ook aardig te kutten bij die penalty
inderdaad, hij had beter gaan huilenquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook hoe Makaay reageerde: niemand wou hem nemen, dus neem ik een maar. Ik neem nooit penalty's in oefenwedstrijden, allleen in officiele wedstrijden. Nu mis ik er één, dat doet me niet zoveel.
Of zulkiets. Dit is toch een beetje een rare houding.
Dat denk ik niet eigenlijk.. Gezien het stuk van Koevermans in de telegraaf...quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Italiaan schijnt bijna rond te zijn bij AZ, is de kans groter dat Koevermans naar Zuid komt lijkt me...
Eensch, maar een spits erbij voor de breedte zou geen gek idee zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef Happel het volgende:
Ik hoop het niet. Zes miljoen is ook belachelijk veel geld.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef Happel het volgende:
Ik vond het maar een saaie kutpot.
Makaay onzichtbaar, Slory snel, Drenthe actief maar kwam weinig uit, Sahin technisch zeer goed, van bronckhorst een verademing op het middenveld.
Zat me wel weer te ergeren aan de manier, waarop de verdediging zat te spelen. Constant weer dat balletje naar achteren en een trage Timmer, totaal geen snelheid in het spel.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Ekramy in de basis zou staan, zal wel weer betekenen dat ie tweede keus is... jammer! Ondanks dat Timmer een paar prima reddingen had, vind ik het tijd voor verjonging op doel!
Een spits van ¤ 6.000.000 voor in de breedte lijkt me overdreven, en samen met Makaay in de spits lijkt me niet zo'n sterk plan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eensch, maar een spits erbij voor de breedte zou geen gek idee zijn.
Een club als Barcelona heeft tegen Chelsea al moeite om op het middenveld te komen, dan hoef je je daar als Feyenoord helemaal niet voor te schamen. Loopt er in de jeugd geen talentvolle spits bij Feyenoord rond trouwens? D'r lopen nou wel een paar ideale leermeesters voor jong talent.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:40 schreef Happel het volgende:
Ik vond het maar een saaie kutpot.
Makaay onzichtbaar, Slory snel, Drenthe actief maar kwam weinig uit, Sahin technisch zeer goed, van bronckhorst een verademing op het middenveld.
Zat me wel weer te ergeren aan de manier, waarop de verdediging zat te spelen. Constant weer dat balletje breed, totaal geen snelheid in het spel.
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
Een club als Barcelona heeft tegen Chelsea al moeite om op het middenveld te komen, dan hoef je je daar als Feyenoord helemaal niet voor te schamen. Loopt er in de jeugd geen talentvolle spits bij Feyenoord rond trouwens? D'r lopen nou wel een paar ideale leermeesters voor jong talent.
Dat bleek wel uit het rondspelen na de penalty. Feyenoord wilde nog snel even jagen met de steun van het publiek er achter, maar ze konden prima rondtikken zonder dat we er bij konden. Goed het afwachtende past ook in het spel van Chelsea natuurlijk. We hebben een verdienstelijke pot gespeeld, maar was niet leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Happel het volgende:
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Chelsea speelde met 10 man achter de bal en daarom was het onmogelijk om fatsoenlijk kansen te creeren.
Wanneer Feyenoord achterin in balbezit was, stond Chelsea met 10 man op eigen helft hoor. Daarom konden Vlaar, Hofland enzo de bal niet kwijt aan het middenveld.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
![]()
De gehele eerste helft speelde Chelsea op de helft van Feyenoord. Pas in de tweede helft deed Feyenoord meer dan alleen wat counteren.
Das sowieso niet waar, want ik vond dat Lampard veel te diep stond de eerste helft, en ik heb echt meerdere fases in die helft gezien dat alleen Cech en 1 verdediger op de helft van Chelsea stonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord achterin in balbezit was, stond Chelsea met 10 man op eigen helft hoor. Daarom konden Vlaar, Hofland enzo de bal niet kwijt aan het middenveld.
In balbezit vielen ze aan, bij balverlies zakten ze in. Had ie wel goed gezien hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Das sowieso niet waar, want ik vond dat Lampard veel te diep stond de eerste helft, en ik heb echt meerdere fases in die helft gezien dat alleen Cech en 1 verdediger op de helft van Chelsea stonden.
In de tweede helft veranderde dat beeld, en kwam Feyenoord meer van hun helft af, waarop Chelsea reageerde door nog wat meer aanvallers in te brengen. Op een gegeven moment stonden er 5 aanvallers (Wright-Phillips, Drogba, Malouda, Pizarro, Sinclair), plus Lampard als aanvallende middenvelder. Nu was deze situatie slechts in de laatste kwartier van de wedstrijd, maar de intentie was er.
Tja, zo gaat dat meestal he. Je gaat niet met zn zessen voorin blijven als de tegenstander de bal heeft. Ik bestrijd alleen het beeld dat Chelsea de ploeg was die constant achterin zat te hangen, en dat Feyenoord daardoor geen kansen kon creeeren. Terwijl al hun gevaarlijkste kansen uit de eerste helft, nota bene uit counters kwamen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Solstice het volgende:
[..]
In balbezit vielen ze aan, bij balverlies zakten ze in. Had ie wel goed gezien hoor.
Je kent het pricipe 'counter', waar er sprake is van heel veel ruimte is achter de verdediging? Nou, dat was dus een aantal keren het geval gister bij Chelsea.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:59 schreef Solstice het volgende:
Dat was het punt ook helemaal niet. D'r werd gezegd dat Feyenoord moeilijk kon opbouwen van achteruit, omdat als ze de bal achterin Chelsea goed gegroepeerd op hun eigen helft stonden. D'r zegt niemand dat Chelsea niet de dominante ploeg was.
Dan nog is Chelsea gewoon een goeie ploeg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Chelsea speelde niet eens op 100% van haar kunnen...
Ik denk dat ze het toch nog zullen afleggen tegen PSV en Ajax. Een goeie derde denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:35 schreef Bernard0s het volgende:
Zal Feijenoord kampioen worden dit jaar?
Oh oke dan weet ik dat alvast.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het toch nog zullen afleggen tegen PSV en Ajax. Een goeie derde denk ik.
Inderdaad. Fijn om te weten, hoef ik niet meer die twee wekelijkse gang naar de Kuip te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik dat alvast.
Feyenoord gelukkig welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Yaye, wat een euforie na een gelijkspel in een oefenpot tegen een team dat niet eens op volle sterkte speelde.
dan hoef je maar tot Varkenoordquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Fijn om te weten, hoef ik niet meer die twee wekelijkse gang naar de Kuip te maken.
Sinds wanneer is er euforie wanneer er gezegd wordt dat we waarschijnlijk GEEN kampioen worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Yaye, wat een euforie na een gelijkspel in een oefenpot tegen een team dat niet eens op volle sterkte speelde.
Geef dan ook eens je mening in plaats van zo dom op elke reactie te reageren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Oh oke dan weet ik dat alvast.
Van de officiele website.quote:27-07-2007 CASTELEN VERTREKT MOGELIJK BIJ FEYENOORD
Romeo Castelen is met toestemming van Feyenoord in gesprek met een andere club. De rechtsbuiten ontbrak daarom op de vrijdagtraining en bij de aansluitende fotosessie voor de jaarlijkse elftalfoto. Feyenoord bood Castelen onlangs contractverlenging aan. De rechtsbuiten gaf te kennen eerst te willen proberen om overeenstemming te bereiken met een nieuwe club. Feyenoord gaf Castelen, van wie het contract komende zomer afloopt, daar vervolgens toestemming voor.
sinds vorig seizoen, toen zeiden we dat we zeker weten geen kampioen werdenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er euforie wanneer er gezegd wordt dat we waarschijnlijk GEEN kampioen worden?![]()
Welke club?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van de officiele website.
Castelen
Hamburg zeg je? Dan gattie naar FC St. Pauli, cultclub van het eerste uur. Mooie club voor Castelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Lurtt1 het volgende:
Rijnmond zegt dattie in Duitsland - Hamburg = HSV is
quote:Wijnaldum verlengt bij Feyenoord
Georginio Wijnaldum heeft zijn contract bij Feyenoord met één jaar verlengd tot medio 2010. In de verbintenis is tevens een optie voor nog eens twee seizoenen opgenomen, zo meldt de officiële clubsite.
De pas zestienjarige Wijnaldum debuteerde afgelopen seizoen in het eerste van Feyenoord en maakte direct indruk. Het talent is erg blij met zijn nieuwe contract. "Dit zegt veel over het vertrouwen dat de club in mij heeft. Ik ben hier heel blij mee."
Omdat de jeugdinternational nog geen achttien is, kan hij niet langer dan voor drie seizoenen vastgelegd worden. Mede daarom is er een optie van twee jaar in zijn contract opgenomen. Technisch manager Peter Bosz reageert zeer veheugd op het langere verblijf van de groeibriljant.
"We hopen dat Georginio in die tijd ontzettend zijn best gaat doen voor Feyenoord. Hij heeft heel veel talent, maar zal hard moeten werken om een heel goede voetballer te worden. Die kans krijgt hij bij Feyenoord. Ik denk dat beide partijen heel erg blij zijn met deze nieuwe verbintenis", aldus Bosz.
midden in de hoerenbuurtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hamburg zeg je? Dan gattie naar FC St. Pauli, cultclub van het eerste uur. Mooie club voor Castelen.
![]()
Heeftie alle eerste levensbehoeften in de buurt..quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Lurtt1 het volgende:
Rijnmond zegt dattie in Duitsland - Hamburg = HSV is
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:53 schreef pekel het volgende:
Morgen de eerste oefennederlaag van Feyenoord![]()
Tsjaa, met die Hamas vlaggen in de Kuip is de link gauw gelegd!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
ongetwijfeld, gelukkig wordt er geen melding gedaan van een explosie maar direct van een terroristische aanslag
quote:‘Er groeit iets moois in de Kuip’
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Het gevoel voor Feyenoord begon te groeien op een camping in Fréjus, aan het begin van deze zomer.
+ afbeelding vergroten Kevin Hofland .FOTO KOEN VERHEIJEN
Kevin Hofland was er op de koffie bij Cooky Voorn, een oude bekende van de verdediger en tegenwoordig assistent van trainer Bert van Marwijk. Aan een campingtafel in de Zuid-Franse zon spraken de twee Limburgers over een toekomst in de Kuip.
,,Cooky vroeg me wat ik ervan zou vinden,’’ aldus Hofland, die bij Fortuna Sittard onder Voorn werkte.
,,Het contact tussen Feyenoord en Van Marwijk was kort daarvoor gelegd. De vraag was alleen wat er op korte termijn zou gebeuren met de club. Niet lang daarna belde Peter Bosz, met de vraag of hij langs mocht komen. Peter heeft me gek gebeld in die periode. In eerste instantie hield ik het nog wat af, omdat ik van diverse kanten een goed beeld wilde krijgen. Daarna ging het heel snel.’’
Met Hofland keert een bijna vergeten speler terug in de eredivisie. De verdediger speelde tussen 2000 en 2004 zeven interlands en acteerde in de Champions League met PSV, maar de laatste drie jaar raakte hij langzaam uit beeld bij het grote publiek.
,,Af en toe kwam ik Nederlanders tegen die vroegen wat ik tegenwoordig eigenlijk deed,’’ vertelt Hofland. ,,Ze hadden geen idee. In Nederland kijken mensen vooral naar Schalke 04, Werder Bremen en Bayern. Wolfsburg is nu eenmaal geen club die hier veel aandacht krijgt. Terwijl ik toch zo’n beetje alles heb gespeeld de laatste drie jaar.’’ Feyenoord was de verdediger niét vergeten en bekeek Hofland een klein jaar geleden al aandachtig.
,,Wim Jansen kwam kijken bij een uitwedstrijd tegen Leverkusen,’’ weet Hofland. ,,Toevallig ging hij naast mijn vader zitten en vertelde dat hij voor mij kwam. Tussendoor heeft Henk Duut nog eens bij me geïnformeerd, maar concreet werd dat niet. Jaren geleden, in 2000, heb ik voor het eerst met Feyenoord gesproken. Maar destijds deden ze me een aanbod dat lager lag dan wat ik bij Fortuna verdiende. Geld is geen hoofdzaak voor me, maar daar bleek niet uit dat ze me écht wilden hebben. Ik koos voor PSV.’’
Nu de transfer naar Feyenoord er eindelijk is, wacht voor Hofland een hoofdrol in de Kuip. De Limburger moet een verdediging gaan leiden die vorig seizoen 66 doelpunten tegen kreeg. Hofland: ,,Dankzij mijn schotel kon ik het Nederlandse voetbal vrij goed volgen. Wat me bij Feyenoord opviel, is dat het heel vaak na rust in elkaar stortte. Als voetballer moet je pijn kunnen lijden. Ben je bereid óver die grens te gaan, of kun je dat niet opbrengen. Ik had het idee dat het daar soms aan ontbrak.
,,Leiding geven aan de verdediging heb ik altijd gedaan, dat zit ook wel in me. Als jonge speler bij Fortuna werd al van me verwacht dat ik veel coachte en medespelers aanstuurde. Ik denk dat ik daar in de loop der jaren alleen maar in ben gegroeid. Bij Wolfsburg was ik ook aanvoerder, al leidde dat tot nogal wat commotie. Sommige mensen binnen de club vonden dat de aanvoerder per se een Duitser moest zijn. Dat werd een heel item in de pers, iedereen had er een mening over. Maar de trainer bleef bij zijn keuze.’’
Hofland waande zich bij de bedrijfsvoetbalclub van Volkswagen af en toe in een slangenkuil.
,,Wolfsburg is een financieel gezonde, kapitaalkrachtige club. Toen ik tekende, waren ze vastbesloten in 2007-08 de Champions League te halen. Maar het kwam er nooit echt uit,’’ zegt hij. ,,Het grootste probleem was dat het in de groep nooit goed zat. Te veel jongens dachten meer aan zichzelf en hun portemonnee dan aan de club. Als er van hen een paar rondlopen is dat nog wel aan te sturen, maar het waren er wel elf of twaalf.’’
In 2004 volgde Hofland het spoor van Erik Gerets, de trainer die hem bij PSV had zien doorbreken. ,,Maar na twee maanden werd de manager die ons allebei had aangesteld al ontslagen. En niet veel later vlogen Gerets én de nieuw aangestelde manager er ook allebei uit. In drie jaar tijd heb ik vier trainers meegemaakt bij Wolfsburg, dus van de grote plannen kwam niet veel. En beloftes die het ene moment werden gedaan door de clubleiding, was men het volgende moment alweer vergeten. Er was geen enkele continuïteit.’’
Niettemin koestert Hofland de mooie kant van zijn avontuur in de Bundesliga.
,,Ik heb drie seizoenen in een prachtige competitie gespeeld, tegen fantastische spitsen. Miroslav Klose, Roy Makaay, noem maar op. Dat heeft me rijker gemaakt. Wolfsburg is misschien niet de meest opwindende stad, maar ik heb me er geen moment ongelukkig gevoeld. We woonden er prima, want aan de rand van het bos en niet ver van het stadion.
,,Ik kijk met plezier terug op mijn tijd in Duitsland, maar het is heerlijk om terug te zijn. Dankzij het enthousiasme dat rondom Feyenoord hangt, maar ook puur om het Nederlandse voetbal. In Duitsland werd van een verdediger verwacht dat hij de bal rechtstreeks de tribune in knalde als hij het even niet meer wist. En ballen die je naar voren schoot, kwamen net zo hard terug. In Nederland ben ik weer het startpunt in de opbouw, met spelers om me heen die graag de bal willen hebben. Dat heb ik echt gemist.
,,Er groeit iets moois bij Feyenoord. Voordat ik mijn ja-woord gaf, heb ik uitgebreid met Roy (Makaay) en Gio (van Bronckhorst) gesproken. Ik wilde weten wat hun gevoel was en hoe zij het zagen. Als zij het niet hadden gedaan, had ik waarschijnlijk ook niet getekend, daar ben ik eerlijk in. In elke linie is er nu een speler op wie de rest kan steunen. Dat is heel belangrijk voor een elftal. Het seizoen is nog niet eens begonnen, maar tot nu toe voelt het gewoon goed.’’
na afgelopen is seizoen is dit ook allemaal erg positief. Dus nee, er wordt niet te positief over gedaan, zolang de mensen maar niet gaan roepen dat we nu wel ff kampioen worden vind ik het allemaal primaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:23 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat er te positief over Feyenoord gedaan wordt. Tegen Chelsea was het nou ook weer niet zó denderend. Was duidelijk dat er nog werk te verrichten was.
quote:‘Superbod Real Madrid op Drenthe’
Real Madrid heeft de strijd om Royston Drenthe allerminst opgegeven. Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf heeft Feyenoord een zéér aantrekkelijk bod van de Spaanse landskampioen ontvangen.
Klik hier!
De Rotterdammers zouden enkele dagen bedenktijd hebben gekregen. Volgens de ochtendkrant wil Feyenoord de aanbieding aan Chelsea voorleggen, omdat het Londense bod van 10,5 miljoen euro vele malen lager zou liggen.
Drenthe zou van Real Madrid de verzekering hebben gekregen dat hij door trainer Bernd Schuster niet gebruikt zal worden als linksachter. De erfenis van Roberto Carlos lijkt daarmee te worden ingenomen door Miguel Torres of Marcelo.
Barcelona, in principe de eerste voorkeur van de jeudginternational, lijkt definitief afgehaakt te zijn. De Catalanen maken geen aanstalten om aan de prijzenoorlog deel te nemen.
Iedereen heeft zn prijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:33 schreef iank het volgende:
er is geen vraagprijs want Sahin is niet te koop, volgens mij
Geen optie tot koop nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:33 schreef iank het volgende:
er is geen vraagprijs want Sahin is niet te koop, volgens mij
Kan koev ook nog komen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Real meer dan 10 miljoen op tafel wil leggen voor Drenthe dan moet je er gewoon een grote strik omheen doen. Leuke gast, nog niet zo heel veel spectaculairs laten zien, maar zeker niet de levensader van dit Feyenoord.
Met dat geld heb je al je aankopen teruggefinanciert, en kun je nog 1-2 gerichte aankopen doen.
Je moet die vent nooit halen voor 6 mil, ik zie liever andere aankopen eerlijkgezegd!quote:
Toch knap voor een PSV-supporter om als eerst in het Feyenoord topic te postenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:21 schreef DennisPSV het volgende:
ik ben benieuwd.. ze zeggen allemaal wel dat feyenoord nou heel goed word maar we zullen zien
![]()
en het jaar daarop dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:52 schreef don-diablo het volgende:
Castelen![]()
en Drenthe voor 10+ mln mag van mij ook weg in principe. Zo'n bod krijg je moeilijk weer... en we hebben nu Sahin voor zijn plek
3 miljoen voor een 1 jarig contract is nog een redelijke prijs hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:53 schreef snabbi het volgende:
Radio Rijnmond meldt dat de transfer van Castelen naar HSV rond is
optie tot koop proberen te krijgen..quote:
Dat doet er weinig toe of je hem via de normale weg kan kopen. Nogmaals elke speler heeft zn prijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Geen optie tot koop nee.
Als Drenthe niet dit jaar verkocht wordt, is het wel volgend jaar. Je zit dan dus precies met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
en het jaar daarop dan?
quote:Real en Feyenoord akkoord over Drenthe
Feyenoord en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over een transfer van Royston Drenthe. De Spanjaarden betalen 13 miljoen euro voor de middenvelder, die furore maakte op het jeugd EK in eigen land.
Drenthe moet zelf nog onderhandelen met de Koninklijke, kampioen van Spanje. Maar de verwachting is niet dat daarbij al te grote problemen ontstaan. Drenthe zal een contract voor 5 jaar tekenen in de Spaanse hoofdstad.
Feyenoord gaat op zoek naar een vervanger voor Drenthe en Castelen, die samen 16 miljoen euro opbrachten.
Bron: TVRijnmond
Das nog een hoop geld.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:36 schreef snabbi het volgende:
Vergeet niet dat een deel naar de spelers/makelaars gaat he. Mssn is het maar 10-12 miljoen wat we krijgen
Klopt, maar er wordt vaak te makkelijk vanuit gegaan dat het hele bedrag in de oorlogskas gestort kan worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:50 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Das nog een hoop geld.
Geweldig talent is dat zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gelukkig dat we Sahin hebben gehuurd.
Tegen FC Emmen tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:00 schreef snabbi het volgende:
2-2 met rust.. poe mogen blij zijn dat we niet achter staan![]()
Je verwachtingspatroon lag dan veel te hoog!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Figa het volgende:
Ongelovelijk, ik was er bij.... Zat totaal niks geen inspiratie achter... wat een drama, zonde van mn zaterdagmiddag
No shitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Rekkie het volgende:
Onzinnige wedstrijd imo en niets zeggend over de vorm
Zeker, alleen jammer dat we nooit te weten zullen krijgen hoe goed hij bij Feyenoord zou zijn geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen, viel spass beim HSV!
En 13 miljoen voor Drenthe is echt een geweldige deal imho!
Ja absoluut, dat is de 'keerzijde' van het verhaal. Maar zo'n bedrag voor een speler die (nog) niet een belangrijke kracht is voor je club, is gewoon een goede deal!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef Suijk het volgende:
Zeker, alleen jammer dat we nooit te weten zullen krijgen hoe goed hij bij Feyenoord zou zijn geworden.
Dick Advocaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef belanov het volgende:
Mols
http://nl.youtube.com/watch?v=1e7kIkATf4k
nu maar hopen dat ie het ook weer tegen PSV kan
(99/00 Glasgow - PSV 4-1, 2x Mols, en ook Giovanni in de basis)
Mols heeft zijn hoogtepunt van het seizoen ook weer gehad!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-3 nu, kort voor tijd door............... Mols
Zo'n oefenwedstrijd zegt echt nog geen reet hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Garudo het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom iedereen in het begin Mols al direct een flop noemen. Mols is een goede aanvaller.
Mols stond inderdaad kantje boord bij die 3e goalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef pekel het volgende:
Emmen had gewoon moeten winnen, zijnde het niet dat de scheidsrechter Steegstra Feyenoord niet af wilde laten gaan..
Misschien omdat we nu 7 jaar verder zijn en hij de laatste jaren geen pepernoot meer raakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:31 schreef Garudo het volgende:
Snap ook niet waarom iedereen in het begin Mols al direct een flop noemen. Mols is een goede aanvaller. Was hij bij Glasgow Rangers en bij Feyenoord zal hij een goede pinch-hitter worden.![]()
Liever een linksback, want Bahia is stront, een spits zou inderdaad welkom zijn en verd. middenvelder hoeft imo niet perséquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:14 schreef Mooi_boy het volgende:
Ik was er vanmiddag bij.... wat een saaie pot zeg. Er moet zeker nog een centrale verdediger, een spits en een verdedigende middenvelder bij!
We hebben al een linksback hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Liever een linksback, want Bahia is stront, een spits zou inderdaad welkom zijn en verd. middenvelder hoeft imo niet persé
Ook wel een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben al een linksback hoor.
Wel mooi trouwens dat de talent pool meteen resultaat levert, dat geeft de investeerders wel vertrouwen.
Bahía is bagger, hij mag sowieso wieberen. In geval van nood kan Van Bronckhorst linksback. We hebben eerder een centrale verdediger nodig, aangezien we er daar maar twee van hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook wel een centrale verdediger.
Bahia stond vandaag linksback en werd telkens overlopen
Vlaar, Hofland én J. Buijs..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía is bagger, hij mag sowieso wieberen. In geval van nood kan Van Bronckhorst linksback. We hebben eerder een centrale verdediger nodig, aangezien we er daar maar twee van hebben.
En hij gaf geen strafschop toen Hofland in de 16 een bal met beide handen vastpaktequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mols stond inderdaad kantje boord bij die 3e goal
Oké, maar dat is een talent die zich nog moet bewijzen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vlaar, Hofland én J. Buijs..
dat zijn er 3
quote:Romeo Castelen vier jaar naar HSV
door onze Telesportredactie
Hamburg - Romeo Castelen (24) zet zijn loopbaan voort bij HSV. De aanvaller van Feyenoord bereikte gisteren een principeakkoord over een contract tot 2011. Volgens diverse Duitse media betaalt de club van Rafael van der Vaart en Nigel de Jong een afkoopsom van 2,5 miljoen euro aan Feyenoord en gaat de international 1,6 miljoen euro per jaar verdienen. Castelen reisde gisteren naar Nederland en meldt zich vandaag - als de laatste details zijn besproken - weer in Hamburg.
De Jong, die al telefonisch contact had met zijn kersverse ploeggenoot, is blij met de komst van Castelen. ,,Deze transfer is een enorme kwaliteitsimpuls voor ons elftal. Vooral offensief konden we nog wel een goede speler gebruiken." De Amsterdammer was al een tijdje op de hoogte van de interesse van HSV in Castelen. ,,Romeo belde me een tijd geleden om te vragen wat voor een club HSV was. Ik heb hem die informatie gegeven en ben ervan overtuigd dat hij gelukkig zal worden in Hamburg."
klopt, maar het lijkt me opzich wel een redelijke stand in voor Vlaar of Hofland. Talent heeft ie zeker en ik denk dat het best een redelijke speler kan worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, maar dat is een talent die zich nog moet bewijzen.
heb hem laatste seizoen niet meer zien spelen omdat ik talpa niet aanzette en Feyenoord toch al had zien spelen. Weet wel dat ik 'm daarvoor altijd wel prima vond, misschien wel een goede voor als royston weg gaat of gio geblesseerd raakt.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen mag weg bij PSV, ik vind het wel een prima speler.
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vayrynen mag weg bij PSV, ik vind het wel een prima speler.
hoeren, i demand an answer!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:11 schreef Erasmusch het volgende:
Is er 1 of andere manier om te checken of je scc aanvraag is geaccepteerd zonder inlogcode/relatienr ofzo?
Ja idd, maar die wordt dan naar je huisadres opgestuurd per post en daar ben ik de komende 2mnd niet... En op de FKS hoef je ook al niet te rekenenquote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef ruud_fr het volgende:
geen idee, maar die code kun je zo opvragen
nee joh, krijg je via e-mail. of ben je je klantnummer kwijt? kijk dan ff op een brief als je die nog hebtquote:Op zondag 29 juli 2007 17:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja idd, maar die wordt dan naar je huisadres opgestuurd per post en daar ben ik de komende 2mnd niet... En op de FKS hoef je ook al niet te rekenen![]()
Mja, zit hier midden in de rimboe en heb scc en brievenzooi thuisgelaten. Heb ook pas net verlengd want ze accepteerden dat form niet per fax. Zal maar eens de buren bellen ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee joh, krijg je via e-mail. of ben je je klantnummer kwijt? kijk dan ff op een brief als je die nog hebt
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja.
Hij heeft onterecht weinig gespeeld bij PSV.
quote:Feyenoorder El Kabir heeft nog steeds een Ajax-hart 29 juli 2007
Jeugdspeler Moustafa El Kabir maakte enkele maanden geleden de overstap van Ajax naar Feyenoord. De Marokkaanse aanvaller vertrok uit Amsterdam omdat hij daar als lastige jongen werd gezien. Bij de aartsrivaal hoopt hij op sportieve revanche, al blijft hij warme gevoelens koesteren voor Ajax. "Mijn Ajax-hart blijft kloppen hoor", zegt El Kabir op de website Highlow.nl.
Bij Ajax speelde de spits in de A1. De bedoeling was dat hij doorgeschoven zou worden naar het beloftenelftal. Volgens El Kabir had trainer Sonny Silooy veel moeite met zijn gedrag. "Ik werd niet serieus genomen. Als ik iets vond, draaide de trainer er net zo lang omheen tot hij zich die mening eigen maakte en mij negeerde. Ik werd gewoon getreiterd."
Het talent baalt ervan dat hij noodgedwongen moest vertrekken uit de Ajax-jeugd. Hij koestert echter geen rancune tegen de Amsterdamse club, alleen tegen Silooy. "Ik blijf Ajacied. Wie weet kom ik ooit nog terug."
optyfe met die jood!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef ruud_fr het volgende:
een marokkaan met een ajax hart, verotter kan niet![]()
Ik hoop wel dat er iets voor in de plaats komt...quote:
Zoek een plaatsje in de zonquote:Feyenoord verwacht woensdag een massale toeloop bij de jaarlijkse open dag. De gunstige weersvoorspelling en de vele aankopen die gepresenteerd zullen worden zullen mogelijk tot record drukte gaan leiden. Supporters doen er verstandig aan zo vroeg mogelijk af te reizen en bij voorkeur met openbaar vervoer te reizen.
De poorten gaan open om 11:00 uur. Als het stadion vol zit zullen er geen supporters meer toegelaten worden. Naar verwachting zullen tussen de 60.000 en 80.000 mensen de open dag bezoeken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, zijn allemaal successupporters. Ze zijn allemaal weg na Emmen-uit.
Hoezo? We hebben toch gewoon gewonnen?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, zijn allemaal successupporters. Ze zijn allemaal weg na Emmen-uit.
Dat er een speler bij ons is uitgefloten wil ik niet ontkennen, maar je wou zeggen dat het in de kuip nooit gebeurt is?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Sloggi het volgende:
Wij willen natuurlijk mooi voetbal zien. En 4-3-3. Anders gaan we de spelers uitfluiten en worden we ontevreden.
Nee hoor, het viel me alleen op die dag.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat er een speler bij ons is uitgefloten wil ik niet ontkennen, maar je wou zeggen dat het in de kuip nooit gebeurt is?
Uitfluiten van je eigen speler is hoe dan ook triestquote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Sloggi het volgende:
Nee hoor, Huysegems werd vorig seizoen regelmatig uitgefloten geloof ik. Charisteas ook, maar da's logies.
Dat Boukhari indertijd bij jullie werd uitgefloten was ook vrij belachelijk.
quote:Geen aankopen van geld Castelen
ROTTERDAM - Feyenoord kiest ervoor om de inkomsten uit de transfer van Romeo Castelen te stoppen in de exploitatie van de club.
Dat betekent dat het geld niet beschikbaar komt voor directe versterking van het elftal. ,,We vinden dat we vast moeten houden aan wat oorspronkelijk is afgesproken,’’ stelt interim-directeur Peter Vogelzang.
,,Zoals beloofd is er geïnvesteerd in serieuze versterkingen voor het A-elftal, daarnaast willen we ook de financiële positie waarin de club verkeert niet uit het oog verliezen.
Het volledige bedrag van de Castelen-transfer stoppen we nu in de exploitatie, geld uit andere transfers die we deze zomer hopelijk nog doen, kan eventueel wél direct worden geherinvesteerd.’’
Volgens informatie van Hamburger SV ontvangt Feyenoord 2,5 miljoen euro voor Castelen. Bij Feyenoord zelf meldt men dat het transferbedrag enkele tonnen hoger ligt.
Over de situatie van Royston Drenthe, een andere speler voor wie belangstelling is, zegt Vogelzang: ,,We zitten momenteel met geen enkele club aan de onderhandelingstafel. De situatie is al een tijdje hetzelfde: twee clubs hebben interesse in Drenthe getoond. Als die clubs nog eens terug willen komen, dan horen we het wel.’’
Drenthes zaakwaarnemer Sigi Lens sprak gisteren het vermoeden uit dat één van die twee geïnteresseerden, Real Madrid, wel eens kan afhaken als het niet snel met Feyenoord aan tafel komt.
Lens houdt in dat geval de mogelijkheid van een arbitragezaak open. ,,Dat kan eventueel het laatste middel zijn waarnaar je grijpt. Maar laten we nog wat afwachten,’’ aldus de agent.
Ajaxquote:
Die Lens is sowieso een eng ventje, heeft de vorige zaakwaarnemer gewipt en heeft Drenthe pas sinds kort onder zijn hoede. Echt zo`n snel-geld mannetjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef BobbyHill het volgende:
Beetje een enge manier van reageren van die Lens. Gaan wapperen met je arbitragekaart, zonder dat daar al enige reden toe is.
Nou, een beetje eensgezindheid kan geen kwaad in zo'n relatie. Drenthe kan het alleen niet maken om het uit te spreken, daarom doet Lens dat. En als dat niet zo is, dan zal Lens straks ook wel ontslagen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Zjakkie het volgende:
Dat Lens daarmee dreigt wil niet zeggen dat Drenthe het ook wil
Ik zie nog nergens staan dat ie die Lens tot de orde heeft geroepen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Zjakkie het volgende:
Dat Lens daarmee dreigt wil niet zeggen dat Drenthe het ook wil
En Suarez trok zijn rechtzaak ook in. Bovendien:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Kijk naar Suarez , die werd ook gek gemaakt door zijn zakenwaarnemer..
Als die clubs zelf niet terug komen, wat kan een rechter dan doen?quote:Over de situatie van Royston Drenthe, een andere speler voor wie belangstelling is, zegt Vogelzang: ,,We zitten momenteel met geen enkele club aan de onderhandelingstafel. De situatie is al een tijdje hetzelfde: twee clubs hebben interesse in Drenthe getoond. Als die clubs nog eens terug willen komen, dan horen we het wel.’’
Persoonlijk vind ik dat (aanstaande) clubs zich hierin niet kunnen mengen ..quote:
Wie weet hoe hij dit in het echt gezegd heeft. Misschien vraagt de journalist: "Is een arbitragezaak een optie?" En dan krijg je dit antwoord. Een arbitragezaak bij voorbaat uitsluiten zal men natuurlijk ook niet doen.quote:Lens houdt in dat geval de mogelijkheid van een arbitragezaak open. ,,Dat kan eventueel het laatste middel zijn waarnaar je grijpt. Maar laten we nog wat afwachten,’’ aldus de agent.
Moet je blij mee zijn ja..quote:
Hij heet Koevermans. En flikker gewoon op met hem.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij heet Koevermans. En flikker gewoon op met hem.
quote:31-07-2007 UEFA GEEFT NANCY OFFICIËLE WAARSCHUWING
De UEFA heeft AS Nancy een officiële waarschuwing gegeven naar aanleiding van de rellen rondom het duel Nancy-Feyenoord. De Europese voetbalbond deed dat na aanvullend onderzoek naar de manier waarop Nancy de kaartverkoop organiseerde. Feyenoord werd tot dusver als enige verantwoordelijk gehouden voor de ongeregeldheden en gestraft met directe Europese uitsluiting in het seizoen 2006-2007.
De Rotterdamse club benadrukte bij de beroepscommissie van de UEFA en later bij het Internationale Hof voor Sportarbitrage (CAS) machteloos te hebben gestaan. Feyenoord waarschuwde Nancy vooraf voor lieden die buiten de door Feyenoord strak gehanteerde uitkaartregeling op eigen gelegenheid naar Frankrijk afreisden en in Nancy op grote schaal en zonder identificatie kaarten bemachtigden. Feyenoord kon de verantwoordelijkheid voor die onbekende personen niet dragen, maar werd er wel voor gestraft op basis van de UEFA-reglementen.
De UEFA startte in een later stadium een onderzoek naar Nancy met nu dus een waarschuwing tot gevolg. De ‘Disciplinary Body’ van de UEFA maakt Nancy het verwijt dat zij niet heeft overlegd met Feyenoord over het openen van de loketten nadat eerder was afgesproken dat deze loketten dicht zouden blijven op de wedstrijddag.
mosterd na de maaltijd...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, en wat schieten we daar mee op??
Wij de straf, zij de foei..
Idd zal niet de eerste keer zijn dat journalisten woorden in iemands mond leggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef TC03 het volgende:
Wie weet hoe hij dit in het echt gezegd heeft. Misschien vraagt de journalist: "Is een arbitragezaak een optie?" En dan krijg je dit antwoord. Een arbitragezaak bij voorbaat uitsluiten zal men natuurlijk ook niet doen.
echt heh. Ik heb zo'n schurfthekel aan die hele uefa, platini en dat kut frankrijk. Stinkjoden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd...
wat een kutstreek ..
platini![]()
fransen![]()
17 miljoenquote:Faxverkeer Feyenoord en Real over Drenthe
Ze hebben niet aan de onderhandelingstafel gezeten, zoals interim-directeur Peter Vogelzang dinsdag in het Algemeen Dagblad al aangaf, maar er is maandag jongstleden wel degelijk contact geweest tussen Feyenoord en Real Madrid over een eventuele transfer van Royston Drenthe. Dat blijkt uit Spaanse documenten die Sportweek heeft ingezien.
Maandagavond om 19.55 uur stuurde Real een fax naar Feyenoord, waarin het aangeeft de vraagpijs van Feyenoord te hoog te vinden. De fax, in het Engels geschreven en ondertekend door algemeen directeur Jose Angel Sanchez, bevestigt Real Madrid de ontvangst van een fax van Feyenoord, eerder op de dag. Voorts herhalen de Madrilenen het bedrag dat ze voor Drenthe over hebben: 12,5 miljoen euro, in drie termijnen te betalen. De vraagprijs van Feyenoord wordt niet genoemd, maar die zou 17 miljoen euro bedragen.
Hiermee geconfronteerd, reageert Peter Vogelzang: "Als u het AD goed heeft gelezen, heb ik gezegd dat we niet om de tafel hebben gezeten. Dat is ook niet gebeurd. In mijn optiek valt faxverkeer niet onder de noemer 'onderhandelingen.'"
Ook niet als er bedragen over en weer gaan?
Vogelzang: "Nee."
Technisch directeur Peter Bosz verklaart desgevraagd tegenover Sportweek: "Waar het om gaat is: we willen Royston dolraag behouden voor Feyenoord. Maar als er een club van het kaliber Real Madrid komt, ga je luisteren. Dat is wat we, via die faxen, hebben gedaan."
Een andere club die Drenthe wil inlijven, Chelsea, heeft inmiddels besloten niet meer dan 10,5 miljoen euro te willen vrijmaken voor het felbegeerde talent.
Met Chelsea onderhandelen ze door middel van rooksignalen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Onderhandelen via de fax! Lekker modern!
ja iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Onderhandelen via de fax! Lekker modern!
Als Drenthe niet verkocht wordt dan zal Feyenoord toch geen 6 miljoen meer kunnen bieden toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef don-diablo het volgende:
nogmaals: wij moeten gewoon Suarez halen biedt 6mln en denk dat Grunn dan wel instemd omdat ie nu toch wel weg wil
daar ga ik ook vanuit, maar ik hou er wel serieus rekening mee dat Drenthe alsnog vertrekt..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Drenthe niet verkocht wordt dan zal Feyenoord toch geen 6 miljoen meer kunnen bieden toch?
En hoe denk jij over Suarez als extra spits, zoals hier geopperd wordt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
Ik begin het zo onderhand te hopen. Zelfs voor 10.5 miljoen mag er van mij een strik omheen. Dat Feijenoor zoveel kan krijgen voor iemand, die nog echt niet zoveel gepresteerd heeft, is toch mooi meegenomen.
Liever dan Koevermansquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En hoe denk jij over Suarez als extra spits, zoals hier geopperd wordt?
Het is natuurlijk altijd makkelijk scoren om te zeggen dat je heel graag ergens heen wilt, maar staat altijd wel leuk.quote:'Ik had niet het idee dat PSV me serieus nam'
31/7/2007 23:15
Op de valreep meldde Werder Bremen zich. Eerder was Olympique Marseille bereid ver te gaan en toonden ook andere Europese topclubs, waaronder Barcelona, interesse. Zelfs PSV, Ajax en AZ zochten contact, maar Roy Makaay wilde naar De Kuip. 'Ik wil Feyenoord helpen weer een topclub te worden.'
Makaay praat in de nieuwe Voetbal International over De Transfer van het Jaar. Bijvoorbeeld wat de doorslag gaf om voor Feyenoord te kiezen. 'Geld speelt in mijn keuzes nauwelijks een rol, alleen moet ik wel het idee hebben dat ik serieus word genomen. Dat gevoel had ik niet bij PSV, dat zich als eerste meldde, en dan is het bij mij meteen klaar, over en sluiten.'
Het verloop van de voorbereiding op het nieuwe seizoen met Feyenoord, stemt Makaay tevreden. 'Ik ben aangenaam verrast. In dit Feyenoord zitten nu al veel automatismen, als je bedenkt dat we eigenlijk zijn begonnen met een compleet nieuw elftal.'
In VI nummer 31, die woensdag in de winkel ligt, kun je het hele verhaal van Makaay lezen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Daar krijg je hem niet voor. Ajax boodt ook 6,5 miljoen, maar daar laten ze hem niet voor gaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:05 schreef heiden6 het volgende:
17 miljoen.
Die Suarez is niet eens een gek idee. Als je dan toch 6 miljoen uit gaat geven...
Bron: Fcupdate.nlquote:Zaakwaarnemer Drenthe woest op Feyenoord
01 augustus 2007
Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Royston Drenthe, is woedend op Feyenoord. De transfer van Drenthe naar Real Madrid lijkt af te ketsen, nu de Rotterdamse club een bod van 12,5 miljoen euro afgewezen heeft. Feyenoord houdt vast aan een vraagprijs van liefst zeventien miljoen euro en die vraagprijs is volgens Lens buiten alle proporties. "Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn", zegt hij in De Telegraaf.
Dinsdag werd al duidelijk dat Real per fax een bod van 12,5 miljoen euro uitgebracht had op de linksbenige middenvelder, maar dat Feyenoord hier niet op in wilde gaan. Inmiddels is duidelijk dat Real niet bereid is om dit bod te verhogen en dat het voorlopig afgehaakt is in de strijd om de jeugdinternational. Dit tot woede van Lens, die sinds enkele weken de belangen van Drenthe behartigt.
"Het is niet mijn stijl om te reageren, maar nu word ik gedwongen. Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen? Wat mij verbaast, is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord dan niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen 'nee'. Dát moet Feyenoord beseffen", foetert de belangenbehartiger.
Zul je zien dat hij aankomend seizoen het niet kan waarmaken bij Feyenoord, ala Maduro bij Ajax.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Bron: Fcupdate.nl
Real schijnt dus ook afgehaakt te zijn. Nu maar hopen dat die niet in waarde zal dalen.![]()
![]()
Dat zou kut zijn. Zowel voor die jongen als voor jullie Feyenoord.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij aankomend seizoen het niet kan waarmaken bij Feyenoord, ala Maduro bij Ajax.
Sterker nog , hij heeft pasgeleden bijgetekent dus wat zeur je dan als speler/zaakwaarnemer..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had 12,5 miljoen voor Drenthe echt niet geweigerd. Wat een bedrag voor een vervangbare speler.
Maar die Lens moet verder z'n grote bek eens houden. Hij maakt die jongen helemaal gek. Feyenoord heeft gewoon het recht om een absurd hoog bedrag te vragen voor een speler die ze niet kwijt willen.
Lijkt mij ook een mooi bedrag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Real biedt 12.5 miljoen voor Drenthe. Zou ik echt meteen doen.
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat maakt dat nou uit in de voetbalwereld, waar men zo vaak voorschotten neemt op geld wat pas over 20 lichtjaar binnenkomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.
Amen! En lens is een tyfusjoodquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Sterker nog , hij heeft pasgeleden bijgetekent dus wat zeur je dan als speler/zaakwaarnemer..
oke , hij (Lens) was er zelf niet bij betrokken , maar ziet nu ook de euries aan zijn neus voorbij gaan.![]()
Als Real hem echt wil hebben dan betalen ze dat gewoon punt. (want ze hebben centen zat)
zo heel erg willen ze hem dus niet hebben, dan ben je dus gewoon uitgeluld als zaakwaarnemer of speler met een pas velengd doorlopend contract ..
Leren leven met de beslissingen die je maakt in je leven... Life's a bitch![]()
Ajax wacht nog steeds op de miljoenen van Juventus voor Zlatan als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit in de voetbalwereld, waar men zo vaak voorschotten neemt op geld wat pas over 20 lichtjaar binnenkomt.
bronquote:Kuip bijna uitverkocht
Feyenoord heeft enkele weken voor het begin van het nieuwe voetbaljaar al bijna alle beschikbare seizoenskaarten verkocht.
"We hebben nu ongeveer 40.000 kaarten verkocht", aldus Woerts tijdens de open dag. "Als we op 42.000 zitten, zijn we uitverkocht. Dat betekent dat de Kuip tijdens alle topduels dit seizoen vol zit. Alleen voor de kleinere wedstrijden zullen er in de losse verkoop dan nog kaarten beschikbaar zijn."
Het is in de geschiedenis van Feyenoord niet eerder voorgekomen dat er voor topwedstrijden geen kaarten in de vrije verkoop beschikbaar waren.
Dat is heel normaal hoor. Jij betaalt je huis toch ook niet in één keer afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.
Als mijn huis 12,5 miljoen kost en ik bezit 150 miljoen, dan zou ik dat wel doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Sloggi het volgende:
Dat is heel normaal hoor. Jij betaalt je huis toch ook niet in één keer af.
quote:Renate Verbaan wordt komend seizoen de nieuwe ambassadeur van Feyenoord. De 27-jarige Rotterdamse presentatrice van Rtl 5 volgt daarmee honkbalcoach Robert Eenhoorn op, die Feyenoord afgelopen seizoen heeft gepromoot.
Verbaan was tussen 2004 en 2006 werkzaam voor Tmf en stapte daarna over naar Rtl. Op vrijdag 1 april 2005 presenteerde ze voor het eerst de TMF Awards.
Ik had het ook gedaan, je moet nog maar zien of hij echt zo goed is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
inderdaad, die muts is zelfs verhuisd naar jaja 020... Pleur toch op zeg.quote:
Dat in termijnen betalen moet Feyenoord sowieso niet pikken. Krijg je alleen maar gedonder mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een leukere stad om te wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
inderdaad, die muts is zelfs verhuisd naar jaja 020... Pleur toch op zeg.
Er zitten tieten opquote:
Ach, een grapje tussendoor, zolang jullie het maar leuk gehad hebben toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een BH kan geen kwaad denk ik.
Voor de rest een beetje lullg dit.![]()
Niet als Groningen wint.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat ie zich de kop niet laat gek maken en een arbitragezaak begint. (gaat de nieuwe mode worden)
Mja daadkrachtig? Zoiets hebben ze toen toch ook met van Gastel proberen te doen? Konden ze voor een aantal miljoen verkopen maar toen vroeg Feyenoord ook veel meer. Het seizoen daarna was het over met Van Gastel en dag dag centjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Aan de ene kant hulde dat Feyenoord zich eens daadkrachtig opstelt, aan de andere kant 10+ miljoen voor Drenthe is toch echt een prima bedrag lijkt me zo....
Maar goed, we shall see!
Klopt. Misschien is het wachten wel op die uitspraak voordat Drenthe en Koevermans een poging wagen.quote:
Jonge...dat gevoel als je thuiskomt en dan al die foto's ziet op sites alsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal wat zeg, poeh poeh.
Ophoeren Jorienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef feyenoordsjoerd het volgende:
Wat een dag zeg, ben er speciaal 6 uur vanochtend voor vertrokken vanuit limburg. Maar goed
En dan thuis komen en al die fotos zien op sites als
www.fr-fans.nl
www.fr12.nl
www.fr-fotopage.nl
geweldig.
Tis maar wat je leuk vindquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef feyenoordsjoerd het volgende:
Wat een dag zeg, ben er speciaal 6 uur vanochtend voor vertrokken vanuit limburg. Maar goed
En dan thuis komen en al die fotos zien op sites als
www.fr-fans.nl
www.fr12.nl
www.fr-fotopage.nl
geweldig.
quote:Feyenoord wilde Drenthe nog een jaar huren
1/8/2007 17:10
Real Madrid is niet alleen afgehaakt omdat Feyenoord te veel zou vragen voor Royston Drenthe. De Rotterdammers hadden meer eisen waaraan de Spaanse landskampioen niet kon voldoen. Op de Open Dag van Feyenoord legde interim-directeur Peter Vogelzang uit op welke drie zaken het misliep.
'De eerste reden is dat we hem graag willen behouden. De tweede is dat hij bij een eventuele verkoop het liefst nog één jaar in De Kuip blijft en de derde is dat áls we hem verkopen dat voor een dusdanig bedrag moet zijn dat iedereen snapt waarom hij weg mag', aldus Vogelzang tegenover het ANP.
Drenthe staat nog tot medio 2011 onder contract bij Feyenoord. De twintigjarige linkspoot brak afgelopen seizoen door en speelde zich op het EK Onder-21 echt in de kijker. Real Madrid en Chelsea toonden serieuze belangstelling.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:23 schreef TC03 het volgende:
Volgens RTL Nieuws had Feyenoord tientallen miljoenen aan aankopen gedaan.![]()
O.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:18 schreef Knoekie het volgende:
Die man die voor Verbaan rijd is mijn buurman![]()
[afbeelding]
Ik heb je anders gisteren niet gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister ook de open dag bezocht, leuk om eens mee te maken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:13 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal wat zeg, poeh poeh.
Er zijn weer een hoop Feyenoordsupporters bijgekomen zie ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Ippon het volgende:
Als engelen des hoops kwamen de nieuwe spelers van Feyenoord aanvliegen
[afbeelding]
Wat bracht jou daar?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gister ook de open dag bezocht, leuk om eens mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |