abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51981784
quote:
Geen aankopen van geld Castelen
ROTTERDAM - Feyenoord kiest ervoor om de inkomsten uit de transfer van Romeo Castelen te stoppen in de exploitatie van de club.
Dat betekent dat het geld niet beschikbaar komt voor directe versterking van het elftal. ,,We vinden dat we vast moeten houden aan wat oorspronkelijk is afgesproken,’’ stelt interim-directeur Peter Vogelzang.

,,Zoals beloofd is er geïnvesteerd in serieuze versterkingen voor het A-elftal, daarnaast willen we ook de financiële positie waarin de club verkeert niet uit het oog verliezen.

Het volledige bedrag van de Castelen-transfer stoppen we nu in de exploitatie, geld uit andere transfers die we deze zomer hopelijk nog doen, kan eventueel wél direct worden geherinvesteerd.’’

Volgens informatie van Hamburger SV ontvangt Feyenoord 2,5 miljoen euro voor Castelen. Bij Feyenoord zelf meldt men dat het transferbedrag enkele tonnen hoger ligt.

Over de situatie van Royston Drenthe, een andere speler voor wie belangstelling is, zegt Vogelzang: ,,We zitten momenteel met geen enkele club aan de onderhandelingstafel. De situatie is al een tijdje hetzelfde: twee clubs hebben interesse in Drenthe getoond. Als die clubs nog eens terug willen komen, dan horen we het wel.’’

Drenthes zaakwaarnemer Sigi Lens sprak gisteren het vermoeden uit dat één van die twee geïnteresseerden, Real Madrid, wel eens kan afhaken als het niet snel met Feyenoord aan tafel komt.

Lens houdt in dat geval de mogelijkheid van een arbitragezaak open. ,,Dat kan eventueel het laatste middel zijn waarnaar je grijpt. Maar laten we nog wat afwachten,’’ aldus de agent.
Dag Royston, pleur maar lekker op met heel je familie, ik ben dit gezeur spuigzat, kwijn maar lekker weg op de bank bij Real
pi_51981953
Arbitragezaken .
pi_51982675
zaakwaarnemers
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_51982717
feyenoord
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:50:44 #205
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_51982861
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:45 schreef koningdavid het volgende:
feyenoord
Ajax

Maar goed, wel vuil om nu al te dreigen met arbitrage, ze kunnen verwachten dat Feyenoord de hoofdprijs wil vangen voor Drenthe, en gezien de overspannen verwachtingen in het buitenland laten ze hem nu natuurlijk niet zomaar gaan. Ik denk wel dat het zaak is om hem voor die prijs van +/- 13 miljoen te verkopen, meer ga je er waarschijnlijk toch niet voor vangen, ook in de toekomst niet, tenzij hij een onverwachte ontwikkeling mee gaat maken. De prijs wordt nu bepaald door zijn goede optreden op het EK, en die herinnering daaraan zwakt alleen maar af met de tijd.
pi_51984273
Beetje een enge manier van reageren van die Lens. Gaan wapperen met je arbitragekaart, zonder dat daar al enige reden toe is.
Woo-loo-loo!
pi_51984603
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef BobbyHill het volgende:
Beetje een enge manier van reageren van die Lens. Gaan wapperen met je arbitragekaart, zonder dat daar al enige reden toe is.
Die Lens is sowieso een eng ventje, heeft de vorige zaakwaarnemer gewipt en heeft Drenthe pas sinds kort onder zijn hoede. Echt zo`n snel-geld mannetje
pi_51987483
Dat Lens daarmee dreigt wil niet zeggen dat Drenthe het ook wil
pi_51988050
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Zjakkie het volgende:
Nou, een beetje eensgezindheid kan geen kwaad in zo'n relatie. Drenthe kan het alleen niet maken om het uit te spreken, daarom doet Lens dat. En als dat niet zo is, dan zal Lens straks ook wel ontslagen zijn
Woo-loo-loo!
pi_51988165
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Zjakkie het volgende:
Ik zie nog nergens staan dat ie die Lens tot de orde heeft geroepen..
Kijk naar Suarez , die werd ook gek gemaakt door zijn zakenwaarnemer..

al moet ik zeggen dat als je hem dan kwijtraakt ie maar het beste naar een top club kan gaan.
als ie Feyenoord verlaat voor een kutcluppie in de Premier League is dat ook weer zo'n dooddoener...

Tegen Real kun je als Feyenoord niet op , maar je kunt ze wel de hoofdprijs laten betalen...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_51988341
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Kijk naar Suarez , die werd ook gek gemaakt door zijn zakenwaarnemer..
En Suarez trok zijn rechtzaak ook in. Bovendien:
quote:
Over de situatie van Royston Drenthe, een andere speler voor wie belangstelling is, zegt Vogelzang: ,,We zitten momenteel met geen enkele club aan de onderhandelingstafel. De situatie is al een tijdje hetzelfde: twee clubs hebben interesse in Drenthe getoond. Als die clubs nog eens terug willen komen, dan horen we het wel.’’
Als die clubs zelf niet terug komen, wat kan een rechter dan doen?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:06:19 #212
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_51988426
Koefff en Arbitrage
pi_51988836
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef foetre het volgende:
Koefff en Arbitrage
Persoonlijk vind ik dat (aanstaande) clubs zich hierin niet kunnen mengen ..
Als het vanuit de speler zelf komt oke..
toch vind ik dat er een luchtje aan zit..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:25:49 #214
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51989033
Dit staat er:
quote:
Lens houdt in dat geval de mogelijkheid van een arbitragezaak open. ,,Dat kan eventueel het laatste middel zijn waarnaar je grijpt. Maar laten we nog wat afwachten,’’ aldus de agent.
Wie weet hoe hij dit in het echt gezegd heeft. Misschien vraagt de journalist: "Is een arbitragezaak een optie?" En dan krijg je dit antwoord. Een arbitragezaak bij voorbaat uitsluiten zal men natuurlijk ook niet doen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:42:40 #215
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51989605
quote:
Koefff en Arbitrage
Moet je blij mee zijn ja..

Totdat Drenthe of iemand anders het bij Feyenoord flikt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:58:50 #216
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51990156
quote:
Koefff en Arbitrage
Hij heet Koevermans. En flikker gewoon op met hem.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:16:17 #217
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_51990613
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij heet Koevermans. En flikker gewoon op met hem.

het is de KOEFFF KOEFF KOEFFFF
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:01:07 #218
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51991904
quote:
31-07-2007 UEFA GEEFT NANCY OFFICIËLE WAARSCHUWING

De UEFA heeft AS Nancy een officiële waarschuwing gegeven naar aanleiding van de rellen rondom het duel Nancy-Feyenoord. De Europese voetbalbond deed dat na aanvullend onderzoek naar de manier waarop Nancy de kaartverkoop organiseerde. Feyenoord werd tot dusver als enige verantwoordelijk gehouden voor de ongeregeldheden en gestraft met directe Europese uitsluiting in het seizoen 2006-2007.

De Rotterdamse club benadrukte bij de beroepscommissie van de UEFA en later bij het Internationale Hof voor Sportarbitrage (CAS) machteloos te hebben gestaan. Feyenoord waarschuwde Nancy vooraf voor lieden die buiten de door Feyenoord strak gehanteerde uitkaartregeling op eigen gelegenheid naar Frankrijk afreisden en in Nancy op grote schaal en zonder identificatie kaarten bemachtigden. Feyenoord kon de verantwoordelijkheid voor die onbekende personen niet dragen, maar werd er wel voor gestraft op basis van de UEFA-reglementen.

De UEFA startte in een later stadium een onderzoek naar Nancy met nu dus een waarschuwing tot gevolg. De ‘Disciplinary Body’ van de UEFA maakt Nancy het verwijt dat zij niet heeft overlegd met Feyenoord over het openen van de loketten nadat eerder was afgesproken dat deze loketten dicht zouden blijven op de wedstrijddag.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:12:19 #219
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_51992247
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Ja, en wat schieten we daar mee op??
Wij de straf, zij de foei..
pi_51992419
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef ursel het volgende:

[..]

Ja, en wat schieten we daar mee op??
Wij de straf, zij de foei..
mosterd na de maaltijd...
wat een kutstreek ..
platini
fransen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_51995001
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef TC03 het volgende:
Wie weet hoe hij dit in het echt gezegd heeft. Misschien vraagt de journalist: "Is een arbitragezaak een optie?" En dan krijg je dit antwoord. Een arbitragezaak bij voorbaat uitsluiten zal men natuurlijk ook niet doen.
Idd zal niet de eerste keer zijn dat journalisten woorden in iemands mond leggen.
pi_51996895
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

mosterd na de maaltijd...
wat een kutstreek ..
platini
fransen
echt heh. Ik heb zo'n schurfthekel aan die hele uefa, platini en dat kut frankrijk. Stinkjoden.
Moet overigens wel bekennen dat het wel een mooi tripje was, nancy uit... Al om elf uur 's ochtends helemaal in elkaar gestort in de bus na teveel bier en een gin-wodka-druppel-jus mix, om 1300 weer verder met bier, gewoon die losse kaarten kunnen kopen daar, al dat mosterdgas in je poffert, en toen naar huis waar de moraalriddertjes klaar stonden met hun bestraffende vingertjes.

Ik hoop echt dat we in de winterstop richting de UK gaan voor n mooie oefenpot, of is die winterstop daar te kort voor nou?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51998788
quote:
Faxverkeer Feyenoord en Real over Drenthe

Ze hebben niet aan de onderhandelingstafel gezeten, zoals interim-directeur Peter Vogelzang dinsdag in het Algemeen Dagblad al aangaf, maar er is maandag jongstleden wel degelijk contact geweest tussen Feyenoord en Real Madrid over een eventuele transfer van Royston Drenthe. Dat blijkt uit Spaanse documenten die Sportweek heeft ingezien.

Maandagavond om 19.55 uur stuurde Real een fax naar Feyenoord, waarin het aangeeft de vraagpijs van Feyenoord te hoog te vinden. De fax, in het Engels geschreven en ondertekend door algemeen directeur Jose Angel Sanchez, bevestigt Real Madrid de ontvangst van een fax van Feyenoord, eerder op de dag. Voorts herhalen de Madrilenen het bedrag dat ze voor Drenthe over hebben: 12,5 miljoen euro, in drie termijnen te betalen. De vraagprijs van Feyenoord wordt niet genoemd, maar die zou 17 miljoen euro bedragen.

Hiermee geconfronteerd, reageert Peter Vogelzang: "Als u het AD goed heeft gelezen, heb ik gezegd dat we niet om de tafel hebben gezeten. Dat is ook niet gebeurd. In mijn optiek valt faxverkeer niet onder de noemer 'onderhandelingen.'"

Ook niet als er bedragen over en weer gaan?

Vogelzang: "Nee."

Technisch directeur Peter Bosz verklaart desgevraagd tegenover Sportweek: "Waar het om gaat is: we willen Royston dolraag behouden voor Feyenoord. Maar als er een club van het kaliber Real Madrid komt, ga je luisteren. Dat is wat we, via die faxen, hebben gedaan."

Een andere club die Drenthe wil inlijven, Chelsea, heeft inmiddels besloten niet meer dan 10,5 miljoen euro te willen vrijmaken voor het felbegeerde talent.
17 miljoen Jullie hebben Van Geel niet
pi_51998812
- bericht is ook net hierboven gepost -

17 miljoen vragen is een aardig bedrag.

[ Bericht 95% gewijzigd door snabbi op 31-07-2007 20:28:05 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:32:25 #225
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_51999143
Onderhandelen via de fax! Lekker modern!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_51999175
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Met Chelsea onderhandelen ze door middel van rooksignalen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 20:33:48 #227
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51999184
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
ja idd
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:09:06 #228
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52000219
van vi.nl
Feyenoord klopt weer aan voor Koevermans

31/7/2007 21:00

EXCLUSIEF - Feyenoord heeft de hoop op de komst van Danny Koevermans nog niet opgegeven. De Rotterdammers gaan nogmaals een poging wagen de 28-jarige spits los te weken bij AZ, dat tot nog toe te veel vroeg.
Feyenoord hoopt alsnog kans te maken nu er in Alkmaar na de Braziliaan Ari nog een spits is gekomen: Graziano Pellè (22). De Italiaan tekende voor vijf jaar.

Coach Bert van Marwijk beschikt met Roy Makaay (32) en Michael Mols (36) over twee centrumspitsen, maar kan een extra kracht goed gebruiken. Schiedammer Koevermans heeft er nooit een geheim van gemaakt graag naar Feyenoord te willen.

De voormalige Spartaan dreigt komend seizoen in Alkmaar hoofdzakelijk te fungeren als vierde spits achter Ari, Moussa Dembele en Pellè. Omdat de eenmalige international voorzag dat hij vooral op de reservebank zou vertoeven, gaf Koevermans enige tijd geleden al te kennen dat hij AZ het liefst zo snel mogelijk wilde verlaten.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:25:58 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52000712
Kunnen we Suarez niet halen Denk(hoop) niet dat Ajax em nog wil
pi_52001013
ik vind koevermans echt prima. Halen die knul
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:02:41 #231
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52001939
Niet Koef

Past totaal niet naast Makaay, is te duur en heeft geen doorverkoopwaarde.
Met of zonder Koevermans halen we de topt 5 hoogstwaarschijnlijk toch wel, dan doe ik dat liever met 5 miljoen op zak dan met Koevermans. En dan wachten tot de winterstop of na het seizoen of er dan misschien doorgebroken spelers zijn in Nederland. (een Dembele ofzo) Dan hebben we daar nu wel geld voor.
pi_52002017
17 miljoen.

Die Suarez is niet eens een gek idee. Als je dan toch 6 miljoen uit gaat geven...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:24:36 #233
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52002686
nogmaals: wij moeten gewoon Suarez halen biedt 6mln en denk dat Grunn dan wel instemd omdat ie nu toch wel weg wil
pi_52002799
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef don-diablo het volgende:
nogmaals: wij moeten gewoon Suarez halen biedt 6mln en denk dat Grunn dan wel instemd omdat ie nu toch wel weg wil
Als Drenthe niet verkocht wordt dan zal Feyenoord toch geen 6 miljoen meer kunnen bieden toch?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:28:53 #235
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52002858
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als Drenthe niet verkocht wordt dan zal Feyenoord toch geen 6 miljoen meer kunnen bieden toch?
daar ga ik ook vanuit, maar ik hou er wel serieus rekening mee dat Drenthe alsnog vertrekt..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:46:49 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_52003499
Ik begin het zo onderhand te hopen. Zelfs voor 10.5 miljoen mag er van mij een strik omheen. Dat Feijenoor zoveel kan krijgen voor iemand, die nog echt niet zoveel gepresteerd heeft, is toch mooi meegenomen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52003553
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef Happel het volgende:
Ik begin het zo onderhand te hopen. Zelfs voor 10.5 miljoen mag er van mij een strik omheen. Dat Feijenoor zoveel kan krijgen voor iemand, die nog echt niet zoveel gepresteerd heeft, is toch mooi meegenomen.
En hoe denk jij over Suarez als extra spits, zoals hier geopperd wordt?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:13:26 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_52004497
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

En hoe denk jij over Suarez als extra spits, zoals hier geopperd wordt?
Liever dan Koevermans
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_52005339
quote:
'Ik had niet het idee dat PSV me serieus nam'

31/7/2007 23:15

Op de valreep meldde Werder Bremen zich. Eerder was Olympique Marseille bereid ver te gaan en toonden ook andere Europese topclubs, waaronder Barcelona, interesse. Zelfs PSV, Ajax en AZ zochten contact, maar Roy Makaay wilde naar De Kuip. 'Ik wil Feyenoord helpen weer een topclub te worden.'

Makaay praat in de nieuwe Voetbal International over De Transfer van het Jaar. Bijvoorbeeld wat de doorslag gaf om voor Feyenoord te kiezen. 'Geld speelt in mijn keuzes nauwelijks een rol, alleen moet ik wel het idee hebben dat ik serieus word genomen. Dat gevoel had ik niet bij PSV, dat zich als eerste meldde, en dan is het bij mij meteen klaar, over en sluiten.'

Het verloop van de voorbereiding op het nieuwe seizoen met Feyenoord, stemt Makaay tevreden. 'Ik ben aangenaam verrast. In dit Feyenoord zitten nu al veel automatismen, als je bedenkt dat we eigenlijk zijn begonnen met een compleet nieuw elftal.'

In VI nummer 31, die woensdag in de winkel ligt, kun je het hele verhaal van Makaay lezen. Klik hier voor de volledige inhoud van de nieuwe Voetbal International.
Het is natuurlijk altijd makkelijk scoren om te zeggen dat je heel graag ergens heen wilt, maar staat altijd wel leuk.
pi_52005457
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:05 schreef heiden6 het volgende:
17 miljoen.

Die Suarez is niet eens een gek idee. Als je dan toch 6 miljoen uit gaat geven...
Daar krijg je hem niet voor. Ajax boodt ook 6,5 miljoen, maar daar laten ze hem niet voor gaan.
pi_52010438
die boeren van het noorden vragen iets van 9.5 miljoen... zal je 'm voor 8 mee kunnen krijgen oid. Nog steeds aardig veel.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:58:50 #242
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_52011070
Nog een kansje dan dat "Koeff" vanmiddag uit de helicopter stapt???
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:17:28 #243
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_52012771
quote:
Zaakwaarnemer Drenthe woest op Feyenoord
01 augustus 2007

Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Royston Drenthe, is woedend op Feyenoord. De transfer van Drenthe naar Real Madrid lijkt af te ketsen, nu de Rotterdamse club een bod van 12,5 miljoen euro afgewezen heeft. Feyenoord houdt vast aan een vraagprijs van liefst zeventien miljoen euro en die vraagprijs is volgens Lens buiten alle proporties. "Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn", zegt hij in De Telegraaf.

Dinsdag werd al duidelijk dat Real per fax een bod van 12,5 miljoen euro uitgebracht had op de linksbenige middenvelder, maar dat Feyenoord hier niet op in wilde gaan. Inmiddels is duidelijk dat Real niet bereid is om dit bod te verhogen en dat het voorlopig afgehaakt is in de strijd om de jeugdinternational. Dit tot woede van Lens, die sinds enkele weken de belangen van Drenthe behartigt.

"Het is niet mijn stijl om te reageren, maar nu word ik gedwongen. Feyenoord vraagt voor Royston een bedrag à la Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die al jaren A-international zijn. Vind je dat normaal? Wat is Royston volgend jaar waard? 25 miljoen? 75 miljoen? Wat mij verbaast, is dat alle Europese topclubs een akkoord met Real Madrid bereiken. Waarom Feyenoord dan niet? Elke speler heeft een droom. Als een club als Real Madrid voorbij komt, zeg je geen 'nee'. Dát moet Feyenoord beseffen", foetert de belangenbehartiger.
Bron: Fcupdate.nl

Real schijnt dus ook afgehaakt te zijn. Nu maar hopen dat die niet in waarde zal dalen.
pi_52012804
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef ursel het volgende:

[..]

Bron: Fcupdate.nl

Real schijnt dus ook afgehaakt te zijn. Nu maar hopen dat die niet in waarde zal dalen.
Zul je zien dat hij aankomend seizoen het niet kan waarmaken bij Feyenoord, ala Maduro bij Ajax.
pi_52012971
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij aankomend seizoen het niet kan waarmaken bij Feyenoord, ala Maduro bij Ajax.
Dat zou kut zijn. Zowel voor die jongen als voor jullie Feyenoord.
pi_52013782
Ik had 12,5 miljoen voor Drenthe echt niet geweigerd. Wat een bedrag voor een vervangbare speler.

Maar die Lens moet verder z'n grote bek eens houden. Hij maakt die jongen helemaal gek. Feyenoord heeft gewoon het recht om een absurd hoog bedrag te vragen voor een speler die ze niet kwijt willen.
Woo-loo-loo!
pi_52015918
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had 12,5 miljoen voor Drenthe echt niet geweigerd. Wat een bedrag voor een vervangbare speler.

Maar die Lens moet verder z'n grote bek eens houden. Hij maakt die jongen helemaal gek. Feyenoord heeft gewoon het recht om een absurd hoog bedrag te vragen voor een speler die ze niet kwijt willen.
Sterker nog , hij heeft pasgeleden bijgetekent dus wat zeur je dan als speler/zaakwaarnemer..
oke , hij (Lens) was er zelf niet bij betrokken , maar ziet nu ook de euries aan zijn neus voorbij gaan.

Als Real hem echt wil hebben dan betalen ze dat gewoon punt. (want ze hebben centen zat)
zo heel erg willen ze hem dus niet hebben, dan ben je dus gewoon uitgeluld als zaakwaarnemer of speler met een pas velengd doorlopend contract ..

Leren leven met de beslissingen die je maakt in je leven... Life's a bitch
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_52015974
Real biedt 12.5 miljoen voor Drenthe. Zou ik echt meteen doen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52016017
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Lijkt mij ook een mooi bedrag.
pi_52016139
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Het enige minpunt was het feit dat Real Madrid het bedrag in 3 termijnen wilde betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')